Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Esinahkan löysyys!!
poju-83
LähetäLähetetty: 4.12.2007, 21:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mitä mieltä löysistä esinahoista?? Itellä on.. Haittaako panossa, pysyykö kumi hyvin päällä silti..Oon senverran nuori et olen vasta alottamas nää seksihommelit ja kysyn kokemuksia..vastaakka ja kertokaa kokemuksianne.. Very Happy
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 4.12.2007, 21:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eipä sitä esinahkaa pannessa muutenkaan ole tarkoitus tapin päällä pitää, joten tuskin haitannee.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
poju-83
LähetäLähetetty: 4.12.2007, 22:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ok..ajattelin vaan kysästä.. ja kyl kumikin varmaan päällä hyvin pysyy..?? Smile
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 5.12.2007, 10:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:
Eipä sitä esinahkaa pannessa muutenkaan ole tarkoitus tapin päällä pitää, joten tuskin haitannee.
Asser Laughing
Aamuni parhaat naurut tuosta ^ ja ne kuuluisat mielikuvani Repeää

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pappaukkeli
LähetäLähetetty: 8.12.2007, 11:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Minulla oli aikanaan esinahka joka ylettyi reilusti terskan yli. Kortsunkäyttö oli hankalaa koska kumi pitkän nahan takia rullautui nussiessa edestakaisin.
Noin 20 vuotta sitten esinahka leikattiin ja sitä en ole katunut hetkeäkään.
Samalla kertaa tehtiin myös sterilisaatio joten kotikäytössä ei ole kumia tarvittu, ainoastaan vieraan partnerin kanssa olen suojautunut varmuuden vuoksi.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 8.12.2007, 12:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

pappaukkeli kirjoitti:

Noin 20 vuotta sitten esinahka leikattiin ja sitä en ole katunut hetkeäkään.
Eikö peniksestä mene tietty herkkyys, kun nahat leikataan pois? Varmasti on helpompi pitää puhtaana?
Kerropas vielä, miten koit sterilisaation? Ei sinulta mennyt miehisyyden itsetunto? Vertaan tässä naisen tekemään sterilisaatioon, joka voi olla hieman monimutkaisempi juttu.

Eräs tuttuni oli laitattanut klipsit munajohtimiin, ja kuinka ollakaan hän tuli siitä huolimatta raskaaksi. Ilmeisesti klipsi ei ollut oikein paikoillaan??

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pappaukkeli
LähetäLähetetty: 11.12.2007, 17:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllähän se vaikuttaa ajan mittaan terskan herkkyyteen kun ei ole enään sitä nahkaa peittona. Itse olen kokenut asian erittäin positiivisena, ei ole ollut esim. ongelmaa turhan nopeasta laukeamisesta kun nuppi on hieman karaistunut ja emäntä on tykännyt kun tuntee selvästi nupin sisällään eikä vain tasaista kankea. Ja onhan se lepotilassakin enemmän kullin kuin kikkelin näköinen ilman esinahkaa oman emännän ja muutaman vieraankin naisen mielestä jopa niin että erään tuttavapariskunnan emäntä on saanut oman miehensä tekemään samat operaatiot kuin minulle on tehty kun hän/he olivat kaluni nähneet meillä kyläillessään ja saunoessamme nelistään ja koska olimme hieman nauttineet illan mittaan mm. viiniä niin hänen miehensä ja minun vaimoni luvalla rouva sai kosketella käsin kaluani sen verran että se jäykistyi ja hän vakuuttui näkemästään.
Miehisyyteeni sterilisaatio ei ole vaikuttanut missään tapauksessa negatiivisesti vaan päin vastoin. Ei ole tarvinnut varautua ehkäisyasioihin etukäteen esim. pitämällä kumeja mukana vaan on voinut harrasta seksiä (vaimon kanssa) ihan ex tempore ja joskus yllättävissäkin paikoissa.
Miehen sterilisaatiossa katkaistaan siemenjohtimet, ottamalla pätkä tiehyettä pois välistä, kivespusseihin tehtävien pienten (n. 1 cm) viiltojen kautta ja se on käytännössä lopullinen toimenpide. Operaation jälkeen käytetään nussittaessa kortsua kunnes siemennestenäyte ei enää sisällä liikkuvia siittiöitä, ajanjakson pituutta en enää muista koska siitä on kulunut jo melkoinen tovi aikaa.
Minulle tehtiin molemmat operaatiot samalla sairaalakäynnillä ja kullin varren paranemiseen nahan poiston vuoksi meni sen verran aikaa että käytyäni antamassa labrassa siemennäytteen se oli "puhdas" ja sain "vapauttavan tuomion". Ennen näytteen antamista oli "varmuuden vuoksi" naitava muutama kerta kumia käyttäen jotta mahdolliset siittiöjäämät tulivat pois putkista. Itse näytteen antaminen tapahtui siten että sain pienen näytepurkin ja kävin pikku WC:ssä runkkaamassa siemenet purkkiin.

Omiin kokemuksiini perustuen suosittelen operaatioita kaikille jotka ovat sitä jossain vaiheessa harkinneet
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.12.2007, 18:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

pappaukkeli kirjoitti:
Kyllähän se vaikuttaa ajan mittaan terskan herkkyyteen kun ei ole enään sitä nahkaa peittona. Itse olen kokenut asian erittäin positiivisena, ei ole ollut esim. ongelmaa turhan nopeasta laukeamisesta kun nuppi on hieman karaistunut
Hienoa, tuntuu varmasti erilaiselta, kuin nahallinen vehje.
Lainaus:
Miehisyyteeni sterilisaatio ei ole vaikuttanut missään tapauksessa negatiivisesti vaan päin vastoin.
Tätä ihan vaan sen takia utelin, että käsitykseni mukaan, se että mies ei enää siitä, olisi miesten mukaan pois miehisyydestä. kertokoon he tarkemmin, jos viitsivät vaivautua näkemään vaivaa.
Lainaus:
Miehen sterilisaatiossa katkaistaan siemenjohtimet, ottamalla pätkä tiehyettä pois välistä, kivespusseihin tehtävien pienten (n. 1 cm) viiltojen kautta ja se on käytännössä lopullinen toimenpide.

Siis tuumin vaan, että onko tuo toimenpide miehille tehtynä helpompi, kuin naiselle??
pappaukkeli kirjoitti:

Omiin kokemuksiini perustuen suosittelen operaatioita kaikille jotka ovat sitä jossain vaiheessa harkinneet
Kiitos valistuksesta

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pappaukkeli
LähetäLähetetty: 12.12.2007, 20:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Niin täydennän vielä että operaatio on kyllä miehelle tehtynä huomattavastikin helpompi. Sen kesto paikallispuudutuksessa oli n. 10-15 minuuttia ja sen jälkeen minulle tehtiin tuo ympärileikkaus samaan syssyyn.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker