Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Erilaiset lelut...
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 5.10.2006, 17:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

En tiedä, pitäisikö tämän olla apuvälineissä vai leikeissä… kun täällä on näköjään enimmäkseen vain dildoja ja jotain pumppuja. Jospa ihmiset kertoisivat kaikenlaisista muistakin, mistä ovat tykänneet… minullakin on laatikollinen kaikenlaisia leluja… mutta laitan tähän nyt malliksi alkuun keskusteltavaksi yhden minusta aika jännän lelun. Jos siitä olisi ideoita muille…

Meillä on nimittäin sellainen klitoriksen päälle tuleva perhosvibraattori ja siihen kuuluu langaton kaukosäädin. Mieheni hankki (tai oikeastaan yhdessä kyllä kaupassa oltiin) muutama vuosi sitten sen ”kiusatakseen ” minua jossain ihan muualla kuin kotona… En saa siitä orgasmia, mutta se kiihottaa minut hulluuteen asti, mieheni tykkää kiusata... Ja mieheni tietää sen liiankin hyvin ja on pari kertaa käyttänyt sitä erityisen ”väärin”…

Ekan kerran oli, kun olin vähän epäröinyt, että antaisinko hänen sinänsä tosi mukavalle vanhalle motoristikaverilleen kun tämä oli juuri jäänyt sinkuksi ja oli kuulemma kauheassa puutteessa, mutta hän on kaikin puolin tosi iso (yli 2 metrinen!) ja minä olen aika pieni… no suostuin laittamaan sen perhosen, että mieheni ”voisi kiusata minua illalla ja kotona sitten”… mutta kun ravintolassa sitten tanssin tämän ystävän kanssa, niin mieheni laittoikin sen päälle ja kun on niin herkkä kuin minä olen kiihottumaan, niin ei varmaan tarvitse arvata, että suunnilleen vartin päästä oltiinkin kotona ja tämä yli kaksimetrinen jättiläinen oli päälläni … mutta en minä tuskasta huutanut…! Wink

Toinen erityinen kerta oli, kun oli tulossa ”vanhojen kavereiden” saunailta ja mieheni ehdotti, josko ottaisin kolme miestä kerrallaan… sanoin ettei niin montaa, mutta oikeasti kyllä sisimmässäni hyvin tiesin, että kun suostuin laittamaan sen perhosen päälleni niin varmasti kiimoissani kumminkin annan… ja niinhän siinä kävi jo paljon ennen mitään saunomista, mekko oli korvissa ja miestä tuli joka suunnasta... Razz

Vaikka en miehelleni myönnä, niin toivon että käyttäisi sitä taas ”väärin”… siitä saa ainakin hyvän tekosyyn!

PS: Jos joku muuten tykkää dildoista niin laitoin muutaman omakuvan tuonne uuteen galleriaan.


Viimeinen muokkaaja, Tampereen Tyttö pvm 8.10.2006, 15:50, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Boston
LähetäLähetetty: 5.10.2006, 22:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Mun kaverilla on samanlainen, se on kylläkin sellanen missä on johto ja johdon päässä nopeuden säätäjä. Minä oon "kiusannu" muutaman kerran sitä kun on oltu jossain paikallisessa kippolassa, laitan yllättäen päälle ja sen kyllä huomaa sitten aika nopeesti että on vipinää housuissa. Täytyy vaan istua ihan kylki kyljessä ja pitää säädin omassa taskussa, vähän hankalaa. Pitäskin hommata sellanen kaukosäätimellä varustettu. Kaveri haluaa ihan tarkotuksella saada yllättäen näitä vibroja. Ja kyllä se sitä itekkin tuntuu käyttävän ahkerasti.

Oltiin kesällä tossa paikallisessa pupissa ja siihen tuli sen työkaveri samaan pöytään. Istuttiin taas vierekkäin ja mä välillä surauttelin perhosella. Vähän aikaa ne jutteli ja sit mä laitoin perhoseen vähän vauhtia, olisit nähny sen työkaverin ilmeen kun eukko säpsähti ja rupes hetken päästä änkyttään että ei nyt pliis !! Sen työkaveri oli huuli pyöreenä että mitä toi ny oikein höpäjää. No mä sit annoin sille armoo ja sammutin koneen Wink

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 6.10.2006, 7:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Boston kirjoitti:


Oltiin kesällä tossa paikallisessa pupissa ja siihen tuli sen työkaveri samaan pöytään. Istuttiin taas vierekkäin ja mä välillä surauttelin perhosella. Vähän aikaa ne jutteli ja sit mä laitoin perhoseen vähän vauhtia, olisit nähny sen työkaverin ilmeen kun eukko säpsähti ja rupes hetken päästä änkyttään että ei nyt pliis !! Sen työkaveri oli huuli pyöreenä että mitä toi ny oikein höpäjää. No mä sit annoin sille armoo ja sammutin koneen Wink

Bostonkakku hei
Ei saa kiusata vaimoa vieraitten läsnäollessa. Tuhma poika Evil or Very Mad
Hyi, hyi sinua Repeää Repeää

Oli tapaus kyllä näkemisen arvoinen Laughing Cool

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Boston
LähetäLähetetty: 6.10.2006, 7:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Mutta kun se ite aina haluaa Confused sitäpaitsi ei me olla aviossa Cool

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 6.10.2006, 13:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Boston kirjoitti:
sitäpaitsi ei me olla aviossa Cool


No se olisikin ollut sinulle aivan liian siveellistä puuhaa. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 6.10.2006, 15:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Tämä mein avioliitto tuon kauniimman puoliskoni kanssa on kaukana siveellisestä... Ainakin perinteisessä mielessä. Twisted Evil


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Boston
LähetäLähetetty: 6.10.2006, 16:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

No ei se meitilläkään kovin siveellistä oo . Muuten kaveri just vähän aikaa sitten kysy että koskas teet mulle siveysvyön, sekun on hulluna kaikenlaisiin remmeihin ja nahkajuttuihin. Mä olen niitä meinaan tehny ite, en tosin siveysvyötä mutta muita juttuja, saa katos semmosia oman näkösiä eikä tarvii kaupasta ostoo. Cool

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 8.10.2006, 15:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Perhoset eivät taida enää lennellä näin syksyllä… kokeillaan sitten toista leikkiä!

Täällä ei taida olla kauheasti bi- tai l-naisia eli ehkä tämä aihe menee vielä enemmän huti kuin edellinen… Sad mutta kysyn upean l-henkisen viikonlopun kiiman sumentamin aivoin: miten vyödildot innostavat? Minulla on muutamia, on perinteistä päällesidottavaa vibralla ja ilman, mutta on myös sellaiset kumihousut, joissa on yksi dildo sisäpuolella omaa pimpsaa varten ja toinen sojottaa edessä kuin musta Pisan torni. Aina valmiina, mukavan isoja, eikä huolta ennenaikaisesta laukeamisesta… Very Happy Naisten kesken oikein kivoja leluja, mutta jostain kumman syystä minun mieheni ei yhtään innostu, jos haluaisin häntä niillä tuupata… Miehet ne tässä maailmassa aina naisia vaan haluavat tuuppia ja jos naiset tuuppivat vähän takaisin niin heti valitetaan… Wink

Eli tämä taitaa olla naisten aihe… jos kenenkään muun kuin minun… Sad No hyvä on, myönnetään, aito iso Kulli tuntuu paremmalta kuin vyödildo, ja naistenkin kesken yleensä enemmänkin tyyliin dildo-käteen-ja-kieli-klitalle toimii paremmin, mutta toisinaan vyödildot ovat kiva piriste! Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 8.10.2006, 19:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

en tiedä lasketaanko seksileluksi ,mutta tuli viime yönä kokeiltua moottorisoitua sänkyä...hrrrrrrr....kiva laite..sai jäykistynyt...selkä kyytiä.. Rolling Eyes

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 11.10.2006, 7:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

cowboi45 kirjoitti:
en tiedä lasketaanko seksileluksi ,mutta tuli viime yönä kokeiltua moottorisoitua sänkyä...hrrrrrrr....kiva laite..sai jäykistynyt...selkä kyytiä.. Rolling Eyes


Sellaista olisi ihana kokeilla... tuliko vielä ylimääräisiä värinöitä...? Wink

Mutta koska tämä leluaihekeskustelu on ollut niin riehakasta ja runsasta, niin kokeillaan vähän aikuisempaa touhua... tai siis minä olen ilmeisesti ainoa lapsi täällä ja leikin leluilla vieläkin tai jaksan vieläkin innostua niistä... laitoin tuollaisen nänniketjukuvan tuonne galleriaan. Se nipistää aika paljon, mutta sopivassa mielentilassa se ei haittaa yhtään... tuhmaa naista voi siitä taluttaa makuuhuoneeseen tai johonkin, varmasti seuraan... pitää vain olla oikea taluttaja!

Mutta kertokaa nyt joku jostain kivoista, erilaisista leluista? Ei ole kiva leikkiä yksin... Neutral
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 11.10.2006, 12:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Noh, ovat vähän paitsioon nyt lelut jääneet kun molemmat meille kotiutuneet dildot ovat enemmän tai vähemmän rikki / huonoja. Pitäisi käväistä lelukaupassa, kunhan joskus jäisi vähän ylimääräisiä euroja senkin "harrastuksen" rahoittamiseen Laughing

Penisrenkaita tulee toisinaan käytettyä, vaikkei niitä nyt vielä kovin vinkeiksi leluiksi voi mainostaakaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 11.10.2006, 12:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

assa kirjoitti:
Noh, ovat vähän paitsioon nyt lelut jääneet kun molemmat meille kotiutuneet dildot ovat enemmän tai vähemmän rikki / huonoja. Pitäisi käväistä lelukaupassa, kunhan joskus jäisi vähän ylimääräisiä euroja senkin "harrastuksen" rahoittamiseen Laughing

Penisrenkaita tulee toisinaan käytettyä, vaikkei niitä nyt vielä kovin vinkeiksi leluiksi voi mainostaakaan.


Minä olisin luullut, että teillä tai ainakin Eliksiirillä on laatikollinen leluja... mutta toisaalta sinä olet kaikesta päätellen Mies kaikilta ominaisuuksilta ja Eliksiiri ei ehdi ennen eikä pysty jälkeen leluilla leikkimään... Wink

Nyt kun saa niitä ihanasta materiaalista tehtyjä sauvoja, yhtä aikaa pehmeitä ja kovia ja ... (*hyvin levottomassa mielentilassa*)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 12.10.2006, 12:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

No jatketaan leikkimistä taas vähän erilaisilla leluilla, jos minun kanssani enää kukaan haluaa tai uskaltaa leikkiä... laitoin galleriaan kuvan nänniketjuistani. Ovat semmoisilla nipsuilla kiinni ja olen huomannut, että jos sopivassa tunnelmassa ne päällä tulee esiin, niin monikin mies on aika äkkiä saanut äkillisen halun taluttaa minut lähimpään naimiseen sopivaan paikkaan, sänkyyn-sohvalle-pöydälle-mihin-tahansa ja saa vähän rajumpaa käsittelyä... ha jotenkin saa haluamaansa huomiota rinnoille aika takuu varmasti Razz

Vaan eivät varmasti kaikkia miellytä... ja itselläkin pitää tosiaan olla aika vahva tunnelma sisällä Twisted Evil , koska ne nipistävät nännejä aika lujaa...

Joko jään lelulaatikolleni yksin...? Sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 14.10.2006, 7:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Näköjään jäin... Sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 15.10.2006, 14:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

bi-vaimo kirjoitti:
Näköjään jäin... Sad


Etkä jäänyt!
Leluista sen verran, kun jossain thredissä keskusteltiin penisrenkaista. No tämä minun rinkulla-anus-klittakiihoitins-silikoonijärjestelmä oli edellisen käytön jälkeen tipahtanut ja unohtunut sängyn alle.

No meidän 11 v tyttö siivosi eilen ja kiikutti äidilleen tämän sydeemin ja kysyi; Äiti, mikä ihme tämä on?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker