Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  valitusta seuranhausta ja treffi-ilmoituksista
Ukkonen
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 9:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 31 Hei 2006
Viestejä: 1

Tämä ei muuten yllätä, treffi-ilmoitukset harvemmin poikivat suuria määriä potentiaalisia vastauksia. No, ainakin miehillä on tämä ongelma.

Uskallan väittää ettei seksitreffien treffi-ilmoitus palsta palvele enää mies puolista seksiseikkalijaa. Maksullisten naisten suhde oikeisiin on 16:1, muiden miesten ilmoituksia on reilut 3000, varmasti lannistaa.
Tuntuu kuin seksitreffit olisivat narsistinen s***o, joka kieltää maksullisen seuran, mutta silti mahdollistaa sen. Tälläistä on taas toisaalta lähes mahdoton valvoa.

Joten ei ihme että joku ilmoituksensa heittäisi forumiin....

Toisaalta, oishan se ihan jees jos osais kirjoittaa Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 10:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

KUten muuallakin kirjoitin niin yhden rivin ilmoitukset ja yhden rivin vastaukset ei toimi ja vetää puoleensa maksullisen seksin tarjoajia.

Oikeasti on niin että jos haluaa toimivat treffi-ilmoituksne, pitää olla sitkeä, osata kirjoittaa tai ainakin avautua niin että ilmoitus on aito ja persoonallinen.

Ilmoituksne kautta seuran hakeminen vaatii ihan samoja taitoja kuin reaalielämässä.

Persoonattomalla tai tylyllä lähestymisellä saa itselleen vastaavan tasoista seuraa.

Eli niin metsä vastaa kun sinne karjutaan

Lukekaa miesten treffi-ilmoituksia ja miettikää naisen reaktioita jos baarissa lähestyisitte naista ja sanoisitte tuon asian tai siis lukisitte hänelle tuon treffi-ilmoituksne ääneen. Toimisiko?

Siellä on ilmoituksia jotka varmaan toimisi mutta ikävän monta joista saisi vain korvapuustin tai kauhean vittuilun naiselta takaisin. TUO ON SE ONGELMAN YDIN.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 17:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Niin, ja edelleenkin maksullisen seuran tarjoaminen ilmoituksissa on kielletty.

Ongelmaksi sen sijaan muodostuu rajan vetäminen, missä vaiheessa ilmoitus on selkeästi tulkittavissa maksullisen ilmoitukseksi. JA, resurssien puute noiden treffi-ilmoitusten loputtomaan selaamiseen ja putsailuun.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mieskökkö
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 21:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Onhan se valitettavaa että n 90 % "nainen etsii miestä "-ilmotuksista on maksullisten naisten hakuja. Mutta minä voin rohkaista : Olen onnistunut saamaan EI MAKSULLISTA seksiseuraa näistä hakuilmoituksista.Kyllä se onnistuu jos on rehellinen itselleen ja
Takaisin alkuun
nermo
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 21:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





No, jos noille huorien ilmoituksille haluaa jotain tehdä, niin kannattaisi vaikka ensiksi vierailla sihteeriopiston sivuilla. Sieltä saa jo kätevästi katsottua huoralistalta, josko tännekin kys. slutit jättävät ilmoituksiaan. En sano, että kaikkia sutturoita saataisiin karsittua maksuttomaa seuraa tarjoavista, mutta aika paljon maksullisia ilmoituksia kyllä karsiutuisi. Ja toinen asia on tietysti se, että kuka jaksaa ja kenellä riittää aikaa seurata seuranhakupalstaa uusien, epätoivottujen tulokkaiden varalta.

Eipä tuo tosin haittaa, kun tältä palstalta seuran hakeminen olisi kuin etsisi lunta Saharasta: ei oikein kiinnosta edes yrittää. Ei millään pahalla, mutta minun mielestäni tämän sivuston treffihaku on niin tunkkasessa jamassa, että kannattaisi varmaan suosiolla etsiä seuraa muualta tai sitten vain jatkaa heruttelua kapakoissa - silläkin ehdolla, ettei alkolla läträä Laughing
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 23:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

nermo kirjoitti:
Ja toinen asia on tietysti se, että kuka jaksaa ja kenellä riittää aikaa seurata seuranhakupalstaa uusien, epätoivottujen tulokkaiden varalta.


Tyrmäsitkin aika hyvällä argumentilla oman ehdotuksesi.

Ilmaiselta palvelulta ei kuitenkaan pidä hurjuuksia odottaa - ei Härskillä ole armeijaa työntekijöitä pläräämässä ja siivoamassa ilmoitustietokantaa aamusta iltaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 5.8.2006, 0:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Niin, joka päivä poistetaan paljon ilmoituksia, tänään olen poistanut noin 30 kpl. Mutta ilmoituksia on kai 5000 kpl, ja noita ei ehdi siivota kuin kerran päivässä. Muutakin elämään on mulla Shocked

Mutta katotaan nyt jos saadaan tohon kohta iso muutos, on kehitelty uutta tekniikkaa, tosin on vasta 8kk myöhässä, mutta ehkä saamme palvelun sille tasolle joka vastaa siitä maksamanne hintaa Laughing

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 5.8.2006, 10:23  Vastaa lainaamalla viestiä






Laughing tuskin sitten enää naiset laittavat treffipalstalle ilmoitukset....ja itse en ole vielä huommanut,että ilmoissa joku tarjoaisi maksullista sexiä....jos..sitten se tapahtuu puhelin välityksellä....turhaa kiukutella..... Mr. Green
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 5.8.2006, 10:53  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
....ja itse en ole vielä huommanut,että ilmoissa joku tarjoaisi maksullista sexiä...... Mr. Green


Höh,oletko vähän tyhmä vai??
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 5.8.2006, 12:16  Vastaa lainaamalla viestiä






Häh....kuin ei ole.....ootka sa nähnyt yhtä sanaa mitä tarkoita maksullista sexiä....jos puhelin kautta on puhe....niin on,mutta ilmoissa ei oo...sä o:t itse tyhmää kuin näet sitä mitä ei oo Twisted Evil
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 5.8.2006, 12:19  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
....ja itse en ole vielä huommanut,että ilmoissa joku tarjoaisi maksullista sexiä...... Mr. Green


Höh,oletko vähän tyhmä vai??
Laughing sä o:t tosi m.... kuin ei löydä seuraa ja en ihmetelle yhtääää.... Laughing
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 5.8.2006, 12:41  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
Häh....kuin ei ole.....ootka sa nähnyt yhtä sanaa mitä tarkoita maksullista sexiä....jos puhelin kautta on puhe....niin on,mutta ilmoissa ei oo...sä o:t itse tyhmää kuin näet sitä mitä ei oo Twisted Evil


No,olin vähän tyly kun haukuin tyhmäksi,sorry for that.Mutta vaikka ilmoissa ei tietenkään missään lue "maksullinen" niin onhan se päivänselvää mistä on kyse.Suurimman osan ilmoituksista.Sitten on tietenkin myös osa joista ei oikein aukene onko vai ei.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 5.8.2006, 14:16  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Häh....kuin ei ole.....ootka sa nähnyt yhtä sanaa mitä tarkoita maksullista sexiä....jos puhelin kautta on puhe....niin on,mutta ilmoissa ei oo...sä o:t itse tyhmää kuin näet sitä mitä ei oo Twisted Evil


No,olin vähän tyly kun haukuin tyhmäksi,sorry for that.Mutta vaikka ilmoissa ei tietenkään missään lue "maksullinen" niin onhan se päivänselvää mistä on kyse.Suurimman osan ilmoituksista.Sitten on tietenkin myös osa joista ei oikein aukene onko vai ei.
Embarassed ok....rauhaa.....mutta jos sä epäilet että maksullinen......älä soita sitten tytölle......minkatakia valitat.....no ei voi laittaa ilmoitusta.......elämässä on paljon,mitä ei saisi tehdää,mutta sittenkin..... Wink
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 5.8.2006, 16:51  Vastaa lainaamalla viestiä






ei ole maksullisten vika jos ette tajua ,että suurin osa naisista on maksullisia ei ole pakko soittaa heille jos ei halua..Ja mitä luulette ei naiset muutenkaan pistä ilmotuksia kauhean paljon ilmasesta seksistä ,koska sitä saa muualtakin kuin netistä.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 5.8.2006, 19:11  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
ei ole maksullisten vika jos ette tajua ,että suurin osa naisista on maksullisia ei ole pakko soittaa heille jos ei halua..Ja mitä luulette ei naiset muutenkaan pistä ilmotuksia kauhean paljon ilmasesta seksistä ,koska sitä saa muualtakin kuin netistä.
Crying or Very sad ...mmm..ehkä joku **** pistää......ja Härskillä veikkaan on muutakin välillä tehtävää kuin metsästää maksullisten ilmoituksia.....jokainen kuka laittaa ilmoituksen ottaa itse vastuu ...ja ......se kuka ei ymmärtää mitä on homma nimi.....on Laughing lol
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker