Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Pelkkä seksisuhde
Tulisydän
LähetäLähetetty: 30.7.2007, 20:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Zone kirjoitti:

Mikäs sinuun on mennyt? Yhtäkkiä sinun kommenttisi ovat tuollaisia ihme töksäytyksiä. Toisin kuin aiemmin.
Zone hyvä
Ei mikään sama enkeli olen, kuten aiemminkin. Mutta mulla on joskus tapana esittää asia lyhyesti ja ytimekkäästi. Yleensä kyllä rönsyilen ja sitä vain on siedettävä.

En, Zone tarkoittanut ivalla enkä pahalla, mitä ehdotin. Tarkoitin vain, että jos harjoittaisit noita kuvauksia, silloin saisit tarpeeksi tyydytystä. Sitä tietysti aina voidaan kysyä noilta, jotka työkseen tekevät pokefilmejä, saavatko he tarpeekseen, sitä....

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Zone
LähetäLähetetty: 1.8.2007, 16:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Kes 2007
Viestejä: 36

Minulla on kyllä työpaikka johon olen varsin tyytyväinen ja kehtaan ihan jokaiselle kertoa mikä se on.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.8.2007, 17:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Zone kirjoitti:
Minulla on kyllä työpaikka johon olen varsin tyytyväinen ja kehtaan ihan jokaiselle kertoa mikä se on.
Liittykö se jotenkin seksiin, Zone?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Zone
LähetäLähetetty: 1.8.2007, 17:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Kes 2007
Viestejä: 36

No ei liity. Mutta kun sinä ehdotit minulle alanvaihtoa niin minä vaan totesin, että olen nykyiseen työpaikkaani ihan tyytyväinen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
halukas mutta miten
LähetäLähetetty: 1.8.2007, 22:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Anonymous kirjoitti:
Olen itse nuori "kotirouva" ja minulla on seksisuhteita sinkkumiehiin jotka haluavat vain seksiä..toimivaa ja erittäin tyydyttävääWink Onhan sitä vastaan tullut tapaus joka olisi sitten halunnut muutakin se suhde päättyi.


Embarassed miten neuvoisit että halukkaan "kotirouvan" löytää? epäilen lukevatko tai laittavat ilmoituksia tälläisille sivuille?

yritänkö vaan pokata Stokkan vaateosastolta sen jonka katse viipyilee vai laitanko ilmoituksen Länsiväylään... ja saan hörhövastauksia....

siis, ihan oikeesti miten "kotirouva" haluaa lähestyttävän, miten sinä noita miehiä olet vampannut?

...kun kotona sexi on förbii
Takaisin alkuun
Zone
LähetäLähetetty: 3.8.2007, 17:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Kes 2007
Viestejä: 36

Tulisydämelle sellainen tunnustus noista maksullisista naisista että kyllä heihinkin on tullut tutustuttua. Tuskinpa kenellekään mikään yllätys tämä tunnustus.

Itse asiassa, kun ajattelee niin koska heistä suuri osa on opiskelijoita ja tekevät sitä omasta vapaasta tahdosta eikä suinkaan pakotettuna niin asiassa ei ole mitään moraalista ongelmaakaan sillä minä en riistä heitä eivätkä he minua sillä omasta vapaasta tahdostani minäkin heitä tapaan.

Tarkemmin ajateltuna, koska he ovat nuoria ja kauniita niin minä olen hieman jäänyt heihin koukkuun. Jos minulla olisi ns oikea suhde niin se ihminen olisi varmaankin lähempänä minun ikääni eli päälle 30v joten luultavasti jatkaisin noiden opiskelijatyttöjen tapaamista joka tapauksessa mutta minun pitäisi tehdä se salaa. Eihän tuo olisi ollenkaan oikein. Joten ehkäpä nykytilanne on olemassa olevista vaihtoehdoista paras. En usko että siinä mielessä koskaan aikuistun että alkaisin ajattelemaan näistä asioista millään eri tavalla joten näin mennään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 3.8.2007, 18:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Zone kirjoitti:
Tulisydämelle sellainen tunnustus noista maksullisista naisista että kyllä heihinkin on tullut tutustuttua. Tuskinpa kenellekään mikään yllätys tämä tunnustus.
Itse asiassa, kun ajattelee niin koska heistä suuri osa on opiskelijoita ja tekevät sitä omasta vapaasta tahdosta eikä suinkaan pakotettuna niin asiassa ei ole mitään moraalista ongelmaakaan sillä minä en riistä heitä eivätkä he minua sillä omasta vapaasta tahdostani minäkin heitä tapaan.
Hienoa Zone Very Happy
Minusta näyttää nyt, että sulla on kaikki kuitenkin hyvin.
Mutta muistathan suojautua seksitaudeilta?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Zone
LähetäLähetetty: 3.8.2007, 18:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Kes 2007
Viestejä: 36

Jotkut niistä harvoista, joille olen tämän asian tunnustanutovat sanoneet että minun pitäisi lopettaa noiden naisten tapaaminen. Minäen ymmärrä tuota logiikkaa. Millä tavalla asiat olisivat paremmin jos minä kärvistelisin ilman seksiä?

Minä olen järkeillyt asian sillä tavalla, että minä kun olen varmaankin masentunut ihminen mutta hoitosessiot maksavat maltaita ja niissä sinä kerrot kuinka surkeata sinun elämäsi on ja sitten sinun pitää maksaa siitä, että ryvet itsesäälissä ja toinen kuuntelee. Minulle nuo opiskelijatytöt ovat paljon mukavempi terapiasessio kuin ruikuttaa jollekin psykologille että minä olen niin onneton.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 3.8.2007, 19:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Zone kirjoitti:
Jotkut niistä harvoista, joille olen tämän asian tunnustanutovat sanoneet että minun pitäisi lopettaa noiden naisten tapaaminen. Minäen ymmärrä tuota logiikkaa. Millä tavalla asiat olisivat paremmin jos minä kärvistelisin ilman seksiä?
Ja millä oikeudella he tämän sanovat?
Etköhän sinä ole jo aikuinen mies ja tiedät itse mitä teet? Vai olisiko ihmisten kaksinaismooraali kyseessä?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Zone
LähetäLähetetty: 3.8.2007, 22:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Kes 2007
Viestejä: 36

Niin, joidenkin ihmisten mielestä on sairasta hakea maksullista seuraa. Itse kun olen tällainen ikuinen peterpan, joka ei koskaan tule aikuistumaan niin omasta mielestäni on todellakin parempi hakea sitten heiltäseuraa kuin olla vuosikausia ilman seksiä.

Siis, jotkut ihmiset ovat sanoneet että minun pitäisi lopettaa tämä ja hakea jotain terapiaa. Kenties he ovatkin oikeassa että moisen tarpeessa olisinkin mutta kun, kuten sanoin, ne opiskelijatyttöjen tarjoamat terapiasessiot on sittenkin paljon mukavempia kokemuksia kuin kertoa jollekin psykologille että kyllä minun elämäni on surkeata.

Minulla ei koskaan jäljelläolevassa elämässäni, on se sitten kuinka pitkä hyvänsä, tule olemaan mitään perinteistä parisuhdetta, se on täysin varma asia, niin pitäisikö minun vaan olla kiltisti ilman seksiä koko loppuelämäni? Minun mielestäni ei.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Zone
LähetäLähetetty: 3.8.2007, 22:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Kes 2007
Viestejä: 36

IP kirjoitti:
Zone:Olenkin tajunnut, että ei se suhteen puuttuminen minun ongelmani olekaan vaan siitä johtuva seksin totaalinen satunnaisuus. Toisin sanoen: Minä haluan säännöllistä seksiä mutta en muuta. En minä pelkästään seksin takia suhteeseen kenenkään kanssa edes halua. Ajatus siitä, että saman naisen kanssa vuosikausia harrastetaan seksiä, saa minut voimaan pahoin.:
Lyö päätät seinään Itse olisin tuossa tapauksessa hyvin taipuvainen maksullisiin. Ei se niin kamalaa ole että maksaa siitä mitä haluaa ja silloin kun haluaa.Puhtaassa liikesuhde seksissä ei kummankaan osapuolen tule sitoutua mihinkään,vaan jos menee hyvin voi ottaa uusiksi ,jos ei ,aina on vapaus vaihtaa liikekumppania.
Razz Eikä se varmaan tule sen kalliimmaksikaan kun ei tarvi maksaa tyhjän vonkaamisesta Razz
SUOSITTELEN


Aivan!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vierasta
LähetäLähetetty: 23.7.2011, 22:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Seksi ilman mitään sitoomuksia on parasta ja kun siihen ei sotketa tunteita mitenkään, se on reilua ja selvää. Tietysti naidessa suudellaan jne.. Sillä ei ole kuitenkaan mitään tekemistä todellisten tunteiden kanssa.. Hyvää panoa ei kannata pilata sekoittamalla siihen tunteita, joita ei yleensä edes ole. Liian monesti nuoret rakastuvat vain rakkauden tunteeseen... Himo on aivan eriasia...

Vakipano/hoito on hyvä - siinä sitä antaessa itsekkin saa. Tarvittaessa tavataan myös. Eletään normaalia elämää muuten.

Itse en suotu varmaan enää elämään ilman omaa panoani tarvittaessa ja ihanaa kun puutteessa olevia miehiä on tarpeeksi, On meitä naisiakin, mutta harva uskaltaa sen vaan sanoa ääneen Wink
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 24.7.2011, 13:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

vierasta kirjoitti:
Seksi ilman mitään sitoomuksia on parasta


Olen täysin eri mieltä. Minusta molempien pitäisi ehdottomasti sitoutua siihen että sovituista tapaamisajoista pidetään kiinni Jäkättää

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vierasta
LähetäLähetetty: 24.7.2011, 18:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tietysti pidettän suut supussa ja tapaamiset kuten sovittu. Tiedät aivan varmasti mitä tarkoitin tuolla "Ilman sitoomuksia". Eli kumpikin saa sen oman nautinnon, mutta kyse ei ole rakkaudesta, eikä yhteisestä tulevaisuudesta tai mistään sen sellaisesta. Vaan kumpikin saa mitä tarvitsee ja antaa myös itsestään sen osan, mitä on valmis antamaan ja pystyy antamaan.. Ei näissä tapaamisissa edes tarvitse tietää toisen asioita, nimiä yms. On se hetki ja sen jälkeen kumpikin voi elää omaa elämäänsä edelleen... Minusta se on reilua ja rehellistä, jos siihen osaa suhtautua oikein. Tunteet ei koskaan saisi tulla mukaan tähän kuvioon... tai silloin on parempi puhaltaa peli poikki ja jatkaa matkaa... Aikuisia ollaan ja käyttäydytään aikuisten tavoin..
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.1.2012, 1:27  Vastaa lainaamalla viestiä






Jos löytyy hyvä mies joka tajuaa jotain seksistä niin käyhän se, tottakai. Mutta täytyyhän sen jollain tasolla miellyttää, eli esim. ei saa haista pahalle..tarkoitan ehkä ominaishajua. Mikäs sen helpompaa kun joku tulisi panemaan kunnolla, eikä tarvi kuunnella selityksiä että tänään väsyttää tai jotain muuta. Kunnon mieskunto kiinnostaa tottakai !
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker