Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fetish  ~  Oudot fetissit?
Kiathal
LähetäLähetetty: 31.10.2005, 14:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Eli siis, millaisia fetissejä et missään nimessä pysty ymmärtämään? Tokihan me kaikki suvaitsemme, mutta mitkä menee itselläsi yli hilseen?

Itse olen yrittänyt olla varsin suvaitsevainen tietysti kaikenlaisia ihmisiä kohtaan, koska itsestäni löytyy myös tiettyjä kummallisuuksia, joita muut eivät voi käsittää, mutta on joitakin asioita, mitä en mielelläni kokeilisi..

Niihin kuuluvat pissa-, kakka-, ja oksennusleikit.. En tarkoita sitä, etteikö ihmiset saisi näitä asioita harrastaa, mutta eivät vain kolahda minuun..

Sitten muiden mielipiteet omista fetisseistäni..

Kun noita kuvia sattuu netistä löytymään jonkin verran ja ne on löytänyt sellaisetkin ihmiset, joiden ai välttämättä olisi tarvinnut niitä löytää, niin ne kauhistelevat piiskätun perseeni kuvia ja kyselevät paljonko minulle on maksettu kyseisestä toimituksesta ja että he eivät tekisi sitä edes rahasta.. Kun kerron, että siitä ei ole maksettu mitään, vaan olen tehnyt sen ihan omasta halusta, he eivät voi ymmärtää..

Kummallista.. Voiko ihmiset tuomita sairaiksi asioiden perusteella, joita ei ole itse kokeillut?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Kalle
LähetäLähetetty: 31.10.2005, 18:06  Vastaa lainaamalla viestiä
The Grim Impaler


Liittynyt: 09 Elo 2005
Viestejä: 72

Mua ottaa välillä oikeen päästä, kun ei ole mitään eriskummallisia fetissejä... Mä olen liian tavallinen, parhaat kiksit saa ihan normaaleista touhuista, hellyydestä ja läheisyydestä. Eikä mulla pysyis kyllä pokkakaan, jos pitäisi jotain roolileikkejä alkaa näyttelemään ja kivusta en diggaa, hermot menee saman tien ja nuija lerpahtaa jos muija alkaa satuttamaan. "Voitsä nyt v**** lopettaa ihan samantien ton saatanan kynsimisen v**** hullu irma!" -sängyssä sanottua- Very Happy

Kait mä sit oon tylsä. Tai hetkinen, on mulla varmaan fetissi suihinoton saamiseen! Siitä kun ei jostain kumman syystä tunnu saavan tarpeekseen. Cool I wonder why? Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Härski
LähetäLähetetty: 31.10.2005, 19:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Mulla on fetishi tohon lähetyssaarnaaja-asentoon, se on kiihottava. Se on varmaan myös harvinainen, oletteko huomanneet että juuri yhdessäkään poke-leffaassa ei ole lähetyssaarnaaja asentoa Shocked

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 1.11.2005, 0:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kiathal kirjoitti:
Niihin kuuluvat pissa-, kakka-, ja oksennusleikit.. En tarkoita sitä, etteikö ihmiset saisi näitä asioita harrastaa, mutta eivät vain kolahda minuun..


Siinähän ne tuli sitten mainittua minunkin osaltani. Oikeastaan kaikkea muuta "leikkiä" olisi valmis kokeilemaankin, mutta nuo skippaan ihan suosiolla.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
kunnonpari
LähetäLähetetty: 1.11.2005, 12:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 27 Lok 2005
Viestejä: 7
Paikkakunta: 017

Meilläkin noi pissi ja kakka leikit ei saa syttymään olleskaan mut esim sitomista voisi kokeilla ja puhetta ollutkin parini kanssa siitä.Kumma vaan kun ei ole puhette pidemmälle menty no kaikki aikanaan.Toisaalta naiseni on tällä hetkellä niin kovasti kiinnostunut tosta bi-touhusta eli aika menee nyt sen parissa Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 2.11.2005, 11:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Meilläkin emäntä on osoittanut selkeitä merkkejä kevyen masokismin ja dominoinnin suuntaan. Siis tykkää kun läiskii vähän ja vähän kovempaakin, sekä astetta rajummin "vääntelee" asentoihin naidessa...

Ihan ääneenkin maininnut että joku "kiikku" tai sitomisjuttu voisi olla kiva. Katsotaan saadaanko jossain vaiheessa aikaiseksi hankkia aiheeseen liittyvää rekvisiittaakin Smile

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 9.1.2006, 16:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:
Meilläkin emäntä on osoittanut selkeitä merkkejä kevyen masokismin ja dominoinnin suuntaan. Siis tykkää kun läiskii vähän ja vähän kovempaakin, sekä astetta rajummin "vääntelee" asentoihin naidessa...

Ihan ääneenkin maininnut että joku "kiikku" tai sitomisjuttu voisi olla kiva. Katsotaan saadaanko jossain vaiheessa aikaiseksi hankkia aiheeseen liittyvää rekvisiittaakin Smile


Rolling Eyes

Mut eihän yritetä tukehduttamista? Se kuulostaa jo ajatuksenakin niin pelottavalta.....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 9.1.2006, 21:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eliksiiri kirjoitti:
Mut eihän yritetä tukehduttamista? Se kuulostaa jo ajatuksenakin niin pelottavalta.....


Nääh... Jos nyt gägi ja vähän jesaria... Twisted Evil Wink Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 11:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Itse olen joskus kokeillut tukehduttamista.. Siis sillä tavalla, että minua on kuristettu ja täytyy sanoa, että se on aika jännää. Tosin en halua sitä, jos en tunne kumppania hyvin. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
ameeba
LähetäLähetetty: 25.1.2006, 8:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





kaikki käy Twisted Evil
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 26.1.2006, 1:12  Vastaa lainaamalla viestiä






pissa kiihottaa, kakka ei. vaikee löytää pissaamisesta kiinnostuneita naisia. lähehetyssaarnaaja-asento on hyvä, tuntee kuinka sylikin on täynnä naista.
Takaisin alkuun
Red Sonja
LähetäLähetetty: 27.1.2006, 10:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 20 Jou 2005
Viestejä: 51
Paikkakunta: Helsinki

Oksennus- ja kakkaleikit menevät vähän överiksi mullakin, mutta pissaleikkejä rakastan. Enemmän kiihotun siitä, että mun päälle kuseskellaan, kuin jonkun päälle kusemisesta. Se johtuu luultavasti siitä, että alistumisesta kiihotun puolestaan enemmän kuin mistään muusta, mutta en tykkää itse hirveästi alistaa.

Piiskaaminen, läpsiminen/lyöminen pepulle ja poskelle, sitominen, tukehduttaminen... Ylipäätään kaikenlainen satuttaminen on mulle se juttu. "Tavallinen" seksi ei enää siviilielämässä pahemmin kiinnosta. Onneksi mieheni on sitä sorttia, joka tykkää alistaa. Wink
(Ja itseasiassa olen usein viime aikoina ottanut hänet vuorostaan leikisti-väkisin. Yllättävän kivaa oli, mutta ei oikein varsinaisesti mun makuun.)

Jaa niin... Suihinottamisesta on muodostumassa mulle riippuvuus, mutta se ei varmaan ole vaarallista. Eihän tuo kylläkään fetissi ole (tai ehkä jollain tasolla on...). Smile

Että näin.

_________________
Mulla on sulle pikkuinen salaisuus
Alaston mies on mulle asia uus
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lisko75
LähetäLähetetty: 27.1.2006, 21:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 18 Tam 2006
Viestejä: 10
Paikkakunta: Raisio

Fetissihän on mikä tahansa josta kiihottuu seksuaalisesti. Eikö vain.
Sen ei tarvitse olla mikään erikoisuus.

Lainaten kyseistä tekstiä
http://www.seta.fi/fi/setafi4h.htm
”Fetisismissä koetaan eroottista nautintoa tai voimakasta kokonaisvaltaista mielihyvää fetissin läsnäolosta. Fetissi voi olla periaatteessa mitä tahansa - esine, asia, ominaisuus, suhde, materiaali, ihmisen piirre tai ihmisryhmä... Fetissi herättää voimakkaita kiihottavia mielikuvia, jotka voivat suoraan liittyä eroottisiin fantasioihin”

Joten fetissi josta ei kiihotu, on siis asia josta ei saa minkäänlaista seksuaalista ärsykettä. Esim ruuanlaitto Wink

Ymmärrän kuitenkin tuon Kiathal:n kirjoituksen täysin, mutta oli pakko tuollainen laittaa Wink
Fetissit joita en ymmärrä…
Niitä on varmasti todella paljon, kun kerran mulle on riittänyt ihan perinteinen lähetyssaarnaajakin
-SM touhuja en ymmärrä lainkaan. Toisten satuttaminen ei kuulu mulle laisinkaan! Ennemmin olen ottanut itse turpaan kuin olisin ketään lyönyt (ainakin ensiksi) Wink
-Entinen naiseni käytti myös kynsiään muutaman kerran, mutta kun värkki lerpahti samantien, eikä yli 3 tuntiin ollut mitään mahdollisuuksia jatkaa, niin sekin jäi sitten siihen.
-Pissa-,kakka- ja oksennusleikit on ihan utopiaa! Lasteni jätöksiä olen kyllä kerännyt eikä ne ole inhottanut, mutta en kyllä niistä mitään kiksejäkään ole saanut Wink
-Sidontakaan ei mulle sovi. Itse tunnen jo ahdistuneisuutta jos joutuu olemaan paikallansa jo liikennevaloissa.

Mulla on itsellä vähän sama kuin Kallella ja Härskilläkin.
Fetissi sinänsä vois olla kun näen naiseni pikkareissa ja topissa, niin alkaa välittömästi stondaamaan ;D
Ajatuksissa haaveilen että naiseni ottaisi, mut joskus ”väkisin”.
Antaisi suuseksiä ja ratsastaisi ”väkisin” jonkin aikaa. Hänen taidoillaan täysin mahdollista Wink

Tilanteista tietenkin riippuen, niin välillä tahtoisin myös panna B rappuunkin.

Nämä kaikki vaan kun on pelkkää fantasiaa tätä nykyään Crying or Very sad

Suuseksin antaminen naiselle tulee monesti mieleen baarissa ollessa ja oman kanssa en ole lopettanut ennenku kieleni on ihan turtana
Eiköhän tuossa jo ollut pääpiirteitä riittävästi tällä kertaa...

_________________
Lisko75
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kiathal
LähetäLähetetty: 28.1.2006, 16:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

lisko75 kirjoitti:
Fetissihän on mikä tahansa josta kiihottuu seksuaalisesti. Eikö vain.
Sen ei tarvitse olla mikään erikoisuus.....


Tämä juttu on varmaan sellainen, jonka jokainen tietää, mutta tässä osiossa oli siitä, että mikä fetissi menee itsellä henkilökohtaisesti yli.. Ei varmaankaan tarvita luentoa siitä, että mikä on fetissi..? Very Happy

Mä oon taas vähän huonolla tuulella.. Sorry.. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
lisko75
LähetäLähetetty: 28.1.2006, 17:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 18 Tam 2006
Viestejä: 10
Paikkakunta: Raisio

Juu... ei tietenkään mitään kummallisempaa pitänyt kirjoittaa, mut se yleensä vaan tahtoo karata käsistä ja tekstiä vaan tulee liikaa Embarassed

Itse kuulun perinteisen aktin piiriin ja perspano menee joskus.
Kaikki muut kinkymmät menee yli hilseen. Confused

_________________
Lisko75
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker