Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fantasiat, tarinat ja novellit  ~  Fantasia
Rammpe
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 18:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moi.
Mä olen tällanen tavallinen,ison kalun omaava,aktiivinen seksi mies.En ole tällä hetkellä parisuhteessa.Harrastan seksiä noin 3x/vk,suojattuna tietty.Aina kun olen naisen kanssa sängyssä,mulla on mielessä fantasia että olen ihanan tummat pitkät hiukset omaavan todella iso rintaisen xxxxxl naisen kanssa,ilman fantasiaani en saa "superorkasmiani".Olen ollut xxxl naisen kanssa yhden ainoan yön ja kokemsu oli sanoin kuvaamattoman ihana,yliveto. Vahinkokseni vaan kyseinen nainen ei uskonut minun todella pitävän häntä haluttavana ja seksynä.Sitä suuresti ihmettelen.Sillä suurin osa miehistä pitää naisesta jolla on mitä hyväillä.En vaan löydä fantasioilleni toteuttajaa kaikki sänkyyni tulijat ovat hoikkia ja pikku tissisiä.Jako rasioita!Itse olen 25.v 183cm ja 83kg omillani toimeentuleva ensihoitaja. Wink
Takaisin alkuun
Boston
LähetäLähetetty: 26.1.2007, 11:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Mulla on samantapaisia fantasioita. Tosin nykyään ei tarvii kovin paljon fantasioida kun kaverini on kokoa XXXL, painoa reilusti toista sataa kiloa. Olen muutaman kerran ollut vieläkin isomman naisen kanssa, kokemus on kyllä kieltämättä mahtava. Tissit kuin potkupallot, peppu toista metriä leveä, reidet yhtä paksut kuin minä vyötäröltä Confused Kyllä isojakin tyttöjä löytyy, sinnikkäästi vaan hakemaan Cool

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 13:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Samma här! Smile Minäkin joskus nuorukaisena pääsin sänkyyn vanhemman rouvan kanssa jolla oli valehtelematta tissit kokoa lentopallo, pylly valtaisa ja pyöreä. Hänellä taasen oli semmoinen tiimalasivartalo, suht kapea vyötärö eikä mitään hyllyvää laardia missään. Vielä 20 vuotta myöhemminkin palaa tuo yö mieleen joka muutti naisihanteeni Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
freesex
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 14:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Boston kirjoitti:
Mulla on samantapaisia fantasioita. Tosin nykyään ei tarvii kovin paljon fantasioida kun kaverini on kokoa XXXL, painoa reilusti toista sataa kiloa. Olen muutaman kerran ollut vieläkin isomman naisen kanssa, kokemus on kyllä kieltämättä mahtava. Tissit kuin potkupallot, peppu toista metriä leveä, reidet yhtä paksut kuin minä vyötäröltä Confused Kyllä isojakin tyttöjä löytyy, sinnikkäästi vaan hakemaan Cool


Quottaan tässä sun kirjoitusta Boston, mutta voisin ketä tahansa tässä otsikossa, sillä käsittelette nyt näitä naisia ihannoivasti niinkuin se olis heille jotenkin erityisen outoa olla haluttu tai kiihottava. Mielestäni jokaikinen ihminen niin mies kuin nainen kokoon katsomatta haluaa olla haluttu ja kiihottava.
Ymmärrän kiintymyksennen suurempiin naisiin, mutta ei sitä tarvitse tehdä numeroa siitä että ne on mahtavia rakastajia, sillä sellaisia olemme kaikki, omalla tavallamme Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 28.1.2007, 2:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

freesex kirjoitti:


käsittelette nyt näitä naisia ihannoivasti niinkuin se olis heille jotenkin erityisen outoa olla haluttu tai kiihottava. Mielestäni jokaikinen ihminen niin mies kuin nainen kokoon katsomatta haluaa olla haluttu ja kiihottava.
Ymmärrän kiintymyksennen suurempiin naisiin, mutta ei sitä tarvitse tehdä numeroa siitä että ne on mahtavia rakastajia, sillä sellaisia olemme kaikki, omalla tavallamme Wink


Mitäs tuo nyt sitten tarkoittaa? Eihän se ole muilta naisilta pois jos yhtä kehuu. Jos esimerkiksi kehuu Lordia hyväksi bändiksi, niin eihän se tee muista bändeistä paskoja.
On vaikea olla jos ei uskalla kumartaa, koska samalla toiseen suuntaan pyllistää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
freesex
LähetäLähetetty: 28.1.2007, 12:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

^ Pahoittelen jos en osannut oikein selittää, mutta tuossa vaan ihannoidaan silleen niinkuin se olisin jotenkin ihmeellistä tai poikkeavaa ja siksi yritin teille siitä hienovaraisesti ilmoittaa että isojen tyttöjenkin seksi kuuluukin olla ihanaa Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 28.1.2007, 12:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

freesex kirjoitti:
^ Pahoittelen jos en osannut oikein selittää, mutta tuossa vaan ihannoidaan silleen niinkuin se olisin jotenkin ihmeellistä tai poikkeavaa ja siksi yritin teille siitä hienovaraisesti ilmoittaa että isojen tyttöjenkin seksi kuuluukin olla ihanaa Laughing
Mä juur selitin taannoin XENAlle, millaisia piruja saan mieleeni, kun täällä nostetaan joku jalustalle ja Huutaa Palvoo kuorossa kehutaan tyypin ihmeellisyyttä. Tää nyt ei varinaisesti koske noitten miehesten ihannointia isoihin tyttöihin, mutta mä omaan niin kieron ja kaksimielisen, rivon yms. mielikuvituksen, että on parempi, etten ilmaise sitä täällä.
Kun sellaista "ihmeihmistä" ei ole syntynytkään, joka peittoaisi toiset ihmiset mennen tullen. Täällä kaikki eivät osaa olla tasapuolisia, olen huomannut, mutta ei ole mun ongelma lainkaan, en mä sillä

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 28.1.2007, 12:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

No johan on myrsky vesilasissa...

Kuten Badman tuossa jo ilmaisikin, ei kai oman mieltymyksensä ilmaiseminen ja jonkin asian ihannoiminen ole mitään pois muualta? Kaikissa ihmisissä omat hyvät ja viehättävät puolensa, mutta makunsa kullakin.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 28.1.2007, 12:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

makunsa kullakin sanoi Dracula ,kun kaulaa imi.... Twisted Evil

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 28.1.2007, 13:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Tosi kiva kuulla - joskus näinkin päin. Useimmitenhan isoja tyttöjä herjataan julkisesti ja sit ehkä himoitaan salaa fantasioissa Wink no ei nyt tietysti kaikki, mut olen huomannut vaan jotain sen kaltaistakin...

Mutta joka tapauksessa kiva olla jalustalla kunhan jalusta on vain riittävän kestävä Laughing ettei lyyhisty alla... Shocked

Rampe, Boston, Badman *puspus*

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 28.1.2007, 14:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

BigBigGirl kirjoitti:
Tosi kiva kuulla - joskus näinkin päin. Useimmitenhan isoja tyttöjä herjataan julkisesti ja sit ehkä himoitaan salaa fantasioissa Wink no ei nyt tietysti kaikki, mut olen huomannut vaan jotain sen kaltaistakin...

Mutta joka tapauksessa kiva olla jalustalla kunhan jalusta on vain riittävän kestävä Laughing ettei lyyhisty alla... Shocked

Rampe, Boston, Badman *puspus*


Ymmärsinköhän nyt oikein, että sinäkään et ymmärtänyt tuota asian ydintä Confused Confused vai enkö minä ymmärrä mitään Crying or Very sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 28.1.2007, 14:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

freesex kirjoitti:

Mielestäni jokaikinen ihminen niin mies kuin nainen kokoon katsomatta haluaa olla haluttu ja kiihottava.
Ymmärrän kiintymyksennen suurempiin naisiin, mutta ei sitä tarvitse tehdä numeroa siitä että ne on mahtavia rakastajia, sillä sellaisia olemme kaikki, omalla tavallamme Wink

^Tuota ylläolevaa vapaaseksi mielestäni ajoi takaa, minkä alleviivasin.

Onhan se hienoa, että noita XXXXXLLLLLL -naisten kannattajia löytyy, sillä liikaa heitä parjataan. Makunsa kullakin, eikä tuo ole minulta pois, joten tykkäätte vaan ihan huoleti Isoista Tytöistä Wink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 28.1.2007, 15:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Halloota ihmiset - tarkoitushan pojilla varmaan oli kuitenkin ihan hyvä. Minusta merkittävintä on se et tuo julki sen mitä ajattelee eikä yksinomaan uiskentele valtavirran mukana. Sen olen kyl itsekin tähän ikään meneessä huomannut että moni nuori, hyväkroppainen, erotiikan ystävä pitää juuri isoista eli en pidä sitä "ihmeenä", mutta minusta tässä nyt jeesustellaan ( Minullakin on omat fiksaationi tietyn tyyppisiin miehiin myös ) mutta todennäköistä on, etten tajua edes mistä näissä viimeisissä viesteissä edes keskustellaan Laughing

Voisihan sitä vetästä palkokasvin nasaalikanavaan "Hyvähän se on et XXXXLLL naisista pidetään - makunsa kullakin"- argumenteistä. Minua ei loukkaa henkilökohtaisesti se, että tuodaan julki se että minunkaltaisista naisista pidetään, päin vastoin. Jos sitä "ihmetellään" suoranaisesti tai rivien välissä, niin ei sekään minua loukkaa. Oikeassa elämässä kuitenkaan esim. minä en mene pyörryksiin miesten mielenkiinnosta minua kohtaan ja en ole sillä tavallan vain otettavissa, vaikka iso olenkin. Mutta se tuntuu hyvälle kuitenkin. Kuitenkin fantasiamaailma on hassu - kauheen kiihottavaa eli toimivaa voi olla joku ihan absurdi ajatus. Fantasia on fantasiaa.

Tämä nyt on kuitenkin suht pinnallista keskustelua ja tärkeää on, että kukin voi tuoda ajatuksensa julki? Eikös se ole tälläisen keskustelun tarkoitus. Tiedostan sen toki, ettei seksistä puhuminen sovi joka paikkaan - monet loukkaantuu mitä ihmeellisimmistä asioista ja kokee ne hyvin persoonallisella tavalla.

Joka tapauksessa uskon, ettei viestiketjun aloittajalla kirjoituksen henki ei ollut loukkaava isoja tyttöjä kohtaan, päin vastoin kun hän haluaa lähihoitaa isoa mammaa Wink . Toivottavasti se ei loukkaa muitakaan Embarassed

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 28.1.2007, 15:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Lukiessani keskustelu alkoi pelko hiipimään mieleni sopukkoihin että kiivas keskustelu tästä aiheesta alkaa lientymään johonkin hemmetin konsensukseen, ja kohteliaisuuten joka ei tee hyvää foorumin kävijämäärille.

Siksi minun pitää antaa vähän turbobuustia tähän ja todeta että olen 12 vuotiaasta lähtien ihannoinut XXL tyttöjä ja ja aion vastakin tehdä niin.

En ole mieltymystäni salannut ja mielestäni XXL tytöillä on omat faninsa kuten on punapäillä, blondeilla, thaitytöillä, scandinaaveilla jne.

Tietenkin XXL tyttöjen faneilla on parempi maku kuin muilla Cool

No niin, katsotaan saanko keskustelun käymään kiivaana ja kävijämääriä kasvattavana tuon kommentin avulla Ovela

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 28.1.2007, 18:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:
Lukiessani keskustelu alkoi pelko hiipimään mieleni sopukkoihin että kiivas keskustelu tästä aiheesta alkaa lientymään johonkin hemmetin konsensukseen, ja kohteliaisuuten joka ei tee hyvää foorumin kävijämäärille.
Sinä siis haluat suukopua ja riitaa? Saatko ihanat värinät siitä? Mites sitten, kun kuitenkin sensuroit sanoja, mitä tänne kirjoitetaan, kuten eilen teit viestilleni?
Miten moraalista, ou jee, ei saa käyttää pahoja-sanoja , mutta itse kuitenkin niitä kukin tahollaan viljelee, vielä kerran ou jees!

Lainaus:
Siksi minun pitää antaa vähän turbobuustia tähän ja todeta että olen 12 vuotiaasta lähtien ihannoinut XXL tyttöjä ja ja aion vastakin tehdä niin.

En ole mieltymystäni salannut

Ai, noinko se menikin, voi että! Mä olen ollut kokoajan siinä uskomuksessa, että nuoret parikymppiset tyttöset on sun makuusi. Joissain olin kyllä lukevinani, että pidät pyöreistä, ei silti.
Oikaise toki, jos menin metsään. Mutta jotenkin olen myös saanut kuvan että me 40-vuotiaat naiset ollaan jotain hirviöitä. Eiköhän asia liene siinä, miten itse suhtautuu tämän ikäisiin naisiin.

Eikä koskaan voi yksin vierittää syytä toisen niskoille, ettei parisuhteet onnistu. Silloin niihin ladataan ylimitoittettuja odotuksia ja PAKS, pohja putoo niin, että kolisee

Mun mielestä on kiva, että nainen on rehevä, jes. Mielummin sellaisia katselee kuin anorektisia tyttöjä, joille on laitettu tekotisut.
BBG ei älynnyt mitä tarkoitin jalustalle nostamisella, enkä rupea sitä juurtajaksain selvittämään, jokainen tehköön omat johtopäätöksenä. Tuo jalustalle nostaminen ei liittynyt millään lailla Isoihin Tyttöihin, että tiedoksi vaan.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker