Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Itsetyydytys

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Itsetyydytys  ~  Web cam?
Lady_Not
LähetäLähetetty: 20.11.2005, 23:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Ihan mielenkiinnosta kyselen harrastavatko immeiset tätä touhua? Itselläni ei kameraa ole, enkä mitenkään houkuttelevana sitä pidä, että sormettaisin itseäni jonkun katsellessa kamerasta... Ja kyselyistä huolimatta en ole suostunut myöskään katsomaan ukkojen runkkausta kameran kautta.

Mutta käsittääkseni tätä tekee niin naiset kuin miehetkin? Kertokaa kokemuksia? Ja ehkäpä tätä kautta ihmiset löytävät toisiaan kameran eteen?

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
maqico
LähetäLähetetty: 21.11.2005, 2:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ihan kivaa Smile se on vaatii vaan totuttelua. Hanki ihmeessä kamera niin pääset kokeilee.


------------------------------------------------
nippelicks@luukku.com
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 21.11.2005, 12:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tuli kokeiltua muutamaan otteeseen aikanaan kun tuon nykyisen emännän kanssa alettiin alunperin netin kautta tuttavuutta tekemään. Ihan jees, mutta minä liputan vielä enemmän perinteisen "meseseksin" puolesta - kuin tekstariseksiä, mutta nopeampitempoista Wink Tosin vaikea koittaa chatata yhdellä kädellä... Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
tehotippa
LähetäLähetetty: 21.11.2005, 16:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 18 Mar 2005
Viestejä: 25

Olen myös huonossa asemassa kun ei ole kameraa mutta joo olen mä kokeillut muutamia kertoja.
Yksi neito halusi tyydyttää itseään ja näyttää sen minulle. Kerroin samalla hänelle mitä tekisin ja näin miten neito kostui kostumistaan ja miten nopeasti käsi kävi.
Eli kyllä haluan jatkaa samaa jos joku teistä neidoista haluaa kokeilla.


Ehkä jonakin päivänä minäkin voin omistaa kameran Crying or Very sad Crying or Very sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 21.11.2005, 18:26  Vastaa lainaamalla viestiä






Joo, mitäs sitten...
Onko kohdalle osunut ihme nimeltä elämä?
19,95 kameran hinta...
Voi v**** mitä urpoja
Takaisin alkuun
parila
LähetäLähetetty: 22.11.2005, 9:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 16 Mar 2005
Viestejä: 2

http://www.cams-xxx.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kaaleppi
LähetäLähetetty: 22.11.2005, 10:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





voisiko joku laittaa web camin osoitteen millä sinne pääsee,olisi uutta puhtia tylsään elämään Laughing
Takaisin alkuun
mahlero
LähetäLähetetty: 12.3.2006, 18:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllähän minäkin haluaisin nähdä, kun nainen tyydyttää itseään toisessa päässä.. Wink Mutta itselläni ei kameraa ole..
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 14.3.2006, 23:15  Vastaa lainaamalla viestiä






Tykkään kyllä näyttää kamerassa. Onhan se mukava kuulla kuinka muut tykkäävät katsella ja kertovat kuinka hyvälle näytän. Mielummin runkkaan kameran edessä kuin yksin.
Olemme tyttöystävänkin kanssa kokeilleet kameran edessä leikkimistä, mutta huonolla menestyksellä. Vastaan ei ole tullut kuin himokkaita miehiä katsomaan tai "tyttöjä" (lue mies ilman kameraa) niin ja yksi italialainen tyttö joka vain heilutti sormea ja näytti (kylläkin täyteläisiä) rintojaan.
Harvoin sitä mies pääsee katsomaan kun nainen nauttii katsomisesta tai saatika sitten tyydyttää siinä kameran edessä itseään. Yleisimmät katsojat ovat varmaan 35-> olevia miehiä, mutta mikäs siinä jos tykkää katsella. Minua katsellessa moni mies, nainen ja pari on nauttinut.

Nyky hinnoilla ei hintaa ainakaan voi pitää kameran hankinnan esteenä. Kotikäyttöön sopivia kameroita kun saa jo alle 20€ euron. Nykyisissä koneissa sen yleensä saa toimimaan sillä kun lykkää piuhan kiinni USB-väylään. En kyllä oikein keksi webbi kameralle muuta käyttöä kuin pervoilu ja sitten tietenkin videoneuvottelu. Ohjelmatkin millä kuvata itseään ovat jo niin yksinkertaisia että lapsikin osaa ja ehkä jopa aikuinenkin.

Itsensä esittelyssä on myös riskinsä. On olemassa jotain pikkunörttejä jotka haluavat nauhoittaa esityksesi ja laittaa sen nettiin jakoon. Etenkin tämä ongelma on naisilla. Suosittelenkin että pitäkää jotain listaa kenen kanssa asioitte ja älkää näyttäkö rintoja tai pillua ennen kuin olette varmoja toisesta.

Siinä ehkä lyhykäisyydessään minun mielipiteeni Smile
Takaisin alkuun
vieras
LähetäLähetetty: 17.3.2006, 15:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Vaimo on näyttänyt itseään kameran kautta monet kerrat.. Very Happy
Takaisin alkuun
BiBoy
LähetäLähetetty: 18.3.2006, 17:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





onhan sitäkin kokeiltu Wink
mun mielestä on tosi kiihottavaa kun näkee mitä toinen tekee Smile

käyn yleensä tuol: www.gaycam.se
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 23:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Eip oo tullut harrastettua, vaikka webcam löytyykin. Lähinnä käytetään sitä, kun on asiaa lasten isovanhemmille, että pääsevät muksut näkemään mummia ja toisinpän.

Jonkin verran arveluttaa ajatuskin, että näyttäisi paikkojaan netin kautta ihmisille. Kuitenkin saisi jossakin vaiheessa eteensä sivun jostain huumorisivuilta, jossa veivaa lapaseen ihan tunteella tietokoneruutua tuijotellen. EI mielellään.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Artoo
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 23:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





tehotippa kirjoitti:
Olen myös huonossa asemassa kun ei ole kameraa mutta joo olen mä kokeillut muutamia kertoja.
Yksi neito halusi tyydyttää itseään ja näyttää sen minulle. Kerroin samalla hänelle mitä tekisin ja näin miten neito kostui kostumistaan ja miten nopeasti käsi kävi.
Eli kyllä haluan jatkaa samaa jos joku teistä neidoista haluaa kokeilla.


Ehkä jonakin päivänä minäkin voin omistaa kameran Crying or Very sad Crying or Very sad



No eihän nämä webcamit enää ole kalliita. Tosin vähän kannattaa miettiä webcamia ostaessa miltä merkiltä sen ottaa yms.
Takaisin alkuun
Neito_X
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 7:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 20 Elo 2006
Viestejä: 277

TEHOTIPPA eihän ne camit niin paljon maksa, ettetkö vois ostaa sellasta, jos kiin. camSex...
Ja mitä kysymykseen tulee, niiin en oo harr. Cool [/b]
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
kuumam30plus
LähetäLähetetty: 4.3.2007, 18:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 04 Maa 2007
Viestejä: 2
Paikkakunta: Eteläinen Pirkanmaa

Harrastan camittelua. Mieleistä seuraa vain vähän vaikeaa löytää, eikä chateissa ym viitsi roikkua leikkikaveria etsimässä. Pari hyvää ja luotettavaa camikamua on löytynyt....kivaa ja kiihottavaa Smile! Joten naiset, jos kiinnostaa niin.... Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Itsetyydytys

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker