Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Bi, gay, lesbo

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Bi, gay, lesbo  ~  Vaimokkeiden biseksuaalisuus
assa
LähetäLähetetty: 3.10.2005, 16:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kuinkahan yleistä lienee ihan näiden perinteisten heteronaisten orastava biseksuaalisuus? Meinaan kun tuo omakin naisen kanssa jutustelut aiheesta on joskus mennyt siihen että kyllähän häntäkin kiinnostaisi ottaa mukaan toinen nainen seksileikkeihin. Vaan ehtoina että minä en saisi siihen koskea ja pitäisi olla nätti ja hyväkroppainen Very Happy

Vaan ei silti olisi huono diili, ehkä joskus tulee tilaisuus Wink

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 3.10.2005, 20:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Se on varmaan aika yleistä, koska esimerkiksi suurin osa minun naispuolisista tutuista, jotka ovat ehdottomasti "vannoutuneita heteroita", ovat kokeilleet seksiä naisen kanssa ja jopa nauttineet siitä.

Suurin osa naisista haaveilee siitä, lieneekö syy siinä, että naiset ovat alkaneet pikkuhiljaa tunnustamaan, että se seksi miehen kanssa ei välttämättä tunnukkaan oikeen miltään.

Miksi se ei tunnu miltään?

Ei ole enää mikään salaisuus, että suurinosa naisista ei saa kovinkaan helposti orgasmia ja siitä puhutaan ihan avoimesti. Jos käy näin, että nainen tapaa elämässään suurimmaksi osaksi sellaisia miehiä, joiden kanssa sitä orgasmia ei meinaakkaan tulla, niin ehkä halutaan kokeilla, että osaisiko toinen nainen paremmin.

Miksi sitä orgasmia ei sitten tule?

Noh, suurimmalle osalle mieskunnasta.. Tai no ei voi yleistää, mutta kuitenkin osa miehistä keskittyy vain itse ottamaan ja saamaan. Se naisen nautinto on toissijainen asia ja monet naiset tyytyvät näyttelemään orgasmin tällaisessa tapauksessa, että pääsisi mahdollisimman pian tilanteista eroon.

Tämä koski lähinnä yhden illan juttuja..
Eihän kukaan aloita parisuhdetta miehen kanssa, jonka kanssa ei saa.. Saatikka sitten mene naimisiin.. vai?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 3.10.2005, 21:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kiathal kirjoitti:
Se on varmaan aika yleistä, koska esimerkiksi suurin osa minun naispuolisista tutuista, jotka ovat ehdottomasti "vannoutuneita heteroita", ovat kokeilleet seksiä naisen kanssa ja jopa nauttineet siitä.


Uskaltaisin väittää että kynnys naisten väliselle hellyydelle on paljon matalampi kuin kahden karvaisen äijän runkkailu ristiin - tiedä sitten miksi. Ainakin huomattavasti enemmän tunnen naisia jotka antavat "ehkä" statuksen homoilulle kuin miehiä, joilta yleensä tulee se "ei helvetissä" reaktio.

Jos nyt omia tuntojaan luotaa, niin enpä tiedä. Olisi aika tilannekohtaista, mutta en kyllä haluaisi kenenkään panevan minua perseeseen Wink. Ehkäpä jotain muuta voisi tapahtuakin, jos vastapelurina oikein komea kundi olisi.

Noniin, paljastuihan se kaappibiseksuaali minustakin Shocked.

Lainaus:
Suurin osa naisista haaveilee siitä, lieneekö syy siinä, että naiset ovat alkaneet pikkuhiljaa tunnustamaan, että se seksi miehen kanssa ei välttämättä tunnukkaan oikeen miltään.


Se nyt ei ole yllätys että nainen osaa pitää toista naista hyvänä paremmin kuin suurin osa miehistä... Kaikki lienee helpompaa, kun tietää mitä itsekin haluaisi itselleen tehtävän Smile.

Lainaus:
Noh, suurimmalle osalle mieskunnasta.. Tai no ei voi yleistää, mutta kuitenkin osa miehistä keskittyy vain itse ottamaan ja saamaan. Se naisen nautinto on toissijainen asia ja monet naiset tyytyvät näyttelemään orgasmin tällaisessa tapauksessa, että pääsisi mahdollisimman pian tilanteista eroon.


Minusta on äärimmäisen ikävää että tällainen on liiankin yleistä. Kuten tuolla jossain toisessa threadissa mainitsin, en näe mitään järkeä seksissä josta eivät nauti molemmat osapuolet. Itse aina pyrin siihen että nainen saisi ensin, ainakin sen kerran (ideaalitilanteessa jo heti esileikissä ainakin sen kerran Wink), sitten on paljon vapautuneempi olo keskittyä hetkeksi ihan vaan omaan nautintoonsa ja antaa palaa. Siinä jos nainenkin vielä ehtii mukaan, niin pelkkää bonusta Smile

Lainaus:
Tämä koski lähinnä yhden illan juttuja..


...Joista nyt ei voi koskaan saada sitä kunnon fiilistä irti. Fuck-buddykin on mukavampi ratkaisu kuin iskupaikasta mukaan hakattu tuntematon. Jos pystyy kääntämään hyvän ystävyyden vielä paremmaksi fuck-buddy suhteeksi, voi olla tosi tyytyväinen Smile. Edellyttäen siis ettei sitä suhdetta koita rakentaa...

Lainaus:
Eihän kukaan aloita parisuhdetta miehen kanssa, jonka kanssa ei saa.. Saatikka sitten mene naimisiin.. vai?


Hope not! Sen verran tärkeä osa seksi kuitenkin on normaalin terveen ihmisen elämää.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Lady_Not
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 18:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

No..hmh..täytyy myöntää että ainakin itseäni kiinnostaa ja ei kiinnosta seksi naisen kanssa. Siinä on vaan niin paljon kysymyksiä..ilman vastauksia. Pääsäännöt miksi näin ei ole käynnyt, että meillä on nainen otettu kimppaan on nämä.

1. Nainen ei taatusti suostu muuttamaan rapakontaakse pantua ukkoani Wink
Minun kanssa pehtaava nainen saa kyllä jäädä suomeen.

2. En ole kroppani kanssa ihan sinut, joten en tiedä kuka nainen minun kanssani haluaisi sekstata nähtyään minut alasti (ei maailman kaunein näky)

3. Naisen ulkomuoto kriteerit taas ovat kanssa ihan utopiset. Ei saa olla paremman näköinen kuin minä, mutta ei **** (eli mielellään näkymätön ihminen). Siinä missä isoja kiinteitä rintoja olisi kiva kosketella, itkisin sisimmässäni, kun omat ovat kunnon kärpäslätkät.

4. Sen pitäisi olla tuntematon ihminen. Mitenköhän nainen isketään...

5. Jos mä en pystykkään

6. Mies tajuaa että maailmassa on joku muukin nainen, joka osaa panna ja viellä siivotakkin.

Jota kuinkin noin. Bi-henkinen, ainakin fantasioissa...toistaiseksi.

Samat syyt on varmaan ukolla siihen, että ei ole suostunut miestä kolmanneksi pyöräksi petiin ottamaan, ilman sitä siivous osiota ja pano...häneen kun ukolla ei olis lupa koskea...ainakaan menettämättä hampaita.

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
assa
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 21:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tuo se taitaa meilläkin olla naisen kannalta joka tökkii. Eli kun sen toisen naisen pitäisi olla hyväkroppainen jne, mutta sitten taas toisaalta varmaan oma itsetunto tökkisi siinä vastaan. Varsinkin kun minä sitten sitä herkkupersettä siinä kuolaisin, vaikka olisi oikein kielto että minä en koskea saa...

On ne hankalia tämmöiset Rolling Eyes

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Juulia
LähetäLähetetty: 4.11.2005, 18:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Laughing Olenko ****? kysympähän vaan.Olen ylipainoinen,raskausarpia löytyy,isot tissit,posliini?Olen iloinen,hauska,ihmisten kanssa toimeentuleva,sosiaaliset taidot huipussaan,kaksonen horoskoopilta,naimisissa rakastamansa miehen kanssa,tykkään naisissta"ei kokemusta".haluaisin kokea naisen kosketuksen ja haluaisin mieheni koskevan toista naista joka olisi lihava sellainen pehmoinen ei mitään riukua, kiihottais mua paljon.kun kattelemme seksi elokuvii niin kattelen vaan naista.haluaisimme käydä toisen parin luona kylässä siinä mielessä mutta kun kaikki etsii vaan sopusuhtaisia ja katseenkestäviä.
Takaisin alkuun
Lady_Not
LähetäLähetetty: 4.11.2005, 20:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Höpö höpö Juulia Very Happy Katseet kestävä ja kaunis on hiukan niinkuin katsojan silmässä ja siihen vaikuttaa kyllä aikalailla monet muut asiat (ainakin itselläni) kuin kilot.

Itsekkin olen raskausarvilla raadeltu ja pienet riipputissit omaava nainen, josta saa hyvinkin helposti Tarja Halosen kaksoiskopion (ainakin ajokortin kuvan perusteella). Okei, ei Tarjakaan **** ole, mutta kyllä se hiukan kolahti nuorelle 20-vee naiselle aikoinaan huomata yhdennäköisyys pressaan Razz

Elä lannistun, en minäkään Laughing

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
kunnonpari
LähetäLähetetty: 5.11.2005, 1:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 27 Lok 2005
Viestejä: 7
Paikkakunta: 017

Meilläkin vaimo ruvennut äskettäin bi-jutuista kiinnostumaan ja sama(ongelma) täälläkin, että katsoa saa mut ei koskea.Varovasti olen yrittänyt lämmitellä, että mukaan pääsis ja nyt näyttäs jo siltä että alkaa mahiksia olee.Tosin luulen että kannattaa enempi kiinnostus näin aluksi ainakin pitää omassa vaimossa niin voi päästä toistekkin mukaan =)Mut jään odottelemaan mielen kiinnolla tulevia pikkujouluja, sillon pitäs tuolla rintamalla jotain tapahtua.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 15.11.2005, 11:30  Vastaa lainaamalla viestiä






Juulia kirjoitti:
Laughing Olenko ****? kysympähän vaan.Olen ylipainoinen,raskausarpia löytyy,isot tissit,posliini?Olen iloinen,hauska,ihmisten kanssa toimeentuleva,sosiaaliset taidot huipussaan,kaksonen horoskoopilta,naimisissa rakastamansa miehen kanssa,tykkään naisissta"ei kokemusta".haluaisin kokea naisen kosketuksen ja haluaisin mieheni koskevan toista naista joka olisi lihava sellainen pehmoinen ei mitään riukua, kiihottais mua paljon.kun kattelemme seksi elokuvii niin kattelen vaan naista.haluaisimme käydä toisen parin luona kylässä siinä mielessä mutta kun kaikki etsii vaan sopusuhtaisia ja katseenkestäviä.
Laughing
hei "juulia"toi oli kyllä täysin kun mun tekstiä!mä taidan olla paljonkin saman näköinen ja samat mielessä,me etsitään kolmatta pyörää(N)js ei mitään riukua!mitenköhän sais yhteyttä...?
Takaisin alkuun
nixux
LähetäLähetetty: 15.11.2005, 11:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 15 Mar 2005
Viestejä: 1

Juulia kirjoitti:
Laughing Olenko ****? kysympähän vaan.Olen ylipainoinen,raskausarpia löytyy,isot tissit,posliini?Olen iloinen,hauska,ihmisten kanssa toimeentuleva,sosiaaliset taidot huipussaan,kaksonen horoskoopilta,naimisissa rakastamansa miehen kanssa,tykkään naisissta"ei kokemusta".haluaisin kokea naisen kosketuksen ja haluaisin mieheni koskevan toista naista joka olisi lihava sellainen pehmoinen ei mitään riukua, kiihottais mua paljon.kun kattelemme seksi elokuvii niin kattelen vaan naista.haluaisimme käydä toisen parin luona kylässä siinä mielessä mutta kun kaikki etsii vaan sopusuhtaisia ja katseenkestäviä.
olen se joka kirjoitti aikaisemmin olevansa samassa tilanteessa,nim.nixux,kävin rekistäytymässä jos se helpottaisi yhteyden ottoa? Confused
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
bipari8275@luukku.com
LähetäLähetetty: 17.11.2005, 23:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Meillä seksi on todella hyvää ja nainen 23v saanut parhaat orgasminsa minun kanssani, meillä homma menee niin että mies saa kiksit siitä mitä paremmat vibat saa naiselle aikaiseksi ja siitä syttyy itsekkin.

Nainen on erittäin BI ja tykkää kovasti tytöistä ja me ollaan sovittu että molemmat voidaan olla naisen kanssa ihan vapaasti jos ja kun joskus kiva bi tyttö löydetään.

Hassuinta on että monta on ollut sellaista kuka olis kovastikkin ollut kiinnostunut meidän seurasta, mutta viime hetkellä tullutkin pupu pöksyyn .. eli onko se todella niin että fantasiana se on naisille jotenkin kutkuttava mutta sitten se käytännön tekeminen on liian kova kynnys? koska ollaan noin vuoden verran ketseltu sellaista kivaa tyttöä mutta silti ei olla päästy edes sille asteelle että voisi kahville mennä ja tutustua ihan muuten vain? ja meidän ulkonäössä se vika ei kuulamma todellakaan ole ollut.

Ja kun meille kelpaisi mainiosti sellainen että ystävyys / peuhaamis suhde .. eli olis kiva muutenkin tutustua ja viettää aikaa porukalla.

Mikä lienee .. vai onko suomalaiset pelkkiä nettissä unelmoijia .. tiedä häntä ..
Takaisin alkuun
trinity
LähetäLähetetty: 20.11.2005, 2:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Täytyy myöntää, mulla on alle kahden vuoden vanha lapsi, ihana avomies, mut silti haaveilen naisen kanssa olosta.. en usko et se olis helpompaa tai parempaa, mut en pysty itekkää vielä käsittämää asiaa... olen vastikään tajunnut suuntautuvani molempiin suuntii, naisiin että miehiin Confused vielä on paljo asioita purtavana, mut onneksi jätkäni on ottanu asian ihan ok.. ei hepulia Very Happy .. onko kellää muulla samaa tilannetta?[/i]
Takaisin alkuun
Lady_Not
LähetäLähetetty: 20.11.2005, 18:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Tulipahan nyt pikkasen kokeiltua toista naista. En nainnut häntä, en edes suudellut, mutta sormetin. Ukko missasi koko jutun ja tajusin vasta jälkeenpäin kysästä, että oliko ok (hyvä minä!), kun oletin automaattisesti, että on. Mitä nyt ollaan ukko-kullan kanssa keskusteltu. No eipä se pahaksi pistänyt.

Hiljaa hyvää tulee. Tilanteet aina johtavat johonkin...itse huomasin päätyneeni sormettamaan toiselle naiselle orgasmin. Se oli aika outoa ja jänskää Smile

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
amanda10
LähetäLähetetty: 8.12.2005, 11:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 08 Jou 2005
Viestejä: 2
Paikkakunta: Turku

Juulia kirjoitti:
Laughing Olenko ****? kysympähän vaan.Olen ylipainoinen,raskausarpia löytyy,isot tissit,posliini?Olen iloinen,hauska,ihmisten kanssa toimeentuleva,sosiaaliset taidot huipussaan,kaksonen horoskoopilta,naimisissa rakastamansa miehen kanssa,tykkään naisissta"ei kokemusta".haluaisin kokea naisen kosketuksen ja haluaisin mieheni koskevan toista naista joka olisi lihava sellainen pehmoinen ei mitään riukua, kiihottais mua paljon.kun kattelemme seksi elokuvii niin kattelen vaan naista.haluaisimme käydä toisen parin luona kylässä siinä mielessä mutta kun kaikki etsii vaan sopusuhtaisia ja katseenkestäviä.


Mekin etsimme kivaa paria ja kuulostatte erittäin kiinnostavalta!!
Me asumme Turun suunnalla. Käyttäjälistalta löydät varmaankin osoitteeni, johon voit laittaa postia, keksitään jotain kivaa yhdessä! Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
tataari
LähetäLähetetty: 14.12.2005, 10:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Minunkin naisen haaveena on ollut jo pitkään seksi naisen kanssa. Laitoimme ilmoituksenkin muutamaan paikkaan (myös tänne: http://www.seksitreffit.fi/treffit/detail.php?siteid=24908), mutta ne ovat generoineet lähinnä huijarimiehien vastauksia. Myös keskustelufoorumit ovat lähinnä huijareita täynnä - nuo Sirpat ja Sarit ovat nimimerkkiensä takana piileskeleviiä Simoja ja Sameja kulli kädessä.

Vaimoni on valtavan kaunis ja kiihkeä. On todella sääli, etteivät ihmiset tätä hoksaa, vaan nekin vähät todelliset naiset luulevat häntä feikiksi (noiden huijarimiesten takia) ja kuvaa netistä kopioiduksi.

Vaimo kävi Helsingin homo(lesbo)baareissakin, mutta ne ovat olleet naisteniltoina todella tyhjiä. Eli sieltäkään ei partneria löydy. Tai siis löytyy, mutta turhan maskuliinisia. Tuttuja hän ei viitsi yrittää, joten toivottomalta tuntuu. Hapettaa aivan törkeästi vaimon puolesta. Lupasin hänelle tämän vapauden, mutta etsiminen turhauttaa kovasti ja uskoo meinaa kadota.
On kuin olisi otettu annettu joululahja lapselta pois.

Ilmeisen yleiseltä naisten biseksuaalisuus tuntuu näin netitse, mutta todellisuus sen yleisyydestä lienee todellakin aivan toisenlainen.

Hyvät neuvot otetaan mielihyvin vastaan.

K
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Bi, gay, lesbo

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker