Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Pelkkä seksisuhde
Zone
LähetäLähetetty: 6.7.2007, 17:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Kes 2007
Viestejä: 36

Rinnakkaisketjussa hieman sivusinkin asiaa mistä nyt haluaisin kysyä mutta en halua kaapata toisen kaverin ketjua omien kysymysteni tantereeksi, netikettikin sanoo että ketjun aloittajan esilletuoma asia on se josta puhutaan joten aloitan asiasta oman ketjuni.

Minua on alkanut askarruttaa sellainen asia, että onko mahdollista olla naisen kanssa pelkässä seksisuhteessa? Minulla ei ole parisuhdetta ja välillä olen luullut että sen puuttuminen on minun elämäni suuri puute mutta kun olen esim käynyt treffeillä niin on ollut sellaisia treffikumppaneita, että ei ole todellakaan kiinnostanut itseäni vaikka heitä olisikin. Siis, kun se suhde olisi ollut ulottuvilla niin en ole halunnut sitä.

Olenkin tajunnut, että ei se suhteen puuttuminen minun ongelmani olekaan vaan siitä johtuva seksin totaalinen satunnaisuus. Toisin sanoen: Minä haluan säännöllistä seksiä mutta en muuta. En minä pelkästään seksin takia suhteeseen kenenkään kanssa edes halua. Ajatus siitä, että saman naisen kanssa vuosikausia harrastetaan seksiä, saa minut voimaan pahoin. Itse asiassa, minulla ei ole pienintäkään mielenkiintoa muutenkaan viettää aikaani kenenkään naisen kanssa muuten kuin seksiä harrastaen. Parisuhteessa elävilläihmisillävoi olla asiasta toisenlainen käsitys mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.

Olen tätä asiaa kysellyt muiltakin foorumeilta mutta se on aina mennyt typeräksi jankutukseksi: "Etkö muka halua suhdetta?. Valehtelet, jokainen haluaa","Ihminen ei voi elää ilman rakkautta", "Jokaiselle on olemassa joku", "Et ole vaan tavannut sitä oikeaa" ymymlässynlässynlässyn. Sano siinä sitten että minä olen sellainen ihminen että minä en van ole mikään hellyyden- tai rakkaudenkipeä mutta seksiä tekee mieli.

Ongelma on vain siinä, että ei taida olla kauhean paljon naisia joille sellainen järjestely sopisi että niille voi soittaa kun panettaa ja sitten häipyä.Lähinnä mieleen tulee varatut kotirouvat, joiden mies laiminlyöheitäseksuaalisesti mutta moisessa on omat riskinsä; Ei oikein kiinnostaisi saada mustasukkaista miestä kimppuuni.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 6.7.2007, 17:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kyllähän se fuckbuddy mahdollinen on, tosin jos tuo asenteesi heijastuu naisen kanssa sosiaaliseen kanssakäymiseen, voi olla heikompaa (eli toivottavasti osaat kuitenkin teeskennellä luontevasti tietyntasoista mielenkiintoa naisen ajatuksia kohtaan).

Parhat tsäänssit on juuri tuolla varattu-kotirouva akselilla, ikävä kyllä. Yh-äidit myös usein kaipaavat helpotusta poltteeseensa "helpolla seksillä", mutta sielläkin piilee se ihastumisen ja parisuhteeksi kehittymisen mahdollisuus.

Tunteetonta seksiä on hyvin, hyvin vaikea saada ilmaiseksi - sellainen vain on ihmisluonto, etenkin naisilla.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ice
LähetäLähetetty: 6.7.2007, 17:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





juu, itse olen samanlainen tapaus. en kaipaa seurustelua vaan seksiä. muutaman kerran olen seurustellut elämäni aikana vakavasti toinen kesti 3vuotta ja toinen 5vuotta. totesin sen jälkeen että en vain tarvitse naista muuta kuin seksiin. en kaipaa romantiikkaa, lässytystä, kynttilänvaloa, koti-iltoja ym tuollaista. teen pitkiä päivä töissä ja minulle riittää että saan tulla kotiin ja olla rauhassa. kun seksiä tekee mieli niin silloin olisi mukava kun voisi soittaa jollekkin että miten olisi Wink

tuossa vuosi sitten loppui eräs seksisuhde, joka kesti n.2-vuotta. se loppui lähinnä sen takia että nainen muutti toiselle paikkakunnalle.

itse allekirjoitan myös sen, että niitä naisia ei ole ketä kiinnostaisi pelkkä panosuhde. ja sitten jos näistä tosiaan puhuu jossain paikassa niin sitten sieltä tulee samanlaista jauhamista "jokainen tarvii rakkautta (AIVAN, MUTTA MINULLE RIITTÄÄ SE RAKKAUS MIKÄ TAPAHTUU ILMAN VAATTEITA), jokainen tarvii läheisyyttä, jokaiselle on se joku ketä rakastaa..."

mutta tosiaan tämä nyt meni sitten tälläiseksi mutta asia oli se että itse olen samaa mieltä kuin aloittaja.

ps.anteeksi nuo capsit.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 6.7.2007, 18:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Zone kirjoitti:

Minua on alkanut askarruttaa sellainen asia, että onko mahdollista olla naisen kanssa pelkässä seksisuhteessa?
Kyllä on mahdollista
Lainaus:
Olen tätä asiaa kysellyt muiltakin foorumeilta mutta se on aina mennyt typeräksi jankutukseksi: "Etkö muka halua suhdetta?. Valehtelet, jokainen haluaa","Ihminen ei voi elää ilman rakkautta", "Jokaiselle on olemassa joku", "Et ole vaan tavannut sitä oikeaa" ymymlässynlässynlässyn. Sano siinä sitten että minä olen sellainen ihminen että minä en van ole mikään hellyyden- tai rakkaudenkipeä mutta seksiä tekee mieli.
Sinä et halua suhdetta, se pitäisi kaikille näin ollen olla selvää, kun sen noin ilmaiset. Etkä tietenkään itsellesi valehtele, kuinka joku voi väittää noin, tuntematta sinua?
Ilmaistaan asia näin "Sinä voit ihan hyvin elää ilman parisuhdetta". Kysymys ei ole rakkaudesta tässä asiassa.
Jokaisella yksilöllä on oikeus valita elämäntapansa.

Ja koska selkeästi tuossa ilmaiset seksin tarpeen, silloin ei asiaan saa sekoittaa rakkautta

Lainaus:
Ongelma on vain siinä, että ei taida olla kauhean paljon naisia joille sellainen järjestely sopisi että niille voi soittaa kun panettaa ja sitten häipyä.

Kuule, taas mä valan toivoa, kuten tapanani on. Kyllä sinä varmasti löydät vielä kumppanin, joka haluaa vain pelkkää seksiä, mutta aikaa se voi viedä.

JK. Kursivoidut kohdat liittyvät toisiinsa

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 8.7.2007, 23:09  Vastaa lainaamalla viestiä






Olen itse nuori "kotirouva" ja minulla on seksisuhteita sinkkumiehiin jotka haluavat vain seksiä..toimivaa ja erittäin tyydyttävääWink Onhan sitä vastaan tullut tapaus joka olisi sitten halunnut muutakin se suhde päättyi.
Takaisin alkuun
Zone
LähetäLähetetty: 9.7.2007, 0:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Kes 2007
Viestejä: 36

Anonymous kirjoitti:
Olen itse nuori "kotirouva" ja minulla on seksisuhteita sinkkumiehiin jotka haluavat vain seksiä..toimivaa ja erittäin tyydyttävääWink Onhan sitä vastaan tullut tapaus joka olisi sitten halunnut muutakin se suhde päättyi.


Mielenkiintoista! Missäs päin sinä vaikutat ja minkä ikäinen olet?

Näissä asioissa on tosiaankin se huono puoli että molemmat osapuolet eivät välttämättä ajattele samalla tavalla vaan toinen toivoo enemmän kuin toinen suhteelta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 9.7.2007, 21:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

^Myöskään mikään ei ole niin pysyvää kuin muutos. Kaikkea voi tapahtua ja kaikkeen ei voi varautua.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
RogueTr
LähetäLähetetty: 10.7.2007, 16:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 07 Syy 2006
Viestejä: 29
Paikkakunta: itäinen kotimaa

Arvoisa Tuomari, hyvä Valamiehistö sun muut vähempiarvoiset peasantit.

Tahdon todistaa, että kyllä niitä karuluonteisia ja äärimmäisen seksuaalisia naisia on, joita panettaa niin vietävästi eivätkä aio tutustua sinuun enempää kuin aikuinen kohteliaisuus ja Hyvät Tavat vaativat.

Omalta kohdalta toki voin sanoa, että nämä jumppasuhteet eivät ole hirveän pitkäikäisiä olleet (max vajava vuosi), mutta kuitenkin.

Ihmistarpeiden täyttämisessä on kovin monenlaisia Gompinaazioita, emotionaaliset turvatarpeet jympsäytetään ehkä täyteen muualla ja se lootuksen kaunein kukka täytetään sitten toisaalla.

Mutta että kyllä niitä on... vaatii erottelukykyä ainakin alkeellisella tasolla että hiffaa missä mennään... ei kannata romantisoida Raaka-Ritvan kanssa eikä puhella hempeitä Sika-Seijalle...

Toverinne maailmassa,

RogueTr

_________________
Per Ardua ad Astra
(suomeksi: Redbull antaa siivet)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.7.2007, 16:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

RogueTr ^
Mitä sanallisuutta Palvoo Tällaista harvoin saa lukea, kiitos sinulle!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 10.7.2007, 19:08  Vastaa lainaamalla viestiä






Ehkäpä monet meistä naisita on rakennettu siten, että pelkkä seksi ei riitä. Tarvitaan romantiikkaa ja muuta hellyyttä. Itselläni ainakin tällä hetkellä tilanne, etten kaipaa parisuhdetta vaan seksiä. Mutta silti haluaisi muutakin kuin vain sen panon.

Monesti miettinyt johtuuko itselläni se läheisyyden ja lämmön haku osittain siitä, etten laukea yhdynnässä tai muutenkaan miehen kanssa. Rakastelun jälkeen usein tarve kiehnätä kyljessä kiinni saaden siitä hyvänolontunnetta. Hellyyden ja läheisyyden kiintiön täyttäminen onnistunut ilman miestäkin, mutta rakastelun jälkeen tarve voimistuu huomattavasti.

Olisiko sitä tyytyväinen pelkkään seksisuhteeseen, jos se olisi todella hyvää? Ehkä asia selviää vielä joskus tämän elämän aikana... Wink
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.7.2007, 19:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Vieras kirjoitti:

Olisiko sitä tyytyväinen pelkkään seksisuhteeseen, jos se olisi todella hyvää? Ehkä asia selviää vielä joskus tämän elämän aikana... Wink
Jos sua oikein tuurastaa ja satut löytämään miehen, joka omaa jalat-alta-pois -taidon rakastella niin, miksipä ei?
Ja tarkoitan nyt aivan kirjaimellisesti!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 10.7.2007, 19:35  Vastaa lainaamalla viestiä






Lainaus:
Jos sua oikein tuurastaa ja satut löytämään miehen, joka omaa jalat-alta-pois -taidon rakastella niin, miksipä ei?
Ja tarkoitan nyt aivan kirjaimellisesti!

Niinpä! Smile
Läheltä piti -miehiä löytynyt muutama, paistaa se aurinko tähänkin karvakasaan joskus... Wink
Takaisin alkuun
Zone
LähetäLähetetty: 10.7.2007, 20:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Kes 2007
Viestejä: 36

Vastauksetkin ovat olleet ihan toivoa antavia. On mahdollista löytää nainen jonka kanssa on pelkästään seksisuhde. No, pelisäännöt tulee puolin ja toisin olla selvät. Täytyy siitä seksikumppanistakin kuitenkin jollakin tasolla pitää mutta mitään syvempää ei saa liittyä. Tässä asiassa mennään herkästi hyväksikäytön puolelle jos toinen osapuoli alkaa toivomaan enemmän kuin toinen.

Minä voin omalta puoleltani vakuuttaa, että minä pystyn pitämään asian pelkästään fyysisenä suhteena. Minun ruumiin- tai sieluntoimintoihin ei mikään rakastuminen tai ihastuminen vähimmässäkään määrin kuulu ja samoin olen jokseenkin varma, että minuun on mahdotonta rakastua tai ihastua mutta kuitenkin mahdollista pitää kaverina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ErotiikanMaailma
LähetäLähetetty: 11.7.2007, 2:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Razz Ihan reaali aikaista faktaa että vakituiset seksisuhteet on paras valinta ollu ainakin mun kohdalla...Kun löytyy semmonen aivan sairaan hyvä pano niin miksi sitä pilamaan millään ns. sitoutumisilla. kummankaan ei tarvi selitellä menemisiään eikä tekemisiään mutta aina kun alkaa panettaa niin saatava on....ja miksi tyytyä mihinkään muuhun kuin parhaaseen.....!
Emma 25 v
Takaisin alkuun
LÖYTYY
LähetäLähetetty: 11.7.2007, 16:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllä niitä naisia on jotka haluavat pelkän seksisuhteen, tässä yksi....Pitkä suhde takana, ei huvita tällä hetkellä sitoutua mutta on kiva kun puhelimes on numero johon voi heittää tekstarin että "viittisikkös poiketa"....ei tarvi selitellä menemisiään niin kun tuola aiemmin sanokin joku...eikä kukaa takerru kii, ehkä siksiki että tää mies on varattu...
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker