Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Bi, gay, lesbo

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Bi, gay, lesbo  ~  Vaimokkeiden biseksuaalisuus
Härski
LähetäLähetetty: 14.12.2005, 12:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

tataari kirjoitti:

Vaimoni on valtavan kaunis ja kiihkeä. On todella sääli, etteivät ihmiset tätä hoksaa, vaan nekin vähät todelliset naiset luulevat häntä feikiksi (noiden huijarimiesten takia) ja kuvaa netistä kopioiduksi.

Kun kuvaa katsoo niin helposti sitä voi luulla netistä napatuksi. Teidän kannattaa ottaa joku tuore aikakausilehti, jonka kannen tunnistaa, vaikka uusin Seiska (surkea lehti sinänsä) ja vaimo pitää sitä kädessä kansi eteenpäin ja on itsekin etuperin noissa samoissa vaatteissa ja kuva vain rajataan niin että vain leuasta alaspäin näkyy. Tuo ainakin luo uskottavuutta.

Jos vielä Seiska-lehden vaihtaa johonkin parempaan niin uskottavuus paranee tuostakin Wink Mutta idean varmasti sait. Tuo ei tosin karsi feikkejä kuin nimeksi, mutta aidot viitsii vastata paremmin.

Jos vaimosi laittaa ilmoituksen missä vähän kertoo lisää itsestään ja mitä etsii, niin ehkä naiset siihen sitten vastaavat. Tuo ilmoitus on tällä hetkellä 4 sanaa pitkä ja ainakin minun silmääni näyttää miehen laittamalta, koska useimmiten miehet kirjoittaa noita lyhyitä ja ytimekkäitä "tule nainen tänne" ilmoituksia. Naiselta odottaisi vähän enemmän avautumista ja sen kertomista millaista hakee, koska ihan varmasti ei vaimollesi kaikki naiset kelpaa vaikka olisi kauniita.

Tosiaan minullekin tulee ilmoituksesta mieleen että siellä voi yhtä hyvin mies vastata kuin nainenkin. Uskon että osasyy on tuossa.

Mutta kuten sanoin, feikeistä ei tulla ikinä pääsemään eroon, mutta yllä mainitut asiat voisi auttaa.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Juulia-73
LähetäLähetetty: 1.1.2006, 12:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 01 Tam 2006
Viestejä: 7
Paikkakunta: Pari,n,158,xxl,dd115,m191,100.

Rolling Eyes
hei "juulia"toi oli kyllä täysin kun mun tekstiä!mä taidan olla paljonkin saman näköinen ja samat mielessä,me etsitään kolmatta pyörää(N)js ei mitään riukua!mitenköhän sais yhteyttä...?[/quote]
Juulia kävi nyt rekistöitymässä,mulle saa kirjoitella...Hyvää alkavaa uutta vuotta kaikille. Laughing


Viimeinen muokkaaja, Juulia-73 pvm 11.1.2006, 6:42, muokattu 1 kertaa

_________________
Ystävyys ja Parinvaihto.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Juulia-73
LähetäLähetetty: 1.1.2006, 22:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 01 Tam 2006
Viestejä: 7
Paikkakunta: Pari,n,158,xxl,dd115,m191,100.

tähän laittaa seuran haku ilmon?

_________________
Ystävyys ja Parinvaihto.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 1.1.2006, 23:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Juulia1973 kirjoitti:
tähän laittaa seuran haku ilmon?

Tällä foorumilla on erikseen aihealue "minä haen seuraa sinusta" eli sinne voipi laittaa seuranhakuilmoituksia

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 9.1.2006, 16:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

En myönnä olevani bi, en edes sinnepäin. Mutta myönnän olevani avoin kaikelle uudelle. Ehkä siitä johtunee myös kiinnostukseni samaa sukupuolta kohtaan. Tai ehkä kiinnostukseni johtunee sittenkin vain siitä, että rakastan kaikkea kaunista.

Haluaisinko? Ehkä. Voisinko? Voisin. Haluaisinko todella? Ehkä en. Voisin kuvitella asian olevan minulle mielihalu, ei mieliteko. Ajattelisin sen enemmän olevan minulle fantasia, jota koskaan ei ole edes tarkoitettu toteutumaan... Paljon on ajatuksia, toiveita ja haluja, mutta onko niistä yksikään tarkoitettu muille kuin minulle? Ehkä en halua särkeä unelmaa siitä mitä minulla jo on, siksi mitä minulla voisi olla.

Ehkä en haluaisi edes sotkea miestäni minun haaveeseeni. Hänen toive on päästä mukaan kahden naisen väliseen maailmaan, minun haaveeni on jättää mies kotiin! Twisted Evil Tai en sanoisi sitä edes haaveeksi, vain villiksi ajatusleikiksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
mereniina@netti.fi
LähetäLähetetty: 1.2.2006, 22:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Minulla on aina ollut kiinnostusta naisia kohtaan, joskus olen ollut lyhyessä seksisuhteessa naisen kanssa- ja olen myös kokeillut tuota kolmantena pyöränä olemista. Totta on ettei ainakaan se toiminut kovinkaan hyvin naisen mustasukkaisuuden vuoksi. Siksi olen päättänyt etten lähde enää toisen parin kanssa samaan touhuun. Varatun naisen kanssa voisin miehen suostumuksella olla, mutta tuo kolmantena pyöränä oleminen oli hiukan huono kokemus..
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 1.4.2006, 19:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Niin.. Itse olen bi-seksuaali nainen..
Mieheni haluaisi, että olisi 3 kivaa..ja niin minäkin.. Mutta..
Avopuolisoni kun on nuori, hölmö ja kokematon, niin hänelle tuli kauhea pakkomieli saada toista naista.. Hän juoksenteli tuolla etsimässä naista ja treffeilläkin, ilman että minusta oli puhetta..

Onneksi rakkaani jäi kiinni minulle, ennen kuin mitään ehti tapahtua.
Että se siitä 3 kivasta.. Unelmaksi jäi
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 29.7.2006, 20:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Meillä on ollut muutamia kertoja kolmas pyörä mukana leikeissämme, tähän saakka aina nainen. Haaveena on ollut löytää joskus suunnilleen oman ikäinen Bi-pariskunta, jolloin olisi jokaiselle jotakin. Jostakin syystä pariskuntia, joissa molemmat ovat Bissejä tuntuu olevan kovin harvassa.
Seksi on ollut tosi mukavaa joka kerralla, eikä ainakaan toistaiseksi ole tullut tarvetta luopua satunnaisesta seuranhankinnasta aviovuoteeseen. Onpa ainakin jotakin mitä kiikkustuolissa muistella.

snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 2.10.2006, 12:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Minusta naisten bi-seksuaalisuus on tosi yleistä tai sitten on vain pyrkinyt aina osumaan samanhenkisten seuraan... Minun ekat seksikokemukseni olivat 13-vuotiaasta alkaen silloisen bestiksen kanssa, eka poika vasta 15-vuotiaana. Kenenkään kanssa ei ole käynyt niin, että toinen olisi sanonut "ei enää ikinä". Jotkut eivät sitten ole kehdanneet tai halunneet mieheleen kertoa halustaan olla toisen naisen kanssa vaan on vain "oltu naisten kesken shoppailemassa" tai jotain muuta vastaavaa... mutta ilmeisesti useimmille miehille kyllä sopii, että vaimo on bi ja voidaan leikkiä ihan luvallisesti. Eikä siinä muuten välttämättä ollenkaan kaivata miehiä sekaan... omakin ukko tulisi tietysti aina lentäen mukaan, mutta läheskään kaikki ystävättäreni eivät huoli mukaan, kun melkein kaikilla on kuitenkin oma mies jossain kotona.

Kiva olisi katsoa, jos omakin kulta antaisi jonkun miehen panna peppuaan tai ottaisi suihin, mutta on liian hetero eikä suostu... Minua kiihottaisi jostain syystä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 2.10.2006, 15:18  Vastaa lainaamalla viestiä






Kiathal kirjoitti:
Ei ole enää mikään salaisuus, että suurinosa naisista ei saa kovinkaan helposti orgasmia ja siitä puhutaan ihan avoimesti. Jos käy näin, että nainen tapaa elämässään suurimmaksi osaksi sellaisia miehiä, joiden kanssa sitä orgasmia ei meinaakkaan tulla, niin ehkä halutaan kokeilla, että osaisiko toinen nainen paremmin.

Miksi sitä orgasmia ei sitten tule?

Noh, suurimmalle osalle mieskunnasta.. Tai no ei voi yleistää, mutta kuitenkin osa miehistä keskittyy vain itse ottamaan ja saamaan. Se naisen nautinto on toissijainen asia ja monet naiset tyytyvät näyttelemään orgasmin tällaisessa tapauksessa, että pääsisi mahdollisimman pian tilanteista eroon.

Tämä koski lähinnä yhden illan juttuja..
Eihän kukaan aloita parisuhdetta miehen kanssa, jonka kanssa ei saa.. Saatikka sitten mene naimisiin.. vai?


Jep jep minä olisin ottanut hetimiten toisen naisen petiin exän kanssa, mutta exä oli tosi hetero, tai sitten ei koskaan tunnustanut.. itse en kyllä osaa sanoa miten hyvin olisin himoni toisen kanssa hallinnut.

Mutta tuohon orgasmiasiaan.. tää on tietysti hankala asia, kun kaikki eivät kehtaa sanoa - siis naiset - jos orkkua ei kuulu. Ehkä näyttelevät sitten, en tiedä. Exä ei koskaan oikein halunnut mitään leluja, nuoleminen ei kuulemma ole koskaan kovin hyvin toiminut, eikä suuresti pitänyt muusta kuin yleisestä hivelystä ja nuoleskelusta sekä *eritoten* selän ja niskan suukottelusta ja sormeilusta - jonkin verran sormeilusta ala-alueella.. Koskaan ei oikeastaan huutanut saadessaan, joskus puheäänenkovuudella huokaili mutta that s it. Yritin kannustaa, kyselin usein että onko kaikki hyvin jne.. voiko mies oikeasti tehdä enempää? Jossain vaiheessa se on niin, että nainen kertokoon mitä haluaa ja niin tapahtuu. Mutta kyllä minä (kokemattomana) lähdin siitä alun perin, että jos nainen ei ala nauttia niin en minäkään. Toisaalta yksinhuoltajan poikana altistuin feminismille nuoresta iästä saakka Laughing
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 2.10.2006, 15:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Miksi olla BI?
Miksi nainen pitää naista parempana tyydyttäjänä kuin miestä?
Nainen tuntee oman kehonsa paremmin, nainen tietää, miten toista naista käsitellä seksuaalisesti, ote ja tunnelma ovat ihan eri kuin nainen miehen kanssa.
Nainen huomioi toista naista paremmin.

Jos multa kysyttäisiin haluanko sekstailla naisen kanssa, vastaus on: EN

Naiselta puuttuu se ihana elävä sykkivä kalu Heart small , jota mitkään dildot tms. eivät tule mulle koskaan korvaamaan miehen penistä. Voi pojat, miten hienoa, että teillä on penis. Olkaa siitä ylpeitä!

Siksi toiseksi seksissä yleensäkään en viitsi teeskennellä, luojan lykky!

Jokainen elää tavallaan, mikään sukupuolinen suuntaus ei ole millään tavalla tuomittavaa, on sitten joko BI-, tai gay-, tai heterotyyppi.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Willi Pohjola
LähetäLähetetty: 2.10.2006, 16:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 30 Elo 2006
Viestejä: 8

Aika vahvoja yleistyksiä esitit Nymfotar.

Väittämä, että nainen huomioi toista naista paremmin vaatisi kyllä pikkusen perusteluja. Pidän empatiakykyä henkilökohtaisena, en sukupuoleen sidottuna ominaisuutena.

Auttaako se yhtään, jos nainen tuntee oman kehonsa paremmin? Naisten kehoissa ja etenkin mielissä kun on kokemukseni mukaan ihan tarpeeksi eroja. Yhden tuntemalla ei tunne kaikkia.

Kokemukseni mukaan kaikki naiset eivät halua seksuin saralla samaa. Miten siis nainen voi miestä paremmin tietää mitä toinen nainen haluaa? Suunsa kun aukasee, niin siitähän se alkaa selviämään niin miehelle kuin naisellekin.

Wink Ellei sitten ole kyse jostain naisten salaliitosta, jonka mukaan miehille ei saa kertoa mitä todella halutaan. Pidetään se vaan tyttöjen juttuna. Wink

Joopa. Meinaa mennä huumorin puolelle mutta pysytäänpäs tiukasti asiassa, kun ollaan asiamiehiä.

Sen minä kyllä ymmärrän, että jotakuta naista yksinkertaisesti kiihottaa naisen kosketus enemmän kuin miehen. Voihan se tosin olla, että naiset yksinkertaisesti ovat parempia partnerin tyydyttäjiä, kuin miehet. Olipa partnerina mies tai nainen. Jos näin on niin kiitän luojaa, että olen hetero mies. Eipähän tarvitse kärsiä miesten räpellyksestä. Laughing

No ei näyttänyt pysyvän asialinjalla.

_________________
"I'm going deep, deep, deep undercover."
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 2.10.2006, 16:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Villi Pohjola Very Happy
Ne olivat yleistyksiä - totta kait. Eikä multa tästä asiasta ole enempää sanottavaa. Päättele itse, miten haluat Wink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 9.10.2006, 17:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

assa kirjoitti:
Kuinkahan yleistä lienee ihan näiden perinteisten heteronaisten orastava biseksuaalisuus? Meinaan kun tuo omakin naisen kanssa jutustelut aiheesta on joskus mennyt siihen että kyllähän häntäkin kiinnostaisi ottaa mukaan toinen nainen seksileikkeihin. Vaan ehtoina että minä en saisi siihen koskea ja pitäisi olla nätti ja hyväkroppainen Very Happy

Vaan ei silti olisi huono diili, ehkä joskus tulee tilaisuus Wink


Siinä voi käydä niin naiset komentavat sinut pois häiritsemästä jos koetat koskea tai selittää jotain omia ehdotuksiasi... tai sitten sinua kiusattaisiin niin että sinua alkaa tosissaan ahistaa... ainakin housut jalassa... Sinut vaikka sidotaan nurkkaan katselemaan! Razz

Kuvittelepa vieras nainen pylly pystyssä nuolemaan kauniin vaimosi klitorista ja et saa osoittaa olevasi edes olemassa... joko katuisit diiliä? Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 9.10.2006, 19:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

bi-vaimo kirjoitti:
Kuvittelepa vieras nainen pylly pystyssä nuolemaan kauniin vaimosi klitorista ja et saa osoittaa olevasi edes olemassa... joko katuisit diiliä? Razz

MUAHAH, se ois ihan liekeissä vain ja ainoastaan siitä, ettei hänen tarvitsisi itse nuolla. Laughing

P.S. Mä tykkäsin tosta "kaunis vaimo" kohdasta... Tollaiseen voisi vaikka tottua. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Bi, gay, lesbo

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker