Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  pettäminen ja anteeksianto
Haarniska74
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 9:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 18 Tou 2006
Viestejä: 77
Paikkakunta: PK-seutu

Kertokaahan kommentteja miehet ja naiset jotka täällä liikutte tähän aiheeseen.

Eli, kun olette jääneet kiinni vieraan kanssa niin onko kumppani antanut anteeksi?

Ja onko parisuhde jatkunut pettämisen jälkeen vielä.....?

Vai onko kumppani taas pettänyt kostoksi ja siinähän sitten pettämisen
kierre onkin valmis?

Itse olen sitä mieltä, että on huolimattomuutta jäädä kiinni mutta toisaalta nykyään kaikki viestittely on niin helppoa, että kiinnijäämisen mahdollisuus on varmaan suurempi, kuin ennen.

Voisitte myös kertoa oman tarinan aiheesta jos sellaisen pystyy tässä foorumissa kertomaan eikä tee enää kipeää.

Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kesäheila
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 15:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





No itse olen ollut 8 kk tietämättäni se paljon puhuttu ja parjattu salarakas.. Homma meni niin pitkälle että etsittiin yhteistä taloa, minut esiteltiin äidille ja sisarelle jne.. Sit yx kaunis päivä vaimo soitti mulle, ja kysyi mitkä mun ja tän hemmon olkoon nyt vaikka Antti suunnitelmat oikein on.. Arvaa vaan mitkä paskafiilikset jäi pitkäksi aikaa Crying or Very sad Vieläkin on vaikeaa luottaa toiseen vaikka olenkin tavannut varmasti vapaan ja aivan ihanan miehen..
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 17:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tästä aiheesta tai ainakin sitä sivuten on väännetty ennenkin...

Ihan suoranaista kokemusta tilanteesta ei ole, mutta oma kanta asiaan on varsin selvä - Voisin varmasti antaa anteeksi itse pettämisen, siis sehän on pelkkää seksiä, fyysistä halua ja sen tyydyttämistä. MUTTA, salassapitoa en voi antaa anteeksi.

Jos kumppanini tulee kotiin vaivaantuneena ja murtuu jo hetken päästä tilittämään mitä on tapahtunut, en voi tuomita kovin rankasti. Ihmisiä me vain olemme, olosuhteet vaikuttavat aivan liikaa siihen mitä tapahtuu tai jää tapahtumatta.

Sen sijaan jos nyt selviäisi että emännällä on ollut pitkäaikainen suhde jo aikoja, tai sitten paljastuisi joku puolen vuoden takainen syrjähyppy joka onnistuneesti on peitelty ja vaiettu - voisi olla asiat katkolla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
No name this time
LähetäLähetetty: 16.8.2006, 15:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Täytyy myöntää, että pettämistä en hyväksy. En edes henkistä pettämistä. Tällä tarkoitan sitä, että salaillaan asioita ja lähetetään sähköpostia/tekstiviestejä toiselle, joka on elämän suurin rakkaus ja ettei voi koskaan rakastaa toista kuten tätä elämän rakkautta (näin mies sanoi muutama vuosi sitten). Käytetään hellittelysanoja, joita rakastuneet käsitykseni mukaan käyttävät keskenään (vaikka mies muuta sanookin). Tuntuu, että mies ei ole täysillä ja kokonaan minun kanssani, vaikka on hankittu mm. yhteinen asunto.

Vaikka miehen ja hänen elämänsä rakkauden välillä on pari-kolme tuhatta kilometriä eivätkä ole tavanneet yli 15 vuoteen ja naisella on perhe, niin viestittelyn salaaminen on mielestäni loukkaavaa. Ja oli todella ikävää, kun tämä paljastui ihan vahingossa (aivan totta, selvisi vahingossa). Minulle asia oli shokki. Luulin, että mies on pinna kireällä vain työn, lapsensa tapaamisen hankaluuden takia ja siskonsa takia. Mutta siihen kireyteen vaikutti/vaikuttaa ilmeisesti tämän naisen oleminen lähellä sota-aluetta. Huoli rakkaasta??? on suuri.

Mies vakuuttaa, että yhdessä rakennamme tulevaisuutemme ja ettemme olisi hankkineet yhteistä asuntoa, jos hän ei minua rakastaisi. Joo, olen mustasukkainen Crying or Very sad Pyrin hallitsemaan käytöstäni ja käyttäytymään rehellisesti, hellyyttä ja rakkautta osoittaen.

Pelko miehen menettämiseen on suuri, kun näin pari kk:tta sitten unen, jossa mies tuli luokseni (joku toinen nainen oli mieheni takana), purki kihlauksemme ja lähti naisen kanssa pois. Ja tämän unen näin reilusti ennen kuin viestittely selvisi.

Olen parhaani mukaan kertonut ajatukseni ja tunteeni, myös epävarmuuteni, hätäni ja heikon oloni suhteessamme. Sanoin miehelle, että LUOTTAMUS JA REHELLISYYS ovat erittäin tärkeitä suhteessa ja pelkällä seksillä suhde ja yhteiselämä eivät toimi. Ehkä ajattelen kaikkea liian vakavasti, mutta itse haluan olla suhteessa rehellinen, tunteva, rakastava, uskollinen, hellyyttä antava, nöyrä. Toivon tätä myös toiselta osapuolelta.

Yksin ollessa näitä asioita tulee mietittyä ehkä liikaakin ja pyörre on valmis. Embarassed Miten pääsisin tästä ajatusmaailmasta eroon? Surprised
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 16.8.2006, 16:49  Vastaa lainaamalla viestiä






^Jätä tuo suhde.

Näin sanoo mies joka itse pettää puolisoaan. Toisin kuin sinun miehesi niin en tod. ole rakastunut näihin naisiin vaan pidän omasta puolisostani hyvin paljon, rakastan. En vain voi olla uskollinen ja vierasta on saatava. Jos siihen tulee tilaisuus niin käytän sen, eikä hirveästi enää nykyjään edes tule moraalisia ongelmia. Näin ovat miehet aina toimineet ja tulevat toimimaan, sanoivatpa nämä nykyajan seksuaalisesti vapautuneet naiset mitä tahansa. Naiset eivät tarvitse kuin rakastavan puolison, ystäviä ja aviomiehen. Mies tarvitsee pysyäkseen vireänä salarakkaita ja seikkailuja. Tietenkin tästä syntyy huutometakka, mutta sanotaan vielä lopuksi, että kaikki minunkaltaiset miehet ovat niitä parhaita. Oma vaimo tietää, mutta ei uskalla ja halua jättää, vaan on antanut anteeksi ja sopeutunut tilanteeseen. Viisas nainen, koska tietää että välitän vain ja ainostaan hänestä, muut naiseni ovat kertakäyttökamaa. Tietenkin arvostan ja kunnioitan heitä, mutta en anna itselleni mahdollisuutta rakastua heihin.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 16.8.2006, 21:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

^Niin hurjalta kuin se saattaa kuulostaa, oli tuossa aika paljon järkeäkin.

Vaikka toisen alistaminen suhteeseen tuolla tavalla on kyseenalaista, on silti selvää että tunteet kuuluvat omalle naisellesi ja muu on pelkkää tarpeiden ja halujen tyydyttämistä. Tavallaan väärin, mutta täysin en pysty tuomitsemaankaan.

Siitä olen samaa mieltä että mies tarvitsee säätöjä pysyäkseen mieleltään vireänä - ainakin minä tarvitsen. Tosin minulle riittää flirtti ja pelailu, itse seksi ei ole tarpeellista. Sitä saa kaikkiin tarpeisiin kotonakin, muiden kanssa riittää sekin tieto että se "olisi mahdollista" Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
LarryF
LähetäLähetetty: 17.8.2006, 8:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 21 Huh 2006
Viestejä: 6
Paikkakunta: Tampere

assa kirjoitti:
Tosin minulle riittää flirtti ja pelailu, itse seksi ei ole tarpeellista. Sitä saa kaikkiin tarpeisiin kotonakin, muiden kanssa riittää sekin tieto että se "olisi mahdollista" Wink


Kannattaa olla varovainen tuon homman kanssa, niin luulin minäkin että flirtti ja muu harmiton pelailu riittää pitämään mielenkiinnon yllä. Jotenkin sitä kuitenkin ajautui itse seksiin ja sen jälkeen pettäminen ei enää ollut vaikeaa, koska pää oli jo avattu. Tietenkin sinun moraalisi voi olla vahvempi kuin minun ja sitäkautta homma pysyy hallinnassa. Menin silti itse niin pitkälle, että lähdin ravintolasta naisten kotiin, mutta vain juttelemaan, enkä pettänyt puolisoani. Jotenkin oli hienoa tuntea sitä jännitystä, että saisi jos haluaisi, mutta ei välttämättä tarvitse. Hauskinta tuossa on tietenkin se, että kun mies ei säälittävästi vonkaa naisilta pillua, niin silloin sitä on helpoin saada. Eli, pystyy olemaan rento omaitsensä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Björn
LähetäLähetetty: 17.8.2006, 9:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Uskallan väittää, että jokainen suhde, avoliitto tai avioliitto on jossakin väilssä jonkiinlaisessa , voidaanko sanoa,: "romantiikkakriisissä". Kun rakkaussuhde kääntyykin siihen "harmaaseen arkeen ", on joskus jopa ymmärrettävää että esim. jonkun pikkujoulun yhteydessä tulee (muutaman drinkin jälkeen )ns." lipsahdus". Näitä tosiasioita pitää vaan hyväksya, täytyy vaan ottaa tälläistä tosiasiaa ikäänkuin "varoituksena itselleen" .. Aha, nyt täytyy skarpata , nyt lisää romanttisia hetkiä puolisoni kanssa , jaa ,onko se flirtti nyt täysin unohtunut meiltä ?
Tänä päivänä tälläinen pettäminen ,jos nyt edes voi puhua pettämisesetä,( lipsahdus ) on niin yleinen että, tutkimuksen mukaan , joka neljännessä suhteessa on jonkiinlaista pettämistä esiintynyt ( varsinkin kaupungeissa ) . Myönnän toki että on suhteita jossa (ihan omassa ystäväpiirissäni )jossa tälläinen jatkuva puolison pettäminen on jo suurikin ongelma. Rohkenen väittää että"patologinen " pettäjä on sisimissään aika onneton tai täynnä ristiriitoja. Minulla on yksi hyvä kaveri , erittäin kaunis vaimo , mutta kun joku "nuoruuden vaihde" onkin jumiutunut päälle, ja joteenkin näen että hän on sisimissään hyvinkin onneton.
Takaisin alkuun
No name this time
LähetäLähetetty: 17.8.2006, 10:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Oho minkälaisia vastauksia. Tai ainakin Vieraan, joka kehoittaa jättämään suhteen. Eroamallako sitä kaikesta aina selviää? Rolling Eyes

Kohdallani ei ole kyseessä fyysinen pettäminen. Mies ei ole sitä minulle tehnyt eikä tee, sen tiedän. Asiaa olen pohtinut ja tulin tulokseen, ettei ole mitään syytä erota. Luotan, että mies ei petä ja olenkin sanonut, että jos haluaa vieraisiin, meidän on parempi erota ensin. Ei hänkään hyväksyisi, että minä petän.

Olen punninnut suhteemme ja yhteiselämämme positiivisia ja negatiivisia asioita - yllätys, positiivisia asioita on enemmän. Kaikista vaikeuksista huolimatta meillä on ollut ja on edelleen hyviä asioita elämässämme. Keskustelemalla ja toisiamme kuuntelemalla suhde tiivistyy, solmut aukeavat ja elämä menee parempaa päin.

Herra Vieraan kommentti on mielestäni itsekeskeinen ja vieraan saaminen on hänelle pakkomielle (lainaus tekstistä: "En vain voi olla uskollinen ja vierasta on saatava.") Mutta pettäjämies on vain yksi mies muiden joukossa eivätkä kaikki ole hänen kaltaisiaan. Onneksi rakkauteni ei ole tuon Herra Vieraan pettäjämiehen kaltainen. Pettäjämiehen tyyppisiä miehiä en edes katsoisi ja kuulun niihin rehellisiin, yhteen mieheen yhtyvään naiseen.

Se, joka pettää, pettäköön, jos se hänelle sopii ja on sitten valmis myöhemmin lunastamaan tekonsa seuraukset. En usko, että pettäjämiehen vaimo hautaan saakka jaksaa katsoa tuota pettämistä. Ja miten on niiden lasten laita? Millaisen kuvan isä antaa pojalleen/tyttärelleen? Mad
Takaisin alkuun
LarryF
LähetäLähetetty: 17.8.2006, 10:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 21 Huh 2006
Viestejä: 6
Paikkakunta: Tampere

^Et nyt ilmeisesti ymmärrä mitä sanoin, mutta tekstistä sai sellaisen kuvan, että miehesi oikeasti rakastaa tätä toista naista, vaikka elää sinun kanssasi. Heillä ei välimatkan vuoksi ole seksisuhdetta, mutta pettäminen on mielestäni astetta vakavampaa ja törkeämpää, koska se on henkistä. En halua satuttaa, mutta minusta miehesi on sinunkanssasi koska olet ns. kakkosvaihtoehto ja hän ei halua/jaksa elää yksistään. Voit miettiä, että olisiko helpompi hyväksyä puolison pettäminen jos se tapahtuisi vain seksinpuutteen, tai vaihtelun haluan takia, jos kuitenkin tunteet ovat edelleen omassa puolisossa. Vai onko elämä jossa puoliso tuntee rakkautta toista naista kohtaan, muttei petä omaa puolisoon parempi? Minusta ei ole...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Boston
LähetäLähetetty: 17.8.2006, 11:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Joskus entisessä elämässä tuli käytyä vieraissa ja samoin teki kumppani. Kiinni jäätiin molemmat, annettiin anteeksi ja jatkettiin jonkin aikaa mutta kun meno ei kummentunut niin päätettiin erota. Käsittääkseni ei parisuhde toimi täydellisesti jos jompikumpi on uskoton. On se vieläkin joskus mielessä, helppo olis mennä vieraan kanssa mutta olisko se vakituinen parisuhde sen jälkeen enää minkään arvoinen. Sitä kun tulee ikää niin arvot ikäänkuin seestyy, parempi että koitan ny pysyä housuissani, mutta kai sitä saa sentään katsoa jos ei koske Wink

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 17.8.2006, 12:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

LarryF kirjoitti:
Kannattaa olla varovainen tuon homman kanssa, niin luulin minäkin että flirtti ja muu harmiton pelailu riittää pitämään mielenkiinnon yllä. Jotenkin sitä kuitenkin ajautui itse seksiin ja sen jälkeen pettäminen ei enää ollut vaikeaa


Ei ole tuottanut ongelmia. Minulle kun seksi ei muutenkaan ole niin älytön pakkomielle (sitä tuo E:kin kiroaa usein, kun ei mielestään riittävästi saa Laughing). TIEDÄN nauttivani pelailusta naisten kanssa enemmän kuin itse seksin harrastamisesta heidän kanssaan.

Seksi on kuitenkin parasta tutun ihmisen kanssa, jonka reaktiot ja tarpeet on oppinut tuntemaan.

Lainaus:
Jotenkin oli hienoa tuntea sitä jännitystä, että saisi jos haluaisi, mutta ei välttämättä tarvitse.


Juuri tätä fiilistä itsekin tarkoitin Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
No name this time
LähetäLähetetty: 17.8.2006, 12:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Pitäisikö kertoa miehelle teidän antamista vastauksista? Ehkä se saisi hänet ajattelemaan asiaa uudelleen.

Tai sitten annan asian anteeksi ja unohdan WC down
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 17.8.2006, 13:28  Vastaa lainaamalla viestiä






^tuosta kommentista käy hyvin ilmi, että olet riipustuja ja läheisriippuvainen. Sinulle ainoat mahdollisuudet ovat miehelle asiasta kertominen, jonka jälkeen taas kerran vakuuttaa sinulle valheita tai sitten anteeksi antaminen. Sanon nyt vielä kerran, että lue tekstisi läpi ja tee päätökset siitä itse...
Takaisin alkuun
No name this time
LähetäLähetetty: 17.8.2006, 17:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kaikkeen löytyy syynsä. Minä olen sydämestäni ja mieleltäni rehellinen ja aina toisen parasta haluava. Olen kyllä sanonut hänelle, etten halua olla se kakkonen ja mies on todella vastannut, että en ole kakkonen vaan ykkönen. Kaiken kaikkiaan minulla ei ole kokonaisuutta ajatellen mitään syytä hylätä miestä, jota olen sydämestäni rakastanut monen monta vuotta. Ja rakastan edelleen. Viimeisen viikon aikana olen huomannut, että tunteeni on syventynyt ja haluan jatkaa. Jos teen väärän päätöksen, se varmaan tulee takaisin jossain muodossa elämässäni. Wink

Kiitos kommenteista ja kaikkea hyvää, paljon onnea, rakkautta ja tasapainoa elämäänne. Kaikki muuttuu, kuten ihmisetkin. Heart Pink Love
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker