Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 8 Yht. 8
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Andromedical
Halo
LähetäLähetetty: 8.6.2009, 19:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 02 Kes 2009
Viestejä: 4
Paikkakunta: Turku

Tuleeko tohon mukana suomenkielinen opastus?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Fatal
LähetäLähetetty: 1.7.2009, 13:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 04 Kes 2009
Viestejä: 2

Ei tule suomenkielistä opastusta ja enkä suosittele kenellekkään. Maksaa ihan vitusti ja sitä ei voi oikeasti käyttää. Ei ole minusta kovinkaan turvallinen.
Itsellä ainakin katkaise verenkierron teskasta, eli sitä pitäisi olla kokoajan ottamassa pois ja asentamassa uudelleen paikoilleen. lisäksi helvetin hankala asetella. Jos olisi ympärileikattu niin voisi homma olla toinen.

Tosin aloitin säännöllisesti jeglaamisen, ja sillä olen saanut jo ensimmäisen 2 viikon aikana tulosta. Ympärys on kasvanut sentillä. kun mittailin erektiossa.
Erektio pituuskin on kai kasvanut jo puolella sentillä. Tosin minulla on ollut vain yksi välipäivä 14 päivän aikana kun en ole jeglannut. Oli kaverillä yökylässä, niin jä hommat tekemättä.

Eli suosittelen jeglaamista. Lisäksi olen päätynyt selibaattiin kokeilun nimissä.
En siis edes masturboi. TAi jos masturboin, niin en anna siemensyöksyn tulla.
Eli koitan nostaa oman kehon testosteroni tasoa mahdollisimman korkealle. Tästä syystä selibaatti. Lisäksi olen ottanut oraalisti nautittavia aminohappoja nostamaan oman kehon kasvuhormonin tuotantoa.

Sitten noista vetolaitteista. Tilasin itselleni tälläisen hyvin yksinkertaisen
laitteen. Eli se koostuu imukupista, polviremmistä ja joustavasta säädettävästä narusta, jolla saa säädettyä sopivan jännityksen vetoon.
Aivan paras. Todella nopea laittaa. Menee mukavasti vaatteiden alla ettei oikeasti näy, kuin ehkä pidempänä peniksenä. Lisäksi kävellessä nenyttää mukavasti. Eikä maksanut kovinkaan paljoa. Lisäksi tuo imukuppi ei katkaise verenkiertoa peniksestä. Ainoat miinukset mitä olen tässä huomannut, että aina kun kupin ottaa pois ja laittaa paikalleen, niin voi teskan kärki hetkeksi aristua. lisäksi jos pistää liian kovan jännityksen heti, niin voi teska mennä niin sanotusti rakolle.

Tosiaan minulla on nyt toistaiseksi tälläinen ohjelma.

aminot ja vitamiinit. Vetolaite päivän päällä. Illalla ennen nukkumaan menoa jeqlaus ja aminohapot ja vitamiinit.

Tosiaan minulla ei ole ollut kuin tämä ohjelma käynnissä vasta tasasesti 2-viikkoa. Kesäkuun alku meni vituiks tuon jessin vuoksi, kun ei sitä pystynyt pitämään kun sattui niin maan helvetisti.

Olen enemmän perehtynyt asiaan, niin tässä voisi olla ainoat järkeväät persu vetolaiteet. Jotka eivät satu ja tapa verenkiertoa.

http://autoextender.com/internationalorder.html
http://www.staticstretcher.com/

http://www.thundersplace.org/forum/. Tuolta kautta tutkittua.

Ps minulla voisi olla GOLD Jessi myynnissä jos kovasti kiinostaa.
Olisi vielä kahdella eri päällä varustettu. Normi ja mini ja 4 uutta silikooni remmiä. Tilasin minin siksi kun siinä saa kaksi remmiä kiinni yhtä aikaa, joten ajattelin että voisin jättää löysemmälle ja verenkierto ei katkeaisi homma meni puihin, ainakin omalla kohdalla kun teskani on yhtä paku kuin varsi. Ihanteellinen laite tuo on miehille joilla on teska huomattavasti suurempi kuin varsi.silloin laitteen saa hyvin varmaankin asetettua ettei tarvise verenkiertoa tappaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mr_Pleasure
LähetäLähetetty: 1.10.2009, 11:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 23 Syy 2008
Viestejä: 18

Oliks se VAC Ads minkä ostit autoextenderiltä? Vois kyllä itsekin tilata. Oon treenaillu vähemmän säännöllisesti androlla (mitä oon ite fixaillu ettei olis niin tuskainen pitää) ensin pari tuntia ja sit pumpulla kalu turvoksiin. Pientä edistystä ehkä on mut toi remmijutska vois olla parempi kyllä. Vois pitää koko päivän.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vieras3
LähetäLähetetty: 11.3.2010, 16:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





vanha aihe ylös kevään kunniaksi...takana 450 tuntia andromedicalin käyttöä keskimäärin 4tuntia päivässä, lähtökohtana 16/4 ja tavoiteena 19/4.5-5. pituus kasvanut 5-10mm, paksuus n. 5mm, mihin oon varsin tyytyväinen. suurimmat ongelmat liittyneet tuohon piinalliseen kiinnityssysteemiin, tunnin pystyy yhtäsoittoa laitetta pitämään..

olisi mielenkiintoista kuulla lisää muiden tuloksia, käyttötottumuksia ja "harjoitusohjelmia"Very Happy .. näyttäisi muuten että tuohon olisi nyt saatavilla "comfort kit" uudenlaisella kiinnityssysteemill..millainen lienee käytännössä..
Takaisin alkuun
uteliasvierailija
LähetäLähetetty: 28.10.2014, 11:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Onko omakohtaisia kokemuksia ja millaisia tuloksia saavutettu ? Ilmeisesti parin sentin pituuden lisäyksiä on saavutettu.. Onko joku harrastanut kenties vuosia ja osaisi kertoa parhaat "treeni" ohjelmat. Onko tulokset olleet pysyviä ? Onko ilmennyt haittoja, vai pelkästään hyötyä peniksen "treenaamisesta" ?
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 8 Yht. 8
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker