Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fantasiat, tarinat ja novellit  ~  Parturissa
pantteripoika
LähetäLähetetty: 14.11.2007, 16:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 28 Mar 2006
Viestejä: 26

Parturissa:

Oli kesäkuun loppu ja poljin pyörällä kohti vakiokampaamoani. Olin tilannut ajan, kun oli taas kuontalo käynyt vähän liian pitkäksi. Sinä päivänä olivat kesän ensihelteet vihdoin saapuneet. Ilma oli todella kuuma ja hiostava. Nousin pois pyörän päältä ja pyyhkäisin muutaman hikipisaran otsaltani, ennen kuin astuin sisään.

-Moi! Huikkasi Tiina, joka on leikannut hiukseni jo useaan otteeseen löydettyäni tämän kampaamon viime syksynä.

-No moi. Vastasin naurahtaen.

-Sä pääsetkin heti käsittelyyn kun edellinen asiakas lähti jo. Tiina sanoi iloisesti asetellessaan muotovaahtopulloja koriin.

Huomasin, että Tiina oli yksin.

-Missäs Reetta on?

-Reetta lähti jo kotiin, kun ei tule tänään enää sun jälkeen ketään. Tiina vastasi muotovaahtopullotelineen luota.

Nyt huomasin, mitä Tiinalla oli yllään: Polviin asti ulottuva valkoinen kesähame ja niukka pinkki toppi. En ollut nähnyt Tiinaa niin niukoissa vaatteissa, sillä en ollut ennemmin käynyt paikassa kesällä. Tiina oli todella kaunis nuori tyttö… Pitkät tummat hiukset, joissa oli vaaleita raitoja ja niin kauniit tuikkivat sinisilmät. Tuo asu paljasti Tiinan naisellisen vartalon muodot täydellisesti ja huomasin ahmivani häntä katseellani. Tiina pudotti yhden muotovaahtopullon lattialle ja kumartui poimimaan sitä. En saanut katsettani irti Tiinan kesähameen verhoamasta pyöreästä pepusta… Saatoin nähdä, että Tiinalla oli jalassaan punaiset stringit, sillä ne näkyivät ohuen ja valkean kankaan läpi melko selvästi. Aloin jo tuntea jäykistymisen merkkejä housuissani ja koitin saada ajatukseni muualle.

-Huh huh kun on kuuma. Tiina lausui ja kääntyi minua kohti…

Katseeni kiinnittyi Tiinan muodokkaaseen rintavarustukseen ja olin huomaavinani että hänellä ei ollut liivejä…

-Joo niin on. Nostin katseeni äkkiä kun tajusin, että mitä minä tuijotin. Tiinan ilmeestä päätellen taisi olla tosin jo liian myöhäistä…

-No istupas nyt tuohon niin pestään paikat ensiksi. Tiina vastasi naurahtaen ivallisesti.

Istuuduin tuoliin ja koitin koota ajatukseni parhaani mukaan, mutta Tiina lisäsi vettä myllyyn.

-Pestäänkö kylmällä… kun on näin kuuma ilmakin? Tiina kysyi naureskellen…

-Joo! tai siis ei nyt jääkylmällä, mut sellai sopivalla. Koitin saada aikaiseksi järkevää vastausta.

Tiina aloitti pesemisen ja tunsin nuo ihanat sormet päänahassani. Suljin silmäni ja tunsin kuinka Tiinan sormet hieroivat hellästi päänahkaani ja samalla näin mielessäni Tiinan ihanan vartalon alasti edessäni, vaikka koitin ajatella jotain ihan muuta. En voinut itselleni mitään vaan koko tilanne alkoi kiihottaa minua mielettömästi. Ilmassa oli selvästi jonkinlaista latausta, sillä Tiinakin oli aivan hiljaa, mikä ei ollut hänen tapaistaan. Tunsin että kullini alkoi taas osoittaa elon merkkejä. Koitin muuttaa asentoa niin, ettei Tiina huomaisi, mutta muutamassa hetkessä minulla oli jo aika hyvä seisokki päällä. Minua harmitti, kun olin laittanut jalkaan vain väljät boxerit shortsieni alle, joten mikään ei pidätellyt paisuvaa kaluani… Mietin kuumeisesti, että huomaisiko Tiina ja mitä hän ajattelisi…

-No niin! Nyt on puhdasta. Tiina totesi

-Olikos vesi tarpeeksi viileää? hän jatkoi kävellen samalla kohti parturointituolia.

-Joo kyllä oli ihan sopivaa. Vastasin tuijottaen Tiinan keinuvia lanteita

-No hyvä… Tiina vastasi viekottelevasti katsoen minua suoraan silmiin.

-Voit tulla jo sitten tänne toiseen tuoliin, että päästään jatkamaan käsittelyä. Tiina jatkoi naurahtaen.

Voi helvetti! ajattelin. Miten tästä selviäisin. Pitäisi kävellä huoneen poikki täysi stondis päällä, vaikka oli hän sen jo varmasti huomannut jo muutenkin. Ei siinä mikään auttanut ja nousin ylös tuolista teltta pystyssä. Koitin kävellä huoneen poikki mahdollisimman ripeästi ja rysähdin tuoliin oikein vauhdilla.

-No onkos sulla kiire jonnekkin? Tiina kysyi kiusallaan.

-No eipä tässä mitään kummempaa… Koitin selitellä naama punaisena

-Leikataanko samalla lailla kuin ennekin? Tiina kysyi asettaessa liinaa päälleni.

-Joo… se käy hyvin…

Tiina aloitti leikkaamisen ja en voinut olla tuijottamatta peilistä tuota ihanan muodokasta naista… Tiinan isot rinnat keinahtelivat puolelta toiselle hänen hääräillessäni ympärilläni ja välillä ne roikkuivat aivan silmieni tasolla kun hän operoi etuhiuksiani. Minusta tuntui, että Tiina operoi etuhiuksiani huomattavasti kauemmin kuin ennen ja muutenkin olin huomaavinani, että hän olisi ”esitellyt” itseään. Ajattelin näiden seikkojen olevan vaan mielikuvitukseni tuotetta, mutta kaluni jäykkyys ei tästä tietenkään vähentynyt vaan päinvastoin. Tunsin kullini sykkivän housuissani jo täydessä terässä. Välillä Tiina nosti katseensa peiliin katsoakseen, että miltä näyttää. Katseemme kohtasivat peilin kautta useaan otteeseen ja aina Tiina vastasi ihanalla hymyllä…

Ikuisuudelta tuntunut leikkaus oli vihdoin ohi ja Tiina tiedusteli, että mille näyttää…

-Joo tosi hyvälle näyttää… vastasin, vaikka todellisuudessa en edes kiinnittänyt hiuksiini juuri minkäänlaista huomiota vaan katosin Tiinan ihaniin sinisiin silmiin.

Sitten Tiina pudotti todellisen pommin. Hän kumartui viereeni ja kuiskasi korvaani.

-No pitäsköhän meidän tehä jotain tolle sun toisellekkin päälle…

-Vai meinaatko tollein lähteä kadulle kävelemään? Tiina kysyi nauraen samalla kun vetäisi kaavun pois päältäni paljastaen telttani…

En saanut sanaa suustani vaan tuijotin lasittunein silmin Tiinaa…

-Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Tiina vastasi silmät loistaen.

Tiina käveli ikkunan luo ja sulki liikkeen verhot. Sitten hän kääntyi ja alkoi hitaasti liu-uttaa toppiaan alemmas katsoen samalla silmiini…

-Vai panetko vastaan.?

-En pane… Tai siis kyllä… siis… Ähisin tuolissa, jonka olin kääntänyt kohti Tiinaa.

Sentti sentiltä tiinan upeat rinnat paljastuivat silmieni edessä, kunnes ne olivat täysin paljaana. Tiina otti kiinni nänneistään jotka nöpöttivät jo kovina. Hän lähti tulemaan minua kohti lanteet keikkuen… En ollut uskoa näkemääni todeksi, sillä niin kaunis näky Tiina oli.

Tiina tuli aivan eteeni ja nousi hajareisin syliini istumaan… Tuijotimme toisiamme hetken, ennen kuin antauduimme kiihkeään suudelmaan. Ahmin Tiinan suuta omallani. Näykin tuota suloista kaulaa… samalla etsin nuo ihanat rinnat ensimmäistä kertaa käsiini… Ne olivat täydellisen pehmeät ja täyteläiset… Kiimainen huohotus ja huokailu täytti hämärän kampaamon kun antauduimme himojemme vietäviksi… Tiinan kädet hakeutuivat t-paitani alle ja hän hieroi rintaani suudellen kaulaani himokkaasti… Riisuin paitani yhdellä liikkeellä ja hikinen vartaloni oli Tiinan arvioivan katseen alla… Tiina tuntui tykkäävän näkemästään ja alkoi suudella rintaani liukuen yhä alemmas ja alemmas kunnes hän pysähtyi shortsieni kohdalle…

-Mmmm… Pitäsköhän tää päästää jo vapaaksi. Tiina huokaisi

Sen enempää vastausta odottamatta hän vetäisi shortsini alas ja ainoastaan satiiniset boxerit erottivat sykkivän kullini ja Tiina ahnaan katseen… Tiina hieroi aisaani hetken boxerien läpi ja tuntui, että räjähdän siihen paikkaan…

-Mmmm… huokailin Tiinan käden jatkaessaan hyväilyä

Sitten saivat boxeritkin kyytiä ja täydessä mitassaan oleva kaluni ponnahti esille. Tiina tutki sitä hetken katseellaan ja katsoi minuun hymyillen. Onneksi sheivasin eilen, ajattelin. Sitten Tiina otti kiinni sykkivän kaluni varresta ja alkoi liu-uttaa kieltään sitä pitkin kohti punakkaa nuppia. Tunsin kuinka Tiinan kieli alkoi pyöriä terskani ympärillä, toisen käden hieroessa hellästi pallejani… se tuntui aivan taivaalliselle…

-Mmmmhhh.. Ynisin tuolissa silmät ummessa kun Tiina upotti kullini niin syvälle suuhunsa kuin kykeni

-Aaah… Sä oot ihan uskomaton… Sain sanottua samalla kun katselin kuinka notkea ja ahnas kieli pyöri kaluni ympärillä.

Tiina aloitti kunnon imutuksen ja katselin autuaana kuinka nuo himokkaat kauniit huulet liukuivat edestakaisin kankeni vartta.

Mmmmmhh… huokailin hiljaa ja kuuntelin kuinka Tiina lutkutti ahnaasti kyrpääni..

Sitten Tiina nousi ylös ja sanoi rietas hymy kasvoillaan:

-Nyt on mun vuoro…

-No sehän käy kyllä. vastasin hymyillen ja nousin ylös tuolista.

Tiina meni tuoliin kontalleen tarjoten upean näkymän tuohon ihanaan perään… Liutin käsiäni hitaasti pitkin Tiinan kuumottavia reisiä nostaen hameen yhä ylemmäs. Lopulta tuo kaunis pyöreä perse oli edessäni vain punaisten stringien verhoamana… Ihailin hetken tuota näkyä, ennen kuin aloin hitaasti vetää stringejä alemmas ja alemmas. Stringit olivat jo aivan märät ja hitaasti niiden alta paljastui Tiinan kostea ja kiimainen posliinipillu. Kiiman tuoksu leijali kampaamossa kun varovasti levitin noita odottavia huulia…

-Oiimmm… Tiina huokaili kun hän tunsi käteni seikkailevan aarteellaan…

-Nuole mua… Tiina huohotti

Tein työtä käskettyä ja työnsin kieleni niin syvälle kun pystyin.

-Mmmm… Just noin… Tiinä ähki

Sitten Tiina kääntyi tuolissa toisin päin. Tiina katsoi kiimainen hymy kasvoillaan minuun ja heitti jalkansa käsinojien yli avaten ihanan simpukkansa kokonaan silmieni nähtäväksi. Klitoris sykki odottaen selvästi kosketusta… Aloin hitaasti pyöritellä kieltäni tuon sykkivän herkun ympärillä, siihen kuitenkaan koskematta…

-Älä kiusaaahmm… Tiina huokaili jo melko voimakkaasti parturituolissa…

Vihdoin annoin kieleni liukua odottavan klitoriksen yli ja Tiina värähti ja voihkaisi melko voimakkaasti.

-Aaahhhmm!

Mietin, että kuuluisikohan tuo kadulle, mutta en jaksanut siitä sen enempää välittää. Jatkoin klitoriksen hyväilyä kielelläni ja samalla työnsin yhden sormen Tiinan kiimaiseen ja niin märkään pilluun. Koukistelin sormeani tuolla ihanan tiukassa kosteudessa ja Tiinan huohotus ja voihke voimistui…

-Mmmmhh! Tekee hyväämmm… Tiina huokaili samalla haroen hetki sitten muotoilemiaan hiuksiani…

Hetken jatkettuani nousin ylös ja aloin sovitella sykkivää aisaani Tiinan kosteille huulille… Liutin nuppia edestakaisin märässä vaossa Tiinan kiemurrellessa tuolilla…

-Uuuuhmmm tuu jo sisään… Tiina ähki kuiskaten

Aloin hitaasti työntää sykkivää kulliani Tiinan odottavaan vakoon… Tiina tuntui todella tiukalta kovan kullini ympärillä, mutta kosteutta oli sen verran runsaasti, että pytyin liukumaan sisään melko vaivattomasti… Vihdoin olin sisällä juurta myöten ja aloin rauhallisesti liikutella lantiotani. Etsin Tiinan ihanat rinnat käsiini ja puristelin niitä samalla kun aloin nussia hitaasti ja pitkin vedoin… Tiina makasi silmät ummessa ja huokaili hiljalleen työntöjen tahdissa… Tiina kietoi jalkansa ympärilleni ja veti minut aivan kiinni itseensä… Suutelimme toisiamme kiihkeästi ja pyöritin lantiotani vasten tiinan pillua kullini ollessa kokonaan sisällä.

-Aaaahmmm Ihananaamm Tiina huokaili

-Mmmmhhh sun pillu tuntuu aivan uskomattoman ihanalle… ähisin vastaukseksi.

-Mä haluun ratsastaa sun ihanalla kyrvällä… Tiina voihki korvaani korvaani

Tämä sopi minulle kyllä ja vetäisin nesteistä kiiltävän kaluni ulos… Asettauduin lattialle makaamaan sillä tuoli oli hieman liian ahdas. Tiina tuli ylleni seisomaan selkä minuun päin ja kyykistyi ohjaten sykkivän parruni samalla oikealle kohdalle… Tiina liu-utti kullini hitaasti kokonaan sisälleen ennen kuin aloitti rytmikkään ratsastuksen. Katselin kuinka tuo kiimainen perse pomppi ylös ja alas läpsien vatsaani vasten ja himokkaan pillun ahmiessa kulliani sisäänsä yhä enemmän ja syvemmälle. Suustani pääsi syviä huokauksia katsellessani tuota ihanaa näkyä. Tiinan tahti kiihtyi kiihtymistään ja kampaamo täyttyi kiimaisesta voihkeesta ja litinästä….

-Aaaahh!!! MMmmm!! uuuuhhmmm Tiina voihki ja ynisi ihanasti perse pyörien silmieni edessä.

Aaah! Multa tuleeeh! Tiina voihki hänen nojatessaan taakse päin käsiensä varaan…

Puristelin Tiinan rintoja samalla kun tunsin kuinka hänen pillunsa lypsi kaluani orgasmin kourissa… Tiinan suusta pääsi epämääräistä uikutusta ja pää heittelehti puolelta toiselle.

En enää kestänyt tuota ihanaa näkyä ja tunsin kuinka kuuma lastini alkoi ryöpsähdellä Tiinan sykkivään pilluun.

Mmmmaaahhh! Suustani pääsi kova huokaus kun ammuin lastini liikkeelle puristaen Tiinan rintoja ksissäni….

Tiina makasi selällään päälläni ja hengitimme raskaasti. Vartalomme olivat hiestä märät ja hyväilin hänen rintojaan onnellinen hymy kasvoillani… Kutistuva kaluni luiskahti ulos ja Tiina kääntyi ympäri. Huohottaen hän katsoi minua silmiin.

-Se oli ihanaa

-Niin oli

_________________
Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker