Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Ekan lapsen jälkeen...
Tulisydän
LähetäLähetetty: 26.6.2007, 17:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Samsu kirjoitti:

Meillä on synnytyksestä kulunut nyt reippaat 7 kk ja sinä aikana olemme rakastelleet muistini mukaan kolme kertaa. Tämän lisäksi olen saanut vaimolta suuseksiä muutamia kertoja (which is nice though Very Happy ). Näistäkin kolmesta kerrasta kahdella ensimmäisellä varsinaisen aktin osuus oli melko pikainen, eikä edes kovin nautittava (varsinkaan vaimo ei tuntunut oikein syttyvän). Pääasiassa siksi, että vaimo imettää vielä, joten limakalvot on siitä johtuen ohuet ja liukastus ei oikein toimi (onneksi liukuvoiteella tähänkin ongelmaan saa helpotusta Smile ). Toisaalta viimeksi rakastelu oli ihan huippua; tuli suorastaan "vanhat hyvät ajat" mieleen Rakastunut2 Että ehkä se meilläkin lähtee tästä pikku hiljaa seksielämä virkistymään...
Samsu hei Very Happy
Miten positiivista palautetta sinulta, kiitos. En ole juuri tällaisia kommentteja lukenut. Uskon kuitenkin, että seksielämänne varmmasti elpyy jossakin vaiheessa.

Ja mitä tuohon spontaaniseen naiskenteluun tulee, emme mekään ole enää vuosikausiin sellaista voineet tehdä, tyttären läsnäolon vuoksi. (paitsi satunnaisesti nopea akti, tyttären ollessa muualla hetken)

1. Mä en kerta kaikkiaan kykene rakastelemaan, kun tytär on kotona.
2. Aikanaan sain kuunnella voihketta ja huutoa pimeästä.
3. Tiukka kristillinen kasvatus, kielsi seksuaalisuuden totaalisesti.

Koska tahdon nauttia seksuaalisuudesta täydellisesti tarvitsen täysin oman rauhan, että voin vapautua pidättyväisyydestäni, joka minulla on alati päällä, nons-stoppina.... lapsuuden seksuaalisuuskielteisyys tekee tämän.

Kaikkea hyvää sinulle Samsu ja onnea perheellesi Heart Pink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Haarniska74
LähetäLähetetty: 27.6.2007, 7:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 18 Tou 2006
Viestejä: 77
Paikkakunta: PK-seutu

Kyllä tämä nykyaikainen työnteko ja perheen ajankäyttö varmaan ajaa siihen, että välillä kummatkin (mies ja nainen) on hieman puutteessa aika ajoin. En pidä sitä kovin pahana jos puute ei jatku pitkään. Mutta tietenkin jos toinen osapuoli joutuu puutteessa olemaan viikko / kuukausi kaupalla.

Ja itsekin kyllä nautin enemmän seksistä, kun siihen varaa aikaa toisen kanssa. Eli ehtii ja saa rauhassa rakastella pitemmän kaavan mukaan.

Wink

Tosin kyllä näin kesällä mielellään katselee kesämekkoja kaduilla..... Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 27.6.2007, 13:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Haarniska74 kirjoitti:
Kyllä tämä nykyaikainen työnteko ja perheen ajankäyttö varmaan ajaa siihen, että välillä kummatkin (mies ja nainen) on hieman puutteessa aika ajoin. En pidä sitä kovin pahana jos puute ei jatku pitkään. Mutta tietenkin jos toinen osapuoli joutuu puutteessa olemaan viikko / kuukausi kaupalla.
Joo, tämä on eräs faktoista, näin tuo asia menee oikeasti parisuhteissa.

Vai voisko sitä naida rytkyttää lasten silmien alla/kuulomatkan päässä?
Mulla itselläni se ei onnistu.

Itse olen saanut lukot tuosta; oltiin samassa huoneessa vanhempien kanssa. Heräilin outoihin ääniin, useasti. Oli täysin pimeää. Pelotti.

Isoäitini kanta seksuaalisuuteen/alastomuuteen oli: syntinen, paha, sellaista vain ei tehty, hänen mukaansa.
Ja tuo oppi meni päähän, kuin häkä.
Haarniska74 kirjoitti:

Tosin kyllä näin kesällä mielellään katselee kesämekkoja kaduilla..... Embarassed

Totta kai miehet katselee, se kuuluu heidän saumattomaan viettiinsä Wink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Turku 37
LähetäLähetetty: 29.6.2007, 10:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Vieraisiin ja menemään. Itselle sama tilanne edessä reilu neljä vuotta sitten. No, erohan sitä sit tuli kun emäntä vaan kiukutteli. Puutteessa ?
Kyllä mä yritin ja yritin. En painostanut, mutta lasten jälkeen sitä ei vaan enään kiinnostanut. Mies kai rakennettu niin et Seksii pitää olla ja saada. Jos ei omaa niin sitten naapurin emoo =) Uutta kiertoon kun vanhalla alkaa Viiraamaan, kyllä se vain näin on ikävä kyllä. Elämä liian lyhyt !!!!
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 29.6.2007, 12:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Turku 37 kirjoitti:
Vieraisiin ja menemään. Itselle sama tilanne edessä reilu neljä vuotta sitten. No, erohan sitä sit tuli kun emäntä vaan kiukutteli. Puutteessa ?
Kyllä mä yritin ja yritin. En painostanut, mutta lasten jälkeen sitä ei vaan enään kiinnostanut. Mies kai rakennettu niin et Seksii pitää olla ja saada. Jos ei omaa niin sitten naapurin emoo =) Uutta kiertoon kun vanhalla alkaa Viiraamaan, kyllä se vain näin on ikävä kyllä. Elämä liian lyhyt !!!!
Kyllä, olet oikeassa, Elämä On liian lyhyt haaskattavaksi ja odotteluun.

Sinun tapauksessasi, ehkä, vaimosi halusi vain lapset eikä mitään muuta, olen lukevinani näin.

Ja mitä, miesten seksin saantiin tulee, olen huomannut, että kaikilla on haluja, siitä ei päästä mihinkään. Mutta on myös naisilla, kuten minulla.

Joskin parisuhteen purku ottaa koville, eikä se ole välttämättä mikään ratkaisu. Emootiot saattavat olla todella tiukassa.

Miksi rikkoa parisuhdetta, jos muuten menee tasapainoisesti? Jos seksiä ei saa usein, voihan sitä puhua siitä, että ottaa rakastajan, sillä se ei ole puolisolta pois millään tavalla, mikäli suhde on muuten hyvin emotionaallinen ja tiivis.
Vaan parisuhde saattaa tuosta vain parantua....

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 29.6.2007, 22:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Ihan pakko sanoa; naisen halut herää hellyydellä! Itseäni ainakin vi*uttaa, kun hellyydenpuute korvataan seksillä. Omalla kohdallani on niin, että ne kauniit sanat, suukot ja rakkauden osoitukset saavat halutkin hyrräämään ihan omilla kierroksillaan... Kun huomaa saavansa huomiota ja hellyyttä, on mukava jatkaa siitä sitten eteenkinpäin...

Jos seksi ei naisesta tunnu molemminpuoleiselta ja häntä kunnioittavalta, halut lopahtaa helposti. Jos mies elää puutteessa ensin kuukauden ja sitten pääse kotipesälle, niin usein ne naisen halut unohtuu... Ja jos ajatellaan vielä, että ne naisen halut ja tarpeet ovat saattaneetkin muuttua raskauden aikana... Seksi on opeteltava perheenlisäyksen jälkeen uudelleen, se ei ehkä olekaan enää sitä mitä aiemmin. Ihminen kasvaa ja muuttuu lasten myötä ja siten mahdollisesti toiveetkin saattavat muuttaa muotoaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Sarvekas
LähetäLähetetty: 2.7.2007, 13:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 02 Hei 2007
Viestejä: 3

Mä en ole suostunut aikaisemmin uskomaan et nainen voi synnytyksen jälkeen muuttua. Pakko se on uskoa! Meillä oli ennen lapsen syntymää oikein mukava ja kehityskelpoinen parisuhde. Aluksi ajattelin, kuten varmaan kaikki muutkin samassa liemessä olevat että kyllä se siitä... Prkle kohta viisi vuotta on kulunnut, eikä se tyttö/nainen jonka kanssa perheen perustin ole vieläkään "palannut ensinmäiseltä neuvola reissulta", vaan sieltä tuli takaisin joku ihan muu. Puheet siitä että kyllä seksi kiinnostaa ovat kovat mutta, "jotenkin sitä on niin väsynnyt", tai aamulla on aikainen herätys, tai...
Mä oon jo yli 40, enkä mä jaksa lähtee enää tonne yöhön metsästään uutta elämänkumppania. Tai alkaan rakentaan uutta kotia jos tilanne menee siihen pisteeseen. Oon yrittänyt puhumalla, huutamalla, pussaamalla, raivoomalla... Tilanne, aina välillä kirkastuu pariks päiväksi mutta...
Toiseks, miten voi olla mahdollista, ettei ihmisellä ole seksi fantasioita? Onko sellainen mahdollista? Kyseessä on ilmeisestikkin jonkin asteinen masennus tila. Mistä tällaiseen tilaan saa apua? Ei mulla riitä resurssit ratkomaan tälläsia asioita. Yhtenä vaikeutena on vielä se, että vaimoni vääntää vastaan lähestulkoon kaikissa asioissa. Ja lopuksi hän kuitenkin väittää edelleen rakastavansa minua Mitä V****A!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 2.7.2007, 18:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Sarvekas kirjoitti:

Mä oon jo yli 40, enkä mä jaksa lähtee enää tonne yöhön metsästään uutta elämänkumppania. Tai alkaan rakentaan uutta kotia jos tilanne menee siihen pisteeseen.
Toiseks, miten voi olla mahdollista, ettei ihmisellä ole seksi fantasioita? Onko sellainen mahdollista? Kyseessä on ilmeisestikkin jonkin asteinen masennus tila. Mistä tällaiseen tilaan saa apua? Ei mulla riitä resurssit ratkomaan tälläsia asioita. Yhtenä vaikeutena on vielä se, että vaimoni vääntää vastaan lähestulkoon kaikissa asioissa. Ja lopuksi hän kuitenkin väittää edelleen rakastavansa minua Mitä V****A!!!

Juu, tuo neljäkymppiä ainakin mulle on sellanen etappi, tosin mulla on parisuhteeni ihan ok, että kovin mielellään sitä uutta kumppania ei lähde hakemaan.

Siihen, että ihmisellä ei ole seksifantasioita, en kyllä osaa sanoa mitään, koska minun mielestä jokaisella on - ainakin tiedostamatta.

Sinun ei tarvitse ratkoa vaimosi henkisiä ongelmia eikä masennusta, siihen löytyy apu.

Ei aviomies ole se, joka ottaa vastaan kaiken, mitä sielun syöveristä tulee. Aviomies on aviomies, ei terapeutti ja se pitää aina huomioida näissä tilanteissa. Masentuneenkin on syytä tajuta, ettei toinen osapuoli ole sitä varten että likasanko kaadetaan toisen kannettavaksi.

Mutta, miten saada puoliso suostumaan hoitoon?
Vasta sitten, kun hän itse oivaltaa, että hän tarvitsee apua. Vasta sitten, kun ei ole mitään muuta ulospääsytietä. Vasta sitten, kun hän on niin pahoinvoiva, että normaali perhe-elämäkin jo kärsii henkisistä ongelmista.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lastuja
LähetäLähetetty: 3.7.2007, 9:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 02 Hei 2007
Viestejä: 1
Paikkakunta: PKS

Seen and been there... Crying or Very sad Crying or Very sad lapsi kun syntyy nainen on niin yhtä lapsensa kanssa kun on ollut edelliset yhdeksän kuukautta. Hormonit jyllittävät ja miehen on vaikea päästä lähelle...Aika auttaa siihen ja mitä itse nyt elämää nähneenä niin ensiarvoisen tärkeää olisi saada apuja läheisiltä lapsen/lasten hoidossa jotta teille jäisi sitä kahdenkeskistä aikaa löytää toisenne uudestaan koska väistämättä tulette vieraantumaan toisistanne jos sitä aikaa ei löydy = ero. Toivottavasti teillä on lähipiirissä ihmisiä jotka ymmärtävät tämän ja osaisivat pyyteettömästi tarjota apuaan. SItten kaksi klisettä asian hoitamiseksi teidän välillä, kuuntele, kuuntele ja puhu.
Ei muuta kuin tsemppiä !

_________________
Sulttaanin Aga
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sarvekas
LähetäLähetetty: 3.7.2007, 9:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 02 Hei 2007
Viestejä: 3

Kyllä, Naiset sitoo itsensä lapseen. Nyt kun muistelen niin ekat kaks vuotta synnytyksen jälkeen olivat pahimmat. Tyttöö ei uskaltanut (vaimoni mielestä) jättään kenenkään luo hoitoon.
Vielä nykysinkin homma on vähän överii, pohjalta et, mitä jos sattuu jotakin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 3.7.2007, 17:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Sarvekas kirjoitti:
Kyllä, Naiset sitoo itsensä lapseen. Nyt kun muistelen niin ekat kaks vuotta synnytyksen jälkeen olivat pahimmat. Tyttöö ei uskaltanut (vaimoni mielestä) jättään kenenkään luo hoitoon.
Vielä nykysinkin homma on vähän överii, pohjalta et, mitä jos sattuu jotakin.
On ihan pakko laukasta teille pojat: Mitäpä tuumaatte siitä, että MIES hoitaa lapsen? Miten se vaikuttaa vaimoon?

Kyllä sitä nyt vaavia uskaltaa läheisten kätösiin yhdeksi yöksi jättää, kun on vieroitettu rinnasta. Ei se varmaankaan kuole, jos äidillä ja isällä on hetken lepoa, sillä parisuhdetta on hyvä hoitaa myös lapsesta huolimatta, muuten sitä tulee juuri tuollainen olo, kuten Sarvekas mainitsit.

Mä en ikinä suostuisi siihen, että lapsen jälkeen mulla ei olis mitään muuta kun tuo lapsi.

Kun käärö on sylissäsi, se vaatii täyden huomion sinulta alkuun, mutta ei koko elämää, vain pienen osan siitä, siksi pienistä lapsista on syytä suuresti nauttia, koska he eivät tule olemaan aina pieniä

Mun mielestä lapset on sulosimmilaan tuossa 3-5 vuoden iässä, heiltä kun pääsee suusta totuuksia ja se on oikein hauskaa Laughing

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Anonyymi
LähetäLähetetty: 3.7.2007, 21:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Lueskelin noita viestejä ja luulen, että kaiken a ja o on keskustelu kumppanin kanssa. Jos molempia tyydyttävään ratkaisuun ei päästä niin en ymmärrä miksi toinen voisi vaatia puolisoaan olemaan ilman seksiä. Itselläni on vuosia ollut salasuhde, joka toimii todella hyvin. Emme missään nimessä riskeeraa mitään ja pidämme huolen, ettei asia tule "salarakkaani" vaimon tietoon. Tämä tietenkin vaatii ääretöntä luottamusta eli ihan tuosta vaan ei kenekään toisen naisen matkaan kannata lähteä ettei joudu kiristyksen kohteeksi. Mutta meillä homma toimii ja saamme molemmat seksiä ilman sitoumuksia. Toivon teille asian kanssa eläville miehille pitkää pinnaa ja kunnioitusta puolisoitanne kohtaan, mutta muistakaa huolehtia myös omista tarpeistanne. Smile
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 3.7.2007, 22:41  Vastaa lainaamalla viestiä






Ette oo pojat yksin asianne kanssa.Jossain vaiheessa oli omalla kohdalla jo pakko alkaa kuittaamaan emännälle asiasta.Kun omalla toiminnalla eliminoi nimenomaan kaikki mahdollisuudet vedota mihinkään miehen käytösmalliin tai toimintaan niin vastaus oli kummankin käsin kosketeltavissa-kun ei vaan kiinnosta seksi.Se on v**** tyhjentävä vastaus.Kuittailuhan ei tietenkään millään lailla asiaa auta,se on selvää,mutta ei se sitä juuri enää voi huonompaankaan suuntaan vääntää jollei sitten tule löytäneeksi naapuriaan omasta punkasta poimimasta vaimon seksuaalisen heräämisen hedelmää.
Se on vaan jätkät odoteltava ja yritettävä ymmärtää,että on näissä tapauksissa
vaimon mahdotonta olla madonna ja h**** samaan aikaan.
Muut vaihtoehdothan on sitten hoitaa homma muualla kun kotona.Itse käännyn varmaan mieluummin munkiksi,vaikka ihan vittuillessani.Kokemani perusteella tuntuu silti,että naiset nostaa metelin paljon nopeammin tullessaan torjutuksi jos vaikka väsyttää tai toinen on liikaa töissä tai päätä särkee ja on paha olo tai lapset herää tai ei vaan just tänään huvita.
Eikun pojat kyrpä kauniiseen käteen,kyllä se siitä!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 3.7.2007, 23:13  Vastaa lainaamalla viestiä






Hellyys ja huomioon otto kaikin tavoin on niin kokeiltu,uskokaa pois.
Nainen vain muuttuu,sillä siisti.Mies ei muutu vaikka saakin usein kuulla muuttuneensa.Usein jopa syytetään siitä,että hellyyttä osoitetaan vain seksin toivossa,aika vaikea paikka miehelle.mikään ei käy,elät joko omissa maailmoissasi tai olet vain seksiä vailla.Kyllä kaipaisi jo jotain konkreettista neuvoa tai päätöksiä naiselta itseltään,omat keinot on käytetty.
Nainen kuitenkin vakuuttaa henkeen ja vereen ettei kiinnostus seksiin ole loppunut.Vieraiden naisten kiinnostuksen osoitukset ollessasi yksin tai naisesi kanssa tuntuvat melko ironiselta.
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 4.7.2007, 7:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Ei kaikki naiset muutu lapsen tai lasten mukana! Minulla ja aika monella tutulla naisella himo seksiin ei laantunut, pitää saada päivittäin... miehethän siinä pulassa ovat...Wink Minä en ainakaan pakota miestä runkkaamaan kuin ihan muista syistä Twisted Evil

Mutta ikävä on lukea, että moni nainen on muuttunut. Ympärilläkin on tullut eroja, kun mies on odottanut jopa lähemmäs kymmenen vuotta uskollisesti. Nykyään onneksi jo parisuhde neuvonnassakin ainakin jotkut neuvovat naista antamaan, vaikkei kovin paljon tekisi itsellä mieli tai väsyttää. Mieskin tulee hyvälle tuulelle ja se ei ainakaan haittaa parisuhdetta. Ehkä sitten seuraavalla kerralla naisellakin tekee mieli... Tietysti jos seksi on täysin vastentahtoista niin eihän siitä mitään tule. Miehellehän se onkin sitten vähän hankalampaa, jos ei oikein tee mieli - sellaisiakin suhteita on liikaa, ettei mies anna tarpeeksi naiselleen. Eipä sitten ole ihme, että on näitä salarakkaita...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker