Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Se ATK threadin vääntäjä-vieras, tule tänne jatkamaan! split
Vieras
LähetäLähetetty: 9.8.2007, 15:14  Vastaa lainaamalla viestiä






assa kirjoitti:
Latsi kirjoitti:
Juhannuksen jälkeen kone on alkanu sammuileen kesken käytön. Eli menee täysin pimeäksi ja sammuu. Tähän asti apuna on ollut sähköjohto irti seinästä hetkeksi ja sitten uudelleen käyntiin (ei ole lähtenyt ilman johdon irroitusta).


Virtalähde vetelee viimeisiään.

Se on siis se pulikka koneen sisällä johon verkkojohto ja virta tulee, jossa muunnetaan virta tietokoneen osille sopivaan muotoon.


Haloo! Ootko ihan tosissasi tän pikadiagnoosisi kanssa? Et voi. Mieti vaikka vähän ja kerro, ennen kuin kukaan lähtee suoraan virtalähdekauppaan. Huh.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 9.8.2007, 16:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

^No ei kai nyt kukaan viisas näitä kokototuuksina pidäkään!

Varmaan on aika hankala antaa todellista ja virtaviivaista vika-diagnoosia nettikeskustelujen perusteella. Eiköhän tälläkin palstalla sanota vain ääneen se, mitä ensimäiseksi tulee mieleen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 9.8.2007, 16:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Haloo! Ootko ihan tosissasi tän pikadiagnoosisi kanssa? Et voi. Mieti vaikka vähän ja kerro, ennen kuin kukaan lähtee suoraan virtalähdekauppaan. Huh.


Olen?

Ja olettaisin 10 vuoden IT-alan kokemuksella jonkinlaisia pikadiagnooseja pystyväni antamaankin.

Ikävä fakta on ettei noita ongelmia oikein voi ratkaista kuin niitä todennäköisempiä ongelmakohtia testaamalla. En käske ketään ostamaan suoraan uutta, voihan sitä vaikka lainata joltain tuttavanörtiltään ja kokeilla Laughing

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 9.8.2007, 22:17  Vastaa lainaamalla viestiä






Eliksiiri kirjoitti:
^No ei kai nyt kukaan viisas näitä kokototuuksina pidäkään!

Varmaan on aika hankala antaa todellista ja virtaviivaista vika-diagnoosia nettikeskustelujen perusteella. Eiköhän tälläkin palstalla sanota vain ääneen se, mitä ensimäiseksi tulee mieleen.


Niin, ei pitäisikään antaa todellisentuntuisia vikadiagnooseja (huom, ilman tavuviivaa niin kuin tapana on kirjoittaa), mutta pitäähän sitä tuttavaa ja "kolleegaa" puolustaa henkeen ja vereen.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 9.8.2007, 22:19  Vastaa lainaamalla viestiä






assa kirjoitti:
Ja olettaisin 10 vuoden IT-alan kokemuksella jonkinlaisia pikadiagnooseja pystyväni antamaankin.



10 vuotta... PCthän tuli markkinoille 80-luvun alussa ja silloin niiden parissa aloittaneella voi olla poikasia enempi näkökantaa. Olen pahoillani.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 9.8.2007, 22:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Tässä osiossa käsiteltiin tietokoneisiin kohdistuvia ongelmia, ei niinkään niitä oman pään vikaan menneitä piuhoituksia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 9.8.2007, 22:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Niin, ei pitäisikään antaa todellisentuntuisia vikadiagnooseja (huom, ilman tavuviivaa niin kuin tapana on kirjoittaa), mutta pitäähän sitä tuttavaa ja "kolleegaa" puolustaa henkeen ja vereen.


Satuitko huomaamaan että diagnoosini osui ihan kohdalleen, vielä näin lonkalta heitettynä?

Eikä se ole kollega, se olla vaimo.

Anonymous kirjoitti:
10 vuotta... PCthän tuli markkinoille 80-luvun alussa ja silloin niiden parissa aloittaneella voi olla poikasia enempi näkökantaa. Olen pahoillani.


Onneksi olkoon, jos 80-luvun pc-tekniikan osaamisella surffaa Laughing Minä tosiaan myönnän hankkineeni ensimmäisen pc pohjaisen kokoonpanoni vasta 1992, joten en vielä näistä oikein mitään tiedä. Ammatinkin puolesta vasta kymmenisen vuotta katsellut.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 9.8.2007, 23:36  Vastaa lainaamalla viestiä






assa kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Niin, ei pitäisikään antaa todellisentuntuisia vikadiagnooseja (huom, ilman tavuviivaa niin kuin tapana on kirjoittaa), mutta pitäähän sitä tuttavaa ja "kolleegaa" puolustaa henkeen ja vereen.


Satuitko huomaamaan että diagnoosini osui ihan kohdalleen, vielä näin lonkalta heitettynä?

Eikä se ole kollega, se olla vaimo.

Anonymous kirjoitti:
10 vuotta... PCthän tuli markkinoille 80-luvun alussa ja silloin niiden parissa aloittaneella voi olla poikasia enempi näkökantaa. Olen pahoillani.


Onneksi olkoon, jos 80-luvun pc-tekniikan osaamisella surffaa Laughing Minä tosiaan myönnän hankkineeni ensimmäisen pc pohjaisen kokoonpanoni vasta 1992, joten en vielä näistä oikein mitään tiedä. Ammatinkin puolesta vasta kymmenisen vuotta katsellut.


Kohdalleen juu ja jetsulleen, varmaan melkein.

Olen pahoillani vaimosi puolesta ja eräittäen 3. valtakunnan lakien puolesta, mutta sellaista sattuu...

-80-luvun osaamistahan on voinut kehittää tässä vuosien saatossa mutta -90-luvun osaaminen se vaan taitaa junnata paikoillaan. Ammatti, heh. Mähän oonkin vain harrastelija. Voi v****, että oot muuten AIMO!
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 9.8.2007, 23:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

No niin me AIMOT, mennäänpäs taas itse aiheeseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 10.8.2007, 1:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Minäpäs olen ollut marraskuussa 1983 ensimmäisessä IBM pääkonttorissa Munkkivuoressa (vai onkohan Munkkiniemeä Rolling Eyes ) järjestetyssä IBM PC myyntiseminaarissa joten voitte kaikke kysyä multa jos halutatte tietää jotain niin vanhoista PC koneista ettei niissä ollut edes kovalevyä vaan vain kaksi single density lerppuasemaa Cool Kyllä tämä pappa neuvoo Very Happy

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 10.8.2007, 7:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Kohdalleen juu ja jetsulleen, varmaan melkein.


Kohdalleen, kuten Latsi jo kertoi. Virtalähdettä vaihtamalla ongelma poistui.

Lainaus:
-80-luvun osaamistahan on voinut kehittää tässä vuosien saatossa mutta -90-luvun osaaminen se vaan taitaa junnata paikoillaan. Ammatti, heh. Mähän oonkin vain harrastelija. Voi v****, että oot muuten AIMO!


No luonnollisesti. Tokihan 80-luvun naavaparta on tiedonaallon harjalla, mutta kymmenen vuotta myöhemmin tekniikkaan tutustunut jäänyt sinne tasolleen. Tätäkin tekstiä kirjoitan 286/SX:llä.

Mikä ihmeen spede tämä kaveri muuten on? Kirjoittelee vieraana suht ahkerasti (yli 40 viestiä) ja aina sama sävy kellossa. Kusinko muroihisi tosiaan jossain vaiheessa, vai muuten vaan otsalohkoa tykyttää katsella jotakuta viisaampaa? Twisted Evil

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 10.8.2007, 7:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Oli pakko siirtää tämä vielä roskiksesta Avautumisiin, jos saataisiin kaveri kädenvääntöön... Laughing

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 11.8.2007, 10:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
assa kirjoitti:
Ja olettaisin 10 vuoden IT-alan kokemuksella jonkinlaisia pikadiagnooseja pystyväni antamaankin.



10 vuotta... PCthän tuli markkinoille 80-luvun alussa ja silloin niiden parissa aloittaneella voi olla poikasia enempi näkökantaa. Olen pahoillani.


Minäpäs aionkin aloittaa pappis-opinnot nyt syksyllä helsingin yliopistossa. Olen havainnut että tietokonehommat on henkimaailman asioita ja aion tulla it-alalla todelliseksi asiantuntijaksi. Sitten alatte saamaan multa pika-diagnoosia (väliviivalla) oikein virallisella ammattitaidolla Exclamation

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.8.2007, 11:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Minäpäs aionkin aloittaa pappis-opinnot nyt syksyllä helsingin yliopistossa. Olen havainnut että tietokonehommat on henkimaailman asioita ja aion tulla it-alalla todelliseksi asiantuntijaksi. Sitten alatte saamaan multa pika-diagnoosia (väliviivalla) oikein virallisella ammattitaidolla Exclamation
Härski Very Happy Näin toimiessasi, teet erittäin viisaasti, olen iloinen puolestasi Very Happy
Kerrothan, mikä henkimaailma on tietokoneiden takana Laughing ? Sillä minä otan henkimaailman kiinni ja tinttaan kuonoon ja lujaa Repeää

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 11.8.2007, 13:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

-Toistoa, oops-


Viimeinen muokkaaja, Snadistisadisti pvm 11.8.2007, 13:47, muokattu 1 kertaa

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker