Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Forumilaiset
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.11.2007, 11:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Olen pahoillani, mikäli olen loukannut jotakuta.
Suokaa anteeksi vahva kirjoitustyylini.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettekö te saa kommentoida. Se on vain minun tapani.
Koska ilmaisen asiat niin kuin ne minun ajatuksista lähtee, enkä aina osaa olla hienotunteinen.

Kaikki postaamani runot muokkasin, sillä koen täältä tulevan vain pelkkää inhoa ja kateutta ja kaunaa minua kohtaan.
Ja koen, että herkkyydestä ja rakkaudesta, jota niin miellelläni toisille jaan, ei pidetä.

En tiedä, miten osaisin toisin kirjoittaa, että kirjoittamani ei aiheuttaisi niin kovaa suuttumusta??

Minä itse koen täällä voimakasta puolueellisuutta, eli ei oikein osata olla neutreja.

Härski: kiitos sinulle, että sait minut koukkuun tähän saittiin, jossa keskustellaan vain seksistä, ei oikeastaan mistään muusta. Jos keskustellaan muusta se on erittäin vähäistä. Mitään kunnon keskustelua täällä ei voi aloittaa, kun joku saattaa provoisoida ja assa tulee avaimiensa kanssa lukitsemaan, kun tällaista tapahtuu.

Ilmeisesti olen ymmärtänyt tämän forumin sisällön väärin, koska olen tuonut tänne mietteitä, ystävällisyyttä ja välittämistä.

Ei täällä harrasteta inhimillisyyttä. Kaikki kaunis, jota täällä kirjoitetaan koetaan siirapiksi.
Mutta tämähän on seksikeskusteluforum. Täällä keskustellaan ainoastaan peniksen koosta, kuinka usein ja mihin reikään. <- Tuo on tämän forumin tarkoitus, ei oikeastaan muu.

Ja vielä Härski: en todellakaan voi sensitiviselle luonteelleni mitään.
Minä olen vain niin aidoimmillani.


Kiitos Sinulle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 10.11.2007, 12:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Justjoo.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 10.11.2007, 13:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Tämä foorum kuuluu pienenä marginaalisena osana muuhun maailmaan ,miksi tämän pitäisi olla utopistinen eden Question jos pelkää rakkauden yms. poissa oloa ja sen paikan ottanutta inhoa ja vihaa ,kateutta (joita täällä ilmenee yhtä paljon kuin ulkomaailmassa) ,niin siihen ainoa lääke on mennä pimeään perunakellariin ja nielaista avain Smile Ihminen jos olisi pienen pieni talo preerialla ja itsetunto sen "peruskivi" ,tämä peruskivi jos omaisi taipumusta kallistumiseen ja jonkun pitäisi sitä kokoajan olla suoristamassa ja oikomassa ,eikö tämä talo olisi "epävakaa" ?ps.ei täällä aina keskustella pelkästään seksistä ,kyllä mä täällä yhden tai kaksi autokeskustelua muistan nähneeni Very Happy myös lemmikeistä on keskusteltu,härskin romus..autosta ,assan epävarmasta seksuaalisuudesta ,ellun mahasta yms mukavasta ,seuraavan keskustelun luulisin koskevan näitä kuuluisia banneja ,koska modeista puhutaan täällä turhan negatiivisessa muodossa Confused Ei voi mitään Very Happy

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 10.11.2007, 15:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

cowboi45 kirjoitti:
assan epävarmasta seksuaalisuudesta


Hei, on täysin luonnollista tutkiskella seksuaalisuuttaan muutaman vuoden... Shocked Rolling Eyes

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 11.11.2007, 15:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Tulisydän kirjoitti:
Olen pahoillani, mikäli olen loukannut jotakuta.

Syytä on ollakin, olet loukannut niitä ihmisiä jotka tasapainoilevat lasten hoidon ja oman henkilökohtaisen seksielämänsä välillä syyllistämällä heitä siitä ettei omistaudu lapselleen jos haluavat jatkaa seksielämäänsä myös ensimmäisen lapsen jälkeen.

Tulisydän kirjoitti:

Koska ilmaisen asiat niin kuin ne minun ajatuksista lähtee, enkä aina osaa olla hienotunteinen.

Nyt olisi korkea aika oppia hienotunteisuutta. Se oli ilkeää, pahansuopaa ja peräti julmaa miten syyttelit ihmistä jonka perhe-elämää et tunne.

Tulisydän kirjoitti:

Kaikki postaamani runot muokkasin

Ei kukaan ollut ainakaan NYT sun runoista valittanut vaan siitä että syyllistät toisia ihmisiä joita et tunne ja se pilaa foorumin ilmapiiriä. Ja lisäksi on erityisen ärsyttävää kun joku muokkaa jälkikäteen kirjoituksiaan koska se antaa lukijalle huonon kuvan foorumista ja kirjoittajasta sekä heikentää foorumikokemusta olennaisesti.

Tulisydän kirjoitti:
sillä koen täältä tulevan vain pelkkää inhoa ja kateutta ja kaunaa minua kohtaan.

Ymmärsinkö oikein että tunnet inhoa ja kateutta ja kaunaa? Mietin sitä itsekin että ehkä se oli tekosi motiivi.

Tulisydän kirjoitti:

Ja koen, että herkkyydestä ja rakkaudesta, jota niin miellelläni toisille jaan, ei pidetä.

Olen huomannut että olet saanut paljon positiivista palautetta runoistasi ja hempeistä mietelauseista, joita nyt sitten suuressa viisaudessasi ylempänä väität jälkikäteen muokanneesi siksi että muista kirjoituksistasi ei pidetty. Se meni nyt erityisen paljon pieleen. Muista että et voi saada 100% hyvää palautetta runosta, aina on niitä jotka ei ymmärrä hempeyden päälle. Kuten minä. Mutta palaute oli enimmäkseen positiivista, muista se.

Tulisydän kirjoitti:

En tiedä, miten osaisin toisin kirjoittaa, että kirjoittamani ei aiheuttaisi niin kovaa suuttumusta??

Mieti miltä sinusta tuntuisi olla viestin vastaanottaja, se on hyvä lähtökohta.

Tulisydän kirjoitti:
Minä itse koen täällä voimakasta puolueellisuutta, eli ei oikein osata olla neutreja.

Tämä on keskustelufoorumi ja mielipiteitä on JOKA lähtöön

Tulisydän kirjoitti:

Härski: kiitos sinulle, että sait minut koukkuun tähän saittiin, jossa keskustellaan vain seksistä, ei oikeastaan mistään muusta.

On tullut ihmettelyjä myös siitä että tällä puhutaan paljon muustakin, kuten tietokoneista ja autoista ja romantiikasta.

Tulisydän kirjoitti:
Jos keskustellaan muusta se on erittäin vähäistä. Mitään kunnon keskustelua täällä ei voi aloittaa, kun joku saattaa provoisoida ja assa tulee avaimiensa kanssa lukitsemaan, kun tällaista tapahtuu.

Annappas yksikin esiemerkki kun Assa on lukinnut kunnon keskustelun jossa oli rakentava asiasisältö. Kunnon keskusteluketjuja on useita, mutta ne ei ole lukittu.
Tulisydän kirjoitti:


Ilmeisesti olen ymmärtänyt tämän forumin sisällön väärin, koska olen tuonut tänne mietteitä, ystävällisyyttä ja välittämistä.

Et ole ymmärtänyt väärin, mutta mietteesi, ystävällisyytesi ja välittämisesi unohtui täysin kun kirjoitin lastenhoidosta syyllistävän heittosi.

Tulisydän kirjoitti:

Ei täällä harrasteta inhimillisyyttä. Kaikki kaunis, jota täällä kirjoitetaan koetaan siirapiksi.

kirjoititpa mitä tahansa, niin osa ihmisistä pitää siitä ja osa ei ja olet saanut myös positiivista palautetta noista kirjoituksista.

Tulisydän kirjoitti:

Mutta tämähän on seksikeskusteluforum. Täällä keskustellaan ainoastaan peniksen koosta, kuinka usein ja mihin reikään. <- Tuo on tämän forumin tarkoitus, ei oikeastaan muu.

Se kuuluu seksifoorumiin, mutta täällä kirjoitetaan todella paljon muustakin. On hassu juttu että näet vain tuon asian mistä tuossa mainitsit.

Tulisydän kirjoitti:

Ja vielä Härski: en todellakaan voi sensitiviselle luonteelleni mitään.
Minä olen vain niin aidoimmillani.


Toivoisin että mietit miltä vastaanottajasta tuntuu saada viesti missä häntä syyllisestään asiasta joka on monessa lapsiperheessä ainakin jossain määrin ratkaisematon ongelma, ja melkein jokaisessa lapsiperheessä pohditaan voimakkaasti miten lasten etu aina tulee huomioitua mutta ei kuitenkaan laiminlyödä täysin omaa sukupuolielämää.
Tulisydän kirjoitti:

Kiitos Sinulle.

Ole hyvä

Toivottavasti kuulet kutsun, noudatat sisäistä ääntäsi, teet parannuksen ja seuraat valoa ja jatkat taivaltasi foorumilla valaistuneena

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.11.2007, 19:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Nyt olisi korkea aika oppia hienotunteisuutta. Se oli ilkeää, pahansuopaa ja peräti julmaa miten syyttelit ihmistä jonka perhe-elämää et tunne.
Ja lisäksi on erityisen ärsyttävää kun joku muokkaa jälkikäteen kirjoituksiaan koska se antaa lukijalle huonon kuvan foorumista ja kirjoittajasta sekä heikentää foorumikokemusta olennaisesti.
Laitan tähän tämän, minkä aiemmin kirjoitin toiseen viestiketjuun:
TS kirjoitti:
Kun totesin, että jos jättää lapset hoitamatta, tarkoitin todella vastuuttomuutta. En kuitenkaan osoittanut juuri Bivaa, todettuani tuon. Tulinko nyt ymmärretyksi?
Asettelin kysymyksen hieman väärin.

Kiitos vastineesta. Lue tuo eroteltu teksti tuosta^
Ja huomioi myös Härski, mitä muokkauksiin tulee jälkikäteen, sitä tekevät kaikki.
Nyt me kaikki sitten tiedämme, että jälkikäteen tehty muokkaus tekstiin antaa huonon kuvan forumista.
Lainaus:
Ymmärsinkö oikein että tunnet inhoa ja kateutta ja kaunaa?

Voi kyllä, se on osa inhimillistä luontoani, ymmärsit oikein, täsmälleen - bravo!
Lainaus:
aina on niitä jotka ei ymmärrä hempeyden päälle. Kuten minä.
Ei ymmärräkään, ei tarvitse. Ai, sinä ymmärrät, jopas jotakin Rolling Eyes
Lainaus:

Toivottavasti kuulet kutsun, noudatat sisäistä ääntäsi, teet parannuksen ja seuraat valoa ja jatkat taivaltasi foorumilla valaistuneena

Kiitos Härski suorista sanoistasi, niin sitä pitää tehdä, silloin ei jää epäselvyyksiä, olen niin otettu tuosta tavastasi.
Ja toiseksi. kyllä sua saa vituttaa bi-vaimon puolesta niin paljon kuin sielustasi vain voit, sille, kun minä en voi mitään.

Sovin bi-vaimon kanssa yksityisesti asian ja tähän en sitä tuo.
Jatkan valaistuneena.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 11.11.2007, 19:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Jännää, että suoria sanojakin arvostetaan kovasti kunhan ne tulevat oikeilta ihmisiltä.

On myös mahdollista foorumin asetuksista estää viestien muokkaaminen, jos se ongelmaksi muodostuu...

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.11.2007, 19:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:
On myös mahdollista foorumin asetuksista estää viestien muokkaaminen, jos se ongelmaksi muodostuu...

Juu, kannatan Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 11.11.2007, 21:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Eiiii saa poistaa muokkausta! Mä ainakin typotan niin paljon, että aina tarttee korjailla...

Joooo mä tiedän ton Esikatselu-painikkeen, mutta silti niitä pääsee aina väliin lipsahtamaan. Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 11.11.2007, 21:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

EI SAA ..siis poistaa sitä ,mä en halua alkamaan pyyhekumilla näyttöruudusta virheitä korjailemaan ...tai blancolla ,kyllä toi esileikki...esikatselu näppäin on kiva Nimim.voiko Assan haastaa käräjille uhkailusta.. Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 12.11.2007, 0:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Huutaa AARRGGHH!!!

Nyt tuli kauhea väärinkäsitys, miten saatoinkaan valita sanani noin epäselvästi että niistä sai joku noin väärän käsityksen. Siis korjataan nyt ehdottomasti, pysyvästi ja myöskin painokkaasti, että minä EN YMMÄRRÄ HEMPEYDEN PÄÄLLE ja joka vasten parempaa tietoa jotain muuta levittää saa 320 vuoden bannin (mutta voi päästä 220 vuoden jälkeen ehdonalaiseen jos katuu kovasti Very Happy)

Hempeyttä on aikoinaan tullut yliannostus ja inhottavissa tilanteissa ja nyt on vastareaktion paikka (jota on kestänyt jo vuosikymmen).

Ja tuosta muokkailusta, niin eihän siinä mitään pahaa jos korjaa kirjoitusvirheitä, mutta se on kauheaa katsottavaa kun joskus on vanhoja viestejä jälkikäteen muokattu ja koko viesti on täynnä pelkkiä

********************************

sitä minä tarkoitin.

Koska äsken tuli ylemmältä taholta toivomus (=vaatimus) ettei saa poistaa muokkailumahdollisuutta niin en sitä nyt sitten erityisen suuren kunnioituksen vallassa Palvoo poista. (Ja ei, Cowboi, minä ne tarkoittanut sinua tuolla ylemmällä taholla Cool

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 12.11.2007, 0:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Pusi pusi, eiks edes vähän hellyyttä... Heart Pink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 12.11.2007, 1:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Embarassed no kyllä vähäsen,,,

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 12.11.2007, 9:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Kiva! Rakastunut

Täytyy äkkiä lopettaa tää siirappi, ettei assa lukitse koko ketjua. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 12.11.2007, 11:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:
Huutaa AARRGGHH!!!

Nyt tuli kauhea väärinkäsitys, miten saatoinkaan valita sanani noin epäselvästi että niistä sai joku noin väärän käsityksen. Siis korjataan nyt ehdottomasti, pysyvästi ja myöskin painokkaasti, että minä EN YMMÄRRÄ HEMPEYDEN PÄÄLLE ja joka vasten parempaa tietoa jotain muuta levittää saa 320 vuoden bannin (mutta voi päästä 220 vuoden jälkeen ehdonalaiseen jos katuu kovasti Very Happy)

Hempeyttä on aikoinaan tullut yliannostus ja inhottavissa tilanteissa ja nyt on vastareaktion paikka (jota on kestänyt jo vuosikymmen).
Kiitos tiedosta. Miksi sitten ylemmässä viestissä, teet toisin? Nyt saa kaikki, jotka kokevat minut vastenmieliseksi, puhua suunsa puhtaaksi, kaikessa rauhassa. Minä en kommentoi niitä lainkaan. Jos Härski voisi hieman viitsiä, olkoon hyvä ja poistakoon Tulisydämen aktiviiolemuksen ja antaa bannit päälle, kiitän.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker