Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Seksitön seurustelu
vieras
LähetäLähetetty: 7.9.2006, 17:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Miten pääsen tämän yli? Miesystäväni ei halua seksiä suhteessamme, vaikka olen mielestäni ihan hyvännäköinen nainen. Seksi kiinnostaisi itseäni, mutta mies ei välitä seksistä. Hän haluaa vain syödä jatkuvasti ja ja sitten lämmitellä kainalossa. Etsiikö hän minusta äitiä? En halua olla äiti miehelle? Miehet ja naiset kommentoikaa.

Suoraan sanoen haluttaisi jo välillä muutakin kuin syödä yhdessä ja vaatteet päällä sängyssä kelliä.
Takaisin alkuun
M_
LähetäLähetetty: 7.9.2006, 17:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Näin aluksi käydä ostamassa jotain millä tyydyttää itseään ja kertoa siitä miehelle, seuraavat kommentit valaisevat jo varmaan hyvin paljon asiaa.
Takaisin alkuun
vieras
LähetäLähetetty: 7.9.2006, 17:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Eihän itsetyydytys mitenkään voi kompensoida oikeaa parisuhteessa saatua seksiä.
Takaisin alkuun
M_
LähetäLähetetty: 7.9.2006, 17:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





ei se voikkaan, mutta saa miehen ajatukset erittäin hyvin liikkeelle.
(kokemusta on) ja ajattelisi asiaa varmaan enemmän, voin lyödä vetoa että hänen päässään pyörii vain sinä ja uusi dildo tai yms.. niin luulisi normaali ihmisen tahtovan tässä vaiheessa korvata se dildo =)
Takaisin alkuun
Neito_X
LähetäLähetetty: 7.9.2006, 19:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 20 Elo 2006
Viestejä: 277

Hhmm.. keskustele asiasta miehesi kanssa..
*Miksi ette harr. seksiä..
*Mitä hää oikein siusta haluvaa..
....jne... Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 7.9.2006, 19:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Usein pohditaan naisen haluttomuutta vaikeana asiana, mutta miehen haluttomuus se vasta mysteeri onkin... Eikös? Wink

Miehen halukkuus voi olla varsin kompleksi asia. Minuakin on ajoittain pihtaamisesta syytetty, joten voisi koittaa sitä analysoida.

Minulle seksin tarve oli suurin silloin, kun sitä ei ollut jatkuvasti saatavilla Rolling Eyes. Kun elää vakituisessa parisuhteessa, itse mekaanisen suorituksen merkitys on vähentynyt huomattavasti. Olen aina arvostanut enemmän sitä esi-esileikki vaihetta, eli naisen "pelaamista". Välttämättä seksi ei ole edes tarpeellista, vaan tieto siitä että se olisi mahdollista (sen takia voin moista peliä harrastaa edelleen, vaikka varattu olenkin Wink).

Haaste herättää halun - seksi on valloituksen huipentuma ja palkinto, joka tuntuu parhaalta kun on onnistunut omalla supliikillaan saamaan partnerin himoitsemaan itseään. Silloin kun seksiä saa helposti, noin niinkuin av(i)ovelvollisuutena, se jää pelkäksi fyysiseksi suoritukseksi. Haaste puuttuu ja henkinen tyydytys jää laimeaksi. Tokihan se aina kivaa on, mutta kynnys aloittamiseen on suurempi.

En tarkoita että naisen pitäisi alkaa pihtaamaan, mutta peräänkuulutan tietynlaista viettelyä. Olen aina sanonut ohjenuoraksi naisten "kaatamisessa ", ettei pidä antaa naisen ymmärtää että haluat, vaan saada nainen haluamaan sinua. Sama toimisi tässä vaiheessa toisinpäin. Ei osoiteta miehelle että panettaa, vaan houkutellaan se panetus miehellekin Cool.

Mitä siis neuvoksi keskustelun aloittajalle? Moni nainen on varmasti kateellinen tuosta lämpimästä kainalostakin, mutta toki ymmärrän perustarpeet Smile. Kenties voisi koittaa hakea erilaisia lähestymistapoja. Vaikea sanoa miten, kun et kertonut millä tavoin olet koittanut aloitetta tehdä. Niin, nainenkin SAA tehdä sen aloitteen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Gwenhwyvar
LähetäLähetetty: 1.10.2006, 18:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 6
Paikkakunta: Helsinki

Minusta tähän asiaan liittyy oleellisesti myös se, kuinka pitkään olette seurustelleet?
Jotkut miehet kun ovat niin herrasmiehiä, etteivät ehdottaisikaan seksiä ennen, kuin on seurusteltu vaikkapa kaksi kuukautta. Tai puoli vuotta; mistä sitä tietää, mitä miesten päissä liikkuu... Laughing

Ja tietysti sekin merkitsee, millä tavalla olet miehelle oman halusi ilmaissut. Oma mieheni ainakin osaa ajoittain olla niin jähmeä, että suihinottoa laimeampi vihjailu ei mene perille.

Entä millä tavalla miehesi ilmaisee haluttomuutensa? Oletteko keskustelleet asiasta? Vai jättääkö hän lähentymisyrityksesi täysin huomiotta? Minkä ikäisiä olette? Jos miehesi on nuori, on olemassa sekin mahdollisuus, että hän on kokematon ja ujostelee.

Niin moni asia vaikuttaa haluttomuuteen, ja myöskin niin moni asia voi vaikuttaa haluttomuudelta, että kovin helposti ei sinun pulmaasi apua löydy.
Ensi sijassa ehdottaisin kuitenkin keskustelua ja asian selvittämistä niin, että molemmat varmasti tietävät, missä mennään.

_________________
Fair and smooth
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 1.10.2006, 19:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Seksitön seurustelu on kuin juoneton komediaelokuva; hetken aikaa se naurattaa, sitten sitä ei enää jaksa katsella... Twisted Evil


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 1.10.2006, 19:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Gwenhwyvar kirjoitti:
Jos miehesi on nuori, on olemassa sekin mahdollisuus, että hän on kokematon ja ujostelee.


Katoin just leffan 40 old virgin, ja oli huskaa krapula-viihdettä. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.10.2006, 19:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:


En tarkoita että naisen pitäisi alkaa pihtaamaan, mutta peräänkuulutan tietynlaista viettelyä. Olen aina sanonut ohjenuoraksi naisten "kaatamisessa ", ettei pidä antaa naisen ymmärtää että haluat, vaan saada nainen haluamaan sinua. Sama toimisi tässä vaiheessa toisinpäin. Ei osoiteta miehelle että panettaa, vaan houkutellaan se panetus miehellekin Cool.


Jestas Shocked
Jaa, ettäkö mun siippa haluaisi tehdä tiettäväksi, että haluaa, no jo, se olen minä joka teen aloitteen.
Kun tekiskin noin. Vaan ei ole koskaan tehnyt... Ja mä olen vanha eukko jo, en jaksa neuvoa en mä jaksa enää, mutta ihan varteenotettava keino monelle, joten tsemppiä kaikille assan sanojen rohkaisemana Very Happy

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 1.10.2006, 19:33  Vastaa lainaamalla viestiä






assa kirjoitti:
Olen aina arvostanut enemmän sitä esi-esileikki vaihetta, eli naisen "pelaamista". Välttämättä seksi ei ole edes tarpeellista, vaan tieto siitä että se olisi mahdollista (sen takia voin moista peliä harrastaa edelleen, vaikka varattu olenkin Wink).


Vähän off topic mutta joskushan on käyty keskustelua siitä että onko se pettämistä vasta kun "viedään kalu sisään" vai voiko lievempikin olla pettämistä.
Mitähän pitäisi oikeasti ajatella tuosta "moista peliä harrastan"?


Edit by Eliksiiri: Korjattu quote-mokailut.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 1.10.2006, 19:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Vähän off topic mutta joskushan on käyty keskustelua siitä että onko se pettämistä vasta kun "viedään kalu sisään" vai voiko lievempikin olla pettämistä. Mitähän pitäisi oikeasti ajatella tuosta "moista peliä harrastan"?


Pettämistä on seksi, missä tahansa muodossaan. Eli kun mennään fyysiseksi, ylitetään raja.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Gwenhwyvar
LähetäLähetetty: 1.10.2006, 19:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 6
Paikkakunta: Helsinki

Off topic, mutta eiköhän pettäminen ole sopimuskysymys. Joillekin pariskunnille pettämistä on flirttailu, toisille se on yhdyntä ja joillekin pahinta pettämistä on "sielujen kumppanuus" toisen naisen tai miehen kanssa.

_________________
Fair and smooth
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 1.10.2006, 19:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Pettämisen määrittely riippu täysin ihmisestä ja parisuhteesta, tavallaan omista arvoista ja yhteisistä sopimuksista. Toisille seksi sinällänsä ei ole pettämistä, mutta tunteet toista ihmistä kohtaan puolestan ovat. Loppupeleissä pettämisen yhdistäisin lähinnä salailuun, toiselle kertomatta jättämiseen ja toiselle tuskan tuottamiseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 1.10.2006, 20:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Eliksiiri kirjoitti:
... Loppupeleissä pettämisen yhdistäisin lähinnä ... toiselle tuskan tuottamiseen.

Eli noi S/M Leikit on pettämistä kun siinä tuotetaan tuskaa kumppanille Shocked

okeiokei, myönnän että oli vähän hakemalla haettu quote Very Happy

Nyt saan kyllä kuulla kunniani tästä Bannaus minulle...

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker