Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Nettiseksiä....
Vieras
LähetäLähetetty: 13.11.2007, 11:35  Vastaa lainaamalla viestiä






Tähtisumun seksikkäimmältä kysyisin tietenkin ensimmäisenä et minkä sortin nikki mahtaa olla siellä palstalla missä niitä nettiseksiin pyytelyjä tulee ja millainen kuva jos sellainen on?Smile ja nettiseksi on kyllä ainakin itsestäni kivaa mikäli on webcam käytössäSmile ja onhan toki olemessa miehiä jotka ruinaavat seksiä naiselta ku naiselta paikasta riippumatta ja näitä miehiä kyllä löytyy jokaiselta treffi palstalta suurin osa on näitä vcarattuja tai sit muuten vaan piiraan persoja eli ihan hyvä nyrkkisääntö on et yleensäkin kannattaa suunnata se seksin kerjuu sinne missä se ei muita häiritse eli juuri tänne seksitreffien sivuille jotka on nimenomaan sitä varten:D et täällä ku kirjottelee niin siitä voi jo päätellä et mitäs siellä mielessä liikkuu;)Very Happy
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 13.11.2007, 14:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

vieras kirjoitti:
Tähtisumun seksikkäimmältä kysyisin tietenkin ensimmäisenä et minkä sortin nikki mahtaa olla siellä palstalla missä niitä nettiseksiin pyytelyjä tulee ja millainen kuva jos sellainen on?
Siis kysytkö nyt, että kuka nikki on kyseessä? Sitä en voi kertoa, yksityisyyden vuoksi. Kuviaanhan nuo miehet eivät ole laittaneet esille.
En myöskään mainitse yhtä palstaa mistä niitä tulee, koska niitä tulee vähän jokaiselta saitilta, missä olen surffaillut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 13.11.2007, 15:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

^Taisi vieras tarkoittaa lähinnä sitä, että onko nimimerkkisi jotenkin viekoitteleva tai muuten vaan kiusoitteleva, jotta se saisi miehet hyppimään seinille...

Esimerkkinä toimii hienosti sanonta: Antaa ymmärtää, muttei ymmärä antaa... Laughing

Vieraan kanssa siinä mielessä samoilla linjoilla, että miksi hakeutua sellaisiin paikkoihin, joissa tarkoitus miltei yksinomaan on juurikin seksi jossain sen monissa muodoissa. Siis jos menee jonnekin erotiikka-/ seksi- chattiin, tuskin sieltä on turha odottaa löytävänsäkään muuta kuin hepin heiluttajia. Sama pätee myös siihen, että miksi mennä jonnekin treffi-palstalle hakemaan juttukumppania, kun sen tehtävä on tarjota nimenomaan seuralaisia toinen toisilleen. Niin ikävää kuin se onkin, taitaa suomessa olla aika vähän ihan yleisellä tasolla olevia keskustelukanavia (ainakaan seksiin liittyviä), jonne ei olisi eksynyt puutteessa kiemurtelevia kansalaisia -seuraa haetaan nyt kaikkialta, hinnalla millä hyvänsä!

Äm-irkki on ehkä ainuita vaihtoehtoja nykyään, jossa esim. seksi-asioista pystyy puhumaan ilman sen kummempia ehdotuksia (kunhan ensin löytää siihen sopivan kanavan). Johtuisikohan se siitä, ettei tälläisillä "puutteessa elävillä" riitä taito muuhun kuin siihen Cityn chattiin... Rolling Eyes

Joillekin nettiseksi on ainut tapa saada se "tyydytys". Kun on tarpeeksi epävarma itsestään, ei live-tapaamiset luonnistuisi enää mitenkäänpäin ja ainut tapa saada se tarvitsevansa huomio ja tyydytys tarpeilleen on juurikin netti. Moni uskaltaa avautua piilosta käsin, sillä silloinhan kukaan ei voi tavallaan lytätä enää enempää sinua itseäsi... Tai toki voi, mutta netissä sinulla on aina pakotie ja mahdollisuus yrittää uudelleen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 13.11.2007, 15:46  Vastaa lainaamalla viestiä






Henk. koht. on hyvin vaikea ymmärtää että miten vois saada kiksit nettiseksistä, netti on kyl ihan ok kun etsii, mutta tietysti siinäkin saa olla aika tarkkana että ei tuhlaa aikaansa väärällä sivustolla. Tämä foorumi on ihan ok noin jos vaikka tahtoo nauraa vaikkapa noille "onko mun pippeli jne." jutuille mutta ei täältä seuraa kannata hakea. Very Happy
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 13.11.2007, 16:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Se on kyllä totta, että monikaan täällä aiheesta keskustelija ei ole vähääkään kiinnostunut panoja täältä hommaamaan.

Naisena voin kertoa, että tonne privaan tai sähköpostiin tulee kyllä järjestään jokaiselta seuranhaku-ilmoituksen jättäneeltä viellä erikseenkin viesti. Miksiköhän on niin vaikea tajuta, että vaikka aiheen ympärillä keskustellaankin, niin emme välttämättä ole sitä itseään vailla -etenkään satunnaiselta kanssakulkijaltamme?!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 13.11.2007, 18:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Eliksiiri kirjoitti:
^Taisi vieras tarkoittaa lähinnä sitä, että onko nimimerkkisi jotenkin viekoitteleva tai muuten vaan kiusoitteleva, jotta se saisi miehet hyppimään seinille...
Eliksiiri, mun nikkini on aivan tavallinen, siinä ei pitäisi olla mitään viekoittelevaa.

Lainaus:
Vieraan kanssa siinä mielessä samoilla linjoilla, että miksi hakeutua sellaisiin paikkoihin, joissa tarkoitus miltei yksinomaan on juurikin seksi jossain sen monissa muodoissa. Siis jos menee jonnekin erotiikka-/ seksi- chattiin, tuskin sieltä on turha odottaa löytävänsäkään muuta kuin hepin heiluttajia.
Kun mielestäni ne ovat ihan tavallisia saitteja, joissa ikäraja alkaa 12 vuodesta.
En käy missään erotiikka/seksichateissa, eli en ehdontahdoin hakeudu sellaisiin.
Eräs käyttäjistämme kerran mainitsi minulle yhden saitin, mutta varoitti ystävällisesti pelinhengestä. Kävin katsomassa pääsivulla, mutta en innostunut lainkaan tuosta sivustosta. Mielessäni kaikuivat nuo käyttäjän antamat varoitukset.
Minua, kun joissain asioissa helppo vedättää. Edelleen liian sinisilmäinen Rolling Eyes

Tuo kai johtuu siitä, että minä haluan nähdä maailman hyvänä, vaikka se on oikeasti kaikkea muuta, siitä puolisokin sanoi, että minä pakenen maailman kauhuja. Mutta en kertakaikkiaan voi sille mitään.
Sillä kun katselen epäoikeudenmukaisuutta yms. minulla nousee hirvittävä raivo ja huudan niin että oksat pois, Polttaa päreet tulee onneton olo, kun ei voi auttaa pulassa olevia.* very sad and cry* Ja ei ne, jotka ovat epäoikeudenmukaisia kuule vaikka kuinka niitä haukkuisin. Vaikka päälläni seisoisin, maailma on, mikä on.


Lainaus:
Moni uskaltaa avautua piilosta käsin, sillä silloinhan kukaan ei voi tavallaan lytätä enää enempää sinua itseäsi... Tai toki voi, mutta netissä sinulla on aina pakotie ja mahdollisuus yrittää uudelleen.
Tuo oli hienosti sanottu Peukku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 14.11.2007, 5:29  Vastaa lainaamalla viestiä






Eliksiiri ymmärsit juuri niin kuin tarkoitinki:) ja miesten seksuaalisen mielenkiinnon laukaisemiseksi ei varmaan paljoa tarvi:D jos nikki vähänkään viittaa seksiin tai on ees sinnepäin niin varmaan tulee ehdotuksia:D tai jos nikissä on kuva jossa pikkasen rintojen kaari vilahtaa tai omaa seksikkään kropan ja sellasen on näytille laittanu niin se on joidenki miesten mielestä merkki siitä et toi on kiinnostunu seksistä siinä määrin et se varmaan ois kiinnostunu tietynlaisista ehdotuksista:D eli jos esim. tähtisumun seksikkäin on nikkinä niin hyvin todennäköistä on et ehdotuksia saa:D osa miehistä kun on varustettu erittäin vajavaisella aivokapasiteetilla:D ja on nimenomaan tärkeintä et kattoo vähän et millasen nikin itelleen valkkaa ja millasen esittely kuvan laittaa itestään jos ei kovin hirveitä määriä ehdotuksia haluu:) ja siltikään niiltä ei välttämättä välty:D osa miehistä ku on sitä mieltä et naiset on samanlaisia kuin he ite:D et kaikki kelpaa ja mielessä pyörii vain yks asia:D ja täytyy munki nyt myöntää et olen mies mut en mikään piparin kerjääjäVery Happy vaan osaan kyllä käyttäytyä niin netissä kuin muuallakin naisia kunnioittavasti toisin kuin jotkin miehet mutta kaikillehan ei ole annettu ees lusikalla sitä aivo kapasiteettia joten yritämme ymmärtää myös heitäVery Happy
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 14.11.2007, 8:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
esim. tähtisumun seksikkäin on nikkinä niin hyvin todennäköistä on et ehdotuksia saa:D


Ihan sivuhuomautuksena että tuo "Tähtisumun seksikkäin" ei ole nick, vaan foorumin antama statusnimike kirjoitettujen postausten määrän mukaisesti.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 14.11.2007, 11:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Anonymous kirjoitti:

jos nikki vähänkään viittaa seksiin tai on ees sinnepäin niin varmaan tulee ehdotuksia:D tai jos nikissä on kuva jossa pikkasen rintojen kaari vilahtaa tai omaa seksikkään kropan ja sellasen on näytille laittanu niin se on joidenki miesten mielestä merkki siitä et toi on kiinnostunu seksistä siinä määrin et se varmaan ois kiinnostunu tietynlaisista ehdotuksista:D


Tuota, tuota, kerrotakoon nyt sitten mikä mun nikkini on: Kaunismarjaana ja MadameRaffe. En laita koskaan näytille kroppaani vain kasvot.


Lainaus:
millasen esittely kuvan laittaa itestään jos ei kovin hirveitä määriä ehdotuksia haluu:) ja siltikään niiltä ei välttämättä välty:D osa miehistä ku on sitä mieltä et naiset on samanlaisia kuin he ite:D
Minä jouduin laittamaan nikkiini huomautuksen: En hae seksiseuraa. Johan vähenivät pyytelyt. Tein seikkaperäiseti tiettäväksi, mitä etsin.
Nyt kuitenkaan en ole jaksanut kahlata noita saitteja lävitse.


Lainaus:
et kaikki kelpaa ja mielessä pyörii vain yks asia:D


Tämä on ilmeisemmin tosiasia. Minusta kuitenkin mahdolliset seksikumppanit haetaan/tavataan livenä.
Niin monia järkytyksiä on varmasti usealle tullut tästä virtuaalikemioista yms. että sitten kun tavataan, osapuoli onkin aivan jotain muuta, kuin on antanut kuvan itsestään.
Minä en valehtele koskaan netin toisessa päässä olevalle keskustelukumppanille, se ei kuulu tapoihini lainkaan.

Assa tuossa jo sanoinkin, että tuo "tähtisumun seksikkäin" tulee siitä kuinka paljon tänne on postaillut viestejä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 14.11.2007, 13:32  Vastaa lainaamalla viestiä






Juups eli tiesin kyllä et ei se oo kenenkään nikki vaan otin sen juuri siks esimerkiksi et kun ei kenenkään nikkiin sinänsä oo tarkoitus puuttua ja oli sopiva viaton hyvin nikiksikin kelpaava mut saattaa aiheuttaa jonkun päässä ajatuksen tyngän et tolta varmaan saa pesääVery Happy ja lisäks vielä et kyllä monille miehille nykyään joutuu aika isolla kuulemma kirjottaan ETTEI oo KIINNOSTUNU SEKSISEURASTA:D
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 14.11.2007, 13:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Tosta Madamesta mulle tulee mieleen joku alistaja ruoskan kanssa. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 14.11.2007, 14:16  Vastaa lainaamalla viestiä






Lainaus:
Tosta Madamesta mulle tulee mieleen joku alistaja ruoskan kanssa. Laughing
olen kyllä Eliksiirin kanssa samaa mieltäVery Happy ja onhan tuossa tämänkin sivun seinän takana toi seksitreffi sivu eli sieltä ku harhailee tälle puolen voi olettaa et täällä on sama meininki:D ja sieltähän jo löytyy tarjouksia ihan laidasta laitaan löytyy kuvia ilmaiseksi ja maksusta sit mese seksiä näkyi olevan tarjolla laidasta laitaan kuvien vaihtoa ja paljon paljon muuta yhdessäkin ilmoituksessa naisille tarjotaa nettiseksiä ja jopa kuvia ihan millasen nainen haluu miehille ei tainnu sellasta kyllä olla eli ei se ihme oo jos tälläkin puolella kävijät ehdotuksia heittelee ku kuiten sama sivuhan tää on:D
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 14.11.2007, 14:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Eliksiiri kirjoitti:
Tosta Madamesta mulle tulee mieleen joku alistaja ruoskan kanssa. Laughing
Laughing Laughing Minusta madamesta tulee mieleen vanha rouva, lähinnä Repeää

Erään hepun kanssa laskin tsoukkia ja sanoin olevani Lady Domina Repeää
että mua huvitti tuo suuresti.

En vain miellä itseäni miksikään titteliksi, Rouva, hieno nainen. Tästähän on ollut juttua aiemmin tuolla titteleissä.
Siis minun mielestä kaikki tittelit vain pois.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mielikuvitus
LähetäLähetetty: 14.11.2007, 15:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ehkä nettiseksi on käsittämätöntä niille, jotka elävät lähinnä fyysisessä maailmassa. Mutta onhan olemassa ihmisiä, joilla ns. normaali seksi on mahdotonta. Tämä vain esimerkkinä.

Itse käytin vuosikaudet oman miehen kanssa kiihottumiseen keskustelua seksistä, seksitilanteista, ihan nokatusten siis, se oli ainoa tapa kiihottua. Fyysinen kosketus ei tee minulle juuri mitään. Jos toinen osapuoli kirjoittaa hyvin, ja on mielikuvitusrikas, nettiseksi on itselleni joskus jopa parempaa kuin fyysinen seksi. Vaikka en edes runkkaisi. Koska se orgasmi ei ole siinä se paras osa, vaan se jännitys, mielenkiinto ja kiihtymys.

Niin, olen siis nainen, ja todellakin pidän nettiseksistä. Mutta toisen osapuolen on oltava hyvä siinä, ei vain jotain mulla on täällä pystyssä-tyylistä.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 22.4.2008, 14:28  Vastaa lainaamalla viestiä






Skippaan nyt kaikki vastaukset suoraan ja puhun vain omasta kokemuksestani.

Tällä hetkellä on aika suuri välimatka vakituiseen kumppaniin työn vuoksi, joten nähdään suhteellisen harvoin. Sad Mutta iltaisin jutellaan mesessä ja saattaa jutut mennä vähän tuhmemman puolelle. En tiedä onko tämä suoraan verrattavissa nettiseksiin, koska kumpikaan meistä ei tyydytä itseään samalla. Mutta kuvittelemme seuraavan seksikokemuksemme ja puhumme sitten siitä, ns. elämme siinä. Se on ihan kiihottavaa, mutta ei se silti koskaan mihinkään itsetyydytykseen etene. Avomies on joskus kertonut, että hänellä on seisonut samalla, mutta siihen se on jäänyt.

Ja tietenkin tämä kuviteltu kokemus sitten toteutetaan kun seuraavan kerran nähdään ja se vasta ihanaa onkin. Wink
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker