Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Suihinottoa naiselle
sinkku74
LähetäLähetetty: 10.3.2006, 18:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 07 Maa 2006
Viestejä: 24
Paikkakunta: Hki

juupa juu.....minä taas Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 11.3.2006, 22:10  Vastaa lainaamalla viestiä






pyllyreijän nuoleminen on todella kiihottavaa kannattaa kokeilla
vaikka puhumme aika kaameasta asiasta mutta lämmin kieli hellä sively niin voi pojat
Takaisin alkuun
Aniit
LähetäLähetetty: 13.3.2006, 11:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





eli samoilla linjoilla olen Kithal in kanssa. Jotankin kai en vain osaa rentoutua ja olla vain vastaanottavana osapuolena, että nauttisin suuseksistä. Mieheltäni kyllä otan suihin, ja nautin siitä kun näen, että hän nauttii!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 8.1.2007, 0:25  Vastaa lainaamalla viestiä






<poistettu pitkä turha quote -assa>

no joo se on naisella vähän sillee et kun oot kiihottanu tarpeex niin tulee hirmu halu ja siksi varmaankin haluaa itse asiaan kun tuntuu niin hyvältä, ei voi minkään niin se on ja kesä tulos
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 8.1.2007, 1:01  Vastaa lainaamalla viestiä






No se on vähän niinkin et kun nainen innostuu eli olet kiihottanut riittävään pisteeseen tulee sellanen luolanaisen olo eli pitää päästä itse asiaan.
Pyllyreiän nuoleminen yhdessä esim.tekopeniksen ollessa vaginassa on
aivan uskomattoman hyvää(ei kaikki naiset pidä) mut joka on sen saanut kokea varmaankin pitää.Se on vaan sellaista kuin jotain eläimellistä tai alkukantaista.Vaikeaa selittää.Ei kuitenkaan mitään miehen alistamista.
Ennemminkin mies on tuolloin myös alkukantaisessa roolissaan,eli uroksena,joka kiihottaa naista kovinkin esim itseäni.
Myös klitoriksen imeminen yhdessä tekopeniksen tai sormen ollessa pyllyreiässä silleen hellästi on hyvin kiihottavaa.
Pyllyreikä on tottumattomalle kuin itsellenikin arka paikka johon ei kannata sännätä liian isoin vehkein jolloin halutusta hyvästä olosta voi tulla kauhistus ja pelko.
Suomalaiset miehet ovat niin ihania rakastajia ja miehekkäitä että siksi annan neuvoja heille koska ovat näitä alkukantaisia uroita saaanko sanoa #naisille tehtyjä"
Takaisin alkuun
sexman67
LähetäLähetetty: 8.1.2007, 10:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 10 Mar 2005
Viestejä: 43

Kyllä mää oon ainakin montakertaa nuollut naisille orgasmin ja jollekkin useammankin ennenkun on alettu panohommiin. En muista että kukaan olisi käskenyt lopettamaan nuolemista kesken.Vain kerran olen törmännyt naiseen joka sanoi heti ,ettei saa nuolemalla orkkua,mutta antoi kuitenkin yrittää,ja tämä tapaus on jäänyt ainoaksi jolle en todellakaan saanut nuoltua orkkua.
Siis ensin täytyy aloittaa varovasti ja nuolla pimppi riittävän kosteaksi ja halukkaaksi,välillä työntää kieli syvälle pilluun ,että saa liukkautta lisää,ja pikkuhiljaa alkaa keskittymään kritorikseen yhä enemmän.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 8.1.2007, 12:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Joskus olen kuullut, että joku on saattanut cunnilingusta naiselleen tehdä.

Se, mistä naiset pitävät, tai millä tavalla heidät saa laukeamaan, on äärimmäisen yksilöllistä. Tämähän on tullut tässäkin ketjussa esille jo pariinkin otteeseen. Kaikkia naisia ei saa laukeamaan kielellä, sen kanssa on vain eläminen.

Kaikki eivät muutenkaan pidä samoista jutuista ja aina kannattaa kokeilla jotakin uutta tutunkin kumppanin kanssa. Leikkimielisyys on seksielämän suola, jota ei pidä unohtaa pitkässäkään suhteessa. Sillä pidetään petipuuhat innostavina pitkälläkin aikavälillä.

Mitä pepun hyväilemiseen tulee, erityisesti, jos se tehdään sormin (tai kielelläkin) niin pitäisi muistaa yksi pikkujuttu. Pepusta ei pidä sormia enää viedä emättimen alueelle, ettei peräaukon bakteereita pääse siirtymään sinne.
Samasta syystä kuin tyttöjen pitäisi pyyhkiä edestä taaksepäin.

Joku saivartelija voi tietty sanoa, että siirtyyhän niitä joka tapauksessa. Varmastikin näin, mutta huomattavasti vähemmän. Jos ei halua aiheuttaa kumppanilleen alapäähän ikäviä tulehduksia tms. niin asian kanssa ei kannata leikkiä.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 8.1.2007, 12:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:


Mitä pepun hyväilemiseen tulee, erityisesti, jos se tehdään sormin (tai kielelläkin) niin pitäisi muistaa yksi pikkujuttu. Pepusta ei pidä sormia enää viedä emättimen alueelle, ettei peräaukon bakteereita pääse siirtymään sinne.
Samasta syystä kuin tyttöjen pitäisi pyyhkiä edestä taaksepäin.

Joku saivartelija voi tietty sanoa, että siirtyyhän niitä joka tapauksessa. Varmastikin näin, mutta huomattavasti vähemmän. Jos ei halua aiheuttaa kumppanilleen alapäähän ikäviä tulehduksia tms. niin asian kanssa ei kannata leikkiä.
Naulan kantaan Sadistinen Mies - täsmälleen!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rade
LähetäLähetetty: 18.1.2007, 17:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 12 Tam 2007
Viestejä: 20
Paikkakunta: joensuu

itse henkilökohtaisesti tykkään nuolla vaimon pillua ja kun sen tekee kunnolla
että vaimo saa kerran pari kunnon orkun niin ompas ihan toinen tuntemus mennä terskalla sisään kun on paikat liukkaat varmasti molemmat nauttii!
ja eikös se yhteiselo olekkin antamista ja toisen huomioon ottamista? Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 18.1.2007, 17:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Niin se riippuu varmaan siitä et kuka nuolee ja miten nuolee?

Olen nauttinut kovasti nuolettavana olemisesta ja sit on niitäkin kokemuksia et fiilis laskenut miehen tyylistä nuolla (terävä parransänki myös häiritsee ja liian "kova" nuoleminen). Olen antanut nuolla ja kieltäytynyt siitä - ehkä ainakin minulla merkkaa myös sitä et haluanko antaa itseni miehelle ja kuinka hallitsemattomassa tilassa?

Nuolemalla tulee minulle aika kovia ja vähän niin kuin kipeitäkin orkkuja - pidän enemmän pehmeistä ja pitkistä munalla tuotetuista orkuista. Suuseksin aikana jossain vaihees tulee tunne et haluaa jotain sisäänsä ja aktin alkaessa oikeaan aikaan saan ihanan vagina orgasmin. En pidä monta kertaa peräkkäin laukeemisesta - orkun jälkeen mielenkiinto katoo hetkeksi aikaa ja haluu olla rauhassa jälkimainingeissa. Pillu on hyvin kosketusarka orkun jälkeen.

Anaalin nuoleminen on minulle aika herkkä juttu ja sallin sen vain harvoille ja valituille.

69 on ehkä kiihottavinta

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BMX
LähetäLähetetty: 19.1.2007, 17:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





BigBigGirl kirjoitti:




Anaalin nuoleminen on minulle aika herkkä juttu ja sallin sen vain harvoille ja valituille


Aivan pakko kysyä, että miksi näin?
Takaisin alkuun
Jatta
LähetäLähetetty: 20.1.2007, 15:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 16 Lok 2006
Viestejä: 84

Vähemmistöön taidan kuulua. Eli mä en tykkää ku mua nuollaan. Mä en saa siitä mitään kiksejä enkä hyviä tuntemuksia.. enemmänkin huonoja. Mä en oo varmaan koskaan saanu sillai..
Mutta sormeilu niin voi taivas.. se on se mistä mä pidän. ja samalla kun nuollaan rintoja.. Melkein menee taju ku saa todella kovat orkut..Tämäkin on kyllä harvinaista.. Tuntuu kuin että sais mut sit viime hetkellä olo menee ohi.. Se on outo yhdistelmä, mut rupee ärsyttään ku ei saa..
Crying or Very sad

_________________
Minua ei voi selittää, minut täytyy kokea Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 20.1.2007, 19:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Lalle: samaa olen itsekin meittinyt, mut se on minulle vaan aika herkkä kohta?

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BMX
LähetäLähetetty: 20.1.2007, 21:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





BigBigGirl kirjoitti:
Lalle: samaa olen itsekin meittinyt, mut se on minulle vaan aika herkkä kohta?


Ookke Smile
Takaisin alkuun
rocco
LähetäLähetetty: 21.1.2007, 0:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 28 Jou 2006
Viestejä: 33
Paikkakunta: Helsinki

Olen tavannut usean naisen jotka eivät pelkästään pidä nuolemisesta vaan heidän häpyhuulia ja erityisesti klitorista on täytynyt imeä ja vaikutus oli todella tehokas.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker