Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Naisen ejakulaatio
Hellhound
LähetäLähetetty: 16.11.2005, 21:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Jeps, elikkä mitäs te ihmiset (eritoten naiset) yleensä tiedätte tuosta naisen ejakulaatiosta ja kuinka moni sen on päässyt näkemään/kokemaan?

Omista kokemuksistani sen verran että, olen saanut naisen ejakuloimaan sormin ja kyrvällä lähes aina kun olen halunnut (ja nainen on sitä halunnut).
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 16.11.2005, 21:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

En ole kokenut, enkä koskaan kokenut sitä niin mielenkiintoiseksi että ihan hakemalla moista olisin alkanut hakemaan...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Hellhound
LähetäLähetetty: 16.11.2005, 23:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kun on kerran nähnyt sen niin nietää että yksikään olento naisen lisäksi ei voi saada sen suurempaa orgasmia tämän pallon päällä.

Että se siitä mielenkiintoisuudesta. Wink
Takaisin alkuun
Kiathal
LähetäLähetetty: 17.11.2005, 13:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

En usko, että se naisen ejakuloiminen on miehen osaamisesta kiinni.. Se on asia joka on joillakin luonnostaan.. ja olen kuullut, että se pitäisi "opetella" jotenkin.. Joskus se voi sattua myös vahingossa. Itse en ole moista kokenut, mutta jotain "melkein"-juttuja on ollut, koska kosteus on ollut hieman suurempaa luokkaa kuin normaalisti..

Mutta en sitten ole varma kuitenkaan.. Aiheestahan on pitkä keskustelu tuolla.. olikohan se joku pissi tulee ennen orkkua osiossa..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Tulisydän
LähetäLähetetty: 5.12.2005, 12:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Heippa Very Happy

Mä ejakuloin takuuvarmasti, varsinkin jos olen ollut noin viikon ilman sexiä. Nuorempana likkana jännitti niin, ettei siitä osannut nauttia Confused , vaan toisin on nyt.... Se vaan tulee, joskus syöksymällä, jos lirahtaen. Ja peti on märkä, kivaa...

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
zema
LähetäLähetetty: 6.12.2005, 11:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





En kyllä itsekään usko että ejakulointi olis miehen osaamisesta kiinni,enkä usko että joku saa naiset ejakuloimaan lähes aina..Yhden naisen olen tavannut joka kasteli petiä kunnolla,aivan kuin Kiathal mainitsi.Nymfotarin tahtoisin kyllä tavata, koska toi on kuitenkin niin harvinaista herkkua,ainakin itse kiihotun ajatuksesta.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 7.12.2005, 1:02  Vastaa lainaamalla viestiä






Naisen orgasmihan on useinkin miehen osaamisesta kiinni,ellei lasketa masturbointia. Itse olen päässyt kokemaan ejakulaation ja se on kyllä mahtava suihku orgasmin aikana ja kasteleen koko tetin tai täyttää koko suun
mikäli nuolee klittaa juuri silloin. Upea juttu!
Takaisin alkuun
john
LähetäLähetetty: 7.12.2005, 7:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 80

Meiän emäntä tais kerran ejakuloida ratsastaessaan minulla.
Tunsimme ja kuulimme kyllä et nyt on tavara vähä normaalia märempi mutta kuitenkaan siitä sen enempää välittämättä. Noo, session jälkeen sit ihmeteltii kun sängyssä oli iso märkä läikkä koska vastaavaa ei ollut ennen tapahtunut, eikä ole tapahtun sen jälkeenkään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
BigDTom
LähetäLähetetty: 11.12.2005, 23:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 11 Jou 2005
Viestejä: 18
Paikkakunta: Kymenlaakso

Joissain ja korostan joissain lähdeteoksissa mainitaan juuri ne normaalit naiselle hyvin sopivat kuten, alavatsa jumppa, jooga, geisha-pallot jotka vahvistaa emättimen alueen lihaksia, kun näitä treenaa ja samalla opettelee rentouttaan ko, lihaksia pitäis ejakuloinnin sujua helpommin ..

Vastaavasti rakon hallinta helpottuu, eli kaikki ohjeet joita on olemassa mm, virtsan karkailun suhteen, koskien jumppaamista yms, pitäis tuoda helpotusta ja tärkein on rentoutuminen.

Kun yhdyntä on ollut jokseenkin tyydyttävää ja nainen on saanut emätin orgasmin, klitoris orgasmilla ja ulkoisten osien ärsytyksestä johtuvissa ei pitäis näin käydäkkään, on väitteiden mukaan g-piste ja emättimen sisäosat sen verran normaalia rentoutuneemmassa tilassa jotta pieni virtsan ja emätin nesteiden karkaaminen on mahdollista.

Toisin sanoen oikein rentouttavan ja hyvän sexsi kokemuksen jälkeen kun luottamus kumppania kohtaan on korkeimmillaan ja kliimaksin jälkeen tulee orgasmi joka johtaa kokonaisvaltaiseen rentoutukseen ejakulaation pitäisi olla enemmän sääntö kuin poikkeus, mutta aiheuttamatta sen enempiä paineita se on yhtä harvinainen kuin g-pisteen löytäminen, ja vastaavsti siitäkin on vähän joka mieltä.


Kerran ja vain kerran on käynyt niin jotta hivenen vanhempi jo lapset tehnyt keski-ikää lähestyvä kumppani ratsasti kunnolla märäksi, siitä voi olla jo ylpeä.

Rentoutus ja nautinto siinäkö ne ovat ???

_________________
Orjattareni & Kunigattareni

Passion for life !!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 12.12.2005, 16:59  Vastaa lainaamalla viestiä






Olen päässyt kokemaan joitain kertoja, koska omalta muijakaverilta tämä onnistuu. Hänkään ei tiedä miten ja milloin tämä onnistuu, mutta joskus vain käy niin että orgasmin sijaan tuleekin "purkaus" nestettä, jonka kyllä huomaa helposti. Viimeksi tapahtui naidessamme pöydällä. Hän makasi siinä ja itse seisoin. Kiusasin häntä kalullani aika kauan, välillä työntäen voimakkaasti ja välillä en. Sitten otin sellaisen kunnollisen kirin ja vedin kalun ulos ja samalla alapää kouristi ja purskahti pari, kolme kertaa kirkasta nestä ulos. Kyllä oli pillu ihanan tuntuinen tämän jälkeen! En jäänyt sitä miettimään sen enempää vaan laitoin lastit perään sisälle. Jälkeenpäin naureskeltiin asiaa...
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 13.12.2005, 1:03  Vastaa lainaamalla viestiä






Joo, kaksi viikkoa sitten karkasin pikkujouluista salarakkaan luo, äkkiä suihkuun ja sänkyyn, suudelmia varpaista ylöspäin- pikkuhousuihin päästessäni oli jo patjakin litilotimärkä! Pari kertaa aikaisemminkin on käynyt niin, mutta tämä kerta oli jotain mieleenjäävää...paras oli se, kun rakastelun tuoksinassa olimme kääntyneet päät jalkopäähän päin, olin alla, hän hieroi klitoristaan kaluani vasten, sai yhtäkkiä, romahti päälleni ja sanoi että hups, kastuko jalkasi, kyllä, jalkani ja tyynyliinat ja lakanat tyynyjen vieressä, aivan märät. Matkaa jotain 30-40 senttiä...
Kyllä se muuten on paljon miehestä kiinni, rouva oli ollut kova sängynkastelija ex-miehensä kanssa, vaan ei enää viimeiseen kymmeneen vuoteen, mutta nyt jo ottaa kuulemma päähän jatkuva lakanapyykki! Razz
Kaikki sormet, kielenpää, nenänpää, koko vartalo jätkät peliin, kyllä se sieltä tulee jos on tullakseen, mutta älkää sit pelästykö, se on hurja tunne, joltain voi mennä fiilis ohikin kun lotina alkaa... Laughing
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker