Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  seksitön ja tunteeton suhde?
Vieras
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 10:50  Vastaa lainaamalla viestiä






Aika tavallinen tarina kait, mutta tässä tulee...

Ollaan avovaimon kanssa seurusteltu reilu 2 vuotta, kesästä 2005. Molemmilla lapsia/lapsi edellisestä suhteesta.

2005 kesä meni OK, mukava yhteinen loma. Syksyllä alkoi ongelmat, ei seksiä, ei lämpöä suhteessa. Joulukuun alussa hän sanoi, että parempi olisi erota. Hänellä ei kuitenkaan kuulemma ollut ketään toista tai mitään syrjähyppyä. Itse haluan ainakin uskoa niin.

Sitten oltiin kuukausi erossa (emme siis koskaan vielä tuossa vaiheessa asuneet yhdessä). Loppiaisena sovittiin että tulee lastensa kanssa käymään luokseni ja mennään luistelemaan, pulkkailemaan jne, ja siitä se sitten lähti uudestaan, alettiin viettämään iltoja ja viikonloppuja taas yhdessä. Käytiin keväällä ihanalla lomalla Kanarialla ilman lapsia, mentiin kihloihin. Sitten myöhemmin keväällä hänellä oli pari illanviettoa, risteily ja taas vähän viileämpää. Samoin kesälomalla oli seksiä aika harvakseen.

Ja kun syksy taas tuli, niin parina päivänä on oltu yhdynnässä Elokuusta. Muutettiin yhteen lokakuun alussa. Siinä välissä on ollut pari työreissua hänellä, ja aloin epäillä että jotain säpinää on ollut noilla reissuilla, kun kotona on aika vaisua. Hän tietysti kieltää kaiken, haluaisin uskoa sen olevan niin. Pari kertaa ollaan keskusteltu suhteestamme ja tunteista ja hänellä ei kuulemma ole minua kohtaan tunteita fyysisellä tai henkisellä tasolla niin kuin minulla häneen? Kun kysyi rakastaako hän minua, niin ei hän oikein osaa sanoa muuta kuin että tavallaan. Välillä hänellä on kuulemma ”sellainen” tunne että rakastaa ja haluaa ja välillä ei. En tiedä mitä tehdä, mutta kumpikaan ei suoralta kädeltä haluaisi erotakaan. Jotain ratkaisuja pitäisi kuitenkin tehdä, koska en usko että tämänhetkinen suhde tulee toimimaan. Pahinta tietysti on lapset, jotka eivät vielä näitä asioita ymmärrä. Unettomia öitä on ollut ja aika monta....
Takaisin alkuun
memyselfandi
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 11:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 12 Tam 2007
Viestejä: 10

Hmm....tavallaan rakastaa ja toisinaan taas ei. Ei voi kuin ihmetellä miehen suostumusta avoliittoon - vai oliko se vain turvallinen mukavuusratkaisu, joka toi tullessaan pyykinpesijän, siivoojan, ruoanlaittajan, äitihahmon ja lapsenkaitsijan sekä JOPA varmuuden saamisesta silloin kuin vain itsellä sattuu haluttamaan?

Sellaisetkin miehet, jotka käsi sydämellä vannovat rakastavansa vaimoaan, pettävät. Kuinka helppoa se onkaan miehelle, joka ei edes rakasta naistaan? Tarkoitus ei ole lietsoa eikä mustamaalata. Hän voi aivan yhtä hyvin olla uskollinenkin. Mistäpä sitä tietää...

Itse nostaisin kissan pöydälle ystävälliseen sävyyn ja koittaisin saada miehen istumaan alas ja keskustelemaan parisuhteen tulevaisuudesta. Tuo tilanne kuulostaa siltä, että petti toinen tai ei, ulkopuolinen apu ei olisi pahitteeksi - jo lastenkin takia.

Tsemppiä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 12:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Mä en osaa sanoa muutakuin sen, että Rakkaus ON.
Se on paljon, paljon enempi kuin tunne. Sillä tunteet muuttuvat ja vaihtuvat jatkuvasti.

Samaan hengenvetoon sanon: Minä, Liekehtivä Tulisydän rakastan teitä kaikkia, enkä nosta ketään erityisasemaan omassa elämässäni. Te kaikki olette minulle erittäin rakkaita. Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink (vaikka olemmekin virtuaalisesti kanssakäymisessä)

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 13:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

memyselfandi kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä miehen suostumusta avoliittoon - vai oliko se vain turvallinen mukavuusratkaisu, joka toi tullessaan pyykinpesijän, siivoojan, ruoanlaittajan, äitihahmon ja lapsenkaitsijan sekä JOPA varmuuden saamisesta silloin kuin vain itsellä sattuu haluttamaan?

Valtaosa miehistä haluavat itselleen uskollisen parisuhteen ja haluavat tunnollisesti rakentaa perhettä, kasvattaa lapsia, rakastaa naistaan ja tukea ja turvata perheen ja jälkikasvun elämä mahdollistaa parempi huomen.

Omien kokemusteni mukaan ongelmat sen asian kanssa ettei osaa PÄÄTTÄÄ rakastaako jotain ei useimmiten ole miesten ongelmia. Sen verran usein on minulle tapahtunut että nainen tulee kertomaan minulle rakastanko "oikeasti" häntä vai en vaikka minulle omat tunteeni on selvät ja olen sen sanoin ja teoin myös naiselle osoittanut.

memyselfandi kirjoitti:
Sellaisetkin miehet, jotka käsi sydämellä vannovat rakastavansa vaimoaan, pettävät. Kuinka helppoa se onkaan miehelle, joka ei edes rakasta naistaan? Tarkoitus ei ole lietsoa eikä mustamaalata.


Joo, aika hyvin mustamaalattu ja lietsottu Exclamation Jos mies rakastaa vaimoaan ja käy vieraissa niin kannattaa katsoa mitä parisuhteessa on tapahtunut. Miehet joille vieraissa käyminen on "tapa" ovat tosi pieni vähemmistö.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 13:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

memyselfandi kirjoitti:
Hmm....tavallaan rakastaa ja toisinaan taas ei. Ei voi kuin ihmetellä miehen suostumusta avoliittoon - vai oliko se vain turvallinen mukavuusratkaisu, joka toi tullessaan pyykinpesijän, siivoojan, ruoanlaittajan, äitihahmon ja lapsenkaitsijan sekä JOPA varmuuden saamisesta silloin kuin vain itsellä sattuu haluttamaan?
Öööö... Tuota noin... Eikös ketjun aloittaja ollut nimenomaan mies? Vai onko kyseessä lesbosuhde?

Meinaan vain minulla ainakin pisti silmään tuo toinen virke:"Ollaan avovaimon kanssa seurusteltu reilu 2 vuotta, kesästä 2005."

Kiva kuitenkin, että aletaan miehiä mollaamaan heti kärkeen. Näin sen pitää mennäkin.

Mitä itse asiaan tulee, niin jos tunteita on oikeasti, niin ei se mene on ja off. Rakkautta on tai ei ole, ei se vaihtele sään, viikonpäivän tai tuulen suunnan mukaan.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 13:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Valtaosa miehistä haluavat itselleen uskollisen parisuhteen ja haluavat tunnollisesti rakentaa perhettä, kasvattaa lapsia, rakastaa naistaan ja tukea ja turvata perheen ja jälkikasvun elämä mahdollistaa parempi huomen.
Aivan näin. Sillä lapsille on luotava vakaa, turvallinen kasvupaikka.

Lainaus:
Omien kokemusteni mukaan ongelmat sen asian kanssa ettei osaa PÄÄTTÄÄ rakastaako jotain ei useimmiten ole miesten ongelmia. Sen verran usein on minulle tapahtunut että nainen tulee kertomaan minulle rakastanko "oikeasti" häntä vai en vaikka minulle omat tunteeni on selvät ja olen sen sanoin ja teoin myös naiselle osoittanut.
Naiset useimmiten vaativat, he odottavat, että olet sitä, mitä he olettavat sinun olevan. Kun poikkeat siitä, mitä he olettavat, heillä nousee epävarmuus esiin, omasta itsestä, viehätysvoimastaan, siitä ovatko he sinulle, jotain speciaalia.
Anteeksi, Härski, jos menee hurjasti metsään seuraava. Käsitykseni on se, että sulta, ehkä, on puuttunut/puuttunee sellainen suhde, jossa on harmoniaa ja ymmärrystä - sanoitta. Sellaista, että tuo toinen tietää missä mennään. Kannustaa ja tukee. Antaa vilpittömän rakkautensa, siten kun sen taitaa. Rakastaa sinua, sellaisena kuin olet, vaatimatta mitään.

Minä tiedän, Härski, että sinä rakastat, se on mulle selvä, vaikka et ihan minua, mutta minä tiedän.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 13:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Härski kirjoitti:
Joo, aika hyvin mustamaalattu ja lietsottu Exclamation Jos mies rakastaa vaimoaan ja käy vieraissa niin kannattaa katsoa mitä parisuhteessa on tapahtunut. Miehet joille vieraissa käyminen on "tapa" ovat tosi pieni vähemmistö.
Wautsi, mä kuulun pieneen vähemmistöön!

Paitsi että onko se vieraissa käymistä jos:

A) Partneri on tuttu
B) Vaimo tietää asiasta
C) Asiasta on sovittu ja molemmilla on vapauksia perinteiseen avioliittoon verrattuna.

Mitä suhteellemme on tapahtunut, todella positiivista kehitystä kaikin puolin.

Hups Shocked Karkasi ihan offtopic.

Joka tapauksessa, mikäli ketjun aloittajalla on noin pahoja epäilyksiä asian suhteen ja hommat eivät pelaa ja skulaa ollenskaan... Herää kysymys, kannattaako oikeasti jatkaa, vai lopettaa ennen kuin yhteiset lapset (potentiaalinen vaihtoehto) tulevat kuvioon?


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 13:47  Vastaa lainaamalla viestiä






Snadistisadisti kirjoitti:
memyselfandi kirjoitti:
Hmm....tavallaan rakastaa ja toisinaan taas ei. Ei voi kuin ihmetellä miehen suostumusta avoliittoon - vai oliko se vain turvallinen mukavuusratkaisu, joka toi tullessaan pyykinpesijän, siivoojan, ruoanlaittajan, äitihahmon ja lapsenkaitsijan sekä JOPA varmuuden saamisesta silloin kuin vain itsellä sattuu haluttamaan?
Öööö... Tuota noin... Eikös ketjun aloittaja ollut nimenomaan mies? Vai onko kyseessä lesbosuhde?

Meinaan vain minulla ainakin pisti silmään tuo toinen virke:"Ollaan avovaimon kanssa seurusteltu reilu 2 vuotta, kesästä 2005."

Kiva kuitenkin, että aletaan miehiä mollaamaan heti kärkeen. Näin sen pitää mennäkin.

Mitä itse asiaan tulee, niin jos tunteita on oikeasti, niin ei se mene on ja off. Rakkautta on tai ei ole, ei se vaihtele sään, viikonpäivän tai tuulen suunnan mukaan.


Snadistisadisti@luukku.com


Ole oikeasssa, olen MIES ja todellakin, mutta miehet mollataan näköjään heti! Tiettäköön, että osallistun kotitöihin siinä missä avovaimonikin ja pesen / pyyhin hänen pienten lastensa takalistot jne...
Olen vienyt mammaa ulos syömään, leffaan, ulkomaille ja kynttilänvalossa otettu viiniä ja juustoja, öljyhierontaa annettu, eli kaikki kikat on käytetty, mutta olenkohan liian hyvänä pitänyt? Jotenkin tuntuu että näiset rakastuvat "renttuihin" niinkuin siinä biisissä, itse olen renttuvuodet elänyt jo aikaa sitten ja haluan vain hyvän perhe-elämän, hyvän ja lämpimän suhteen johon kuuluu myös seksi olennaisesti niinkuin miehen ja naisen välillä pitääkin..
Takaisin alkuun
memyselfandi
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 15:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 12 Tam 2007
Viestejä: 10

Kappas, täällä ollaan silmät solmussa!
Pahoitteluni mies/nainen-väärinkäsityksestä. Olkoon puolustus tai ei, niin sairastan kotona vatsatautia, joten en ehkä ole skarpeimmillani. Rolling Eyes

Mutta mun kommentti taidettiin ymmärtää väärin....tai ottaa vähän turhan kirjaimellisesti....


Kirjoittaja mietti pettääkö puoliso vai ei. Totesin vain (sukupuolet meni ristiin, siinä virhe, mutta pysyn kannassani asian ollessa myös toisinpäin), että jos ei edes aina tiedä rakastavansa, on olletikin pettäminen helmpompaa kuin silloin, jos tuntisi rakastavansa koko sydämestään koko ajan. Näin ainakin luulisi.

Ja todellakin ihmettelen ihmisten halua ylipäänsä vakinaistaa suhdettaan niinkin isolla askeleella kuin yhteen muutto, jos ei edes tiedä varmaksi rakastaako toista vai ei.

Ehkä hän on vain epävarma omista tunteistaan. Ehkä hän odottaa parisuhteelta pilvilinnoja romantiikkaa, sellaista mitä näkee telkkarissa ja lukee kirjoista. Oli miten oli, asiasta pitäisi jutella. Ja jos ei kahden kesken pysty tunteitaan ja parisuhteen asioita selvittämään, suosittelen ulkopuolista apua.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
memyselfandi
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 15:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 12 Tam 2007
Viestejä: 10

Lisätään vielä, että olenpa minäkin kerran jättänyt "liian hyvän" miehen ihan vain kyllästyttyäni... Hän antoi kaiken, teki kaiken, jumaloi maata jalkojeni alla... Minä halusin KUULUA hänen elämäänsä, en OLLA hänen elämänsä.

Että näin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sexman67
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 15:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 10 Mar 2005
Viestejä: 43

memyselfandi kirjoitti:
Lisätään vielä, että olenpa minäkin kerran jättänyt "liian hyvän" miehen ihan vain kyllästyttyäni... Hän antoi kaiken, teki kaiken, jumaloi maata jalkojeni alla... Minä halusin KUULUA hänen elämäänsä, en OLLA hänen elämänsä.

Että näin.



Toi oli hyvin sanottu. Ja veikkaampa,että yksi suuri syy moneen ongelmaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 20:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

memyselfandi kirjoitti:
Lisätään vielä, että olenpa minäkin kerran jättänyt "liian hyvän" miehen ihan vain kyllästyttyäni... Hän antoi kaiken, teki kaiken, jumaloi maata jalkojeni alla... Minä halusin KUULUA hänen elämäänsä, en OLLA hänen elämänsä.

Että näin.


Tuossa saattaa olla vstaus siihen laulun kysymykseen "miksi naiset aina rakastuvat renttuihin, kuinka meidän kunnon miesten käy" WC down

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 20:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

freesex kirjoitti:
memyselfandi kirjoitti:
Lisätään vielä, että olenpa minäkin kerran jättänyt "liian hyvän" miehen ihan vain kyllästyttyäni... Hän antoi kaiken, teki kaiken, jumaloi maata jalkojeni alla... Minä halusin KUULUA hänen elämäänsä, en OLLA hänen elämänsä.

Että näin.


Tuossa saattaa olla vstaus siihen laulun kysymykseen "miksi naiset aina rakastuvat renttuihin, kuinka meidän kunnon miesten käy" WC down


Ymmärrän kyllä memyselffandia. Mies voi ja pitää olla kiltti, mutta ehdottomasti myös oma tahto, yllätyksellisyys ja muuta sellaista, että suhteessa pysyy maku... mutta pitää tietysti naisenkin tehdä oma osuutensa ollakseen kiinnostava vielä vuosienkin päästä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 20:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

^jiihaaa...viimeinkin joku nainen sen sanoo ....eli naiset vaatii mieheltä/miehiltä paljon älyä,huumorintajua,rakastajaa,timpuria,leipuria,kokkia,ompelijaa....mutta löytyykö heistä samaa eli voiko vaatia jotain mitä ei "ansaitse"....vaatimus taso noussut ,ennen riitti että mies rakastaa ..nykyään pitää vielä ymmärtää Rolling Eyes

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 20:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

cowboi45 kirjoitti:
^jiihaaa...viimeinkin joku nainen sen sanoo ....eli naiset vaatii mieheltä/miehiltä paljon älyä,huumorintajua,rakastajaa,timpuria,leipuria,kokkia,ompelijaa....mutta löytyykö heistä samaa eli voiko vaatia jotain mitä ei "ansaitse"....vaatimus taso noussut ,ennen riitti että mies rakastaa ..nykyään pitää vielä ymmärtää Rolling Eyes


Niinpä. Naiset ovat ihan kamalia... Very Happy Oikeasti pitää tietysti sallia toiselle omat puutteensakin - ne saattavat tehdä miehen entistäkin mielenkiintoisemmaksi! Ei miehessä tarvitse olla ihan kaikkea - en kaipaa mitää Barbin Keniä, miehessä pitää olla karheutta... mutta ei mielellään poskessa! Very Happy
Sitä paitsi kirjoitin, että naisen pitää tehdä oma osuutensa kiinnostavaan suhteeseen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker