Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Poikaystävän sekunttimuna
Biityttö-84
LähetäLähetetty: 31.7.2007, 11:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 23 Hei 2007
Viestejä: 5

Hei.

Poikaystävä aivan ihana kaikin puolin, mutta mitä tehdä, kun seksi ei vaan suju. Kaksi työntöä ja se on siinä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Pieni vikkelä
LähetäLähetetty: 31.7.2007, 11:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tuota, oletteko kauan olleet yhdessä? Joskus alussa voi olla tollasia ongelmia, puhun omasta kokemuksesta. Mutta ajan kanssa saattaapi ruveta onnistumaan ihan eri tavalla.
Minulla monesti uuden partnerin kanssa ottaa aikaa ennenkuin seksi todella alkaa sujua molempia tyydyttävällä tavalla.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 31.7.2007, 16:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Biityttö-84 kirjoitti:
Hei.
Poikaystävä aivan ihana kaikin puolin, mutta mitä tehdä, kun seksi ei vaan suju. Kaksi työntöä ja se on siinä...
Olipas lyhyesti selvitetty probleemia.
Todennäköisesti nuoruuden innokuutta, joka aikanaan lakkaa kiusaamista .
Pidätyskykyä kannattaisi harjoittaa, jos on vain viitseliäisyyttä siihen.
Forumin jäsen BadMan, osaisi varmasti neuvoja tässä, oikein käytännöllisesti. Toki joku muukin mies saa asiaa selvitellä, että ei sen puoleen.

Vieras kirjoitti:
eiköhän sun pidä vain katsoa peiliin niin syykin löytyy...

^ Tämä ei ole kovin korrektia Biityttöä kohtaan, pyydän kauniisti, älä tee tuota toiste, okei?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kansalainen
LähetäLähetetty: 1.8.2007, 11:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 01 Elo 2007
Viestejä: 1
Paikkakunta: Löytyy

Biityttö-84 kirjoitti:
Hei.

Poikaystävä aivan ihana kaikin puolin, mutta mitä tehdä, kun seksi ei vaan suju. Kaksi työntöä ja se on siinä...



Tuollaiset ongelmat voivat johtua monista asioista, mutta täältä voit löytää vastauksen. Hauskaa, kun lähdet itse selvittämään tätä asiaa. Surprised
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 4.8.2007, 1:58  Vastaa lainaamalla viestiä






Minulla sama ongelma... loppuu liian lyhyeen ja ei toivookaan isosta Oosta. Sad Mitä minä teen että saan parempaa seksiä????
Takaisin alkuun
Mehu
LähetäLähetetty: 4.8.2007, 10:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 25 Hei 2007
Viestejä: 4
Paikkakunta: Kotka

Kaikki vaikuttaa kaikkeen, tuore parisuhde, suuret odotukset, edelliset kokemukset...
Auttaa paljon jos asiasta voi puhua avoimesti ja luottavaisin mielin kullan kanssa, osaa kysyä ja kuunnella mitä toisella on mielessä ynnä vaihtaa ajatuksia mitä kumpikin odottaa kokevansa.
Liikutaan todella tulenaralla alueella jos huolimattomasti menee arvostelemaan toisen tekemisiä tai painostaa nopeisiin ratkaisuihin.
Kannattaa yrittää huomata milloin tilanne menee lukkoon tai tarvii harkinta-aikaa, ja sanoa että jatketaan keskustelua huomenna.
...
Ei tullut mieleesi ottaa kohteliaisuutena että olet noin eroottinen?
...
Huono on mennä sohimaan tarkkoja vastauksia kun ei tunne teidän tilannetta, ihan ajatuksena, saattaako ottaa toisen erän uudestaan heti kohta, esim. varttitunnin päästä, käydä välillä vaikka vessassa ja välipalalla?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 4.8.2007, 10:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Hiljaa hyvä tulee. Pitää harjoitella miehen kanssa kaikessa rauhassa ja niin, että hän ehtii tunnustella omia tuntemuksiaan. Ajan kanssa sitä oppii tunnistamaan merkit tulemisesta ja hidastamaan tahtia tai tekemään muita peliliikkeitä.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Little_Angel
LähetäLähetetty: 4.8.2007, 10:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Harjotelkaa esim. pitkillä esileikeillä.. Juuri kun on tulossa niin lopettaa.. Ns. kestävyyttä kannattaa harjotella, niin kyllä se siitä, kunhan itsekkin jaksat olla kärsivällinen Cool
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 4.8.2007, 11:49  Vastaa lainaamalla viestiä






Itse voin miehenä sanoa kokeeni ihan samaa - monesti vain tuntui liian hyvältä että olisi päässyt pidemmälle heti alkuunsa. Tähän auttoi parhaiten se että purki alkupaineet vaan samantien, sen jälkeen kyllä pitäisi viriilillä miehellä riittää potenssia useampaankin erään. Wink

Nykyisessä suhteessa itselläsi ihan päinvastainen vika... muija ei itse pidä liian pitkäkestoisesta touhusta, pitää vaan hoitaa pikana mieluiten. Asioista kannattaa ehdottomasti keskustella avoimesti, aina löytyy ratkaisu jos on tosissaan toisen kanssa.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 4.8.2007, 17:16  Vastaa lainaamalla viestiä






Mun poikaystävä ei paljon alkulämmittelyjä mulle tee... vähän ehkä sormettaa jos sitäkään ja jos minä otan siltä suihin niin saan tehä sitöä vaikka maailman loppuunn... kerran se yritti nuolla mua selvinpäin ja se alko yökkäileen niin tulipahan selväksi että ei herralle paljoo seksiä heru lähjiaikoina.... aina kaikki saa tehä ite..
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 4.8.2007, 17:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Vieras kirjoitti:
Mun poikaystävä ei paljon alkulämmittelyjä mulle tee... vähän ehkä sormettaa jos sitäkään ja jos minä otan siltä suihin niin saan tehä sitöä vaikka maailman loppuunn... kerran se yritti nuolla mua selvinpäin ja se alko yökkäileen niin tulipahan selväksi että ei herralle paljoo seksiä heru lähjiaikoina.... aina kaikki saa tehä ite..
Ai? Tuntuu, että kyseessä on pakotus. Miksi yökkäileen? Tuskin olit pesemätön.
Itse en kyllä alkaisi tuollaiseen:"eipäs-heru-turha-yrittää"
Kulunut klisee: Keskustelu on avain tässäkin. Puhumalla paras!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pieni vikkelä
LähetäLähetetty: 4.8.2007, 17:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





No mikä noita poikia oikein vaivaa, naisen nuoleminenhan on tosi ihanaa
ja itse olen kyllä aina huolehtinut jos tulen aikaisemmin että naiseni tulee myös, eli suuseksiä silloin naiselle.
Pelkkä nuoleminenhan ei aina riitä, vaan hyvä konstihan on imeä klitorista
ja joskus sormella samaan aikaan hyväillä naisen g-pistettä.
Koittakaa nyt pojan pitää naisistanne huolta. Confused
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 4.8.2007, 17:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

pieni vikkelä kirjoitti:
No mikä noita poikia oikein vaivaa, naisen nuoleminenhan on tosi ihanaa
ja itse olen kyllä aina huolehtinut jos tulen aikaisemmin että naiseni tulee myös, eli suuseksiä silloin naiselle.
Pelkkä nuoleminenhan ei aina riitä, vaan hyvä konstihan on imeä klitorista
ja joskus sormella samaan aikaan hyväillä naisen g-pistettä.
Koittakaa nyt pojan pitää naisistanne huolta. Confused

Pieni ja vikkelä
Luultavasti nuoruus ja taitamattomuus, haluttomuus.....
Mulle tuli paha assosiaatio , ihan naurattaa Laughing Imustahan ne naisetkin tulee, kun tuon klitan imemisentaidon osaa Laughing toivottavasti oli kauniisti sanottu Rolling Eyes Question

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jomppa
LähetäLähetetty: 8.8.2007, 18:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itselläni ollut ongelmia turhan nopeasta laukeamisesta. Eikä auttanut kokemus, terskan puristelu, käteenveto ennen hommaa, tms. Oli kyllä perhanan turhauttavaa.

Apu löytyi lääkäriltä (urologilta), jolta sain serotoniinia sisältäviä pillereitä. Lääkettä käytetään mm. masennuksen hoitoon, silloin annokset ovat käsittääkseni vain suuremmat. Kyseisiä lääkkeitä löytyy eri valmistajilta ja niiden toimivuus on henkilökohtaista. Täytyy kokeilla eri merkkejä löytääkseen itselleen sopivan. Ensimmäisinä päivinä (tai lopettessa) "kuuria" saattaa esiintyä pahoinvointia aivojen serotiniini tason muuttuessa.

Lääkityksen lisäksi kannattaa harjoittaa alapään lihaksia eli samoja joilla voi kusella käydessä lopettaa kusella käynnin. Lihaksia tulisi jännittää esim. 5 s ajan, pitää 10 s tauko ja taas jännittää.

Suosittelen asiassa siis urologilla käyntiä. Vaikka saattaa tuntua ärsyttävälle, niin on se sen arvoista.... Cool
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 12.6.2008, 15:40  Vastaa lainaamalla viestiä






Mun miehellä on edelleen samainen ongelma, vaikka tässä ei enää olla ihan nuoria eikä edes tuoreessa suhteessa.

Mutta siinä missä miestäni on siunattu pikaisella saamisella, hän on saanut myös kestävyyden lahjan. Ensimmäinen kerta on yleensä hyvin pikainen ja nopea, sen jälkeen levähdetään, miehen ei tarvitse edes tulla pois päältäni (eikä edes sisältäni) kunnes hän on taas valmis harrastamaan lisää seksiä.

Kuulostaa ehkä hölmöltä, mutta meillä yhteen harrastamiskertaan mahtuu mieheltä noin 2-3 saamista.
Hän itsekin alussa vitsaili, että hänellä on kuudestilaukeava:)
Joten tällainenkin ratkaisu saattaa tähän pulmaan löytyä.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker