Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ideat ja palautteet  ~  Syvästi Anteeksi Eliksiiri
kieliMies26
LähetäLähetetty: 29.10.2007, 10:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 26 Hei 2007
Viestejä: 12

Crying or Very sad Anteeksi että kielenkäyttöni oli sellaista mutta joskus menee yli ymmärryksen jotkin asiat ja mulla meni yli se että poistit kirjoituksen.
Mutta nyt kyllä suuresti ihmetyttää että miks mä en löydä omia vanhoja ilmotuksii mistään että voin poistaa ne? ja eikös ylläpito vois poistaa vaikka 48 tunnin jälkeen kaikki viestit että uusia mahtuu?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 29.10.2007, 11:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Siirsin viestisi pois seuranhausta, koska mielestäni se ei sellainen ollut.

Edellinen seuranhakusi on tällä hetkellä Minä haen seuraa sinusta -osion alkupäässä. http://www.seksitreffit.com/forum/viewtopic.php?t=3973

Kuten kirjoitin jo viimeksi, jokainen ihminen ei voi laittaa itsestään montaa ilmoitusta, koska muutoin osio täyttyisi todella tiuhaan tahtiin. Olisi varmasti hyvä asia poistaakin vanhoja ilmoituksia, mutta sitten olisimme taas yhden ongelman edessä: Mistä tietää, kuka haluaa ilmoituksen olevan voimassa pysyvästi ja kuka on valmis kirjoittamaan uuden kahden päivän välein? Tämän vuoksi on katsotu parhaaksi, että ilmoittaja itse voi muokata omaa jo olemassa olevaa ilmoitustaan.

Voit siis mennä vanhan viestisi kohdalle, valita edit ja kirjoittaa viestisi otsikkoa myöten uudelleen. Kun lisäät vielä viestiketjusi loppuun esim. viestin "päivitetty", niin kaikki tietävät hakusi olevan edelleen voimassa ja samalla viesti nousee listan ensimmäiseksi. Se on totta, että viestit helposti hukkuvat niiden paljouteen, mutta ilmeisesti seuranhaku-vietti on ihmisillä kova.

Lisäksi haluan painostaa viestin ulkomuotoa ja sisältöä. Viestejä tulee niin paljon, että seuranhakuun kannattaa panostaa kunnolla. Mikäli naiset seuraa todella ovat etsimässä, kannattaa pitää hyvä myyntipuhe itsestään. Tällä hetkellä en tiedä yhtään sellaista yhden lauseen- ilmoitusta, johon joku olisi ihan vakavissaan vastannut. Panosta siis oikeasti ilmoitukseesi, niin ehkäpä tuolloin juuri sinun viestisi on aina Nro 1!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 29.10.2007, 11:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

"Minä haen seuraa sinusta" alue poistelee vanhoja viestejä automaattisesti. En muista mikä oli ajanjakso, mutta arvelisin noin 2 kuukautta.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker