Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Nettiromanssit ja sokkotreffit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Nettiromanssit ja sokkotreffit  ~  Nettiseura epämääräistä?
Asiantuntija
LähetäLähetetty: 24.11.2005, 23:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 53
Paikkakunta: Helsinki

Olen muutaman kerran tutustunut naiseen "Tositarkoituksella" ja "Ystävää etsimässä" option kautta senssipalstoilla.
On sitten tavattu jonkin kerran kahvilassa, ja lopulta tultu asunnolleni.
Sittemmin on paljastunut, että lähes kaikki tapaamani naiset ovat eri tavoin ongelmaisia: mielenterveysongelmia kuten masennusta, ahdistuneisuushäiriöitä, mielialan vaihteluita, kaksisuuntaista depressiota jne. Osa on ollut työkyvyttömyyseläkkeellä masennuksen takia.
Siihenpä se intoni sitten on lopahtanut, varsinkin, kun naiset sittemmin aina haluavat seurustelua. Minä en "Tositarkoituksella"-rumbaan enää ala enkä hae toistaiseksi muuta kuin seksiseuraa netistä. Tosin sielläkin suurin osa on maksullista seksiä tarjoavia naisia.
Kokemuksia?

Question

_________________
Mottoni:
"19 vuoden avioliittoni riitti, lapsistamme exvaimolleni iso kiitti!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 25.11.2005, 0:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Pelkään pahoin että olet varsin oikeassa. Seuran etsimisessä on kova homma, varsikin jos kriteerinä on terve vastapeluri.

Jos katsoo mielenterveyslääkkeiden kulutusta niin voi terveen vapaalla jalalla olevan seuran etsiminen olla pitkäjänteistä puuhaa. Ja naiset useimmiten haluaa kiinteän seurustelusuhteen jossa on seksiä, eikä seksisuhteen jossa vähän jutellaan ennen seksiä. Noin se vain on.

Vai onko jollain sankarilla tällä palstalla muunlaisia kokemuksia, mielelläni kuulisin mistä on löytynyt tervepäinen hyvä nainen joka haluaa vain panosuhteen eikä seurustelua.

(Mulla oli kerran yksi mutta se oli varattu perheenäiti - eli sellaiset jotka on jo varattuja ja haluaa suhteensa ulkopuolisen panokaverin ei kuulu tohon yllä olevaan luokitteluun.)

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lady_Not
LähetäLähetetty: 25.11.2005, 10:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Jep, masennus ym. on aika yleistä nykyisin. Eihän se välttämättä tarkoita, että ihminen on joku pipipää, joka odottaa vain sopivaa aikaa fileroidakseen sinut?

Jos saan udella, niin miksi olet etsinyt seuraa tositarkoituksella tms? Jos kuitenkaan et ole etsinyt seurustelukumppania?

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Härski
LähetäLähetetty: 25.11.2005, 12:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Lady_Not kirjoitti:
Jos saan udella, niin miksi olet etsinyt seuraa tositarkoituksella tms? Jos kuitenkaan et ole etsinyt seurustelukumppania?

Niin toi kysymys ei ollut mulle vaan tolle jonka nimimerkki on "Asiantuntija". Mutta vastaampa silti.

Vanha Amerikan Intiaanien sananlasku sanoo: "Valkoinen mies puhuu kaksihaarainen kieli".

Eli koska naiset haluaisi useimmiten tiiviin seurustelusuhteen jossa on mukana seksiä ja miehet seksisuhteen jossa on löysää seurustelua ennen seksiä, niin jotkut miehet tarjoavat sitä mille on kysyntää, vaikkei se ehkä ole se mitä oikeasti haluaa.

En väitä että "Asiantuntija" oli tehnyt näin, voi olla vain että lipsahti väärät sanat hänelle, mutta totean vain varoitukseksi kaikille viattomille naisille jotka tätä palstaa lukevat että tälläinen asia kannattaa huomioida.

Eli kun kysyntä ja tarjonta ei täysin kohtaa, niin tarjoaja muuttaa tarjontaansa vastaamaan kysyntää vaikkei se oikeasti sitä vastaa.

Enhän minä tietenkään noin tee, enkä edes hyväksy tuota, mutta ne muut miehet...

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 25.11.2005, 13:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Jos ne varatut naiset jättää pois laskuista, uskallan väittää ettei sellaista naista olekaan joka tyytyisi pelkkään seksisuhteeseen. Jossain vaiheessa se fuck-buddy touhukin alkaa lipsumaan siihen suuntaan että tehdään jo muutakin yhdessä kuin nussitaan -> on jo viittä vaille seurustelusuhteessa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Asiantuntija
LähetäLähetetty: 25.11.2005, 14:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 53
Paikkakunta: Helsinki

Härski kirjoitti:
Lady_Not kirjoitti:
Jos saan udella, niin miksi olet etsinyt seuraa tositarkoituksella tms? Jos kuitenkaan et ole etsinyt seurustelukumppania?

Niin toi kysymys ei ollut mulle vaan tolle jonka nimimerkki on "Asiantuntija".

Saat udella.
Hain seuraa ensin tositarkoituksella, mutta huomasin pian, etten enää yksinkertaisesti jaksa alkaa seurustelemaan uudestaan. 20v avioliittoni riitti. Nyt on ihanaa olla vapaa, ja aion pysyäkin. Ellen sitten tapaa todella kivaa naista. Todennäköisyys on kylläkin pieni.


Eli koska naiset haluaisi useimmiten tiiviin seurustelusuhteen jossa on mukana seksiä ja miehet seksisuhteen jossa on löysää seurustelua ennen seksiä, niin jotkut miehet tarjoavat sitä mille on kysyntää, vaikkei se ehkä ole se mitä oikeasti haluaa.
>>>Kaikkea se naisentuska teettää!

En väitä että "Asiantuntija" oli tehnyt näin, voi olla vain että lipsahti väärät sanat hänelle, mutta totean vain varoitukseksi kaikille viattomille naisille jotka tätä palstaa lukevat että tälläinen asia kannattaa huomioida.
>>>Ei lipsahtanut vääräiä sanoja. Kokemukseni mukaan parisuhde eli seurustelu vaatii molemmilta osapuolilta niin paljon työtä ja toisen tarpeiden huomioon ottamista, että minä en enää jaksa siihen rumbaan lähteä uudelleen.

Eli kun kysyntä ja tarjonta ei täysin kohtaa, niin tarjoaja muuttaa tarjontaansa vastaamaan kysyntää vaikkei se oikeasti sitä vastaa.
>>Olet aivan oikeassa!
Enhän minä tietenkään noin tee, enkä edes hyväksy tuota, mutta ne muut miehet...

>>Näinhän se on meillä kaikilla!

Shocked

[Minä vähän editoin noita värejä tässä kun toi sininen ei näyt tätä taustaa vastaan kun on niin taiteellinen tämä saitin taustaväri t. ST_admin]

_________________
Mottoni:
"19 vuoden avioliittoni riitti, lapsistamme exvaimolleni iso kiitti!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lady_Not
LähetäLähetetty: 25.11.2005, 16:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

No tohan mä puutun, että jos tehään muuta, ku naidaan niin sit seurustellaan. Voihan sitä "seurustella" panokaverinsa kanssa seurustelematta. Tosin en väitä, etteikö siinäkin olisi ongelmansa.

Itselläni ainakin oli kiva puolenvuoden "seurustelupano" suhde. Kun sai muksun hoitoon viikonloppuisin, niin yleinsä olin sen tämän herran kanssa. Käytiin rafloissa, syötiin, juteltiin, hassuteltiin ja sitten pantiin, niin että oli perse kipeä sunnuntaina Wink

Mitään puhetta mistään yhteisestä tulevaisuudesta ei ollut milloinkaan. Ehkä sitten joskus myöhemmin jossiteltiin (mutta niin silloinkin, kuin nytkin, miestä en ihan isäpuolena pystynyt näkemään). Jokatapauksesta tästä panosuhteesta kehkeytyi sitten oikein pitkä ja läheinen ystävyys (ilman niitä panoja).

Ja mä voin vakuuttaa, että mulla ei ole mitään kunniallisia aikeita ko. ukon suhteen Twisted Evil

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
cowboi
LähetäLähetetty: 17.4.2006, 20:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





on ollut pelkkä seksisuhde mielentään terveen kauniin yh äidin kanssa .Koskaan ei puhuttu yhteisestä tulevaisuudesta tai muusta sellaisesta ,sitten tapasin exän ,ihastuin ,himoitsin ja se homma kuivui kasaan ..oliskohan muuten... .(rupeaa etsimään puhelinmuistiota) Very Happy
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 13.9.2006, 20:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^tuo oli kiva lukea cowboi
Sillä kyllä näissä nettituttavuuksissa saa olla varuillaan. Itellä ei ihan kamalia kokemuksia ole, kun mulle on kerrottu rehellisesti mitä on ja mä en ole asettanut mitään odotuksia heille.

Kaiken kaikkiaan, kuitenkin piristävää seuraa, ei hassummin. Mutta itsehän en hae kumppania (vakavasti suhdetta ajatellen) netistä, vaikka sellainen monelle ehkä löytyy ja hyvä niin.
ONNEA SINULLE, SUA ON ONNISTANUT
Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
realman
LähetäLähetetty: 13.9.2006, 21:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 13 Syy 2006
Viestejä: 3

Tuo on hyvä huomio ja tärkeä ettei tosiaan saa ittelleen niskoilleen jotain häirikkö eukkoa joka on niin maireileva netissä ja pommi normaali kanssakäymisessä. Minunkin täytyy sanoa et oli suhde yksinhuoltajaan ja se pysyi nimenomaan vaan ja ainoastaan seksisuhteena täysin ilman sitoumuksia. Ja tekstareitakin laitettiin ainoastaan silloin kun kyseltiin et onko milloin vapaa ja mahdollisuus taas tavata. Jos ei ollut ei siitä ruvettu toisiamme syyttelemään vaan hoidettiin homma silloin kun se molemmille kävi. Ihana typy täytyy myöntää. Se on vaan nyt jäänyt niin vähille meidän aikamme ettei ole tavattu niissä merkeissä kohta puoleen vuoteen.
Tollaisia naisia pitäisi olla huomattavasti enemmän jotka nimenomaan sitä itse haluavat!! Very Happy

_________________
Silti kovan kuoren alla
on hellä rakastaja!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Artoo
LähetäLähetetty: 13.9.2006, 21:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllähän varmasti jokaisella varoitus valot syttyy jos nettituttavuus alkaa olla turhan helppo. Että nyt on silloin jotakin pielessä varmasti jokainen huomaa sen silloin.
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 13.9.2006, 22:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Nymfotar kirjoitti:
^tuo oli kiva lukea cowboi
Sillä kyllä näissä nettituttavuuksissa saa olla varuillaan. Itellä ei ihan kamalia kokemuksia ole, kun mulle on kerrottu rehellisesti mitä on ja mä en ole asettanut mitään odotuksia heille.

Kaiken kaikkiaan, kuitenkin piristävää seuraa, ei hassummin. Mutta itsehän en hae kumppania (vakavasti suhdetta ajatellen) netistä, vaikka sellainen monelle ehkä löytyy ja hyvä niin.
ONNEA SINULLE, SUA ON ONNISTANUT
Very Happy Very Happy Very Happy
Niin...tästä jutusta on kulunut monta vuotta...siinällään hassua että tämä keskustelu noussut pinnalle ,selailin näitä vanhoja ja tämä osui silmään .Piti kommennoitoida mutta ....jokunen aika sitten tuli tavattua eräs "nettitapaus"...ja pettymys oli suuri...

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 13.9.2006, 22:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Artoo kirjoitti:
Kyllähän varmasti jokaisella varoitus valot syttyy jos nettituttavuus alkaa olla turhan helppo.

No minä en ole pitkän elämäni aikana tuntenut yhtään helppoa naistuttavuutta, kaikkien kanssa on ollut vaikeuksia. Eli mulla ainakaan ei hälyytyskellot koskaan soisi.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 6:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski

Hyvää sanailua sulta, kiitos Repeää Repeää Repeää
Minä teen sinulle näin Palvoo Palvoo silkasta kunnioituksesta Exclamation

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 8:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Sanoja "helppo" ja "nainen" ei voi mainita edes samassa lauseessa... Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Nettiromanssit ja sokkotreffit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker