Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 10 Yht. 11
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Saatteko tarpeeks usein seksiä?

Saatteko tarpeeksi usein seksiä..?
Kyllä
33%
 33%  [ 28 ]
Ei
66%
 66%  [ 56 ]
Ääniä yhteensä : 84

Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 16.12.2008, 22:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Ehkä olisi pitänyt ensin ehdottaa ja ostaa vaikka jotain tuoksuvia öljyjä tai jotain, josta vaimosi pitää? Vähän lämmittää ensin ajatuksilla...?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Biss42
LähetäLähetetty: 17.12.2008, 9:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 31
Paikkakunta: Kirkkonummi

Tyhmänä miehenä ajattelin että voisimme hankkia jotain millä piristää tylsäksi käynyttä seksielämää.Kaapissa olevat 2 dildoa ovat olleet kivat mausteet ja ajattelin että joku pikku vibrarengas olisi kiva lisä.
Vaimo tuli puotiin ihan suosiolla ja kiinnostuneena mutta kun ehdotin sellaisen renkaan ostoa, niin siinä vaiheessa tuli seinä vastaan.
Mua kun ei kiinnosta enää se jokakertainen pikaseksi peiton alla.
Asiasta on puhuttu ja olen yrittänyt kaiken minkä voin, koska hän on kuitenkin minulle rakas.Mutta enää ei jaksa olla se hetken helpotus.
Mieluummin olen ilman kuin teen pelkän suorituksen.

Että sellanen tarina.

_________________
Mikään ei ole mahdotonta,kestää vain kauemmin toteuttaa se.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ruuben
LähetäLähetetty: 20.12.2008, 18:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 06 Tou 2007
Viestejä: 27
Paikkakunta: Oulu

Tuntuu kyllä ilman muuta siltä, että liian harvoin saa seksiä. Itsellä ehkä hieman normaalia suuremmat halut ja kyllä voisin helposti harrastaa todella useinkin seksiä, en tietenkään voi edes vaatia mitään kahta kertaa joka päivä, mutta kyllä sellainen 4-5 kertaa viikossa olisi oikein mukava, mutta eipä ihan tuollaista ole ollut. Välillä tauot ovat jo kuukauden luokkaa ja se on kyllä jo melko ahdistavaa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 21.12.2008, 16:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^Ehkä ei voi vaatia, mutta on niitä naisiakin, jotka haluavat kahdesti päivässä tai vaikka useamminkin...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ruuben
LähetäLähetetty: 21.12.2008, 18:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 06 Tou 2007
Viestejä: 27
Paikkakunta: Oulu

Niin varmaan onkin... jossain... mutta miten sellaisen naisen saa haluamaan kaksi kertaa päivässä, joka ei sellaista ole ennen halunnut, mutta pitää seksistä kuitenkin joka kerta??
Ja nyt ei auta, että pitäisi ottaa enemmän huomioon tai tehdä sitä ja tätä, koska eipä tuo tunnu seksin määrään vaikuttavan. Seksin laatu on kyllä hyvää, mutta kerrat ovat liian harvassa. Sad Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 22.12.2008, 20:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Jos toinen kuitenkin aina tykkää, niin sitten on vain itse oltava aloitteellinen...? Ehkä nainen haluaa olla passiivinen aloitteissa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ruuben
LähetäLähetetty: 22.12.2008, 20:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 06 Tou 2007
Viestejä: 27
Paikkakunta: Oulu

Ei, kyllä sitä aloitteellisuutta on kokeiltu, enkä odotakkaan oikeestaan, että tapahtuisi mitään, jos vaan heittäydyn makaamaan sängylle seksin jälkeen. Mutta ihan turhaan edes yrittää mitään sen jälkeen, kyllä se on siinä sitten. Oikeestaan ei olla koskaan harrastettu kahta kertaa peräkkäin, tai edes samana iltana...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
SusiWolf
LähetäLähetetty: 22.12.2008, 21:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 28 Maa 2006
Viestejä: 213
Paikkakunta: Helsinki

Sellaisen oikein mojovan naisen kun saisikin pongattua, joka olisi jatkuvasti innostunut ja josta olisi itsekin jatkuvasti innostunut, niin eipä siinä kummempia löpinöitä tarvitsisi. (tosin tällä lärvillä on turha pyytää suuria)
TOSIN mun ajatusmaailma saattaa olla hiukka toinen, kuin normaalisti, mutta, mutta...
Normaalisti mullakin samat fiilikset, että kerta iltaan ja se riittää, mutta sitten (vaikka ei itseään kiihottaisikaan) jatkaa vain samaa rataa... Hengähdys tauon jälkeen jatkaa naisen huomiointia suudelmin, nuolemalla, imemällä ja avot: Kohtahan sitä on jälleen (kuin huomaamatta) stondis päällä ja loppua ei tarvitse edes sellittää... (toimii sitten kaikilla naisilla paitsi niillä OIKEESTI varttiavaillaneljän ruusuilla... Joskus jopa niilläkin)
Ja hauskempaa on kerran varvatun kalun kanssa duunailla oikein totuudessaan, kun ei tarvi kokoajan purran huulta et "Koht tulee..."

_________________
"Ulvova Susi ei sammaloidu..."
Jorma 2008: Paras näyttelijä
www.susiwolf.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Ruuben
LähetäLähetetty: 22.12.2008, 21:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 06 Tou 2007
Viestejä: 27
Paikkakunta: Oulu

No tuo lloppu on varmaan ainkin niin totta, että eipä olisi sitä ongelmaa ainakaan heti, että pitää alkaa päässä pyörittämään Moottoritie on kuuma-biisiä Very Happy joteei tulis... pitää sitten varmaan koittaa ryhdistäytyä ja koittaa seuraavaksi oikein todenteolla ja kattella mitä tulee..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-JJ-
LähetäLähetetty: 17.4.2009, 2:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 17 Huh 2009
Viestejä: 3

En saa aina kun haluan. Ruinaan kyllä varmasti päivittäin ja varmaan normaalioloissa yleensä pari kertaa lohkeaa viikossa, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Olenko tyytyväinen seksin määrään, vaikka en saa aina kun haluan? Olen. Joskus alkaa kyrsimään hetkellisesti ja ennen tuli vedettyä soolona, jos emäntää ei kiinnostanut. Nykysin olen jättänyt itsetyydytyshommat pois tai ainakin hyvin vähäisiksi (tai ainakin niissä laukeamiset) ja tummannut, että "no jaa, jos ei tänään pimpettiä, niin joku toinen kerta sitten". Panettaapaahan sitten enemmän ja seksikin tuntuu silloin vielä paremmalta ja kuumemmalta. Kokeilkaa. Vähän aikaa sitten tuli pantattua lastia ehkäpä puolentoista viikon ajan ja sitten ruiskaistua se kunnon rakastelun päätteeksi takaapäin emännän pepulle, selälle, tukalle ja kasvoille - ja voin sanoa, että maistui mahtavalta ja tuli paineella. Nyt tulee taas viikko edellisestä laukeamisesta eikä malttaisi millään odottaa.

Kysymys teille kaikille, jotka valittavat liian vähäisistä sekstailukerroista: korvaako määrä laadun? Mun mielestä ei.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ransu
LähetäLähetetty: 20.4.2009, 13:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 17 Maa 2006
Viestejä: 10
Paikkakunta: tampere

Jos 3 kertaa vuodessa sattuu saamaan niin on kyllä pikkasen turhan harvaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jormaboy
LähetäLähetetty: 17.7.2009, 18:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 05 Kes 2008
Viestejä: 17

assa kirjoitti:
Minä olen täysin tyytyväinen seksin määrään, tosin tuo E-mäntä varmasti haluaisi ainakin potenssiin kaksi lisätä sekstailut.


Jep!
välillä on noinkin. Kyllä meillä vaimon kanssa on menty ristiin eräätkin kerrat. vaimo haluaisi lisää ja minua ei kiinnosta, tai juuri päin vastoin.

Mutta sen verran voin sanoa että jos minua panettaa oikein kovasti niin vaimo on helpompi houkutella, kuin minä vastaavassa tapauksessa.

Varsinaiseen kysymykseen vastaisin että jos mies on terve niin sitä panettaa silloinkin kun siihen ei ole mitään tarvetta. Aina kauniita naisia (miksiköhän ne on kauniita) nähdessään miehen olemus katsoo naista halusi tai ei naimakaluna.

Se että onko miehestä sitten sen enemmän seksin antajaksi jos vierasta saisi, niin sanoakseni... taitaa olla niin että kun vieras muuttuu tutuksi kuviot on samat.

Eli jos vastaan alkuperäiseen kysymykseen että en ole saanut seksiä riittävästi, niin se johtuu vain siitä että eilinen jäi väliin ja näin tänään ihan hlkutin hyvänäköisen naisen helletamineissa ulkona.

Mutta jos ajattelen asiaa hieman pidemmällä tasolla niin aina on pussit jotenkin tyhjentyny
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
nainen24
LähetäLähetetty: 19.7.2009, 14:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 18 Hei 2009
Viestejä: 1

Kyllä varmaan sitten jos asuttais vähän lähempänä toisiamme, mutta tällä hetkellä liian vähän Sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sonja
LähetäLähetetty: 13.3.2013, 13:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 07 Maa 2013
Viestejä: 5

Kyllä tarpeeksi saa, mies aina valmiina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Maalaistyttö
LähetäLähetetty: 15.4.2013, 13:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 17 Elo 2012
Viestejä: 3

Joskus seksielämänikin kukoisti, mutta eipä nykyään nykyiseni mieheni kanssa... Ihan liian vähän saan. Laatu on loistavaa, mutta hyvä jos edes joka viikko sitä saisi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 10 Yht. 11
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker