Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Minä haen seuraa sinusta

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Minä haen seuraa sinusta  ~  Kuinka epäonnistua totaalisesti seuranhakuilmoituksessa?
Amalia
LähetäLähetetty: 23.6.2011, 17:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 23 Kes 2011
Viestejä: 2

Kyllä asiaankin voi käydä suoraan, mutta saman asian voi sanoa monella eri tavalla. Jos kieli jota käytetään, on monipuolista ja oikein kirjoitettu, vedotaan myös älyyn ja asetetaan sillä haastetta. Vaikka haluaisinkin kunnon menoa, en oikein innostu harrastamaan sitä henkilön kanssa, jonka kieliasu on kuin ekaluokkalaisen harjoitusvihkosta; täynnä virheitä ja kaksi lausetta vaivaisesti raapustettuna. Silti tuo ilmaisutaito ei taas takaa millään lailla taidoista seksin alalla. Hiljaisissa vesissä jne...Joten sattumankaupaksi tämä menee kuitenkin
Toisaalta myös selkeä oman halun ilmaiseminen voi olla jopa kiihoittavaa. Toistaiseksi seksitreffien ilmoituksista vain harva saa kiinnostumaan. Ja älkää hyvät miehet laittako niitä kikkelikuvia!! Penistä on mukava katsella, mutta ei todellakaan treffi-ilmoituksessa. Siitä saa sen kuvan, että teidän elämänne pyörii vain oman kalunne ympärillä (Narkissos). Ettekö te olekaan pimperoa etsimässä!?
Ja vielä nimimerkille Vatupassi haluaisin kertoa, että ilmoituksesi on yksi niistä harvoista, joka sai kiinnostumaan. Vaikutat mielenkiintoiselle ihmiselle, joka pystyy selkeästi ja rehellisesti ilmaisemaan toiveensa . Ottaisin yhteyttä, jos asuisit lähempänä kotipaikkaani. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vatupassi
LähetäLähetetty: 23.6.2011, 18:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 16 Kes 2011
Viestejä: 28
Paikkakunta: Helsinki

Kiitos, Amalia! Ja kiitos palautteesta! Tuo oli minulle erittäin tärkeää tietoa, että sanoit, miten ilmoitukseni on luettavissa. Naiseltahan minä sitä tietoa tarvitsenkin.

Ajattelinkin, että jos lässytän liikaa jotain omiani, ei se norjistu miksikään se juttu. Toisaalta, jos puhun, kuin ääliö, miksi joku haluaisi tavata sellaista. Niistä kikkelinkuvista olen ajatellut, että "se selviää". Ihan luonnostaan ajattelen, että jos jotakin toinen haluaa tietää, niin kenties jotakin kasvoista. En halua kuvata elintäni nettiin. Sitten kun alussa ilmoituksessani luki että "kuuman kahvipannun ääreltä pukille", niin ajattelin ensin, että lennänkö nyt ihan tosissaan ulos täältä siksi, että mainitsin juoman, mitä Suomessa juodaan enemmän, kuin missään muualla koko maailmassa. Toiseksi tuli mieleeni, että olenko yksinkertaisesti kiinnostava, jos löpisen kahvipannusta. Haluaako kukaan naida minua kahvin kanssa. Että käyn jonnekin pirttiin, jossa keinutuoli kiikkuu ja ääni sanoo: "Otettakkoos sumpit?" Päätin sitten jäättää sen sikseen.

Päädyin siihen, että koetan ilmaista itseni selkeästi ja seksikkäästi. Kiitos Amalia, ja harmin paikka, että asustelet kaukana Wink

_________________
lahetyssaarnaajaapostoli@wippies.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Minä haen seuraa sinusta

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker