Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Penis avatar-kuvana (split)
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 18:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Jortsu kirjoitti:
Ihanhan tässä tulee tunne,että täällä olisi jotenkin sisäsiittoinen tunnelma. Täällä taitaa olla omat kuppikuntansa,

isoille Wink . Vaikka eipä silti,harvoinpa on tullut missään näin terhakkaa vastaanottoa


Juuri niin, siitokset sisälle ja kupit esille niin tulee tunnelmaa, ja isoille terhakka vastaanotto... Razz

Eikun tervetuloa höpöttämään... sait aikaan näköjään päivän vilkkaimman keskustelun ja eikös se ole hyvä! Very Happy

(Pitäisikös minun muuten siistiä myös vähän avatartani, siinä on koko tarjottimen anti aika esillä... Shocked )
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jortsu
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 18:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 30 Lok 2007
Viestejä: 93
Paikkakunta: St. Michel

Eli pointtini on siis se, että annetaan kaikkien kukkien kukkia ja pidetään omat asenteet kurissa sekä harkintaa omien mielipiteiden lateluun viestejä naputellessa, vaikka virtuaalipersoonia täällä ollaankin Embarassed Täällä usein peräänkuulutetaan mielipiteen ja sanan vapautta, mutta hyvä taito on myös toisen kuunteleminen ja empatia/hyväksyntä[/quote]

*** Kerropa sinä BBG,kun noin periaatteissa ollan kovin samoilla linjoilla,että mistäs tämä tälläinen herkkähipiäisyys täällä oikein juontaa juurensa. Jaksetaan jauhaa kyllä ongelmasta,jota ainakaan minun silmissä ei ole ollut aikoihin,mutta itse asiasta eli huumorinkin varjolla heitetyistä kommenteista siitä paljon mainostetusta ennakkoluulottomuudesta ja vapaamielisyydestä, alkaa saksit heilua ja loogista lienee sitten seuraavana bannaus. Twisted Evil

Voisiko olla niin,että Savolainen huumorintaju ei nyt kaikille aukea?! Laughing

_________________
Jortsu-asialinjalla.Aina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 18:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Jortsu kirjoitti:

Se on niin hassua,kun toivotaan aktiivista keskustelua,mutta perustellut ja kaikkea muuta kuin johonkin yksityiskohtaan jämähtäneet mielipiteet saksitaan välistä. Jos ei täällä sanansäilääkään saa heiluttaa rehdissä hengessä,niin mikäs virka tällä nyt sitten on loppupeleissä koko palstalla?!
No Jortsu
Minähän täällä sanailen, tosin valitsen, mihin ja miten. Liian kärkästä otetta en enää ottane, ettei tule siitä, itkua muille käyttäjille.
Tuo saksiminen vain siksi, että viestiketjun alkuperäinen asia jää paitsioon, jossei leikata välistä muuta keskustelua, siksi tämä toimenpide.

Että siitä vain heiluttamaan sanansäilää Peukku hopi, hopi nyt!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jortsu
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 18:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 30 Lok 2007
Viestejä: 93
Paikkakunta: St. Michel

Juuri niin, siitokset sisälle ja kupit esille niin tulee tunnelmaa, ja isoille terhakka vastaanotto... Razz

Eikun tervetuloa höpöttämään... sait aikaan näköjään päivän vilkkaimman keskustelun ja eikös se ole hyvä! Very Happy

(Pitäisikös minun muuten siistiä myös vähän avatartani, siinä on koko tarjottimen anti aika esillä... Shocked )[/quote]

*** Moikka vaan itsellesi,onhan täällä iloistakin porukkaa,hyvä hyvä.
Tää avatar keskustelu itsessään ainakin mua jo alkaa tökkiä,eihän sellaiseen nyt mielestäni oikein pitäis olla kellään mitään eväitä. Itsehän kyllä omani poistin,yleisistä syistä Laughing .
Mutta sinulle ja vain sinulle sanon omastasi;se on loistava. Ehkä nyt tosin hiukka häveliäs mun makuun Wink

_________________
Jortsu-asialinjalla.Aina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 19:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Melkoinen ruikutus kun ystävällisesti PYYDETTIIN vaihtamaan kuva hieman siistimpään ,koska totuuden nimissä jortsun kuva oli saatanan **** (anteeksi kiroilu)hieman jos olisi munaansa pidemmälle ajatellut asiaa "hmmm,tuolla palstalla on monella tuollainen kyrvän kuva avattarena ,mitä jos...." mikä estää olemasta persoonallinen ja YRITTÄÄ tehdä vastakkaiseen sukupuoleen vaikutus ,jopa niinkin pienellä asialla kuin avattarella .Oma avattareni EI kuvaa itseäni ,mutta kuvaa jollain tapaa luonnettani (ainakin omasta mielestäni).Mitä taas tulee kuppikuntiin ,niin foorumin naisilla on aika hyviä "kuppikuntia" Wink Peukku Tässäkin asiassa kannatta tehdä kierros ihmisten ilmoille esim.työelämään ,aika monessa työpaikassa tuppaa tulemaan kuppikuntia .Syitä miten "kuppikuntia" muodostuu on aika monta ,mutta tässä yksi ...huumori ,ihminen omaa monenlaista huumoria jos tuppaa käymään niin ,että kolme tyyppiä omaa samanlaisen huumorin niin...dadaaa a new cupcounty has born...pari vuotta kun olen täällä "asia kirjoituksia " Laughing kirjoitellut ,niin EI täällä cupcounteja ole ,on vain ihmisiä jotka kirjoittelevat ,välillä asiasta ja then not so asia Smile ps. kun rupesin kirjoittelemaan tänne ,olin OIKEASTI ihmeissäni etten saannut bannia ekan viikon jälkeen (nyt mulla on bannimaattinen koskemattomuus Cool ) voihan munaton avatar ,kun tuli pitkä kirjoitus ...noh,jatkamme, saamme kenties elää..

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 19:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Eliksiiri kirjoitti:
En tiiä, mutta nyt on BBG:llä herkullinen avatar. Mullekin tollaiset liivit!! Heart Pink


Sain nää lahjaksi yhdeltä mun asiakkaalta - aika hyvin mieheltä ja vie oikeen kokoset Laughing (en ollut itse mukana ostoksilla)

Assa - todella harvoilla on taiteellista silmää tai tyylitajua, et ehkä ei ole realismia odottaa et täällä sit olis taiteellista porukkaa...kuitenkin tää on keskustelupalsta ja kuvapalsta on erikseen ja kotivideopalsta Wink

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 19:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Jortsu kirjoitti:


*** Ai,tää onkin tällänen leikkaa ja liimaa palsta,jossa ylläpito voi muokata ketjuista mieleisiään. Hyvä tietää. Niin se taitaa olla,että suurin ei todellakaan ole välttämättä se paras.

Ja Assalle ihan henkilökohtaisesti; aina silloin kun tekee mieli lipsua asiakysymyksissä henkilökohtaisuuksiin,kannattaa vetää henkeä ja miettiä mitä tekee.

Se on niin hassua,kun toivotaan aktiivista keskustelua,mutta perustellut ja kaikkea muuta kuin johonkin yksityiskohtaan jämähtäneet mielipiteet saksitaan välistä. Jos ei täällä sanansäilääkään saa heiluttaa rehdissä hengessä,niin mikäs virka tällä nyt sitten on loppupeleissä koko palstalla?!

Tell it to me, be so kind,please Wink


Mitä helvettiä?

Nyt alkaa jo pikkuhiljaa minulla v-käyrä kohoamaan. Lueppa vaikka tämä, ennenkuin alat avautumaan:
http://www.seksitreffit.com/forum/viewtopic.php?t=1603

Quotesi oli järjettömän pitkä verrattuna siihen yhteen riviin tekstiä jonka sait perään kirjoitettua. Tosin ansaitset kunniamaininnan olemalla ensimmäinen kirjoittaja joka on alkanut avautumaan kun ylipitkiä quoteja olen poistanut. Yhtään SINUN kirjoittamaasi sanaa en ole poistanut, ellet sitten kädettömyyksissäsi sitä kirjoittanut quoten sekaan.

Ja kyllä, olet oikeassa. Tällä foorumilla "leikataan ja liimataan". Sitä kutsutaan moderoinniksi - viestejä siirrettään oikeille alueille, jaetaan eri aiheiksi jos keskustelu rönsyilee ja jopa poistetaan jos osoittautuvat asiattomiksi.

Ellei tämä miellytä, soronoo. Ei mitään henkilökohtaista, edelleenkään.


Viimeinen muokkaaja, assa pvm 2.11.2007, 19:29, muokattu 1 kertaa

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 19:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Tulisydän kirjoitti:

En ryhdy kenenkään mielistelijäksi. Että nyt en voi sanoa, sitä mitä ajattelen, kun tuo toinen on niin herkkä loukkaantumaan. Koska Minä olen Minä.


Tätä juuri tarkoitan - jos kaikki ajattelisivat yhtä itsekkäästi ja omahyväisesti niin täällä ei ole hyvä ilmapiiri ja voit pian huomata olevasi ainoa keskustelija foorumilla Embarassed kypsään kommunikointiin kuuluu omien ajatusten esille tuonnin lisänä toisten huomioon ottaminen

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 19:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Jortsu kirjoitti:

Voisiko olla niin,että Savolainen huumorintaju ei nyt kaikille aukea?! Laughing


Alat oleen iso J ehkä asian ytimessä Wink Se oli muuten aika kiero se sun jo edesmennyt avasikin - ihan pelottava olio Laughing mut niin on kyl tulisydämellekin hirvee "korvapuusti" niinkuin hänen miehensä on asian ilmaissut Repeää


Viimeinen muokkaaja, BigBigGirl pvm 2.11.2007, 19:35, muokattu 1 kertaa

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 19:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Jos savolaisen huumorin määritelmä on narina ja vittuilu, ei tosiaan aukene minulle.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 19:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Mikäs ihmeen purkaus Jortsulta nyt tuli? Menee mulla ainakin vellikattilat jo ihan sekaisin, vaikka savolainen se minäkin olen. Shocked Pahoittelen edelleen syvästi, jos loukkasin tunteitasi sanoaessani mielipiteeni kuvastasi. Laita toki takaisin, niin muutkin näkevät kuvasi ja minä EHKÄ opin ajan kanssa sitä sietämään...

Tiedoksi nyt kuitenkin, että yhtään viestiäsi ei ole poistettu keskustelusta. Joskus muokkaamme viesteistä pois TURHIA ja TÄYSIN TARPEETTOMIA, PITKIÄ quote-hirviöitä, joilla ei ole mitään tekemistä viestien kanssa. Itse viestin sisältöön emme missään nimessä puutu.

Bi-vaimo: Joo, saatan minä joskus täällä käydäkin, mutta jotenkin luulen, että aikavarantoni tulee olemaan melko tiukilla. Täytyy näistä netin foorumeistakin osa karsia pois, jotta pystyy sitten panostamaan edes joihinkin kunnolla... Ja jos joskus sitä vapaata jää, niin se tuskin tulee käytettyä koneella. Taino, eihän sitä kai koskaan tiedä!? Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 19:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Jortsu kirjoitti:
Jaksetaan jauhaa kyllä ongelmasta,jota ainakaan minun silmissä ei ole ollut aikoihin,mutta itse asiasta eli huumorinkin varjolla heitetyistä kommenteista siitä paljon mainostetusta ennakkoluulottomuudesta ja vapaamielisyydestä, alkaa saksit heilua ja loogista lienee sitten seuraavana bannaus. Twisted Evil


No mä olen jutellut tuosta asiasta silleen yleisemmällä tasolla, vaikka sun kuvaa ei nyt ole ollutkaan enää näkösällä.

Assa lyhentelee noita sun lainauksia koska keskustelun seuraaminen on aika hankalaa jos on pitkiä pätkiä lainauksia.

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 20:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

BigBigGirl kirjoitti:

Tätä juuri tarkoitan - jos kaikki ajattelisivat yhtä itsekkäästi ja omahyväisesti niin täällä ei ole hyvä ilmapiiri ja voit pian huomata olevasi ainoa keskustelija foorumilla Embarassed kypsään kommunikointiin kuuluu omien ajatusten esille tuonnin lisänä toisten huomioon ottaminen

Aha, Sinä ajattelet noin. Juu, tottakai minä olen helvetin itsekäs ja omahyväinen, anteeksi vaan BBG Embarassed

Mutta, hyvä BBG, minä omaan hyvän ilmaisutaidon näin, miksen käyttäisi sitä hyväksi??? Teenkö näin mielestäsi väärin? En.

Ja myöskin väitteeseesi, että olisin ainoa keskustelija, ei pidä paikkansa. Etkö huomaa, että täällä muutkin kirjoittavat, voi surku, en olekaan ainoa, eikö olekin tosi sääli?

Kolmanneksi tehtäköön sinulle BBG yksi asia selväksi ja sitten tästä et enää jatka, ok?

MINÄ ANNAN IHAN JOKAISEN KIRJOITTAA JA KOMMENTOIDA JA OTAN HUOMIOON MUUTKIN IHMISET - AINA. MINÄ HUOMIOIN JOKAISTA SAITTILAISTA TÄÄLLÄ.

Asia minun puoleltani loppuunkäsitelty ja piste.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 20:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

BigBigGirl kirjoitti:
niin on kyl tulisydämellekin hirvee "korvapuusti" niinkuin hänen miehensä on asian ilmaissut Repeää
Mut niin ihanan kaunis että. Voi pojat miten nättä juttua. BBG sinun itsesi p****kuvat ovat todella kammottavia, hui Shocked

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 2.11.2007, 21:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Eliksiiri kirjoitti:
Jortsu: Niin kiva kun sun pippeli ehkä onkin, niin voisitko vaihtaa sen pois avasta yleisen viihtyvyyden nimissä? Shocked


Kaikki lähti aika nätisti sanotusta ehdotuksesta liikkeelle...

...jokos vaihdetaan aihetta johonkin muuhun, vaikka tämä onkin näköjään synnyttänyt oikein superkeskustelun!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker