Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Forumeitten asiallisuudesta
Tulisydän
LähetäLähetetty: 9.10.2006, 20:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Hei forumilaiset Very Happy
Pistänpähän nyt tuulemaan Arrow Eräällä saitilla asiallisuus on mitä on, eräs käyttäjä teki siitä oman viestin, kysymällä haluammeko asiallisemman saitin? Kommentteja oli tullut tuhottomasti. Luin vain alkuperäisen viestin kirjoittajan asiallisen kommentin tuon forumin kirjavuudesta.

En jaksa todellakaan kahlata kaikkia jorinoita läpi, mutta totesin yks kantaan, ettei tuo saitti enää vastaa tarkoitustaan. Olen todella pahoillani siitä.

Se saitti on ikään kuin lasten hiekkalaatikko. "Otatko multa tän kiiltokuvan?" -tyyli. On täysin ymmärrettävää, että joskus poiketaan aiheesta, niin tekee kaikki kaikkialla.

Ja mikä karmeita tuolla saitilla on se, että siellä viljellään suuria kuvallisia viestejä ja vain pelkkiä kuvia. Esim. kukankuvia -osio. Ja kuulkaas niitä sitten riittää joka lähtöön.

Annoin siis painavan sanani ja mun puolesta siellä ne, jotka viljelevät näitä kuvaosioita saavat vetää herneen nenäänsä.

Onneksi asser täällä on nopea hoitelemaan tätä saittia ja katkomaan viestiketjuja, kun niihin on tarvetta. Ja myös huolehtii, että tämä saitti pysyy asiallisena, kiitos tästä. Heart Pink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 9.10.2006, 20:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Juuri tätä varten moderaattorit on keksitty.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 9.10.2006, 20:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

asser hyvä
tiedän tuon varsin tarkkaan, mutta tuolla saitilla ei modejen toiminta ole kehuttavaa.
Mikäli minä olisin mode, kyllä saisivat turhat jutut kyytiä, mutta siinä on sekin juttu sitten, että yhtä modea aletaan parjaamaan. (nain on myös tapahtunut, en sitten tiedä asian oikeata laitaa, onko kyseessä pelkkä mollaaminen) Tiedät hyvin, ettei kaikkia voi miellyttää.
Niin ja mä kun olen tuli- ja leimaustyyppinen yksilö, mua ei oteta modeksi, vaikka tiedän tasan tarkkaan, mitä saan tehdä ja mitä en.
Mutta ei ole mun ongelma

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 9.10.2006, 20:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Nymfotar kirjoitti:
mutta siinä on sekin juttu sitten, että yhtä modea aletaan parjaamaan.


Hyvä moderaattori on henkisesti koskematon - oikeudenmukainen, mutta järkkymätön päätöksissään. Sääntöjen tulee koskea kaikkia, eikä kertaalleen langetetuista tuomioista enää lipsuta. Muuten uskottavuus koko toimintaan kärsii. Hyvän moderaattorin on pystyttävä selviytymään trolleista ja kritiikistä ajautumatta henkilökohtaisuuksiin. Hyvä moderaattori ajattelee foorumin kokonaisuuden ja käyttäjien enemmistön kannalta parhaita ratkaisuja. Hyvä moderaattori ei voi tehdä päätöksiä tunne-, vaan ainoastaan rationaaliselta pohjalta.

Hyvä moderaattori "on aina oikeassa".
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 9.10.2006, 21:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:
Hyvä moderaattori ajattelee foorumin kokonaisuuden ja käyttäjien enemmistön kannalta parhaita ratkaisuja. Hyvä moderaattori ei voi tehdä päätöksiä tunne-, vaan ainoastaan rationaaliselta pohjalta.
Hyvä moderaattori "on aina oikeassa".

Sulla on hyvä Ego Heart Pink
Ja näin sitä modena pitää toimiakin, ei tunteillen ja järjellä ajatellen.
En mä tunteita modena käyttäisi, vaan silkkaa järkeä

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 9.10.2006, 22:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

assa kirjoitti:

Hyvä moderaattori on henkisesti koskematon - oikeudenmukainen, mutta järkkymätön päätöksissään. Sääntöjen tulee koskea kaikkia, eikä kertaalleen langetetuista tuomioista enää lipsuta. Muuten uskottavuus koko toimintaan kärsii. Hyvän moderaattorin on pystyttävä selviytymään trolleista ja kritiikistä ajautumatta henkilökohtaisuuksiin. Hyvä moderaattori ajattelee foorumin kokonaisuuden ja käyttäjien enemmistön kannalta parhaita ratkaisuja. Hyvä moderaattori ei voi tehdä päätöksiä tunne-, vaan ainoastaan rationaaliselta pohjalta.

Joo, tuo määritelmä löytyy muuten Wikipedia tietosanakirjasta kun hakee siellä hakusanalla "Assa" Shocked

Onneksi hyvän moden ominaisuuksista ei löydy että hänen tulee olla härski. Se onkin vain adminin yksinoikeus Cool

Ei no, kiitos kovasti Assalle, on mielenkiintoista lukea kuinka yllättävän tarkkaan on Assa tuon määritelmän täyttänyt. Kyllä on hienoa kun on hyvät modet, Assa ja Elickzxsiiri Palvoo

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.10.2006, 7:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Joo, tuo määritelmä löytyy muuten Wikipedia tietosanakirjasta kun hakee siellä hakusanalla "Assa" Shocked

Onneksi hyvän moden ominaisuuksista ei löydy että hänen tulee olla härski. Se onkin vain adminin yksinoikeus Cool

Ei no, kiitos kovasti Assalle, on mielenkiintoista lukea kuinka yllättävän tarkkaan on Assa tuon määritelmän täyttänyt. Kyllä on hienoa kun on hyvät modet, Assa ja Elickzxsiiri Palvoo


Härski Very Happy
Oot kyllä mielenkiintoinen hupailija Repeää , sulla ei pipa kiristä Repeää
viesteissäsi oleva tsoukki, pelastaa monen turhan kireäksi heittäytyneen keskustelun ja siitä minä pidän very much Arrow jatka samaan malliin

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.10.2006, 15:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Kysymys Hermanille, asserille ja ellulle

Onko sallittua julkaista forumeilla yksityisviestejä julkisesti luettavaksi?
Minun mielestä se on hyväntavan vastastaista ja yksityisyyden rikkomista. Tuolla saitilla, josta eilen kirjoittelin, oli eräs käyttäjistä julkaissut mun yksityisviestin ja vieläpä käyttämälläni nickillä.
Missä menee raja?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 10.10.2006, 17:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Moraalisessa mielessä yksityisviestien julkaiseminen ilman molempien osapuolien hyväksyntää on väärin ja tuomittavaa, mutta ikävä kyllä mitään "kirjesalaisuuden" kaltaista lakia ei pysty ulottamaan foorumien privaviesteihin asti.

Kannattaa siis pitää järki päässä siitä mitä kirjoittaa - ja etenkin kenelle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.10.2006, 17:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^asser hyvä Very Happy
Minä pidän aina mielessä kenelle kirjoitan ja mitä kirjoitan. Tuo privaviesti ei sisältänyt mitään henk.kohtaista, mutta mun periaate on se, että yksityisviestejä, olipa ne millaisia tahansa, ei missään tapauksessa saa julkaista, vaikkei siitä sääntöä olekaan.

Asia on jo korjattu tuolla saitilla. Mulla on myös erään tuon saitin moden gsmnro (olemme hyvät frendit), laitoin hänelle viestiä tästä. Joku tarkka mode oli huomannut väärinkäytöksen ja siistinyt ko. viestiketjua, josta annoin kiitosta.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 10.10.2006, 21:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Minä julkaisin joskus yhden miehen lähettämän viestin, jossa kyseinen Hra esitti joitain kysymyksiä ja pyyti apuani pulmatilanteessaan. Minä kiltisti vastasin ja postasin viestin kaikkien nähtäville, olettaen siitä olevan apua muillekin.

Nimet toki sensuroin kiltisti. Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.10.2006, 8:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Hei Ellu Very Happy
Noin tehdessäsi, et tehnyt yksityisyyden loukkausta, kun et laittanut kuka sinulle oli viestin kirjoittanut. Näin toimiessasi käytit hyvää tapaa.

Tuolla ko. saitilla oli siis käyttäjä laittanut mun privaviestin näkyviin mun nimimerkillä, josta närkästyin paljon.

Itse sitten laitoin ylläpidolle viestiä tuosta, että onko tämä julkaisutapa sallittavaa, että olkaa tarkkoina mitä tänne kirjoitellaan. Jos muu ei auta otan yhteyttä sivuston ylläpitäjään.
Kukaan mode ei ollut kommentoinut asiaa, vain itse forumilaiset.

Tällainen toimintatapa, mikä tuolla käyttäjällä on, kertoo mulle sen, ettei hän kunnioita toisia ihmisiä.
Sen edestään vielä löytää ja turha sitten on rutista, kun paskat on jo housuissa.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 28.10.2006, 13:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Nymfotar kirjoitti:
Tällainen toimintatapa, mikä tuolla käyttäjällä on, kertoo mulle sen, ettei hän kunnioita toisia ihmisiä.
Sen edestään vielä löytää ja turha sitten on rutista, kun paskat on jo housuissa.

Hee... Muista kohtuuttoman koston periaate... Twisted Evil

Jos joku läimäyttää sinua poskelle avokämmenellä Arrow anna palautetta ysimillisellä.

Voi olla, että olet kusessa sen takia, mutta seuraavalla kerralla tyyppi miettii kahdesti ennen kuin käy rettelöimään kanssasi.

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 28.10.2006, 13:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Huom! Edellinen periaate oli vain kielikuva en siis oikeasti kehoita ketään käyttämään ampuma-asetta väliensä selvittelyyn.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 28.10.2006, 17:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Juu, Sadistinen Mies Very Happy
Aivan, Laughing täältä pesee, ilmakiväärillä, sopii varoa vaan Repeää
Nimittäin yksi heppu sanoi:"tota naista on pelättävä :Pelästyy: , se kulkee kivääri kourassa :Pelästyy: , mä meen sängyn alle piiloon Shocked !"

Ja voitto on kotona Cool !
Rauhoittelin tietysti häntä, että vaikka olen tällainen, en mä silti ammu päin ihmisiä, kuin ehkä kuvitellusti. Rauha - rauha, ja sitten naurettiin..... Repeää Repeää

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker