Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 5
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Vammaisuus ja seksuaalisuus (split)
Tulisydän
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 17:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Jakke
Kuule, se istuu sitkeässä tuo vammaisten seksuaalisuus, sillä tavalla, että se koetaan, ettei vammaisilla ole haluja, tarpeita, tunteita yms.

Niistä ei puhuta - niistä ei voida puhua. Se on liian arka-aihe keskusteltavaksi. Vain ns. terveet (jotka voivat olla päästään tosi vammoja), voivat kehua retostella naimisillaan. Tai vinkuvat ison molon tai naisen pimpsan perään, kuten täälläkin on tuo monta kertaa todistettu.

Ihmisillä, ns. terveillä on ennakkoluuloja kaikkea heistä itsestään ulkoisesti poikkeavaan yksilöön. Tästä ei voi muuta kuin päätellä: noinko tietämättömiä ihmiset ovat!!*tok?* - tuntuu, että ns. terveillä viiraa enemmän päässä, kuin sellaisella henkilöllä, jolla on liikuntarajoite!

Kun kuitenkin terveenä oleminen on aina hiuskarvan varassa. Ei voi milloinkaan tietää, koska sitä mitäkin tapahtuu ja onko huomenna terve vai ei.

Vammaisille on tietääkseni kehitetty seksipalveluita. Siten, että sopii seksipalvelun tarjoajan kanssa paineidenpurkamissession. Tietysti se on myös maksullista.
En osaa tarkkaan sanoa mistä voisit asiaa kysellä. Mutta Helsingissä on tietääkseni Invalidiliitto, johon kannattaa ottaa yhteyttä ja kysyä, kyllä he siellä neuvovat.

Rohkeasti hakemaan heloptusta vaan Jakke.

JK. täältä tuskin löytää sellaista, joka tuohon suostuisi, es tut mir leid.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 18:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Jakke76 kirjoitti:
miksi on niin vaikea saada naista kuka tyydyttäisi tai helpottaisi olo paineiden purkauksessa.

Veikkaan että kenellä tahansa miehellä on aika vaikeaa löytää naista jos hakee sitä "kuka tyydyttäisi tai helpottaisi olo paineiden purkauksessa"

Mr. Lothar jolla on kysyntää naismaailmassa voi kommentoida jos asia on toisin mutta veikkaan ettei edes hän löydä itselleen kovin montaa naista jos lähtee heiltä kyselemään voisiko he vain auttaa paineiden purkamisessa.

Yleisesti ottaen nainen haluaisi vuorovaikutteisen henkilösuhteen joka henkiselläkin tasolla on vastavuoroista ystävyyttä, arvostusta, kiinnostusta samoista asioista. Vaikka suhde olisi kevyt, eli ei avioliittoon tähtäävä, niin silti nainen odottaa jotain seikkailua, jotain jännitystä, turvaa, romantiikkaa , tai loistavaa tyydytystä mitä itse haluaa. Harva haluaa vain poistaa miehen paineet ja poistua paikalta.

Olen sata varma että olisin itse neitsyt jos olisin lähestynyt naisia tuolla myyntipuheella että paineiden poistoa. Ja mulla on sentään kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta ihan 80-luvun alusta lähtien.

Jos tosiaan vain haluat paineiden poiston etkä mitään muuta, niin se on erityisen helppo järjestää, mutta silloin joudut maksamaan naiselle rahaa tuosta palvelusta aivan kuin minäkin maksan mun kavereille rahaa kun ne asentaa remmiahdinta mun bemariin, ei ne tee sitä siksi että MULLE tulee hyvä olo autoa ajaessa, nekin haluaa jotain.

Elämä on kaupankäyntiä, jos et tarjoa hellyyttä, elämänkumppanuutta, jännitystä, seikkailua, tosi hyvää seksiä, perheen elättäjää, ilojen ja surujen jakamista nyt ja vastaisuudessa tai myötäelämistä ja tukena olemista niin myötä- kuin vastoinkäymisissä niin joudut tarjoamaan rahaa.

Sun handicapilla on toki joku rooli tuossa ettei ole ihan niin helppo löytää naista, mutta kyllä paljon paljon isompi merkitys on tuolla mitä yllä kirjoitan.

Valitettavasti tässä ei ole muuta mystiikkaa, kaikki elämän salaisuudet on paljastettu tässä viestissä Neutral

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 18:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Jos ulkoiset avut vaikeuttavat seuran hakemista (kuten pyörätuoliin sidonnaisuus) on se korvattava muilla avuilla.

Toki nämäkin ovat vaikeita asioita, jos sitä supliikkia ja naistennaurattajan taitoa ei ole, ei sitä ole pyörätuolissakaan.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
poju75
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 19:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 14 Kes 2006
Viestejä: 38

Moikka!

Olen assan kanssa samaa mieltä, että supliikki jos on, niin naista saa vaikka olisi pyörätuolissa, MUTTA myös Tulisydän on toki oikeassa, että aihe on liian arka. Ja myös että täältä tuskin kovin helpolla löytyy tähän topicciin soveltuvaa naista, kun ei ns. "terveillekään" tahdo löytyä.

Toivotan sinulle todellakin silti onnea yritykseen, sillä mikään ei ole mahdotonta ennenkuin se on todistettu.

Kaikkea hyvää. Very Happy

// poju75

_________________
Se on joskus niin tätä. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 20:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Jakke
Sun ei tarvitse vastata, jos koet kysymykseni tungettelevaksi, kysyn kuitenkin:
Oletko vammautunut ja aiemmin ollut terve?
Jatkan tästä, mikäli vastaat kysymykseeni.

Härski kirjoitti:
Mr. Lothar jolla on kysyntää naismaailmassa voi kommentoida jos asia on toisin mutta veikkaan ettei edes hän löydä itselleen kovin montaa naista jos lähtee heiltä kyselemään voisiko he vain auttaa paineiden purkamisessa.

Joo, Härski, mutta tässä nyt ei voida puhua Lotharin naismaailmasta, näitä kun ei voi verrata millään muotoa. Hänen työkseen paneskelee ***********. Ja ainahan tuollaisella kysyntää.
Härski kirjoitti:
Sun handicapilla on toki joku rooli tuossa ettei ole ihan niin helppo löytää naista, mutta kyllä paljon paljon isompi merkitys on tuolla mitä yllä kirjoitan.
Nyt mä suutun Härskille - ja tosissaan Jäkättää kovin

Räähtää Ampuu Mitä tahdot tuolla sanoa Jakelle? Tiedätkö, mä saan sellaisen kuvan, että sinä halveksit juuri handicappeja. Sitä paitsi handicapilla ei ole mitään roolia - hei C moon Jakke on mies siinä kuin sinäkin. Mikä helvetin merkitys ja mihin?

assa kirjoitti:
Jos ulkoiset avut vaikeuttavat seuran hakemista (kuten pyörätuoliin sidonnaisuus) on se korvattava muilla avuilla.

Toki nämäkin ovat vaikeita asioita, jos sitä supliikkia ja naistennaurattajan taitoa ei ole, ei sitä ole pyörätuolissakaan.
assa, tästä saat suuret halaukset, sinulla löytyy oivallusta :Halaa kaveria:, sillä totuus on se, että jos esimerkiksi tapaat erittäin viehättävän naisen, jolla on liikuntarajoite, mutta omaa kaikkea sitä mitä naisessa arvostat, niin tuskin jäät kylmäksi, oli hän sitten millainen tahansa ulkoisilta avuiltaan.
Enempää en asiaan lisää, mutta kiitos oikeasta asenteesta!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 20:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Tulisydän kirjoitti:
Jakke
Oletko vammautunut ja aiemmin ollut terve?

Kundi tuossa sanoi että on liikenneonnettomuudessa vammautunut niin silloin aika varmasti ollut ei-vammautunut ennen sitä.


Tulisydän kirjoitti:

Härski kirjoitti:
Mr. Lothar jolla on kysyntää naismaailmassa voi kommentoida jos asia on toisin mutta veikkaan ettei edes hän löydä itselleen kovin montaa naista jos lähtee heiltä kyselemään voisiko he vain auttaa paineiden purkamisessa.

Joo, Härski, mutta tässä nyt ei voida puhua Lotharin naismaailmasta, näitä kun ei voi verrata millään muotoa. Hänen työkseen paneskelee ***********. Ja ainahan tuollaisella kysyntää.

Kyllä voi puha ja pitääkin puhua, naiset tykkää puhumisesta. Ja tuo vertaukseni on loistava vertaus. Minähän kirjoitan ettei edes Lothar saa kaadettua kovin montaa naista jos lähtee liikkeelle periaatteella, päästä mun paineet pois ja se on siinä . Eli väitän ettei se onnistuisi edes Lotharilta niin silloin ei muidenkaan kannata yrittää. Voin kokemuksesta vakuuttaa että asia on noin.

Ja mun oli pakko sensuroida sun viestiä oli niin pahasti sanottu tuossa ettei voi antaa tuollaista olla täällä.


Tulisydän kirjoitti:

Härski kirjoitti:
Sun handicapilla on toki joku rooli tuossa ettei ole ihan niin helppo löytää naista, mutta kyllä paljon paljon isompi merkitys on tuolla mitä yllä kirjoitan.
Nyt mä suutun Härskille - ja tosissaan Jäkättää kovin

Etpäs suutu minulle kun minä suutun sinulle - ähäkutti Very Happy


Tulisydän kirjoitti:
Mitä tahdot tuolla sanoa Jakelle? Tiedätkö, mä saan sellaisen kuvan, että sinä halveksit juuri handicappeja. Sitä paitsi handicapilla ei ole mitään roolia - hei C moon Jakke on mies siinä kuin sinäkin. Mikä helvetin merkitys ja mihin?

Eli minä suutun sinulle ja paheksun syvästi että vihjailet ettei vammautuneilla ole mitään roolia ja laitat minun suuhun tuollaistia sanoja. Noi on sinun mielipiteitä.

Minä annoin kaverille neuvoja syvästä kokemuksesta ja väitän että niitä noudattamalla onnistuu naisten kanssa paremmin. Minä kannustin häntä tuloksekkaaseen toimintaan.

Minä väheksyin hänen handicappinsa vaikutusta ja merkitystä esteenä hänen elämäänsä ja korostin että käytös ja asenne naisia kohtaan on paljon merkityksekkäämpi. Seison sanojeni takana ja jatkossakin aion kehoittaa ihmisiä voittamaan esteensä.

Eli vielä kerran rautalangasta ettei tule liian lyhyttä viestiä: Minä kannustin vammautunutta voittamaan vammansa, eli väheksyin vamman merkitystä ja annoin vammautuneelle neuvoja parempaan menestykseen. Toisisanoen estettä pienensin ja ihmisen mahdollisuuksia korostin. Etten sanoisi kerroin ettei vamma ollut pääasiallinen syy ongelmaan vaan se että hän viestinsä mukaan haki naisilta sellaista mitä juuri kukaan mies ei pelkästään saa ilmaiseksi eli tyhjennystä .

Ja lisäksi vaadin että minun viestini luetaan oikein eikä väännetä niitä tarkoittamaan muuta. Lisäksi kiellän kaikkia täällä saamasta sellaista kuvaa etten minä kannustaisi ihmisiä parempaan menestykseen ja suoritukseen.


Viimeinen muokkaaja, Härski pvm 27.1.2007, 20:59, muokattu 1 kertaa

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 20:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Härski kirjoitti:

Veikkaan että kenellä tahansa miehellä on aika vaikeaa löytää naista jos hakee sitä "kuka tyydyttäisi tai helpottaisi olo paineiden purkauksessa"

Lainaus:
Mr. Lothar jolla on kysyntää naismaailmassa voi kommentoida jos asia on toisin mutta veikkaan ettei edes hän löydä itselleen kovin montaa naista jos lähtee heiltä kyselemään voisiko he vain auttaa paineiden purkamisessa.

|


Kysyn vaan missä välissä ko. herrallen paineet kerkii edes kasvaa Repeää Mr. Green Mr. Green
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jakke76
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 21:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moikkis niin en oo todellakaan ollut syntymästä asti pyörätuolissa niin oon loukannut itseni liikenneonnettomuudessa moottoripyörällä ja niin löytyykö mulle naista täältä keltä saan myös hellyyttä,suudelmia ja Rakkautta unohtamatta Seksiä

mutta mailaa jos kiinostuit

romantikon_posti@luukku.com
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 21:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Kyllä voi puha ja pitääkin puhua, naiset tykkää puhumisesta. Ja tuo vertaukseni on loistava vertaus. Minähän kirjoitan ettei edes Lothar saa kaadettua kovin montaa naista jos lähtee liikkeelle periaatteella, päästä mun paineet pois ja se on siinä . Eli väitän ettei se onnistuisi edes Lotharilta niin silloin ei muidenkaan kannata yrittää. Voin kokemuksesta vakuuttaa että asia on noin.

Toki voidaan puhua siitä, mutta jotenkin se ei nivoudu tähän mistä nyt on kysymys.

Lainaus:
Ja mun oli pakko sensuroida sun viestiä oli niin pahasti sanottu tuossa ettei voi antaa tuollaista olla täällä.
Mitäs pahaa siinä oli, mä vaan totesin hieman julmasti vaan asian, niin kuin sen näen. Kun mä en osaa aina kaunistella, sorge vaan Härski



Härski kirjoitti:

Etpäs suutu minulle kun minä suutun sinulle - ähäkutti Very Happy

Aivan vapaasti, siitä vaan



Lainaus:
Eli minä suutun sinulle ja paheksun syvästi että vihjailet ettei vammautuneilla ole mitään roolia ja laitat minun suuhun tuollaistia sanoja. Noi on sinun mielipiteitä.
Sellaisen kuvan viesteistäsi vaan saa, saat paheksua vallan tavattomasti, ei haittaa Repeää

Lainaus:
Minä annoin kaverille neuvoja syvästä kokemuksesta ja väitän että niitä noudattamalla onnistuu naisten kanssa paremmin.
Huomasin kyllä

Lainaus:
Minä väheksyin hänen handicappinsa vaikutusta ja merkitystä esteenä hänen elämäänsä ja korostin että käytös ja asenne naisia kohtaan on paljon merkityksekkäämpi. Seison sanojeni takana ja jatkossakin aion kehoittaa ihmisiä voittamaan esteensä.
Tee tuo sitten seuraavan kerran selkeämmin, niin ettei tule väärinkäsityksiä, okei?

Lainaus:

Ja lisäksi vaadin että minun viestini luetaan oikein eikä väännetä niitä tarkoittamaan muuta.
Toistan, tee se erittäin selkeästi!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 21:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Tässä julkinen anteeksipyyntöni kun kirjoitan niin lyhyitä viestejä että niitä ymmärretään väärin Sad vastaisuudessa lupaan kirjoittaa pidempia ja vuolassanaisempia viestejä Idea

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 21:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Jakke76 kirjoitti:
Moikkis niin en oo todellakaan ollut syntymästä asti pyörätuolissa niin oon loukannut itseni liikenneonnettomuudessa moottoripyörällä ja niin löytyykö mulle naista täältä keltä saan myös hellyyttä,suudelmia ja Rakkautta unohtamatta Seksiä
Olen pahoillani, sillä vammautumista ei kenellekään soisi
Herää kysymys: oliko sulla parisuhde ennen onnettomuutta?
Siihenkö kaikki päättyi?

Olen pahoillani, mutta tuskin täältä löytyy naista, joka tuosta vaan haluaisi paineitasi purkaa, ei noin ainakaan.
Tää voi olla hieman ontuvaa, mutta kun noilla terveilläkään ei oikein onnaa.

Jos tahdot rakastetun, sun on aloitettava homma aivan toisesta päästä.
Paineita helpottaa maksullinen apu, jos vain siitä on kyse.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 21:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:
Tässä julkinen anteeksipyyntöni kun kirjoitan niin lyhyitä viestejä että niitä ymmärretään väärin Sad vastaisuudessa lupaan kirjoittaa pidempia ja vuolassanaisempia viestejä Idea
Äläs nyt Härski Very Happy
Sinä kirjoitat miten kirjoitat, mutta tee se käytännönläheisesti, ymmärrettävästi, että ei tule väärinkäsityksiä! :Halaa kaveria:

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 21:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Suurin ongelma ihmisten välisessä kommunikaatiossa ei ole se, ettei toisiaan ymmärrettäisi - vaan se, että ymmärretään väärin.

Ihmisillä on alitajuinen tarve koittaa tulkita toisen sanomaa sellaiseen suuntaan johon itse sen haluaisivat viittaavan.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 21:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Näin on assa
Ja sinulla löytyy tuota kykyä tuoda asioita selkeästi esiin. Kiteytät monesti sanomasi pariin virkkeseen. Ei voi tulla väärinkäsityksiä.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 27.1.2007, 21:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

assa kirjoitti:
Suurin ongelma ihmisten välisessä kommunikaatiossa ei ole se, ettei toisiaan ymmärrettäisi - vaan se, että ymmärretään väärin.

Ihmisillä on alitajuinen tarve koittaa tulkita toisen sanomaa sellaiseen suuntaan johon itse sen haluaisivat viittaavan.

Mahtaakohan tuo päteä ollenkaan naisten ja miesten välisessä kommunikaatiossa Repeää

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 5
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker