Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ylläpito tiedottaa

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ylläpito tiedottaa  ~  Meitsi kuittaa ja kiittää!
Kalle
LähetäLähetetty: 10.12.2005, 21:08  Vastaa lainaamalla viestiä
The Grim Impaler


Liittynyt: 09 Elo 2005
Viestejä: 72

Jees. Eli nyt ollaan sellaisessa tilanteessa, että aion pitää vähän lomaa tästä foorumista. Aion kyllä vierailla aika ajoin, sillä onhan tää foorumin rakenne alueineen ja kokonaisidealtaan aika pitkälle mun sielustani kummunnut, eli kyllähän tämä mulle aika tärkeä on ja on kiinnostavaa nähdä miten tämä kehittyy.

Käyn siis aika ajoin lueskelemassa viestejä ja privoja, mutta kirjoittamisen ja kommentoinnin jätän niille, ketkä siihen poliittisesti korrektisti kykenevät. Ainakin toistaiseksi, sillä nyt juuri musta tuntuu siltä että tämä foorumi ottaa ihan helvetisti enemmän kuin antaa. Mä olen kuitenkin ainoa (Lotharin lisäksi), kuka täällä heiluu pannen itsensä 100%:sesti likoon omalla lärvillään ja olemalla aidosti oma itsensä. On ihan kiinnostavaa nyt sitten nähdä, että tuleeko kirjoittajia sitten lisää, kun paha mode Kalle-setä ei ole runttaamassa viestejä ja pelottelemassa ihmisiä.

Mä olen ihan helvetin kyllästynyt siihen, että joutuu selittelemään ja puolustelemaan sanomisiaan ja tekemisiään tuntemattomille ihmisille, jotka eivät kuitenkaan kykene näkemään totuutta, vaikka se istuisi olkapäällä ja nykisi korvanlehdestä. Mun motiivini tehdä asioita ja ilmaista itseäni ovat kuitenkin aina ihan konkreettisia ja perusteltuja, niitä vain ei monetkaan tajua tai näe. Mutta sen mä sanon, että ikinä ne eivät ole kummunneet kateudesta, pätemisen tarpeesta, huonosta itsetunnosta tai muuten vain perusvittumaisesta luonteesta, niinkuin valitettavasti kovin monella tänä päivänä.

Mä palan niin kirkkaalla tulella, että en viitsi jäädä masentamaan itseäni ihmisten pahantahtoisuuden ja ymmärtämättömyyden takia, vaan keskityn vastedes muunlaisiin asioihin. Aion myös vastedes keskittyä itseni kehittämiseen sen sijaan, että yrittäisin muuttaa kusipäiden maailmankuvaa. Se kun on osoittautunut vähän turhan isoksi työmaaksi.

Voihan se tietysti olla, että ymmärränkin olleeni väärässä kaikessa ja olen ihan oikeasti kusipää. Silloin mä palaan takaisin pyytämään kaikilta anteeksi, sillä omien virheiden myöntäminen ei ole mulle ollut ikinä kynnyskysymys kuten ei myös anteeksipyytäminenkään. Mä puhun aina sydämestäni ja seison sanojeni takana, niin nytkin.

Mutta kyllä mä siis tulen väkisinkin netissä pyörimään, joten tutut voi aina vilkutella tai laittaa vaikka mailiä, maili ja messenger-osoite pitäis olla tuolla profiilissa. Nyt on vaan vähän takki tyhjä ihan oikeasti ja paskan vastaanottotankki täynnä.

Mutta ei siinä mitään, kiitos kuluneesta ajasta kaikille fiksuille ihmisille siitä että olette olleet mukana starttaamassa tätä foorumia ja erityiskiitos muutamalle, kyllä te tiedätte itsenne.

Meitsi kuittaa ja kiittää ja poistuu lomailemaan ennalta määräämättömäksi ajaksi! Valoo ja iloo!


Kalle
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Härski
LähetäLähetetty: 10.12.2005, 22:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Suurkiitokset Kallelle foorumin starttaamisesta. Hieno homma. Ja huvittavinta on että isot optiot laukeaa sulle käyttäjämääristä osaltaan siksi että juuri noi sulle ja Lotharille vinoilleet kaverit toi sitä liikennettä Very Happy

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lady_Not
LähetäLähetetty: 10.12.2005, 23:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Harmi, hyviä lomia Kalle sitten vaan. Minen naamallani tänne tule, kun en haluu naapureitten juoruja kuunnella, mutta hengessä ollaan mukana Smile

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Badman
LähetäLähetetty: 11.12.2005, 0:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

No voi harmi. Minä kun vasta juuri löysin tämän foorumin pari viikkoa sitten Crying or Very sad
Ei täällä ainakaan tänä aikana ole ollut hirveää vittuilua ja provoilua missä suomalaiset ovat mestareita. Ainakin toisilla saiteilla. Mielestäni täällä on ollut aivan asiallista.

Suomalainen luonne vissiin on sellainen että kun toimii anonyymisti tai vaikka jonkun peltikuoren sisältä josta naamaa ei nähdä (auto) niin voi vapaasti vittuilla ja kiusata muita ihmisiä. Sitten taas kun ollaan nokakkain niin ollaan niin hiirulaisia ja lärvi pysyy varmasti kiinni.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 11.12.2005, 1:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Badman kirjoitti:
Suomalainen luonne vissiin on sellainen että kun toimii anonyymisti tai vaikka jonkun peltikuoren sisältä josta naamaa ei nähdä (auto) niin voi vapaasti vittuilla ja kiusata muita ihmisiä. Sitten taas kun ollaan nokakkain niin ollaan niin hiirulaisia ja lärvi pysyy varmasti kiinni.

Tossa on suuri totuus. Autoa ajaessa tekee mieli puida nyrkkiä noille etupuskurissani kiinni ajaville mutta kun tullaankin samalle parkkipaikalle niin hyvä ettei päivää sanota ja ollaan kohteliaita ettei avata samaan aikaan auton ovia Very Happy

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 11.12.2005, 23:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Ei näin helpolla pidä periksi antaa.

Sanoo vanha foorumisotien veteraani.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kalle
LähetäLähetetty: 8.3.2006, 14:38  Vastaa lainaamalla viestiä
The Grim Impaler


Liittynyt: 09 Elo 2005
Viestejä: 72

Jees, nyt voisi olla aika aktivoitua taas täälläkin... uskoisinkin, että tällä kertaa on virheistä ja vihjeistä otettu vaari, eikä näiden äidin pikku mussukoiden ikävät kommentit tee mulle enää suvee eikä talvee, koski ne sitten ketä hyvänsä.

Sen verran ehdin foorumia vilkaisemaan, että keskustelun taso on selkeästi noussut, uskoisin että suuri kiitos tästä kuuluu Assalle ja Härskille, mutta näköjään tänne on myös tullut uusia ja aktiivisia kirjoittajia. Ja ennenkaikkea hyviä ja sisällöllisiä kirjoituksia. Todella mahtavaa!

Joten enköhän mäkin taas sekaan mahdu, hei vaan kaikki tutut ja tuntemattomat! Kalle-setä yrittää olla vastedes provosoitumatta ja vajoamatta kiusanhenkien kanssa samalle tasolle. Smile

Sen lisäksi nyt on taas vähän enemmän aikaa ja mielenkiintoa paneutua myös tähän elämän aihe-alueeseen, mitä tämä foorumi edustaa.

Ääntä päin!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Härski
LähetäLähetetty: 8.3.2006, 16:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Kalle kirjoitti:
Jees, nyt voisi olla aika aktivoitua taas täälläkin...

Sika-hienoa !! röh-röh, ei muutta kuin tervetuloa.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 8.3.2006, 17:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Hula hula!! Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 8.3.2006, 18:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Ja heti joku rääväsuu ehti tuonne... Olisin antanut deleten rankaista, mutta tämä on yksi niistä harvoista alueista joissa en pääse pätemään Laughing

Tervetuloa taas joukkoon kuitenkin, Kalle!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 8.3.2006, 18:24  Vastaa lainaamalla viestiä






näitä kateellisia toisia tuomitsevia ihmisiä löytyy aina...ikävä kyllä, mutta kukas muu medät "herran nuhteessa" pitäisikään Rolling Eyes
Nassulla olen mukana itsekkin ollut jo pitkään ...tosin tuolla gallerian puolella, kerran nimimerkkiä muutettu kylläkin kun ns. sinkkuunnuin.

onhan se hienoa että nämä tuomitsijat elävät itse niin siveellistä elämää että on varaa muita tuomita/arvostella...herää vaan kysymys että mitä hel.....ä ne täällä tekee?

Noh antaa kaikkien kukkien kukkia.....
Takaisin alkuun
sinkku74
LähetäLähetetty: 8.3.2006, 18:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 07 Maa 2006
Viestejä: 24
Paikkakunta: Hki

hittolainen....tuo olin sitten minä...auttaa kummasti tämä kirjautuminen Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 8.3.2006, 18:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

On näitä nyt saatana...

Laitas Härski minulle tännekin oikeudet, niin alkaa harja heilumaan Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Sue
LähetäLähetetty: 8.3.2006, 19:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 04 Hel 2006
Viestejä: 38

Voi jestas Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 8.3.2006, 19:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
assa kirjoitti:
On näitä nyt saatana...

Laitas Härski minulle tännekin oikeudet, niin alkaa harja heilumaan Mad



Hei, hei sinä vitsi alkkareissa (nauramme)
Nuo muut ovat sentään säilyttäneet tasottoman tasonsa pärställään, sinä nolaaat itsesi alkkareissa. Kerro mitä mietit kun otit kuvan?????

Tässä mä oon, kulli pullottaa, jeesus et mä oon cool...

Modetat, so? Harva elvistelee sillä että osaa käyttää exeliä?

Ei voi olla mikä tunari luulee että exelin sauvamerkillä tai edes microsoftin excelillä on jotain moderaamisen kanssa tekemistä. Hemmetin kateelliset vellihousut.

Mutta vakavasti vastaan sinulle että täällä on K18 ikäraja, painu pentu kasvamaan ja palaa sitten täysi-ikäisenä tänne takaisin.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ylläpito tiedottaa

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker