Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Aina poikamies
Vieras
LähetäLähetetty: 31.10.2007, 23:16  Vastaa lainaamalla viestiä






Aiemmin olen kertonut kuinka olen poikamies ja sellaiseksi tulen jäämään. Sen olen tajunnut jo jonkin tovin sitten. Se mikä minua ihmetyttää että aina kun minä asiasta kerron niin reaktiot ovat suorastaan vihamieliset.

Minä harrastan maksullisissa naisissa käyntiä. Suomessa se ei ole laitonta. Olen 188cm pitkä ja 85kg painan enkä muutenkaan mitenkään ulkoisesti poikkeava mutta siitä huolimatta maksulliset naiset ovat olleet minun ainoa seksin lähde jo parin vuoden ajan. Jos en kävisi maksullisissa niin olisin aina puutteessa ja, sori vaan femakot, minä en moista ajatusta sulata.

Siis, olen yli kolmekymppinen ja parin vuoden ajan olen maksullisia käyttänyt eli aika monta ns aktiivista vuotta siinä on ollut, että ihan ns oikeata suhdetta olen hakenut. Joka kerta vaan vituralleen. On kokeiltu vaikka mitä ja tätä eli yrittämisen puutteeseen ei homma ole kaatunut. Kenties sitten vaan olen niin vastenmielinen että minä en vaan kelpaa. Ikävä todeta mutta menneiden vuosien kokemukset ainaskin viittaavat siihen suuntaan.

Pari vuotta sitten tulin siihen pisteeseen että nyt saa riittää ja aloin käymään maksullisissa. Se jokseenkin muutti elämäni ja olen taas ehyt ihminen. Aluksi tietenkin olin hieman epäröivä mutta suurin osa heistä on opiskelijatyttöjä lisätienestin tarpeessa. Suomessa prostituutioon ei liity pakottamista joten moraaliset dilemmat voi unohtaa.

Minulle on todellakin totaalisen yksi lysti se, että ei se tyttö minulle pillua antaisi ellen minä hänelle maksaisi. Sen verran mitä olen esim netin kautta ns oikeata seuraa etsinyt niin tarjolla on vain yli 30v yh-äitejä, ei mitään heitä vastaan, mutta mielummin vaikka maksan seksistä. No, surullinen osa tätä tarinaa on se, että itsekin olen yli 30v joten jos minua ei omanikäiseni elämää kokeneet naiset kiinnosta niin ihan vapaasti voinkin sitten olla vanhapoika loppuelämäni. Minä olen ajatukseen alistunut.

Se mikä minua ihmetyttää on se vihamielinen vimma millä tämän kaltaista viestiäaina tervehditään. Minun kohdallani ajatus parisuhteesta on täysin utopiaa enkä usko että minulla koskaan on yhtäkään suhdetta kenenkään naisen kanssa. Jos minä maksan seksistä
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 31.10.2007, 23:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Vihamielisyyttä tuskin saat muuta kuin tälläaisella jatkuvalla rutinalla.

Jos olet tilanteeseesi tyytyväinen, miksi tilität asiasta?

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 31.10.2007, 23:38  Vastaa lainaamalla viestiä






Jatkuva rutina? Viimeksi joskus keväällä kirjoitin tästä aiheesta. Mutta joo, jos asioita aletaan laittaa vaakakuppiin huomioon ottaen minun henkilökohtaiset ominaisuudet niin kenties sittenkin olen löytänyt sen tilanteen, jota parempaa en tule löytämään.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 1.11.2007, 8:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Niin. Ei sillä väliä kirjoititko viimeeksi kolme päivää vai puoli vuotta sitten. Mutta jos kirjoituksesi ei silloinkaan saanut oikeastaan mitään sellaista vastakaikua jota kenties tavoittelet, miksi toistella?

En vain ymmärrä mikä tarkoituksesi on, niin ristiriitaista on tekstisi. Toisaalta valitat ettet haluamasi kaltaista kumppania saa ja turvaudut maksullisiin palveluihin, heti perään kuitenkin korostat että tämä on mielestäsi hyvä ja toimiva tilanne.

What would Dr.Phil do?

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 1.11.2007, 19:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Dr. Phil says ...You need to stop that Mr.Moaner ,just stop and take you self on the balls (if got ones) ,and just stop being so moaning and bitching .Ehkäpä tässä olisi ainesta yhteen blogiin "elämäni poikamiehenä ;kuinka oppia valittamaan ja vaikeroimaan ja olla samalla katu-uskottava Cool life sucks,some fucks,you just ducks....

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 1.11.2007, 20:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online


_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 1.11.2007, 21:25  Vastaa lainaamalla viestiä






En minä todellakaan kerjää mitään "säälikää minua"-juttua, en todellakaan, mutta en minä myöskään kaipaa vittuilua varsinkaan kun en tahallani ärsytä, eli en trollaa.

Niin, ja mitä itseeni tulee, niin jos vertaa tilannettani esim kahden vuoden takaiseen jolloin en vielä käynyt maksullisissa niin kyllä nyt on parempi. Eihän maksulliset tietenkään mikään optimitilanne voi olla mutta joillekin miehille, itseni mukaanlukien, ainoa varteenotettava vaihtoehto. Minun kohdallani ajatus suhteesta on täysin utopistinen. Minulla ei sellaista tule koskaan olemaan, halusin tai en.

Kuitenkin, nyt on asiat paremmin kuin aiemmin. Monet maksullisten asiakkaista on naimisissa olevia miehiä ja heidän kohdallaanhan asia on hieman rumempi kuin minun kohdallani, joka on vapaa tekemään mitähaluaa eikä ole tilivelvolinen kenellekään. En kuitenkaan heitä tuomitse sillä jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin jos minulla sellainen ihme kuin suhde joskus olisi niin lopettaisinko maksullisissa käynnin? Tuskinpa. Itseasiassa, en varmasti lopettaisi mutta silloinhan minun pitäisi tehdä se salassa.

Sitten taas, jos mies käy maksullisissa niin hän ikäänkuin sinetöi oman kohtalonsa. Hänellä ei voi enää sen jälkeen suhdetta ollakaan sillä jos hän kertoisi naiselle että on moista tehnyt niin 99% todennäköisyydellä nainen jättäisi mutta jos ei kertoisikaan niin on hyvin mahdollista että asia joka tapauksessa paljastuisi.

Itsekin aloitin maksullisissa käymisen siinä vaiheessa kun olin täysin varma siitä, että minun elämässäni ei koskaan mitään suhdetta tule olemaan.
Takaisin alkuun
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 1.11.2007, 21:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Anonymous kirjoitti:

Sitten taas, jos mies käy maksullisissa niin hän ikäänkuin sinetöi oman kohtalonsa. Hänellä ei voi enää sen jälkeen suhdetta ollakaan sillä jos hän kertoisi naiselle että on moista tehnyt niin 99% todennäköisyydellä nainen jättäisi mutta jos ei kertoisikaan niin on hyvin mahdollista että asia joka tapauksessa paljastuisi.


Ei asia nyt noin kamalaa ole, käyhän naisetkin "maksullisissa miehissä". Eli mielestäni se et käyt maksullisissa ei ole este sun kohdalla suhteelle. Et ole mitenkään "poikkeava" mies...

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.11.2007, 21:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Vieras kirjoitti:

jos minulla sellainen ihme kuin suhde joskus olisi niin lopettaisinko maksullisissa käynnin? Tuskinpa. Itseasiassa, en varmasti lopettaisi mutta silloinhan minun pitäisi tehdä se salassa.
Minä itse en olisi asiasta suinkaan noin varma. Vaikket loipettaisi maksullisia, mutta suhteen olisi syytä perustua avoimuudelle ja rehellisyydelle, eikä tässä tapauksessa salata tuota asiaa. Tämä on ideaalista ja tuskin normiparisuhteissa noin kävisi, että voisit sanoa partnerillesi käyväsi maksullisissa.
Kyllä istuu sitkeässä tämä yksiavioisuuden perinne.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 1.11.2007, 21:45  Vastaa lainaamalla viestiä






BigBigGirl kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:

Sitten taas, jos mies käy maksullisissa niin hän ikäänkuin sinetöi oman kohtalonsa. Hänellä ei voi enää sen jälkeen suhdetta ollakaan sillä jos hän kertoisi naiselle että on moista tehnyt niin 99% todennäköisyydellä nainen jättäisi mutta jos ei kertoisikaan niin on hyvin mahdollista että asia joka tapauksessa paljastuisi.


Ei asia nyt noin kamalaa ole, käyhän naisetkin "maksullisissa miehissä". Eli mielestäni se et käyt maksullisissa ei ole este sun kohdalla suhteelle. Et ole mitenkään "poikkeava" mies...


Valitettavasti olet väärässä.Minä en ole live-elämässä tavannut yhtäkään naista joka ei olisi sanonut, että ei voisi pitkällä tikullakaan koskea miestä joka on maksullisissa käynyt.

Sen takia minä sanonkin, että jos mies edes pikkuisen uskoo että hänellä voi joskus suhde olla niin ne maksulliset kannattaa jättää väliin sillä sitä ei nainen hyväksy ja se joka tapauksessa tulee ilmi, ennemmin tai myöhemmin. Koska minä olen aivan 100% varma, että minulla ei koskaan mitään suhdetta ole niin minä voin huoleti jatkaa harrastustani. Mutta en niin tehnyt vieläsilloin kun olin optimisti.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 1.11.2007, 21:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Edelleenkään en ymmärrä mistä tässä keskustellaan. Vai haluatko vain tuoda omaa elämääsi esille?

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 1.11.2007, 22:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Anonymous kirjoitti:
jos mies edes pikkuisen uskoo että hänellä voi joskus suhde olla niin ne maksulliset kannattaa jättää väliin sillä sitä ei nainen hyväksy ja se joka tapauksessa tulee ilmi, ennemmin tai myöhemmin. Koska minä olen aivan 100% varma


Vaikuttaa siltä et olet aika kokenut näissä asioissa eli tiedät varmaan asian sit parhaiten

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 1.11.2007, 22:24  Vastaa lainaamalla viestiä






BigBigGirl kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
jos mies edes pikkuisen uskoo että hänellä voi joskus suhde olla niin ne maksulliset kannattaa jättää väliin sillä sitä ei nainen hyväksy ja se joka tapauksessa tulee ilmi, ennemmin tai myöhemmin. Koska minä olen aivan 100% varma


Vaikuttaa siltä et olet aika kokenut näissä asioissa eli tiedät varmaan asian sit parhaiten


Viimeiset pari vuotta olen ollut pessimisti/realisti, sitä ennen olin optimisti. Tosin, optimistina elämäni oli monin verroin onnettomampaa.
Takaisin alkuun
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 1.11.2007, 23:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Anonymous kirjoitti:

Viimeiset pari vuotta olen ollut pessimisti/realisti, sitä ennen olin optimisti. Tosin, optimistina elämäni oli monin verroin onnettomampaa.


Joskus elämäs saattaa pettyy niin pahasti, ettei uskalla enää unelmoida asioista mitä haluaa. Kuitenkin kaikkien elämäs tulee takapakkeja ja aina ei voi edes saada asioita mitä haluaisi, mut kun niitä on aikansa surrut ja koonnut itsensä uudelleen voi taas jatkaa matkaa entistä vahvempana. Ei pettymyksiä kannata pelätä - kyse on kuitenkin vain tunteesta...

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 8:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Pessimisti/realisti minäkin olen, mutta ei siihen kategoriaan kuulu tällainen itsesäälissä pyöriskely.

Kyllä, siitähän tässä loppupeleissä on kyse. Ehkä koitat hakea huomiota jollakin oudolla ristiriitaisella itsesäälillä. Tilität tätä "surkeaa" tarinaasi, samalla joka toisessa lauseessa todistellen että homma on kuitenkin ihan ok. Vähän kuin selittäisit hirressä roikkuvasi mutta "hei oikeastaan tää on ihan kivaa".

Ehkä se voisi toimiakin jossain tilanteessa, tuskin kuitenkaan täällä foorumilla. Sääliseksikin on seksiä.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker