Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Lihavat,pyöreät,normaalit,langanlaihat... Vertaus -->
Tulisydän
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 20:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:

Elimistön hormonitasapainon häiriöiden ansiosta paino ei putoa vaikka tekisi mitä. Tätä asiaa ovat E:n kohdalla tutkineet useammatkin erikoislääkärit, jotka takuulla tietävät rasvanpoltosta enemmän kuin SINÄ.

Rakas Ellusein Heart Pink
Mulla sama juttu! Mutta siitä privasti, jos sua kiinnostaa!
Halit sulle :Halaa kaveria:

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 20:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:
Ja ennen kuin kukaan ehtii sanomaan, niin KYLLÄ, minulla on ollut v**** huono päivä.
assa, otan osaa, samoin mulla, ei kovin kaksinen päivä ollut Rolling Eyes
Sadistinen Mies kirjoitti:
Jokainen valitkoon juurikin sellaisia kumppaneita vuoteeseensa, mitkä sattuvat miellyttämään. Ei kenenkään ole pakko raahata makkariinsa itselle vastenmielisiä ihmisiä (tai lampaita, koiria tms.)
Mä voisin ottaa sellasen suuren kapisen koiraparan, lämmittäisi paremmin kuin oma mies Laughing
Upeasti sanailit Sadisti Very Happy Cool

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 20:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

puupäisyyteen on olemassa aika hyvä ja vanha konsti..elikäs tarveaineet ovat..yksi Jerrykannu täynnä bensaa (jerry voi olla kooltaan 5-10 litraa..makuasia Wink ),leka noin viiden (5) kilon painoinen ..saa olla painavempikin ,riippuen käytettävissä olevista voimavaroista,yksi tulitikku tai Coltin Cool sytkäri,sekä tietysti yksi (1) Puupää....homma alkaa ,että Puupään yläosa eli itse pää valellaan bensiinillä..aineen voi antaa hieman aika imeytyä paremman "lopputuloksen " saamiseksi ..sitten vaan ns.tulta munille eli tulta päähän....annetaan palaa vähän aikaa.. HUOM jos on naapureiden kanssa väleissä ..voi heidät pyytää katselemaan...kun tuli alkaa olemaan "hiipumaisillaan" ...otetaan leka ,jolla aloitetaan sammutus eli "mätkitään "palavaa aluetta niin kauan ,että tuli sammuu...tätä kyseistä menetelmää väitetään käytetyn jo 1300-luvulla lekalahdella ,kun kuningas Kaarle Kustaa Päässä määräsi Suomen maahan tv-luvan...lekalahden asukkailla oli tapana tehdä kyseinen teko kiertävälle tv-lupa sheriffille .... Jess! ..ps .just for the record ...ei ole käynnyt lupa tarkastaja...ps2.i did not have any relationship with that woman ..this Lewinsky...

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 20:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

sälli22v kirjoitti:
Minkälaisia ongelmia ne sitten aiheuttaa?


En ole suoraan lausuntoja lukenut, E vastannee tarkemmin jos häntä huvittaa.

Hormonitasapaino voidaan korjata lääkityksellä - joka itsessään lihottaa. Joten aika win-win tilanne. Kyseessä ei ole tauti, ei sairaus, vaan enemmän ja vähemmän tapaturman seurauksena aiheutunut ongelma.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ellu
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 21:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 02 Huh 2007
Viestejä: 14

assa: Missään lääkkeissä ei ole niin paljoa kaloreita, että päiväannos kattaisi koko päivän energiatarpeen. Ei lääkkeissä ole kaloreita. Hormonit, esim. jotkut e-pillerit aiheuttavat kohonnutta ruokahalua ja jotkut lääkkeet saattavat aiheuttaa nesteen kerääntymistä. Mutta mitkään lääkkeet eivät itsessään lihota. Syöminen lihottaa ja kohonnut ruokahalu vaatii vain kovempaa itsekuria.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 21:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Ihan koska nyt kaikkia kiinnostaa.

Exä pahoinpiteli minut sairaalaan, jolloin sain pysyviä vaurioita elimistööni. Alavatsaani osuneet iskut mm. saivat aikaan sen, ettei elimistöni pysty tuottamaan tarvitsemiani naishormooneja. Tähän OLI lääkitys, jonka aikana lihoin 20kg reilussa kuukaudessa. Koska elimistö ei kestä tuollaista, minunkin elimistöni "repesi" ja lääkkeet lopetettiin. Tuolloin minulle annettiin myös lausunto, etten voi koskaan saada esim. lapsia.

Nämä liikakilot ovat osa ongelmaa edelleenkin. Jos paino alkaa putoamaan, elimistö laittaa heti vastaan ja alkaa kerryttää painoa esim. nesteenä yms. Monia lääkkeitä on kokeiltu, mutta kroppa menee niistä aina enemmän vaan sekaisin.

Koin suuren elämänmuutoksen sopeutuessani elämään "uuden" itseni kanssa. Jouduin lopettamaan tanssin, vanhat vaatteet eivät enää mahtuneet, vanhoista tutuista oli muodostunut pinnallisia paskiaisia yms. Mutta suurin ongelma on tullut esiin vasta nyt: lapsettomuus. Sen verran onnellisessa asemassa kuitenkin olen, että Suomen hienolla lääketieteellä me hormoonittomatkin voimme tulla äideiksi.

Mutta tämä tästä, nyt sen tiedätte mikä minun kohdallani vaikuttaa. Minulle "painonpudotuksesta" on tullut haaste, pakkomielle, vaikka tiedänkin sen olevan mahdotonta. Olisi ihana käyttää nättejä bikineitä ja hypätä kullan syliin ilman mustelmia ja ruhjeita. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 21:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Ja ei, minulla ei todellakaan ole kova ruokahalu. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
suttura
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 22:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Panopupu


Liittynyt: 18 Lok 2006
Viestejä: 60
Paikkakunta: Hämeenlinna

mun mielestä tämä keskustelu olisi hyvä lopettaa tähän.

eliksiirille intterwebbihaleja.

_________________
Joka pieremättä kusee se naimatta kuolee.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
PIrre_
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 22:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 12 Lok 2006
Viestejä: 26

Jospa minäkin tunkeutuisin tänne ketjuun...En pidä itseäni mitenkään lihavana,muuten myöskään minään hoikkana,olen jotain siltä väliltä.Suurimman osan ajasta olen tyytyväinen itseeni,joskus tosin inhottaa tuo vatsa,se kun ei tahdo palautua 9 kk venytyksestä sitten millään.No,kovalla työllä senkin saisi varmasti kuntoon,mutta vielä ei sen aika ole,lisääkin lapsia aion hankkia,joten kiinteytän sitten kun olen lapseni hankkinut,niin sen mitä on kiinteytettävissä.

Mietin tässä vain sitä että missä kulkee sitten se lihavuuden ja laihuuden raja?Olenko jotenkin nyt missannut jotain tästä keskustelusta,mutta en omasta mielestä ole sellaista missään huomannut?Kuka voi mennä määrittelemään lihavuuden ja laihuuden välisen eron,ei tietääkseni kukaan,se kuka on toisen mielestä hoikka,näyttääkin toisen silmissä jo järkyttävältä pyöreää. (anteeksi kielenkäyttöni) Minä itse en halveksu näitä "lihavia" eikä se minua haittaa ollenkaan.

muoks,suttura kerkes välissä,miun puolesta voi tän lopettaa kyllä tähänki=)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 22:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

kuten meillä oopperassa sanotaan ...it ain`t over till the fat lady sings.....paha minä ja huono huumorini.. Embarassed

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
sälli22v
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 22:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 12 Kes 2006
Viestejä: 154
Paikkakunta: happolandia

Eli onko sulla ongelmia estrogeenin kanssa? Eli omatuotanto ollu heikkoa ja sit oot saanu lääkkeitä millä korvata sitä? ->

Estrogeeni
lisää elimistön kykyä varastoida ra-
vinnosta saatua rasvaa. Se on yksi
niistä monista syistä, jonka takia
miehet yleensä ovat paremmas-
sa kunnossa (vähemmän rasvaa)
kuin naiset. Naisilla on enemmän
estrogeeniä ja estrogeeni on ”ras-
vaystävällistä” – se lisää kehon
kykyä lihoa.

_________________
Early one mornin' while makin' the rounds
I took a shot of cocaine and I shot my woman down
I went right home and I went to bed
I stuck that lovin' .44 beneath my head
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sälli22v
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 23:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 12 Kes 2006
Viestejä: 154
Paikkakunta: happolandia

Mun mielestä sun kantsis kokeilla CLA:ta joku punttimimmi kerto että kun sil oli poistettu munasarjat ja jotain muuta niin sille oltiin kans määrätty jotain hormonihoitoa ja oli alkanu turpoomaan ni sillä CLA jeesas. Jokatapaukses ne mitä lääkkeillä tulee ne myös lääkkeillä lähtee. tosin CLA:ta saa ihan lisäravinnekaupasta.

CLA ehkäisee rintasyövän metastasointia
CLA parantaa insuliinin toimintaa ja polttaa rasvaa
CLA vähentää selluliittia
CLA sulattaa rasvaa ja kasvattaa lihaksia
CLA vähentää kuntoilijoiden rasvaprosenttia


Et muuten vatannut tohon että mahdatko olla vege? jos näin on niin ei se ainakaan hyvä juttu ole tossa asiassa? Ainakin pasta, leipä ja muut jalostetut viljatuotteet kantsii jättää kokonaan pois koska ne järkyttää insuliiniaineenvaihduntaa yhtä paljon ku karkitki. Tosin vihannekset ja kasvikset on jees Laughing Ja onko tosiaan niin että lääkärit ei osaa auttaa asiassa (eihän ne kyllä mistään mitään tiedäkkään kuhan näpyttelee sitä tietokonetta) Entä jos sitä lääkkeen määrää pienentää? haaahaa muaki alko jo kiinnostaa kyl tää hommeli nyt Cool

_________________
Early one mornin' while makin' the rounds
I took a shot of cocaine and I shot my woman down
I went right home and I went to bed
I stuck that lovin' .44 beneath my head
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
H@nsu_
LähetäLähetetty: 3.4.2007, 3:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 26 Maa 2007
Viestejä: 200

jospa pistetään piste tälle keskustelulle nyt.onhan tästä puhuttu jo paaaaljon Laughing

_________________
"kostean kosken ja imatran ajojen *asiantuntija*" Wink

http://www.seksitreffit.net/privaattivideot/ronskivideo61/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 3.4.2007, 7:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Ei ole E vegetaristi, syömme suht normaalia tervellistä kotiruokaa.

Koska tämä(kään) keskustelu ei saa aikaiseksi oikeastaan mitään rakentavaa, en ainakaan minä jaksa enää metsään huudella. Henkilökohtaisesti en usko hetkeäkään että tämä, kaikella kunnioituksella, valistunut foorumin kävijäkunta voisi ratkaista sellaisen hormonitasapaino-ongelmn jonka parissa lauma erikoislääkäreitä on taistellut puoli vuosikymmentä.

Etenkään neuvoilla tyyliin, "syö vähemmän - kuluta enemmän". Olo tulee kuin E:tä pidettäisiin aivan patterin välissä kasvaneena. Uskokaa pois, tähän aiheeseen on paneuduttu melko lailla vuosien aikana ja siihen ei yksinkertaisia ratkaisuja tunnu olevan.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 3.4.2007, 9:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:

Koska tämä(kään) keskustelu ei saa aikaiseksi oikeastaan mitään rakentavaa, en ainakaan minä jaksa enää metsään huudella.
Etenkään neuvoilla tyyliin, "syö vähemmän - kuluta enemmän". Olo tulee kuin E:tä pidettäisiin aivan patterin välissä kasvaneena. Uskokaa pois, tähän aiheeseen on paneuduttu melko lailla vuosien aikana ja siihen ei yksinkertaisia ratkaisuja tunnu olevan.
Ei näköjään saa.
Jos nyt annettaisiin kaikkien naisten vain pitää suloisesti omat ylimääräiset kilonsa, eikä enää väännetä kättä siitä, mitä pitää tehdä jotta...
Ei minun, eikä Eliksiirin tai kenekään muun tarvitse elää Sälliä varten, tai hänen jankkaamansa asian vuoksi.
Me elämme ihan itsellemme.

Eläköön me kauniinpyöreät Naiset Heart Pink Exclamation

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker