Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Minä haen seuraa sinusta

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Minä haen seuraa sinusta  ~  Kuinka epäonnistua totaalisesti seuranhakuilmoituksessa?
assa
LähetäLähetetty: 29.9.2007, 10:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Usein kysellään miten voisi seuranhakuilmoitustaan parantaa ja mikä olisi se toimiva kaava jolla viestin lukija saadaan kiinnostumaan riittävästi yhteydenottokynnyksen ylittämiseksi (nyt puhutaan siis vain miesten ilmoituksista, naisten kohdalla riittää yksinkertainen "olen nainen ja kaipaan munaa", vastauksia tulee satapäin).

Koska täydellistä seuranhakuilmoitusta ei ole olemassakaan, ei edes koiteta keskittyä siihen puoleen. Käydään vain läpi hieman niitä juttuja joilla EPÄONNISTUT takuulla.

Lainaan tässä esimerkkeinä todellisia seuranhakuilmoituksia tältä alueelta. Tarkoitus ei ole loukata viestien kirjoittajia, ehkä hekin voivat ottaa opikseen.

Analysoin viestejä pätkä kerrallaan, ensimmäinen on hyvinkin tuore "Jarskin" vietsi.

Jarski - otsikolla "kakkosen kokeilua" kirjoitti:
Voit olla kokenut taikka kokematon (n) Mikäli sinua kiinnostaa kokeilla miltä se kuuluisa ja paljon puhuttu kakkonen oikeen tuntuu, niin tehdään se yhdessä. Koko ei ole este (pieni) Olen itsekkin ensikertalainen. Voit olla toki kokenut, mikäli haluja riittää opettamiseen..


Ensimmäiset mokansa Jarski tekee jo alkumetreillä. Nimimerkin valinta menee metsään, "Jarski" antaa perisuomalaisen kossua ja lenkkiä rakastavan jurokin mielikuvan. Ihan vaikka "Jarno" tai joku coolimpi "Jarzki" olisi ollut jo parempi vaihtoehto.

Otsikkokin karkoittanee suurimman osan potentiaalisista lukijoista. Seuraa hakevia naisia ei kiinnosta pätkääkään olla saamassa ensimetreillä melaa perseeseensä.

Samaa linjaa jatketaan itse viestiosiossa, eli ensin maalaillaan peppuseksistä jotain kummallisia legendoja, sen jälkeen tuodaan julki että oma vehje on pieni ja kruunataan lopputulos toitottamalla omaa kokemattomuuttaan. Sääliseksi toimii vain livenä, ei netissä....

Loppulausahduksen antama sävy on pikemminkin "emmä oikeen ossaa, mut jos nyt sit jaksat mun eteen nähdä vaivaa", kun sen pitäisi antaa kuva "hei beibi, et tosiaankaan halua missata tätä tilaisuutta".

Jatketaan!

Ukkomies - otsikolla "Ukkomies 50v Kotkasta" kirjoitti:
Mahtaisiko Kotkan seudulta löytyä hoikalle, ihan ok näköiselle ukkomiehelle seksiä ilman sitoumuksia. Koskan olen naimisisssa toivon että sinäkin olet varattu tai muuten haluat tarjota seuraa minulle. Ikähaarukka mielellään 18-45v


Nimimerkin valinta on nyt taas vähän mitä on, mielikuvitus ei olisi pahitteeksi. Otsikko sen sijaan on jo asiallinen ja kuvaava. Oikeastaan koko viestin pahin moka on unohtaa painottaa että on hakemassa NAISSEURAA, jonka johdosta todennäköisesti saa läjän vastauksia saman sukupuolen edustajilta. Ikähaarukkaa voisi myös tarkentaa, sillä tuollainen skaala antaa hieman "kaikki kelpaa" kuvan ja on aika epätodennäköistä että viestin perusteella joku 18v tiukkapimppi kiinnostuisi yhteydenotosta.

Jatketaan!

sissimuna - otsikolla "webcam seuraa nyt!!!" kirjoitti:
AdDATKAA mut meseen ja katsokaa kun strippaan teille sissimuna@hotmail.com

vain naisille


Tässä on todella voittoisa tapaus. Nimimerkistä ei lie tarvi erikseen mainita ja lapsellinen kaikkihetinyt!!! otsikkokin toimii kuin junan vessa. Itse viestissä kiimasta kankeat nakkisormet onnistuvat typottamaan ensimmäisen sanan kokonaan, eikä oikoluku ole tuttu käsite.

On sentään muistettu mainita että vain kauniimman sukupuolen edustajat kelpaavat, mutta hämmästyisin jos ketään sellaista on kiinnostanut katsella sissimunan verkkareiden venyttelyä.

Jatketaan!

jone hml - otsikolla "seuraa" kirjoitti:
löytyykö hämeenlinnasta pillua varatulle ukolle Embarassed


Noniin. Nimimerkki ja otsikko ovat juuri niin yksinkertaisia että kahdellakin aivosolulla selviää, eli korkealla eivät seuranhaun vaatimukset tässäkään ole.

Viestiosuus kruunaa koko setin, eli menee täysin samalle linjalle kuin lähipubissa kulmakunnan seinäruusulle kaatokännissä sönkötetty "panettaanannapilluu". Ei näin.

---------

Tässä aluksi sisäistettävää. Katsotaan lisää jatkossa myöhemmin. Ehkä ei enää tarvitse minulta privaviesteinä kysellä apua ilmoituksensa parantamiseen...


Viimeinen muokkaaja, assa pvm 29.10.2007, 18:26, muokattu 1 kertaa

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 29.9.2007, 10:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Summataan vielä jotakin, mitä EI kannata tehdä:

- Älä kirjoita ajatuksenvirtaa, muista äidinkielentunnin perusasiat, jäsentele ja oikolue tekstisi.

- Älä toitota munasi pienuutta tai ylipäätään mainitse sen kokoa.

- Älä hehkuta pelkkiä fyysisiä ominaisuuksiasi.

- Älä toitota kokemattomuuttasi, ellet tosiaan ole täysin neitsyt ja hae tarkoituksella "neitsyydenpoistajaa".

- Älä käytä ronskeja ilmaisuja kuten kyrpää, pillua, tussua.

- Älä hae seuraa liian laajalla ikäskaalalla, pidä ikähaarukka realistisena omaan ikääsi nähden.

- Älä pompota seuranhakuviestiäsi tunnin välein ylös vastaamalla siihen itse.

- ÄLÄ OLE EPÄTOIVOINEN! Muista, tärkeää on saada nainen haluamaan sinua, ei näyttää naiselle että itse haluat. Tämä on haastavaa seuranhakuilmoituksessa, mutta hei, nobody said it was easy.


Viimeinen muokkaaja, assa pvm 29.9.2007, 13:27, muokattu 1 kertaa

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 29.9.2007, 11:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Assa

Hienoa työtä - pointsit sulle !!!!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Archent
LähetäLähetetty: 23.11.2007, 12:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 23 Mar 2007
Viestejä: 2

assa kirjoitti:
Otsikkokin karkoittanee suurimman osan potentiaalisista lukijoista. Seuraa hakevia naisia ei kiinnosta pätkääkään olla saamassa ensimetreillä melaa perseeseensä.

Samaa linjaa jatketaan itse viestiosiossa, eli ensin maalaillaan peppuseksistä jotain kummallisia legendoja, sen jälkeen tuodaan julki että oma vehje on pieni ja kruunataan lopputulos toitottamalla omaa kokemattomuuttaan. Sääliseksi toimii vain livenä, ei netissä....


Hajosin. Kiitos tästä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 23.11.2007, 12:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Archent kirjoitti:
Hajosin. Kiitos tästä.
Archent Very Happy
Äläs nyt. Ei kai sentään. Assan ohjeistus seuranhakuun oli hyvä, minun mielestäni.
Yrittänyttä ei laiteta Jess!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 23.11.2007, 18:44  Vastaa lainaamalla viestiä






Kokemuksen syvällä rintaäänellä toteaisin, että ilmoituksen sisällöllä ei tunnu loppujenlopuksi olevan juurikaan merkitystä.

Oleellista on, että se on oikeaan aikaan oikeassa paikassa.

Kyllä täältä seuraa löytää, mutta onko se sitten kaiken vaivannäön arvoista, siitä voidaan sitten olla montaa mieltä.

Myöskään sillä, että onko ilmoituksessa kuva vaiko ei, ei tunnu olevan mitään merkitystä. Kuvallinen ilmoitus saa useampia lukukertoja, mutta ei välttämättä yhtään enempää vastauksia.

Itseäni suuresti huvittavat nuo muutamat kalukuvat joista jo puusilmäkin näkee niiden olevan tietokoneella manipuloituja tai sitten netistä kaivettuja. Ilmeisesti "nörtit" viihtyvät täällä keskimäärin paremmin kuin muut. Tämä tosin ihan puhtaasti mututietoa.

Aion jossain vaiheessa vielä testata mikä vaikutus kasvokuvalla, tai sitten reilusti kokovartalokuvalla jossa myös kasvot näkyvät, on vastausmäärään.

Yhteenvetona voin todeta seuraa löytyneen ilman kuvaa olleella muutaman rivin ilmoituksella ja sitten myös kuvallisella jossa näkyi ihan aito pieni pippelini. Laughing

Jos vuoden aikana saa noin viisi vastausta joista kaksi johtaa vällyjen väliin, niin saa olla jo aika tyytyväinen.

Jos baarista joutuu lähtemään tyhjin käsin, niin on käynyt todella huono tuuri. Käytännössä sieltä seuraa löytyy aina. Tuosta voi kukin sitten hiljaa itsekseen miettiä, että kannattaako seuran etsiminen täältä.
Takaisin alkuun
Form
LähetäLähetetty: 25.11.2007, 12:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 25 Mar 2007
Viestejä: 2

Anonymous kirjoitti:
Jos baarista joutuu lähtemään tyhjin käsin, niin on käynyt todella huono tuuri. Käytännössä sieltä seuraa löytyy aina. Tuosta voi kukin sitten hiljaa itsekseen miettiä, että kannattaako seuran etsiminen täältä.


No näinhän se aika pitkälti menee.

Mikä se sitten mahtaisi olla se paras paikka, nimenomaan kun se mikä omaan kuvioon tuntuisi istuvan ei ole se baarien irtoseura, vaan ei myöskään perinteinen parisuhde. Vaan sieltä väliltä; pitkäkestoisempi, vakituisempi, ei kuitenkaan suuria sitoumuksia sisältävä - mutta pieniä sitoumuksia kuitenkin, vahvasti seksille perustuva - mutta silti muitakin ulottuvuuksia sisältävää...

Näiden välimuotojen haeskelu tuntuu olevan aikamoista hakuammuntaa, missä liikkuvat ihmiset, jotka eivät oikein sovi valmiisiin peruslokeroihin.

Ihan vaan tällaisena ääneen pohdiskeluna.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 4.9.2008, 3:10  Vastaa lainaamalla viestiä






Minä olen kanssa miettinyt, että mahtaako miehille kukaan oikeasti vastata. Tuolla kun oli jotain 3500 ilmoitusta "mies etsii naista". Toisaalta, jos erottuu joukosta positiivisesti, eli ei pistä kyrpänsä kuvaa ilmoitukseen, eikä itse ilmoituksessa ala kertomaan, että mulla on 20cm pitkä niin ei ainakaan ole huonompaan suuntaan. Se on sit eri asia, että jotain pitää keksiä mikä herättää mielenkiinnon ja huomion, siis positiivisella tavalla.
Takaisin alkuun
jehu
LähetäLähetetty: 1.2.2009, 13:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 01 Hel 2009
Viestejä: 1

Totta,naisen huomion herättäminen kaikkien muiden ilmoitusten keskeltä vaatii jotain mitä en tiedä...ja kyllä baareista on usein joutunu yksin poistumaan...
Kerran olen testannu yhtä teoriaa (ja nyt ei saa suuttua,olen avomielinen mut rohkeus toteutukseen loppui) Et mitäs jos laittais ilmoituksen mies etsii miestä!?! Johan vastauksia alkoi tulla...mutta kuten totesin rohkeus kokeiluun loppui...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
krista
LähetäLähetetty: 29.12.2010, 13:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 29 Jou 2010
Viestejä: 3
Paikkakunta: helsinki

Onko sulla neuvoa miten tehdä hyvä ilmoitus Sad en meinaa uskaltaa tehdä olen tosi uusi täälä. Pelkään että teenkin tosi huonon.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hissukka
LähetäLähetetty: 29.12.2010, 23:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 14 Tou 2009
Viestejä: 42

krista kirjoitti:
Onko sulla neuvoa miten tehdä hyvä ilmoitus Sad en meinaa uskaltaa tehdä olen tosi uusi täälä. Pelkään että teenkin tosi huonon.


Ihan hyvän ilmoituksenhan sä olit tehnyt. Ehkä olisit voinut pikkasen enemmän jopa laittaa jotain ehtoja, ettet huku vastauksiin (tosin eipähän kaikki niitä ehtoja lue/ymmärrä muutenkaan). Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
krista
LähetäLähetetty: 30.12.2010, 0:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 29 Jou 2010
Viestejä: 3
Paikkakunta: helsinki

Kiitos sinulle rohkaisusta ja neuvoista Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vatupassi
LähetäLähetetty: 16.6.2011, 23:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 16 Kes 2011
Viestejä: 28
Paikkakunta: Helsinki

Minullekin voisi kelvata vinkit, millainen supliikki täällä on. Suora kannattaa olla, tiedän. Sain jotenkin sellaisen kuvan, että joitakin sanoja ei pidä viljellä ja ei pidä olla liian anteeksipyytäväinen "en oikein osaa, mutta jos sinä vähän neuvot"-tyyppiä, mutta että ei liian suorakaan ehkä, ei liian asiaan menevä kenties? Puhutaanko täällä asiasta sen nimillä, vai onko tässä löydettävä joku salainen inside-polku, ennenkuin pääsee eteenpäin? En tunne tällaisen palstan kieltä - alan trendejä, mutta nainnista nautin - niinkuin aina ennenkin.

Onko täällä elämää? Huhuu! Onko täällä ketään? Taitaapi olla muinoin kuollut tämä palsta. Tosin -hämmästys - katsoin, että hurjalla vauhdilla yli sata henkeä nyt lukenut esimerkiksi minun ilmoitustani. Tai sitten täällä on joku palstahöperö, joka yksinänsä klikkaa sata kertaa edestakaisin tekstini linkkiä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
aina valmis
LähetäLähetetty: 21.6.2011, 15:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 21 Kes 2011
Viestejä: 3

Suoraan asiaan. Ei mene kummankaan aika hukkaan?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
aina valmis
LähetäLähetetty: 21.6.2011, 15:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 21 Kes 2011
Viestejä: 3

Suoraan asiaan. Ei mene kummankaan aika hukkaan?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Minä haen seuraa sinusta

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker