Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fantasiat, tarinat ja novellit  ~  Kaverin äiti fantasia?
Taavi
LähetäLähetetty: 26.4.2007, 19:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Fantasioista kun on puhetta niin itsellä ja varmaan myös monella muulla on tämä kaverin äiti fantasia.

Itse muistan kun olin jotain 11 ja kaverin luona yötä ja näin tämän ihanan ilmestyksen vahingonkaupalla alasti. Pienehkö nainen, suuret rinnat ja naisenakin kaunis kuin mikä. Tulipahan monet lastit lennätettyä tuota ilmestystä ajatellessa. Nyt olen 26 ja vielä nykyäänkin näen tätä ilmestystä ohimennen ja on silmissäni vieläkin fantasian arvoinen nainen, seksikäs keski-ikäinen nainen. Monasti olen hänelle meinannut kertoa miten seksikäs hän on mutta pokka ei ole ikinä riittänyt. Ehkä vielä hulluudessani lähetän hänelle anonyymisti mailia mutta ei taida pokka riittää siihenkään. Hän on onnellisesti naimisissa joten en senkään takia viitsi fantasioita yrittää toteuttaa mutta kuitenkin ihana nainen ja tulee aina pysymään fantasioissani.

Kertokaa toki muutkin mikäli vastaavia fantasioita on tai on saatu toteen.
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 6.6.2007, 14:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ No ei, mutta teininä ne isoveljien kaverit... voi miten ne kiinnostavimmat vahingossa taisivat nähdä kaikenlaista... ja reagoida näkemäänsä... ja sitten tullaan vahingossa kysymään veljeä, kun "unohtui" ettei muita kuin minä ole kotona... Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 6.6.2007, 14:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





bi-vaimo kirjoitti:
^ No ei, mutta teininä ne isoveljien kaverit... voi miten ne kiinnostavimmat vahingossa taisivat nähdä kaikenlaista... ja reagoida näkemäänsä... ja sitten tullaan vahingossa kysymään veljeä, kun "unohtui" ettei muita kuin minä ole kotona... Wink


Jahas, et kuitenkaan kertonut niistä katiskaan jääneistä.... Laughing
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 6.6.2007, 15:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Hmmm... eihän katiskaan saa jättää kaloja, ne pitää käyttää tai vapauttaa... Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 6.6.2007, 18:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

No ei mul ole mitään todellista kokemusta tuon tyyppisistä tapahtumista ku olen ollut niin kauheen ujo nuorempana. Joskus viekin. Mut mul on kyl ton tyyppisiä fantasioita, joita mä sit saatan ajatella ollessani nuortenmiesten seurassa Wink

Olen vähän kallellani itseäni nuorempiin miehiin - ymmärrätte varmaan miksi Laughing

Se pitää lisätä et mul on niin monen tyyppisiä fantasioita - ei yksin äitipuoli tms. myös Bivan kuvaamia isoveljen kaverit opettaa mua touhuileen tms Embarassed

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 6.6.2007, 22:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

bi-vaimo kirjoitti:
^ No ei, mutta teininä ne isoveljien kaverit... voi miten ne kiinnostavimmat vahingossa taisivat nähdä kaikenlaista... ja reagoida näkemäänsä... ja sitten tullaan vahingossa kysymään veljeä, kun "unohtui" ettei muita kuin minä ole kotona... Wink

Niin totta! Muistan yhdenkin pojan, kun salaa käytiin nurkan takana aina pussailee... Heti kun veljen silmä vältti, niin jo oli poika siskon kimpussa. Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 7.6.2007, 13:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Niiiiin... ja niitä "kimppuja" joihin etenkin kiinni käytiin on eri kohdissa kehoa... voi jopa sanoa, että nämä nuoret miehet todellakin menivät tytön "kimppuun"... sisälle... Wink Kiva kun muilla oli menoa, kiltit pikkusiskot saattoivat silloin pysyä kotona... Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 8.6.2007, 8:47  Vastaa lainaamalla viestiä






Hmmm... itselläni ei ole fantasioita. Toivottavasti ei tule olemaankaan ketään vanhempaa ihmistä vastaan... Laughing
Takaisin alkuun
Vielas
LähetäLähetetty: 14.7.2007, 18:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Joo. Ite kun olin noin. 14vuotias, olin kaverilla yötä. Sitten kun menin vessaan yöllä niin sielä olikin kaverin äiti alusvaatteisa ja hienoissa koroissa. Minä tietenkin pyysin anteeksi, ja olin lähdössä pois päin ja kaverin äiti pysäytti minut. Sitten hän ehdotti että nayttäisi minulle minkälaiset hienot rinnat hänellä oli (Hän oli kännissä). Minä tietennkin kieltäydyin aluksi. Mutta siitä huolimatta, hän lukitsi nopeasti vessan oven kiinni, jolloin me jäätiin kahestaan vessaan. Hän näytti aluksi hänen HELVETIN upeat rinnat! Mulla rupes heti stondaa ja kunnolla. Siten hän kosketteli mua ja otti mun boxerit pois jalasta, ja tarttui mun kulliin. Se oli aivan USKOMATONTA! Hän hyväili mahtavasti suullaan ja isoilla rinnoillaan kulliani. Ja munani kasvoi niin pitkäksi, että en ollut ennen nähnyt sitä niin pitkänä. Sitten hän nousi ylös ja otti stringinsä pois ja pyysi että minä nuolisin hänen vagiinansa hänen pyytämällä tavalla. Sitten kun hän laukesi hienosti, Hän otti esiin kortsun kaapista ja kuiskasi korvaani että haluaisinko naida häntä. Ja en ehtinyt viellä vastaamaan kun hän jo pisti kortsun kullin ympärille. Sitten siinä menettelin neitsyyttäni, ja lopuksi sain aivan MAHTAVAN orgasmin! Jä hän oli niin kännissä että halusi jatkaa tätä sessiota viellä sängyssä. Noh minkäs teet, kun nainen pyytää suoa sänkyyn. Siinä sitten jatkettiin melkein pari tuntia. Sitten oli jo pakko mennä kaverin huoneeseen nukkuu, ettei se vaan rupeis epäilee mitään. Sen jälkeen aina kun oon nähnyt kaverin äitiä, se on hymyillyt mulle ja koskettanut kulliani. Ja kerran kun hän tuli koululleni hakeakseen poikaansa, sanoin että hänellä on viellä koe kesken. Siinä sitten menin vessaan, ja kuinka ollakkaan, kamun äiti tuliki perässä ja antoi hienon suihinoton. Nykyäänkin aina kun näen häntä , hän aina tervehtii minua, ja koskettaa myös kalleuksenia. Smile Mutta kertokaas, olenko mennyt väärille teille? Siitä panosta on jo 9vuotta, ja sen äiti on edelleen ihanasti kimpussani.
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 14.7.2007, 18:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Varmaan ihana nainen, mutta hän ei olisi saanut koskea 14-vuotiaaseen... jos tuo oli totta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vielas
LähetäLähetetty: 14.7.2007, 18:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





^ Juu olihan se totta. Mutta en voi katua sitä että hän ei olisi saanut koskea minua.
Takaisin alkuun
Vielas
LähetäLähetetty: 14.7.2007, 18:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Edit: * En voi siis katua että hän teki niin
Takaisin alkuun
Hienoa
LähetäLähetetty: 15.7.2007, 23:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mulla käynyt niin että kun olin n. 19vuotias mun kaverin mutsin mies just kuoli. Noh hänhän oli tietty kovasti surullinen ja mä sitten hänen pyynöstään autoin häntä menemään surun yli. Ensimmäisenä päivänä hän pyysi että jäisin hänen luokeseensa yöksi, ja yöllä sitten mä näinkin helvetin hienon unen ja rupes stondaa, ja mun kaverin mutsi huomas sen. Se tietenkin tarttu mun kulliin ja rupes runkata sitä kunnes mä laukesin ja heräsin. Mä olin kauhistunut ku näin että peiton alla oli mun kaverin mutsi kullini kädessä ja naama tänä mälliä! Hän tietenkin pyysi heti anteeks ja snaoi ettei pystynyt vastustamaan, ja pyysi että mä nussisin häntä rajusti!! Mä tulin heti niin kiimaan että oli vaikea kieltäytyä, ja hän meni vessaan laittautumaan ja tuli sieltä helevetin hienossa koulu asussa!! Siinä sitten päädtin monet lastit yön aikana. Nykyänkin käyn paljon hänen luonnaan "Vierailulla"
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 16.7.2007, 6:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Oikein ilahduttavaa, että nuorista miehistä löytyy vielä noin paljon empatiaa... Wink Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vierasaq
LähetäLähetetty: 16.7.2007, 9:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





toi 14 vuotias juttu tais olla iha vaa keksitty juttu... Confused
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker