Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 7 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Asennot ja privaatit leikit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Asennot ja privaatit leikit  ~  Lempiasentoja ja muuten hyväksihavaittuja?
rakastelutaitoinenko
LähetäLähetetty: 19.8.2008, 9:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Perusasia on mielestäni: kun tekee mieli ja kumppanilla myös, lempiasento on se mihin ekaksi päädytään. Usein haluan rakastani takaapäin, hän antaa. Usein haluan hänet päälleni, hän tulee. Tuo nainen saa helpoiten orgasmin kun nain häntä sillä `perinteisellä `tavalla. Ja sen hänelle myös suon. Minä itse tykkään kun saan rakastellessa nuolla ja imeä isoja tissejä tai naida takaa pilluun vasten muhkeaa pyllyä. Halusta se hyvä seksi tulee. Ei tarvita mitään `sirkusnumeroita `. Märkä pillu+ kova kulli, se on siinä! :D
Takaisin alkuun
Petu.58@netti.fi
LähetäLähetetty: 19.8.2008, 10:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Jos sun oma nainen ei anna tarpeeksi usein niin onhan selvää että kun ei käteen veto kiinnosta niin ainahan on naisia ko antaa eikä vetoa milloin mihinkin asiaan tai ei vaan muuten anna. Maksullisilta saa pillua ja vaikka muutakin jos pyytää ja maksaa, oma nainen maksaa ja vastineeksi ei välttämättä saa mitään seksiin viittaavaa.Terv Petu, ps. Maksulliset laillisiksi
Takaisin alkuun
Multimies
LähetäLähetetty: 16.9.2008, 13:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 16 Syy 2008
Viestejä: 1

Mulla lempiasento vaihtelee. Jos ei ole pitkään aikaan rakastellut jossaki tietyssä asennossa, niin siitä tulee hetkeksi lempiasento jne.. Tällä hetkellä sain parhaat kicksit kun puoliso ratsasti kasvot pois päin minusta. Se pylly näytti niin hyvälle Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vatupassi
LähetäLähetetty: 29.8.2011, 2:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 16 Kes 2011
Viestejä: 28
Paikkakunta: Helsinki

Lempiasentojani - kaksi parasta:

1 - nainen makuulla mahallaan reidet kauniin sopivasti auki - mies makuullaan naisen pyllyllä.

2 - lähetyssaarnaaja

2b - lähetyssaarnaaja (tuntuu ihanalta, kun nainen vie jalkansa alas suoriksi ja yhteen. Miehen polvet ovatkin naisen sivuilla, mutta penis jatkaa piukkaa työkentelyään. Eräs yh-äiti teki tämän minulle tutuksi aikanaan.

--

Eräästä asennosta olen nauttinut myös paljon. Nainen makaa oikealla kyljellään. Naisen oikea jalka on suorahkona sängyllä - vasen koukussa. Olen polvillani hänen takanaan. Minä tulen naiseen niin, että hänen suorahko oikea jalkansa on jalkojeni välissä. Muistaakseni tuossa asennossa penis työntyy aika syvälle.

_________________
lahetyssaarnaajaapostoli@wippies.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 14.10.2011, 14:20  Vastaa lainaamalla viestiä






Kokeilkaapa!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 7 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Asennot ja privaatit leikit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker