Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Aina poikamies
Tulisydän
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 10:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:
Vähän kuin selittäisit hirressä roikkuvasi mutta "hei oikeastaan tää on ihan kivaa".
Voi Jummi asser Laughing
Aamuni pelastus, toi oli tosi hauska Repeää *nauraa mielikuvalleen*

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 19:27  Vastaa lainaamalla viestiä






No, tässähän on nyt sit pariinkiin asiaan kommentoitava.

Ensinnäkin, vaikka on olemassa vapaamielisiäkin naisia niin voi suht varmasti sanoa, että 95/100 naista ei halua sellaisen miehen kanssa olla joka on maksullisissa käynyt.(Sama toimii myös toisinkin päin, että suurin osa miehistä ei tyttöystäväkseen halua naista jolla moinen työhistoria ollut maksullisena). Ajatellaanpas nyt vähäsen: Tapaat naisen ja nainen kysyy että kerropas entisistä suhteistasi niin vastaat, että nuorempana oli muutamia yhden yön juttuja ja nyt viime aikoina on olut pelkästään maksullisia. Eipä taitaisi rehellisyys kannattaa siinä tapauksessa.

Minun kohdallani koska olen luopunut toivosta että minulla on koskaan mitään suhdetta niin se on aivan yhdentekevää mitä minä teen. Minun kohdallani suhde on täysin utopistinen ajatus joten voisin aivan hyvin lopettaa ajattelemasta mitä muut ovat mieltä mutta silti pistäähän se miettimään.

Nimittäin, tämä asiahan on yksityisasia eikä tällaisesta ns todellisessa elämässä ihmisten kanssa keskustella mutta nämä nettipalstat anonymiteetin suojassa antaa mahdollisuuden hieman avautua. Eräällä toisella foorumilla kun tästä asiasta mainitsin niin saamani vastalauseryöppy oli suorastaan musertava. Useat olivat sitä mieltä, että mies joka käy maksullisissa on henkisesti sairas ja hoidon tarpeessa. Kyllähän tuollainen loukkaa että saa kuulla olevansa päästään vialla vaikka ei pitäisi muiden mielipiteistä niin välittääkään. Puutteessa oleminen on joidenkin mielestä sitten jotenkin ylevämpää kuin maksullisissa käyminen. Itsekin mainitsin, että elelin puutteessa niin kauan kuin minulla oli toivoa mutta sitten kun luovuin toivosta niin lopetin moisen kidutuksen.

Samaan hengenvetoon on todettava, että ymmärrän varsin hyvin ihmisiä, joille maksulliset eivät ole se oma juttu. Seksin mekaanisuus ja tunteettomuus, ymmärrän varsin hyvin että kaikkiin ei moinen iske. Kuitenkin asenne, että sinun pitää lopettaa tekemästä jotakin koska minä en siitä pidä, on mielestäni varsin omahyväinen.

Mainitsin aloituspostissani, että verrattuna parin vuoden takaiseen tilanteeseeni, oma oloni on paljon tasapainoisempi kuin silloin. Siihen varmaan arvon modekin viittaa jatkuvilla vihjailuillaan, että vakuutan asioiden olevan nyt hyvin sillä asiat todellakin ovat nyt paremmin kuin pari vuotta sitten, jolloin todella olin hajalla.

Saa nyt nähdä mitä tulevaisuus tullessaan tuo. Jos joskus käy niin ikävästi että poliitikot säätävät seksin oston laitomaksi niin tuskin minä alan lakia rikkomaan. Kyllä minulla monen vuoden kokemus on ollut ilmankin olosta. Ei semitään ruokaa tai happeen rinnastettavissa oleva asia ole. Kuitenkin, siinä suhteessa kuitenkin olen optimisti, että moista lakia ei tule sillä kokemukset maista joissa se on kielletty ovat olleet varsin kielteisiä. Luodaan enemmän ongelmia kuin ratkaistaan.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 19:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Minusta joku maksullisissa käynti on jokaisen oma, intiimi "salaisuutensa", enkä kyllä edes yrittäisi kertoa asiaa miehenä naiselle. Suurin osa naisista on kuitenkin sen verran pikkusieluisia, ettei moista hyväksyisi. Enkä kyllä välttämättä edes vaatisi ketään asiaa hyväksymään ja asian kanssa elämään... Siis tarkoitan vaan sitä, että tässä kohtaa mielestäni pienet valkoiset valheet ovat paikallaan ja asiaa voisi kutsua vaikka sitten Yhden Illan Jutuksi.

Hienoa, että olet löytänyt oman juttusi, vaikkakin ehkä pakonsanelemissa rajoissa. Mutta who cares, onnea valitsemallasi tiellä! Äläkä sitten putoa perseellesi, jos joku kaunis päivä tapaatkin Ihan Oikean Naisen... Laughing Niinhän se on, että jos lakkaat etsimästä, saatat löytää sen vahinhingossa!

Äläkä sano enää tässä kohtaa, ettei niin tule käymään. Elä elämääsi ja ota vastaan tuleva, turha sitä on joka asiassa vastaanlaittaa. Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 19:59  Vastaa lainaamalla viestiä






Eliksiiri kirjoitti:
Minusta joku maksullisissa käynti on jokaisen oma, intiimi "salaisuutensa", enkä kyllä edes yrittäisi kertoa asiaa miehenä naiselle. Suurin osa naisista on kuitenkin sen verran pikkusieluisia, ettei moista hyväksyisi. Enkä kyllä välttämättä edes vaatisi ketään asiaa hyväksymään ja asian kanssa elämään... Siis tarkoitan vaan sitä, että tässä kohtaa mielestäni pienet valkoiset valheet ovat paikallaan ja asiaa voisi kutsua vaikka sitten Yhden Illan Jutuksi.

Hienoa, että olet löytänyt oman juttusi, vaikkakin ehkä pakonsanelemissa rajoissa. Mutta who cares, onnea valitsemallasi tiellä! Äläkä sitten putoa perseellesi, jos joku kaunis päivä tapaatkin Ihan Oikean Naisen... Laughing Niinhän se on, että jos lakkaat etsimästä, saatat löytää sen vahinhingossa!

Äläkä sano enää tässä kohtaa, ettei niin tule käymään. Elä elämääsi ja ota vastaan tuleva, turha sitä on joka asiassa vastaanlaittaa. Razz


Tuo oli niin kaunis viesti, että tottelen käskyäsi ja lopetan jankuttamisen.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 20:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Heh, tervetuloa Uusi Uljas Sinä! Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Iiris-pieni
LähetäLähetetty: 3.11.2007, 8:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 16 Huh 2007
Viestejä: 6

paria päivää sitten spottasin tän keskustelun ja teki mieli kommentoida, mutta en ehtinyt, sorry.
Ensisijaisestihan keskustelun aloittaja hakee hyväksyntää ns. päiväkahveilla käynneille, koska sinkkuna oleminen tuossa viestissä vaikuttaa toissisijaiselta.
Itse olen ollut jo muutaman vuoden sinkkuna, (eli naisten kohdalla vanha piika Very Happy ) ja näin tulee jatkumaankin+ etc Wink . En odota miestä joka vie jalat alta ja alttarille, mutta ehkä sitten 15v päästä kun arvostaa kumppanuutta.

Jokainen taplaa tyylillään ja sillä on vain väliä, tekeekö se tyyli sinut onnelliseksi.
Kysymys mitä jokainen voi mietiskellä.

Tärkeää on, että ihmisellä on ystäviä ja ihmisiä (ei maksullisia) joille jakaa ajatusmaailmaansa ja tunteita, koska muuten kukaan ei sinua kuule!
Maksullinen seksi on jokaisen oma asia, eikä kenenkään pidä sitä alentavasti kritisoida, koska itse harhautuu tai poikakaveri on harhautunut...

Hyväksykää itsenne siinä elämäntilanteessa missä olette... päivityksiä voi tapahtua suuntaan tai toiseen.

_________________
Iiris

-jos olisin kanssasi samaa mieltä, me molemmat olisimme väärässä-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 3.11.2007, 13:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Jos ihminen omien sanojensa mukaan ole (pinnallisessa maailmassa kun elämme) ulkoisesti mitenkään poikkeava,mutta ei jaksa yrittää .Tahdonvoima ja intohimo ,niillä pääsee pidemmälle kuin maksullisiin .Kaikki ratkeavat välillä itsesääliin (se kun kuuluu ihmisen luonteeseen ),mutta jos päättää nyt lopettaa "oman elämänsä" etsimisen ,niin mitä seuraavaksi lopettaa ..päivätyön,syömisen,hengittämisen .Ehkä tuli oltua hieman julma ,mutta olen omin silmin nähnyt mihin tämä johtaa ja se lopputulos ei ole nätti .Jokainen valitsee oman polkunsa (tai ojansa Smile ) ja taplaa sitä,polulta on helppo potkia kivet ja kävyt pois ja jatkaa matkka ,mutta ojasta pitää nousta,ellei meinaa ryömiä rumpuputkia myöden ,missä majava voi käydä mun...mukaan matkaan ps. piti sanoa kävyista vielä ,nehän ovat oravien "hampurilaisia" ..ei oravatkaan tule teidän hampurilaisia potkimaan ..tää sekoilusta tältä erää Rolling Eyes

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.11.2007, 15:38  Vastaa lainaamalla viestiä






Iiris-pieni kirjoitti:
paria päivää sitten spottasin tän keskustelun ja teki mieli kommentoida, mutta en ehtinyt, sorry.
Ensisijaisestihan keskustelun aloittaja hakee hyväksyntää ns. päiväkahveilla käynneille, koska sinkkuna oleminen tuossa viestissä vaikuttaa toissisijaiselta.
Itse olen ollut jo muutaman vuoden sinkkuna, (eli naisten kohdalla vanha piika Very Happy ) ja näin tulee jatkumaankin+ etc Wink . En odota miestä joka vie jalat alta ja alttarille, mutta ehkä sitten 15v päästä kun arvostaa kumppanuutta.

Jokainen taplaa tyylillään ja sillä on vain väliä, tekeekö se tyyli sinut onnelliseksi.
Kysymys mitä jokainen voi mietiskellä.

Tärkeää on, että ihmisellä on ystäviä ja ihmisiä (ei maksullisia) joille jakaa ajatusmaailmaansa ja tunteita, koska muuten kukaan ei sinua kuule!
Maksullinen seksi on jokaisen oma asia, eikä kenenkään pidä sitä alentavasti kritisoida, koska itse harhautuu tai poikakaveri on harhautunut...

Hyväksykää itsenne siinä elämäntilanteessa missä olette... päivityksiä voi tapahtua suuntaan tai toiseen.


Täytyy vielä sinulle kommentoida.

Niin, ei minulla juurikaan mitään ystäviä edes ole mutta se ei ole minulle mikään ongelma. Minä olen luonteeltani epäsosiaalinen ja syrjäänvetäytyvä. Tosin, kyllä minä töissä työkavereiden kanssa tulen ihan hyvin juttuun ja minua varmasti pidetään ihan asiallisena tyyppinä mutta 8h töissä täyttää minun osaltani sen kiintiön minkä minä tarvitsen muiden ihmisten seuraa. Vapaa-aikana haluan olla omissa oloissani.

Tiedän että on ristiriitaista sanoa, että nauttii itsekseenolosta ja samalla on surumielinen koska ei ole suhdetta mutta tuon asian minä olenkin ymmärtänyt vuosien varrella että tämä minun luonteeni on se asia minkä takia minä tulen yksin olemaan. Eikä siinä mitään, luonteelleenhan ei kukaan mitään mahda ja olen asian hyväksynyt.

Se on tärkeintä että on elämäänsä tyytyväinen. Nyt kun olen tilanteeni hyväksynyt niin mieli on tasaantunut. Aiemmin kun ajattelin, että asiat voisivat olla toisin en todellakaan ollut itseni kanssa tasapainossa.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 3.11.2007, 16:00  Vastaa lainaamalla viestiä






Kommentoinpa minäkin aihetta.Uskoisin että ketjun aloittaja on kirjoittanut eräänlaisena terapiana.Kuten hän itse kertoi,aikaisempi tilanteensa on ollut hänelle henkisesti raskas.Minusta on hienoa jos maksullisissa käynti on ollut hänelle henkireikä ja olotilaa helpottava.

Syy miksi hän edelleen on halunnut avautua löytynee siitä että maksullisissa käynti ei kuitenkaan taida pitkässä juoksussa tuntua hänestä "oikealta".Luulen,tai tämän totean oikeastaan omasta kokemuksesta,että pelkkä seksi ei kanna kovinkaan pitkälle.Seksuaalisuus on ihmiselle suuri voimavara mutta sen puuttuessa yhtä suuri taakka.Mutta jotain muutakin tarvitaan.Eli aloittaja on ajan myötä huomannut silti kaipaavansa jotain muutakin?

Yhteiskuntamme on niin perhekeskeinen että on ihan oikeasti raskasta elää normien ulkopuolella.Vaikka suvaitsevaisuutta löytyykin niin en usko että kovinkaan moni saisi sympatiaa osakseen jos myöntäisi hoitavansa fyysiset tarpeensa ilotyttöjen kautta.Joten olen aivan samaa mieltä Eliksiirin kanssa,olkoon maksullisissa käynti jokaisen oma pikku salaisuus jota ei kenellekään kerro.Siitä ei varmastikaan hyvää seuraa jos keventää sydämensä kertomalla siitä sitten tulevalle tyttöystävälle.Ja minun mielestäni se pysynee hyvin salassa ellei itse tuo sitä esille-miten ihmeessä siitä voisi paljastua jos joskus aiemmin on sellaiseen "sortunut"?Ellei ihmiskauppauhreihin sotkeudu ja joudu poliisin kynsiin.

Ilotyttöjä on kuitenkin monenlaisia.Jos muut suhteet ovat vähissä niin voisi kenties neuvoa välttämään liukuhihnatyttöjä ja pyrkiä ns YYA-sopimukseen jonkun kivan tytön kanssa.Vaikka sekään ei oikea suhde olisikaan niin parhaassa tapauksessa siinä voisi kuitenkin saada itselleen keskustelukumppanin ja sitä myötä hiukan enemmän irti kuin pelkkä laukeaminen.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker