Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  laukeaminen enen aikoja
kokematonmies
LähetäLähetetty: 29.6.2007, 15:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





laukeanpaljon liian aikaisiin..kortuskun vetääpäälle niin ei kauvaatarvitse peuhata niinmällilentää.. eikerkeäkunnolla pilluun laittaa kun tulee. tuoko vaikuttaako kokemattomuus tähän.. kahesti olen sänkyssä ollut ja kummallakin kerralla samahomma mikä neuvoksi?
Takaisin alkuun
MissX
LähetäLähetetty: 29.6.2007, 17:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kokemattomuudesta johtuu. Kun olet harrastanut seksiä enemmän, alkaa lastit pysyä sisällä, kunnes kunnon orkku tulee.
Saattaa myös johtua siitä, että kiihotut nopeasti, ja näin saat orkun aikaisemmin. Pitäisi nautinnollisella rauhallisella seksillä hoitua...en tiedä, vaikea naisena sanoa Smile
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 29.6.2007, 17:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Taidat vielä jännittää ja olla liiankin innoissasi... jospa naisesi ensin runkkaisi tai ottaisi suihin Sinulta enimmät paineet pois, toinen ja kolmas kerta (ja neljäs ja... Wink ) yleensä tuntuvat miehillä kestävän kauemmin... Razz ...sitten nainenkin ehtii saamaan, ehkä useampaankin kertaan... äläkä unohda sormia ja etenkään kieltä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 29.6.2007, 23:24  Vastaa lainaamalla viestiä






jostainkun sais sen naisen kenen kanssa harrastaa
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 30.6.2007, 10:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Runkkaa löysät pois ennen aktia Cool

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
minä
LähetäLähetetty: 30.6.2007, 15:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Twisted Evil kokeile start&stop tekniikkaa ainakin itsellä auttoi. katso jotain mistä kiihotut (filmi.lehti,ym) ja runkkaa. juuri ennen kuin tulee lopeta odota ja jatka. toinen konsti on pyrkiä ajattelemaan jotain muuta asiaa juuri ennen kliimaksia.
Takaisin alkuun
Zone
LähetäLähetetty: 30.6.2007, 17:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Kes 2007
Viestejä: 36

Mulla on tasan päinvastainen ongelma: Naisen kanssa ei lennä mälli vaikka kuinka jyystäisi. Se johtunee siitä että minä runkkaan niin paljon että runkkaamisesta on tullut minun oma maailmani ja runkatessa saan mällin lentämään ihan parissa minuutissa mutta ei koskaan naisen kanssa.

Asia ei ole minulle itselleni mikään ongelma mutta jotkut naiset selvästikin loukkaantuvat asiasta; kokevat olevansa jotenkin epäviehättäviä kun miehellä ei edes mälli heidän seurassaan lennä. Ei auta selittää että ei se sinusta johdu vaan tämä on ihan minun oma juttuni.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 30.6.2007, 23:49  Vastaa lainaamalla viestiä






^mulla on vähän samanlainen ongelma, mutta vain kortsun kanssa. En vaan saa tulemaan. Ilman tulee kyllä. Joskus liiankin hyvin Smile
Takaisin alkuun
vierasss
LähetäLähetetty: 19.8.2008, 1:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tässä taas tätä omaa kokemusta pitää kertoa.. Parin edellisen emännän kanssa meni paljaallakin yli kahta tuntia naidessa ja tahtia oli pupunlailla. Nykyisen kanssa ei meinaa hattupäässä tupaan saada ja johan roiskii. Tierä sitte mistä mahtaa johtua.. :/ Minkäänasteista jännitystä ainakaan ole. En ainakaan tiedä että olis..
Takaisin alkuun
Jormaboy
LähetäLähetetty: 18.7.2009, 11:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 05 Kes 2008
Viestejä: 17

vastaan tähän laukeamisjuttuun, koska siitä on omakohtaisia kokemuksia.

Nuorena poikana laukesin todella herkästi, ja joskus jopa ennen yhdyntää. Myöhemmin aloin sentään hallita itseäni niin että huomasin sentään milloin olen sisällä.

Kokemus tuo varmuutta ja ennenaikainen kiihoittuminenkin alkaa hieman laantua.

Eräs konsti on pyytää vaikkapa tyttöystävää tyydyttämään sinut etukäteen ja sitten sinä teet sen tyttöystävällesi. Samalla saat hieman palautumisaikaa ja kalu on hyvässä kunnossa uuteen yritykseen.

Toinen juttu on sitten omakohtainen minulla edelleen. Jos aloitan vaimoni kanssa suoraan asiaan eli hyvin vähäisellä esileikillä. Juttu on selvä parissa minuutissa, tai korkeintaan viidessä.

Mutta kun leikitellään ja hellitään niin että kalusta valuu kiimalientä ja sykkii niin ettei se meinaa kuoriinsa mahtua. Tilanne onkin toinen.

Usein yhdymme ensin pari vetoa ja tauko jolloin suulla hyväilyä, ja taas pari vetoa. Näin saan orgasmin sellaiselle läheltäpiti tilanteeseen pari kolme kertaa.

Ja tämän session jälkeen vaimoni sekä minä olemme niin kiihoittuneessa tilassa että on ihan sama mitä teemme. nautinto on ihan tolkuton ja kalu kestää just niin kauan kun haluan.

On käynyt niinkin että kun monesti päästän aivan lähelle ja atkan hommaa niin mällipä ei lennä, ei sitten millään.

Vaimo on sitten tehnyt lopuksi pitkän työn suulla ja käsillä että saan mällin lentämään. Ensin on vaimo tyydytetty.

Eli uskon että kun saat kokemusta lisää niin homma alkaa sujua. ja älä pidä yhdyntää suorituksena vaan keskity tyttöystävääsi, älä keskity omaan vehkeeseesi. Tämä on usein se juttu.

Voit myös harjoitella omissa oloissasi pitkittämistä. Vedä liukastetta tai tekopimppaa apuna käyttäen käteen silloin tällöin, mutta älä laukea heti vaan tähtää siihen miten pitkään pystyt pidättelemään.

Tee vaikka niin että vetelet aivan orgasmin juurelle, ja lopeta homma siihen. Annal kalun laskeutua ja tee muita hommia välillä. tauon jälkeen uudestaan sama juttu.

Huomaat ennen pitkää että saat pidätettyä enemmän.

Ja muista kertoa tytöllesi että nautit hänestä niin paljon että siksi mälli lentää. Tyttösi saattaa jopa luulla että vika on hänessä. Tämä titenkin jos pidätte rakastelua suorituksena.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker