Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  pettäminen ja anteeksianto
pam
LähetäLähetetty: 5.3.2008, 18:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 27 Hel 2008
Viestejä: 1

En ymmärrä miksi mies pettää vaimoa ja valehtelee ilmoituksessa vielä älkää uskoko mitä mies sanoo vaan ottakaa esim. selvää vaikka numeron perusteella asuuko jonkun kanssa kimpassa. Itse kokenut sitä ja vieläkin löysin uuden jutun en enää tiedä miten jaksan tästä eteen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jormaboy
LähetäLähetetty: 11.6.2008, 21:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 05 Kes 2008
Viestejä: 17

Uskottomuudesta ja sen hyväksymisestä.

En ole koskaan ollut uskottomuuden hyväksyjä. Olen ollut liiankin kriittinen edes harkitsemaan asiaa. Kuitenkin olosuhteiden eläessä omaa elämäänsä, sekin on tullut tehtyä.

Nuorena miehenalkuna olin kovin ujo ja saamaton tyttöasioissa kunnes juttelin kaverini kanssa asiasta. Hän kertoikin ettei sellainen kädestä pitäminen oikein tytöille riitä, vaan anna kalu käteen ja kysy suoran olisko panon paikka.

Harrastinkin tämän rohkaisun jälkeen todella roimasti seksikokemuksia. Mutta vaikka minulla niitä hoitoja oli paljon, en koskaan seurustellessani ollut kenenkään muun kanssa.

Ensimmäinen kokemuksen uskottomuudesta oli ennen parinkymmenen ikää seurusteltuani tyttöystäväni kanssa jo varmaan vuoden.

Kävimme poikaporukalla Imatran ajoja katsomassa ja kun autoomme mahtui muutama liftarikin, niin tietenkin niitä otimme mulkaammekin.

Tytöt alkoivatkin melkein välittömästi sekstailemaan poikien kanssa ja koko auto oli täynnä naimisen ääntä, lukuunottamatta minua ja erästä tyttöä.

Minä olin kuskin asemassa. Tämä tyttö alkoi sitten pyytelemään että pysähdyttäisiin mekin naimaan. Minä en suostunut ja kerroin hänelle että seurustelen enkä halua pettää tyttöystävääni.

Tyttö pyysi monesti ja sanoi että jos ei ihan naida, niin suihin hän ainakin voisi ottaa.

Kieltäydyin kaikesta sellaisesta ja olin sitä mieltä että teen oikein. Tyttö istui auton takapenkillä ja hypähti sieltä minun olan ylitse sekä puraisi kaulaan mojevat hampaanjäljet. Varmaankin kostoksi luulisin niin.

Olimme pari päivää tyttöjen kanssa viikonloppua viettämässä ja ajoja katselemassa. Pojat kävivät silloin tällöin tyttöjä paneksimassa ja vaihtelivatkin välillä pareja.

Viikonlopun lopuksi läksimme koteihimme ja minä menin tyttöystäväni luokse. Arvatahan saattaa miten meteli nousi koska kaulassani olivat vieraat hampaanjäljet. Tyttöystäväni itki ja raivosi millainen petturi olinkaan ollut. Mutta rauhoittui sitten pikkuhiljaa. Hän kertoi ettei hänenkään tyttöjen kesken vietetty viikonloppukaan ollut ihan kilteimmästä päästä. Ei he tyttöjen kanssa olleetkaan olleet vaan hän oli erään pojan kanssa ollut mökillä naimassa ja opettelemassa uusia seksijuttuja piristääkseen meidän välistä seksielämää. Tämän hän kertoi minulle koska olinhan minäkin pettänyt häntä.

Viikonlopuna hän oli opetellut peppuseksin, jota olin monesti työltäni pyytänyt, mutta hän ei rohjennut siihen.

Illan kuluessa asioista juteltuamme ja minä nielin ylpeyteni, niin kokeilimme peppuseksiä ja se oli oikeastaan aika mukava kokemus. En oikein ensin osannut nauttia kun pimpsa on aika erilainen. Mutta kivalle ja eksoottiselle se tuntui. Kaiken kruunasi se etten oikein osannut aiemmin tuottaa tyttöystävälleni orgasmia, mutta peppuseksistä hän nautti niin että sai ennen minua.

No elämä jatkui ja suhteemme ei enää niin kihkeä ollut. Olin aloittamassa perjantain kapakkailtaa poikaporukassa kun kysyin parasta kaveriani mukaan. Hän kertoi että hänellä on muuta tekemistä, eikä nyt oikein halua tulla mukaan. Ihmettelin kovasti, koska en ollut koskaan hänen kieltäytymistä sellaisesta asiasta kuullut.

Aavistelin jotakin josta täytyi ottaa selvää. En mennytkään kapakkaan vaan ajoin autolla tyttöystävälleni. Ja kukas siellä olikaan kokeillut peppuseksin ja muidenkin seksimuotojen saloja tyttöystäväni kanssa.

Toivotin heille hyvää jatkoa, enkä ole sittemin ollutkaan tekemisissä.

Tuli poikamies ajat uudelleen kuvioihin. Menin samana iltana kapakkaan ja aloitin saman seksirumban kuin aikaisemminkin. Nyttemmin en enää edes kysellyt oliko tytöllä kenties jotain varauksia tms. Enkä ollut itsekään kovin hanakka etsimään elämän kumppania.

Aikanani tapasin sitten ex vaimoni. Jonka kanssa muutinkin melko pian yhteen ja perustimme perheen. Seksi ei ollut mitään seksihurjastelua, eikä peppuseksistä voinut enää edes uneksia, mutta ajattelin ettei seksin eri muodot ole niin välttämättömiä, lihan suhde muuten kunnossa.

Ex tekikin sitten oudot bänät. Meillä oli pari vuotias muksu kun ex lähti vieraan miehen matkaan. No ajattelin että menköön, kyllä routa porsaan kotiin ajaa, jos siihen tarvetta ilmenee. Ajattelin asiaa tietenkin pienen muksumme puolestakin jonka kanssa asuin kahteeseen.

Asuimme kerrostalossa jossa naapurit olivat aikojen saatossa tulleet tutuiksi, ja tämän elämän tilanteen aikana varsinkin napureiden rouvat olivat varsin avuliaita.

En sittenkään ollut valmis harrastamaan seksiä kenenkään kanssa, vaikka naapurit tarjosivatkin apua pyykinpesussa, siivoamisessa, mattjen puistelemisessa ja kuulemma olisivat halunneet iltakyläänkin ja kyllä kävivätkin.

En suostunut, koska olin uskollinen sille joka kenties palaa hoitamaan yhteistä lastamme. Ja olin oikeassa, kyllä se palasi ja nielin asian sekä jatkoimme vuosia yhdessä eloamme.

Tapahtunut kuitenkin varjosti minun mieltäni kovin paljon, enkä milloinkaan saanut täydellistä luottoani takaisin.

Meille tuli sittemmin ero, jota kokeilimme ensin. Sinä aikana löysin pari hoitoa ja en kokenut tehneeni väärin, vaan koin olevani siihen oikeutettu.

Palasimme vielä hetkeksi yhteen jona aikana minä itse käväisin sitten vieraissa.

Tämä vieraissa käväiseminen avasi minulle uuden seksielämän, sekä uuden avoimen ilmapiirin. Nykyään tämä vieras hoito on minun vaimoni jonka kanssa voin harrastaa seksiä ihan miten paljon haluttaa. Ja millaista seksiä haluttaa.

Meillä on yhteinen lapsi, minkä syntymän jälkeen minulle tuli "synnytyksen jälkeinen masennus" mutta sekin meni ohi aikanaan.

Emme harrasta vieraita suhteita, mutta olemme asiasta keskustelleet ja tulleet siihen tulokseen että jos sitä jostain syytä tarvitsee, ei saa kertoa asiasta. Ja yrittää etsiä mielen perukoilta se syy miksi tuollainen seuraus. Tämä syy sitten on nostettava pöydälle.

Seksimme sisältää kyllä vieraitakin joskus ja siinäkin olemme olleet tyytyväisiä. Vaimoni haluaa silloin tällöin oikein kahta munaa ja mielestäni se hänelle suotakoon.

Olen minäkin välillä halunnut olla kahden naisen huomion kohde ja sekin on onnistunut. Mutta tämä vaihtoehto oli vaimolleni huomattavasti vaikeampi hyväksyä kuin kaksi miestä.

Mielessäni on seksifantasioita joka ikinen päivä, ja aina katselen vieraiden naisten "periä" kun vaan siihen on mahdollisuus. Katselen seksisivuja ja filmejä, mutta oikeastaan kausiluoteisesti.

Vaikka olen myöntänyt itselleni olevani seksiaddikti, niin kuin vaimonikin, en ole löytänyt syytä käväistä vieraissa.

Sen verran tästä poiketen vaimoni saaden siitä tietää, käväisin ottamassa Thai hieronnassa pari kertaa koko käsittelyn. Ihan silleen ja tietenkin kumin kanssa.

Puhumalla seksifantasiat ja muutkin asiat avoimesti, en hyväksy edelleenkään uskottomuutta.

Se miten tämä liittyi asiaan "pettäminen ja anteeksianto" selvitköön. Olen kokenut molemmat ja yritin antaa anteeksi mutten osannut. Mutta jos olisin itsekin joskus "revennyt" olisin tietenkin osanut antaa myös anteeksi.

Koen se niin, että jos sellainen vahinko tapahtuu ei sen kertominen ole viisasta. Mutta syyn etsiminen on kovinkin viisasta. Samaan hengenvetoon olen valmis hyväksymään jos vaimoni käväisee vieraissa eikä siitä kerro. (tietenkin jos muuten sen aavistan tms.) Niin ehtona on niiden syiden esille tuleminen vaikka ei tapahtunutta koskaan tunnustaisikaan. Näin me olemme sopineet ja uskon sen näin käytännössä tapahtuvankin jos sellaista jostain kumman syystä tapahtuisikin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Poistettu_k69
LähetäLähetetty: 28.10.2008, 17:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





no mul on itseasias ollu just niin päin että minut on petetty.Mie en viitti alkaa kostaa takas koska se on perseestä.ja pettäminen muutenkin on sellaista hommaa mitä mie en suvaitse. ehkä yhden kerran saatan antaa anteeksi mut sit on luottamus menny joksikin aikaa.Ja siihen luottamuksen takas saantii kestääki sit jonkin verran.Mut en kuiteskaa alamustasukkailee sille et " kenen kaa sie v**** tekstaat" tai "Kuka tuo muija/jätkä oli kuka morjesti" koska sit se taas pilaa suhdetta pahasti jos toinen haluaa ihan oikeasti olla pettämättä ja rakastaa aidosti niin toiselle tulee siitä paska fiilis.
Takaisin alkuun
Poistettu_k69
LähetäLähetetty: 28.10.2008, 17:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





ja kyl muutenki tuntuu et saa vaan noita renttuja itelleen Sad Ihan perseestä
Takaisin alkuun
pojukki
LähetäLähetetty: 16.1.2009, 1:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 13 Tam 2009
Viestejä: 2

minä taas olin mielettömän mustasukkainen vaimostani. Hän ei ole mikään kaunotar varsinaisesti, mutta niin välitön ja kiva että vetää miesten huomion jos juttusille rupeaa,ei siis muuten. Uskoin että hän tekee muutakin ja päätin kostaa pettämällä häntä siellä sun täällä. Nyt on tullut selväksi ettei hän ole pettänyt koskaan. (22V. noin yhteiseloa) Hän sia selville minun puuhani ja elämä on helvettiä. Hän ei koskaan kytännyt tai epäillyt mitään, mutta arvatkaas miten nyt ja aina löytyy jotain. Tuli sen verran hölmö oltua. Taitaa mennä lapsuudenkoti ja mukulat ja kaikki enkä voi häntä oikein syyttääkkään, kun itse olen aina paasannut rehellisyydestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Boston
LähetäLähetetty: 16.1.2009, 15:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Kisu69 kirjoitti:
ja kyl muutenki tuntuu et saa vaan noita renttuja itelleen Sad Ihan perseestä

Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin.....

Eikä kunnon miehiin niin kuin minä Evil or Very Mad

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 16.1.2009, 17:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Jostain luin, että aviomiehiksi halutaan kilttejä ja kunnollisia, rakastajiksi sitten vähän rajumpia tyyppejä... mutta ehkä miehillä on vähän sama??
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 21.1.2009, 18:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Ja sitten luin, että varakkaiden miesten vaimot saavat enemmän orgasmeja, mutta siinä ei kylläkään kysytty naisilta, että saavatko he ne orgasminsa oman miehensä kanssa vai... Twisted Evil

(Minä olen aina saanut paljon orgasmeja, ihan nuoresta asti, vaikka en ollut kenenkään vaimo... mutta tuo oli kuulema tosi laaja tutkimus. Tiedä tuosta sitten...)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
coctou
LähetäLähetetty: 17.11.2009, 19:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 16 Mar 2009
Viestejä: 10

bi-vaimo kirjoitti:
Jostain luin, että aviomiehiksi halutaan kilttejä ja kunnollisia, rakastajiksi sitten vähän rajumpia tyyppejä... mutta ehkä miehillä on vähän sama??


Eihän tuossa ole vasta kuin yksi miestyyppi.
Se oikea.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker