Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 8
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Andromedical
Vieras
LähetäLähetetty: 12.11.2005, 18:03  Vastaa lainaamalla viestiä






Olen nuori parikymppinen mies ja kärsinyt huonosta itsetunnosta pienehkön peniksen takia. Nyt satuin kuitenkin eksymään näille sivuille ja näkemään tuon Andromedicalin mainoksen ja kieltämättä tuote vaikutti uskovattavalta (...mutta niinhän ne kaikki vastaavanlaiset aina on)
Olisiko täällä jollain omaa tai välikäden kokemuksia tuosta kehittimestä? Tai vaikkei kokemuksia olisikaan niin miltä kyseinen vehje vaikuttaa teidän mielestä?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 12.11.2005, 20:45  Vastaa lainaamalla viestiä






Kannattaa kysyä niiltä Suomalaisia referennsejä. Minä olen sieltä kysellyt ja tuntui siltä on ihan ok ja päätin kokeilla. Pari viikkoa nyt ei ole pitkä aika, mutta tuntuu siltä että toi on toimiva. Ongelma on varmaan lähinnä siinä että jaksaa käyttää sitä ohjeiden mukaan. Jos jaksaa niin tuntuu siltä että toimii. Useimmat ihmiset varmaan odottaa välittömiä tuloksia ilman ajan ja vaivan käyttöä - silloin toi ei ole ratkaisu. Mutta en tiedä mikä silloin olisi.
Takaisin alkuun
john
LähetäLähetetty: 13.11.2005, 0:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 80

Anonymous kirjoitti:
Kannattaa kysyä niiltä Suomalaisia referennsejä. Minä olen sieltä kysellyt ja tuntui siltä on ihan ok ja päätin kokeilla. Pari viikkoa nyt ei ole pitkä aika, mutta tuntuu siltä että toi on toimiva. Ongelma on varmaan lähinnä siinä että jaksaa käyttää sitä ohjeiden mukaan. Jos jaksaa niin tuntuu siltä että toimii. Useimmat ihmiset varmaan odottaa välittömiä tuloksia ilman ajan ja vaivan käyttöä - silloin toi ei ole ratkaisu. Mutta en tiedä mikä silloin olisi.


Laitappa jossain vaiheessa sit jotain väliaika tietoja et miten oot jaksan kantaa moista laitetta housuissas ja oletko saanut mimmosia tuloksia.
Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla.
Ei muuta kun onnea yritykselle!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
jussi
LähetäLähetetty: 1.1.2006, 12:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Oiko aika laittaa niitä väliaika tietoja????Toimiiko!!!!!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 1.1.2006, 23:35  Vastaa lainaamalla viestiä






Kyllä toimii.Itse olen käyttänyt syyskuun lopusta lähtien n.2-7 tuntia päivässä, tosin välillä välipäiviä pitäen. Laite tuntuu välillä todella kidutukselta ja haavaumiakin terskan juureen olen saanut, mutta maltin ja ohjeiden noudattamisen kanssa toimii kyllä. Lähtö pituus seisokissa oli 15,5 cm halkaisija 4,2cm nyt kolmen kuukauden käytön jälkeen pituus kunnon tanassa 17cm ja halkaisija 4,6 cm.Kulli levossa ennen n.8cm nyt 10-11cm.Tuntuu että kasvattaa lepo mittaa enemmän,tyytyväinen olen.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 2.1.2006, 0:03  Vastaa lainaamalla viestiä






Moi. Itse olen käyttänyt laitetta marraskuun alusta. Täytyy myöntää että kidutusta se todellakin on aina välillä. Mutta uskon että toimii kun jaksaa vaan noudattaa ohjeita. Itse pidän laitetta kohtuu säänöllisesti 5-10h/vrk. Pituutta ei ole seisokkiin tullut kahdessa kuukaudessa kuin maksimissaan 0.6cm, mutta onhan sekin kotia päin ja koko touhuhan on vasta alussa. Minullakin on ollut haavauma terskan juuressa, mutta se onneksi parani melko nopeaa.
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 2.1.2006, 0:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Ennen kuin ostelette näitä apuvälineitä ja varsinkin jos ette halua kuljailla kotinurkissa 7 tuntia päivässä joku "häkkyrä" munassa kiinni, niin ehdottaisin tutustumista luonnon menetelmiin. Natural penis enlargement, jelqing, stretching... siinäpä hakusanoja.

Kaksi kättä ja rasvapurkki on ainoat välineet mitä tarvitset. 3-4 kertaa viikossa n. 30 - 50 minuutin ajan ja pääset samoihin tuloksiin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 2.1.2006, 13:35  Vastaa lainaamalla viestiä






Luin tuolta nettisivuilta, että tässä laitteessa on jonkinlainen veto?
Mitä tämä niinkuin tarkoittaa?
Onko siinä jotkut jouset vai mistä on kysymys? Question
Takaisin alkuun
john
LähetäLähetetty: 2.1.2006, 22:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 80

Anonymous kirjoitti:
Luin tuolta nettisivuilta, että tässä laitteessa on jonkinlainen veto?
Mitä tämä niinkuin tarkoittaa?
Onko siinä jotkut jouset vai mistä on kysymys? Question


Lukaseppa tuolta vähän niin saat varmaan selvyyden asiaan.
Siellä on myös videon pätkä missä näytetään aika hyvin miten kyseinen laite toimii.

http://www.andromedical.fi/

_________________
Uteliaat voivat käydä katsomassa alastonkuvani TÄÄLTÄ <---- klik klik Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Juha
LähetäLähetetty: 3.1.2006, 16:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





On samallainen laite mut maksaa vaan 159€ et silleen!!! Jos joku haluaa niin kannatan penismasteria Cool
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2006, 17:38  Vastaa lainaamalla viestiä






Aloin tässä miettimään, että jos kerta tällaisia peniksenkehitys-menetelmiä on olemassa, niin miksei niiden toimivuudesta voida kertoa ihan jossain lääkäripalstoilla asti. Ihmettelen myös, miksen ole löytänyt mitään luotettavaa tieteellistä julkaisua/tutkimusta aiheesta.
Esim "asiantuntijasivustoilla" olen suurimmaksi osaksi lukenut, että penistä ei voida kehittää muuten kuin supistajalihaksia kehittämällä tai riskialtteilla leikkauksilla...

Edellämainittu pistää vain kyseenalaistamaan erilaisten venyttäjien, tai jelq-menetelmän toimivuuden, vaikka muussa tapauksessa esim. http://www.andromedical.fi vaikuttaisi perin vakuuttavalta sivulta.
Takaisin alkuun
juha
LähetäLähetetty: 3.1.2006, 18:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





www.penis.de käykää tuolla katsomassa niin löytyy
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 5.1.2006, 15:36  Vastaa lainaamalla viestiä






Kyllä se vika enemmänkin on päässä, jos tuollaisia häkkyröitä pitää mulkkuunsa virittää.
Minulla on pystymitta noin 9cm, enkä ole aikonutkaan sitä venytellä. Hyvin on tähän asti riittänyt, ainakaan kukaan ei ole liian pieneksi vaittänyt, ei edes vaimoni.
Takaisin alkuun
joo
LähetäLähetetty: 6.1.2006, 11:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





kunnon kanki se pitää olla et voi kunnolla kyntää Cool
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 6.1.2006, 14:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Anonymous kirjoitti:
Aloin tässä miettimään, että jos kerta tällaisia peniksenkehitys-menetelmiä on olemassa, niin miksei niiden toimivuudesta voida kertoa ihan jossain lääkäripalstoilla asti. Ihmettelen myös, miksen ole löytänyt mitään luotettavaa tieteellistä julkaisua/tutkimusta aiheesta.
Esim "asiantuntijasivustoilla" olen suurimmaksi osaksi lukenut, että penistä ei voida kehittää muuten kuin supistajalihaksia kehittämällä tai riskialtteilla leikkauksilla...

Edellämainittu pistää vain kyseenalaistamaan erilaisten venyttäjien, tai jelq-menetelmän toimivuuden, vaikka muussa tapauksessa esim. http://www.andromedical.fi vaikuttaisi perin vakuuttavalta sivulta.


Sanoisiko näin, että lääkäreillä tai lääketeollisuudella on todella vähän intressiä tässä asiassa. Lisäksi aihe on vielä arka luonteensa vuoksi.

Toinen asia on se että mitään hokkuspokkuskonstia ei ole olemassa.
Penistä voidaan luonnon menetelmin suurentaa mutta se on "pitkä ja kivinen tie" jonka kulkeminen vaatii sitoutumista ja uhrauksia asialle.

Nämä lypsy- ja venytysmenetelmät ovat arabialaisista ja afrikkalaisita kulttuureista kopioituja ja sitähän ei, niinkuin itämaisiakaan, länsimainen lääketiede tunnusta. se uskoo vain puukkoon ja pillereihin Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 8
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker