Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Suihinottoa naiselle
kickboksari
LähetäLähetetty: 24.10.2005, 14:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Huomasin tossa, et on käyty keskustelua suihinotosta miehille...Mua kiinostais, et onks teillä hyviä neuvoja miten kannaattais antaa suihinottoa naiselle??

Yleensä kun olen joutunut naisen haarojen väliin ja kun olen juuri pääsemässä vauhtiin niin nainen pyytää lopettamaan esileikin ja antamaan sille munaa...
Voiko nainen saada hyvää tyydytystä suihinotosta vai onko se naiselle pelkää esileikkiä???

Itse pidän siitä, et voin antaa naiselle suihinottoa...mut ei siinä koskaan kehity , jos koko ajan keskeytetään...
Takaisin alkuun
Lady_Not
LähetäLähetetty: 26.10.2005, 12:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Tää on niin naiskohtaista. Sanotaanko nyt niin, että ennen miestäni en edes ajatellut että suihin otto voisi olla kivaa. Näin raa asti nyt totean, että muut eivät sitä osanneet oikein tehdä, enkä itse hennonnut lähteä opettamaan. Omaa tyhmyyttä tietenkin. Mutta joo..tässä muutama vinkki...

Naisen pipari ei ole jäätelötöttörö, siis sellaista nuolemista mielellään ei (ei ainakaan minulle). Ennen kuin hyökkää suoraa kielensä kanssa kimppuun, niin kannattaa kutitella reisiä ja kiusia lämpimällä hengityksellä haaroihin Wink

Kielen tunkeminen pillunreikään on aika turhaa, jos sillä yrittää saada naiselle orgasmin. Useinmiten se ei tuota tulosta. Kielellä voi kutitella reikää, mutta suurimmiltaosilta kannattaa keskittyä klitorikseen.

Imuria ei kannata leikkiä..ainakaan pitkään. Klitoris on sen verran herkkä, että liian rajut toimet tekevät kipeää tai tuntuvat enemmänkin epämiellyttäviltä kuin kivalta. Tosin imaisut silloin tällöin leikin tuoksennassa ovat kivoja, kuten hellät näykköisyt. Fritsua ei kuitenkaan ole tarpeen yrittää klitorikseen imeä Wink

Hellä kutittelu kielellä, pyörittely, edestakas liike jne.

Hyvänä esimerkkinä voisi ottaa herneenpalon, jossa ylin herne on jätetty paikoilleen. Sitä pitäisi kutitella ja imeskellä, ilman että irtoaa. Tosin hiukan määrätietoisempiakin liikkeitä saa käyttää.

Tämäkin oli tälläinen pikainen ja hutaisemalla tehty neuvo, mutta suurinpirtein noin.

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
assa
LähetäLähetetty: 26.10.2005, 20:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Skippasin suoraan Ladyn vastauksen ja keskityn kirjoittamaan omani - katsotaan sitten jälkikäteen paljonko osuu oikeaan Wink

Esileikkiähän se suuseksi aina on (kyllä itse asiaankin pitää päästä Wink), mutta toki naisen saa suullakin laukeamaan.

Ehkä tärkein pointti on ettei rynnätä suoraan rintamalle kovat piipussa vaan tehdään ensin rauhallista tiedustelua. Eli ei suoraan sinne klitin kimppuun, vaan aloitetaan suuseksikin omalla "esileikillään". Hyväilyä, ihon sivelyä, pikkuisen varovasti kynsillä... vatsaa, reisien sisäpintaa. Sitten jatkaen suudellen, kielen kärjellä, samoja alueita. Pikkuhiljaa edeten kohti häpyhuulia - näin sinne ehtiessä on yleensä jo sopiva vire ja paikat kosteina.

Alku edelleen rauhallisesti itse kohteessakin, vaikkapa varovaisilla hitailla kielen vedoilla pitkin häpyhuulia ja sen jälkeen koko pimpsan mitan yli. Kielenkärkeä vähän sisään, siitä voi jo ehkä käväistä kokeilemassa reaktiota klitoriksenkin lipaisulla.

Hidas startti on homman A ja O. Oikealla etenemisellä ja pikkuhiljaa otteiden rohkaisemisella tulee voitto kotiin. Kyllä minulla lähes aina loppupeleissä sormetkin on hommassa mukana, koska sillä sormet yhdistettynä klitoriksen kiusaamiseen kielellä, nainen kuin nainen saadaan laukeamaan esileikin aikana - mikä olisi aina tavoite.

Riittävän tarkalla kielityöskentelyllä, naisen reaktioita tarkkailemalla ja sen mukaan rytmittämällä, on klitorisorgasmikin mahdollista saavuttaa.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Lady_Not
LähetäLähetetty: 26.10.2005, 22:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

assa, no sun ohjeet oli kyllä paremmat kuin mun Wink

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Härski
LähetäLähetetty: 26.10.2005, 23:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Lady_Not kirjoitti:
assa, no sun ohjeet oli kyllä paremmat kuin mun Wink

Kyllä miehet tietää ja osaa...

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kiathal
LähetäLähetetty: 27.10.2005, 12:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Mä en kyllä tykkää suuseksistä.. Kyllä se noin kirjoitettuna kuulostaa ihan hyvälle, mutta tilanteen tullen se ei vaan käy minulle.. Ei voi sanoa, ettei se tuntuisi yhtään m iltään, mutta ainakin oudon ihmisen kanssa se tuntuu, noh, ei pahaltakaan, mutta se on jotenkin ahdistavaa.. Eikä se paljon kummempaa ole tutunkaan kanssa..

Ihmeellistä mutta totta: tuo "suuseksin ottaminen" on varmaankin minulle liian intiimi asia.. Confused
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Härski
LähetäLähetetty: 27.10.2005, 13:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Tossa on varmaan henk koht mieltymyksiä. Tulee mieleen kaksi tyttö joiden kanssa seurustelin. Toinen ei antanut panna takaa päin vaikka miten houkuttelin ja lahjoin mutta oli hulluna suuseksiin ja toinen taas tykkäsi erityisesti takaapäin panosta, mutta ei millään antanut nuolla. Kyllä noi naiset on ....

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jossu
LähetäLähetetty: 27.10.2005, 19:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 13 Lok 2005
Viestejä: 31

Hyvät ohjeet oli molemmilla. Ite en kyllä malta odottaa laukeavani pelkällä suihinotolla, vaikka hyvältä tuntuskin. Että minä en ainakaan tarkoita, ettei hyvältä tunnu, vaikka sitä munaa sitten haluankin Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lady_Not
LähetäLähetetty: 27.10.2005, 23:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

En mäkään suuseksistä tykännyt ennen nykyistäni. Siis ottavana osapuolena. Enkä suostunut myöskään ottamaan lasteja suuhun ja nielemään...ennen nykyistä..tai persepanoihin Wink

em. kun minulla oli ns. Fuck budy, ollessani sinkku Yh, niin hän ei oikein saanut minua laukeamaan millään, koska en kai luottanut tarpeeksi tai jotain ? Siltikin oli punkassa niin uskomaton, että aina kun tiesi viikonlopun lähestyvän olivat työpäivät varsin kosteita ja värsityksiä täynnä Wink

Itsellänia inakin orgasmi on hiukan päänsisäinen juttu. Kaikki täytyy olal ajtuksentasolla kohdillaan, että onnistuu.

Tosin, enpä mä tiennyt että on oikeasti olemassa kosketus jossa on sähköä, ennen nykyistäni Wink Ja tämä on tosi..olin äijän kosketuksesta kuin sulaa vahaa ja sitä hiukan itsekkin ihmettelin, sillä tarkoitus ei ollut ihastua saati rakastua...ja vielläkin muistelen sitä ekaa orkkua jonka hänen kanssaan sain ja viellä ekstra nopeaa Embarassed

Mutta mun mies onkin ihan ylivoimainen kaikkiin nähden Wink Razz
Siis, mun mielestä =)

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Soil
LähetäLähetetty: 28.10.2005, 4:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 28 Lok 2005
Viestejä: 1

Siis onhan monia tapoja tyydyttää nainen. Ainakin mulle on tärkeetä se että nainen saa orgasmin. Ainakin ne naiset joiden pillua olen nuollut mun kieli korulla, ni eivät ole valittaneet. Enempi valittavat mun munassa olevia lävistyksiä, et ne sattuu pitemmän päälle....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
elisa
LähetäLähetetty: 28.10.2005, 21:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 28 Syy 2005
Viestejä: 11

Ihan hyvät neuvot sulla Assa.Kyllä musta on hyvä, jos ottaa sormet peliin jossain vaiheessa. Very Happy
Ja orgasmin saa taatusti niinkin aikaseks ja nainenhan on siitä kumma otus,miehiin verrattuna;että pystyy saamaan useita orgasmeja peräkkäin. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Ei mulla ainakaan ole mitään sitä vastaan,että mies nuolee mut ensin taivaisiin ja sitten pannaan perään.Kyllähän mäkin voin vaik ensin ottaa siltä suihin ja sitte se multa(mun mielestä naisilta ei kyllä varsinaisesti voi ottaa suihin) ja sitten pökköä pesään.Sehän se olis ihanne,mutta eihän sitä aina jaksa/kerkiä/pysty olemaan noin perusteellinen. Crying or Very sad
Mutta kaikkihan ei siitä tykkää laisinkaan,en kyllä tajua miks???
Hygieniahan pitää tietysti olla kunnossa,niinkun kaikissa seksitouhuissa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 12.11.2005, 17:02  Vastaa lainaamalla viestiä






Mitäs mieltä naiset on pyllyreijän nuolemisesta? Kivaa, ihan ok vai lähinnä vastenmielistä? Kannattaako siihen aukkoon kohdistaa mitään huomioo suuseksin aikana?
Takaisin alkuun
elisa
LähetäLähetetty: 17.11.2005, 11:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 28 Syy 2005
Viestejä: 11

Joopa joo,näitä yksilöllisiä eroja varmasti tässäkin.
Musta se tuntuu kivalta jos sieltäkin vähän lirkuttelee.Enkä pistä pahaksi jos esim. peukun painaa peppuun..Ja oon joskus kokeillu anustappia pyllyssä,suuseksin aikana.Semmosta pehmeätä jellyä ja sekin oli ihan jees.Jotenkin ne sopii yhteen,klitoriksen nuoleminen ja pyllyn räpläys...Ei välttämättä tarvi sormeilla vaginaa ollenkaan...
Eli ei voi antaa yleisvastausta,mutta toi sopii mulle. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ippe
LähetäLähetetty: 10.3.2006, 17:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Meillä onnistuu. Muakin pyydetään välillä lopettamaan, mutta hetken tauon jälkeen saan nuolla aina kauemmin ja kauemmin. Siirryn välillä reiän puolelle, josta mehut tulee. Nuolen mehut, avaan sormilla paketin, jotta saan "herneen" kunnolla esille, kostutan sen mehulla kielelläni, otan hampaitteni väliin varovasti, pyöritän sitä kielelläni ja monesti se on siinä. Ei aina onnistu, mutta vois kyllä yleistää. Näin meillä. Sitten mällit sisään.
Kiva kuulla vaimon kommentit: "Oot ihana" , vastata siihen, "Tunnutpa hyvältä!" Eikä oo kiirettä suihkuun, pientä pyyhettä, ettei heti tarvi lakanoita vaihtaa, rouva kainaloon ja silityksiä päälle! Tää oli vaa yks versio, josta kysyttiin.
Pitäkää hauskaa!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 10.3.2006, 18:30  Vastaa lainaamalla viestiä






Yhdyn elisan kommentteihin. Itse pidän myös olla saavana/antavana osapuolena, ja juuh sormia peliin myös! Pidän myös siitä että peppuani käsitellään...laukeaa vieläkin herkemmin....oikestaan mitäpä tähän kommentoimaan kun elisa vei melkein sanat suusta Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker