Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Kun heteromies haluaa miestä.
jaettavaksiko?
LähetäLähetetty: 8.12.2007, 18:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olen tullut tilanteeseen, jossa olen huomannut olevani puolisolleni väärää sukupuolta. Mieheni on tähän asti elänyt ihan puhdasta heteroelämää, ollut jopa nuorempana pelimiehen maineessa ja lapsiakin on. Nyt viime aikoina hän ensin alkoi haikailla kimppakivaa ja vähän sitä kokeiltiinkin, mutta se nyt ei ollut minun juttuni. Hän syyttää minua ahdasmieliseksi, kun en suostu olemaan kahden miehen pantavana. Nykyisin hän on sitten yksin lähtenyt aktiivisesti etsimään miesseuraa, netistä ja gay baareista. Yhteistä seksi elämään on, mutta hänen ehdoillaan ja hyvänkin seksin jälkeen saattaa tulla kommenttia siitä, että miksi ei voisi olla samalla kahta miestä. On alkanut tuntua että olen hänelle väärää sukupuolta tai en ainakaan riitä, kun olen "pelkästään nainen". Kimppa seksi olisi hänelle vain tekosyy saada munaa.
Koen olevani noin yleisesti ottaen varsin vapaamielinen seksin suhteen, mutta vakaa mielipiteeni on että yksi mies kerrallaan, sen kanssa voikin sitten tehdä mitä vain. Mielestäni pettäminen on pettämistä, vaikka sen tekisikin samaa sukupuolta olevan kanssa.
Miksi naimisissa oleva mies haluaa romuttaa hyvän liiton ja hajoittaa perheen vain saadakseen munaa perseeseen tai suuhun? Naisen käyttämä tekokyrpä tai edes naisen nyrkki ei tunnu riittävän.
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 8.12.2007, 18:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Sama itkuvirsi hoilattiin tässä taannoin ..ilmeisesti tästä asiasta ei ole keskusteltu Dr Phil:n ohjelmassa ,eikä Oprahissa ..taitaa olla sama kirjoittajakin asialla ja sukupuoli miehen ..mutta jos nyt satut kuitenkin olemaan nainen ,niin lääkkeeksi suosittelen mövenbikin suklaajäätelöä ,villasukkia jalkaan ,sekä "kun Harry tapasi Larryn" leffaa ,mutta jos ei satu olemaan dvd laitteita ,niin sitten kioskilta hakemaan uusin kosmopolitan ,koska kosmo tietää mitä mies haluaa.... Laughing Toisaalta kannattaa turvautua siihen mitä naiset parhaiten osaa eli P-U-H-U-M-I-S-E-E-N..ja jos ei osaa puhua ,niin tähänkin löytyy hyvä konsti ..terapia

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jaettavaksiko
LähetäLähetetty: 8.12.2007, 18:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





En ole mies enkä ole tästä aiheesta tänne kirjoittanut. Puhuminen ei toimi, koska miehen mielestä olen vain ahdasmielinen, kun en tuohon kimppaan suostu. Kun yritin viimeksi asiasta puhua, niin tuli vain huutoa siitä, että hän haluaa toteuttaa itseään.
Kiitosta vaan neuvosta syödä jäätelöä.. ja kattoa leffaa. Ei taida paljon tähän auttaa... ellet sitten tarkoita, että unohda koko juttu ja anna ukkosi homostella.
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 8.12.2007, 20:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Onko siitä haittaa, jos miehesi onkin bi? Minua ainakin kiihottaisi, jos joku panisi minun miestäni peppuun, mutta hän ei suostu... Sinun miehellesi ei riitä, jos nait häntä sauvalla tai vyödildolla? Tyydyttääkö hän silti Sinut kunnolla? Ehkä saisit olla taas Nainen sängyssä, jos miehesi saisi joskus myös miestä? Tuntematta suhdettanne ja teitä on aika vaikea sanoa mitään kauhean viisasta. Puhumalla moni asia selviää... jos molemmat voivat puhua avoimesti, ilman painostusta ja tuomioita.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jaettavaksiko
LähetäLähetetty: 8.12.2007, 20:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itse suhtaudun tällähetkellä tähän asiaan varsin negatiivisesti juuri siitä syystä, että mies esittää tämän tarpeensa minulle hyvin aggressiivisesti, elikkä jos en lähde kimppaan, niin kyseessä on vain hänen juttunsa, joka tapahtuu minun selkäni takana ja josta saan vain "paskat niskaan". Siksi tämä on mielestäni pettämistä. Jos mies kertoisi avoimesti mitä tekee, niin homma ehken jopa toimisi. Olen yrittänyt ehdottaa "sovellusta", jossa minä olisin mukana katsojana, mutta tämä ei käy. Ei kuulema löydy sellaista miestä, joka alkaisi siihen ilman että pääsee naistakin panemaan. Miksi muka ei löytyisi, jos kerran löytyy naisia jotka alkavat siihen että toisen mies katsoo vierestä, niin miksei toisin päinkin?
Koko tämä homma tuntuu siksi niin pahalta, että tässä on jo melkoinen tovi yhteistä taivalta takana ja tähän asti kaikki kokeilut on tehty yhdessä, nyt kun (viimein) on löytynyt jotain joka ei kokonaan tunnu minusta hyvältä, niin sitten koko seksi on hänen juttunsa ja minä tunnen olevani vain välttämätön paha ja kaikki yhteinen kiva on poissa. Toivoisin tosiaan, että jos vain antaisin hänen tehdä mitä hän haluaa, niin voisin taas olla nainen sängyssä, mutta pahoiin pelkään, että näiden kokeilujen jälkeen hän haluaa etsiä lisää sellaisia, joihin minulla ei ole osaa eikä arpaa.
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 8.12.2007, 20:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Taitaa olla miehelläsi ajattelun ja kasvun paikka.

Voit pehmeästi ehkä ohjata ja muistuttaa, että mistä kaikesta olette yhdessä nauttineet ja villisti kokeilleet, mutta nyt on vain yksi sellainen asia josta Sinä et tykkää. Ehkei hänkään tykkäisi jostain toisesta asiasta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 8.12.2007, 21:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

jaettavaksiko kirjoitti:
Itse suhtaudun tällähetkellä tähän asiaan varsin negatiivisesti juuri siitä syystä, että mies esittää tämän tarpeensa minulle hyvin aggressiivisesti, elikkä jos en lähde kimppaan, niin kyseessä on vain hänen juttunsa,
Varsin ymmärrettävää, että koet asian negatiivisesti.
Jos kerran olet yhden miehen kanssa kerrallaan, ei ihme että sulla lyö jarruja kiinni.

Jotenkin olen aistivani miehesi taholta voimakasta painostusta. Että koska tähänkin asti olette ilmeisemmin kaiken tehneet yhdessä, niin hän juuri haluaa, että myös tätä, mitä sinä et halua.
Eräänlaista vallankäyttöa tuo. Sinun arvotuksesi alentamista.


Lainaus:
Jos mies kertoisi avoimesti mitä tekee, niin homma ehken jopa toimisi. Olen yrittänyt ehdottaa "sovellusta", jossa minä olisin mukana katsojana, mutta tämä ei käy. Ei kuulema löydy sellaista miestä, joka alkaisi siihen ilman että pääsee naistakin panemaan. Miksi muka ei löytyisi, jos kerran löytyy naisia jotka alkavat siihen että toisen mies katsoo vierestä, niin miksei toisin päinkin?

Tuo olisi kaikkein parhain tilanne, että voisitte avoimesti kertoa mieltymyksitänne.
Käsitykseni on, että kyllä sellaisia miehiä löytyy, jotka eivät sekoile naisiin, mutta miten sitten toimia, että sellainen tapaus löytyisi, onkin ihan eri juttu. Pitää huomioida aina toisen ihmisen vastuullisuus. Ei niin, että olkoon kuka hyvänsä, kun vaan saan sen minkä tahtoo.
Pitää myös muistaa haluissaan aina, että itse on vastuussa tekemisistään ja itse niistä on myös sitten vastattava, mikäli jälkikäteen tulee jotakin ongelmaa, ei niin, että vierittää syyn syyttömän niskoille. Eli esimerkkinä: mies menee jonkun puolitutun miehen kanssa seksipuuhiin ja tämän toisen miehen nainen ei miesten väliseen seksiin halua sekantua. Ilmeneekin, että tämä naisensa omaava mies on saanut tartunnan ja syyllistää siitä naistaan.
Sillä tällaisiakin tapauksia löytynee.


Lainaus:
Koko tämä homma tuntuu siksi niin pahalta, että tässä on jo melkoinen tovi yhteistä taivalta takana ja tähän asti kaikki kokeilut on tehty yhdessä, nyt kun (viimein) on löytynyt jotain joka ei kokonaan tunnu minusta hyvältä, niin sitten koko seksi on hänen juttunsa ja minä tunnen olevani vain välttämätön paha ja kaikki yhteinen kiva on poissa

Minä näen asian niin, että koska teillä on ollut pitkähkö taival takana, tulee väistämättä eriytyminen, eli haetaan liikkumatilaa, mutta ei yleensä niin, että toinen hylätään , vaan niin että yhdistävät asiat tuovat aina yhteen.

^tuo ylläoleva on ideaalitilanne pitkässä parisuhteessa ja toimii, jos osapuolet ovat rehellisiä, avoimia yms. toisillensa. Ja tuo osoittaa tervettä halua, ottaa välimatkaa.

Ymmärrän tuntemuksesi. Vaikka niin helppo tässä on tätä kirjoittaa, koeta vähitellen hyväksyä se tunne, että tuo miehesi taivottelema asia, ei ole sinun juttusi. Sillä voin taatusti vakuuttaa sinulle, että tunteet menee ja tulee, aito rakkaus on pysyvää.
Lainaus:

pahoiin pelkään, että näiden kokeilujen jälkeen hän haluaa etsiä lisää sellaisia, joihin minulla ei ole osaa eikä arpaa.

Älä pelkää, sillä pelko sitoo paikalleen. Ja mitä enemmän pelkäät, sitä enemmän tuot pelkäämääsi tilannetta eteesi. Ja yht äkkiä asia/tilanne onkin totisinta totta.

Minä toivon sinulle kestävyyttä, mielenmalttia ja paljon, paljon rakkautta Heart Pink Heart Pink :Halaa kaveria:

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jaettavaksiko
LähetäLähetetty: 8.12.2007, 23:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kiitokset viestistäsi ja kannustuksestasi. Ehkä tämä tosiaan pitäisi nähdä vain elämän/parisuhteen vaiheena, kävi lopulta miten kävi. Ehken tässä molemmin puolin on kyse siitä, että ensimmäistä kertaa tämän pitkän yhdessäolon aikana on seksin saralla tullut jokin asia esiin, jossa halut eivät osu yhteen ja siksi sitä on molemmin puolin vaikeaa hyväksyä.
Takaisin alkuun
taas
LähetäLähetetty: 7.1.2008, 0:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tässä se joka tuolla toisessa ketjussa elämöi melkeinpä samasta asiasta.
Nyt on meilläkin nostettu kissat pöydälle.
Mies valehteli viimeiseen asti, myönsi tuhannen kännissä ja vasta kun väitin että "tiedän" kaiken. Meillähän siis mies yritti olla loukkaamatta minua, ja jättää kertomatta. Kuten tiedetään, nainenjan ei "koskaan" huomaa että mies salailee jotain, eikä ikinä saa selivillle mitään mitä isi ei kerro viattomalle "lapsivaimolle"
Nyt mies myöskin tämän ketjun miehen tapaan väittää, että koska hä on nyt myöntänyt että kiinnostusta miesseksiin on ollut, minun olisi hyväksyttävä asia ja unohdettava se, lakattava pelkäämästä esim. pettämistä ja lakattava puhumasta aiheesta iäksi koska hän kokee asiasta puhumisen kiusalliseksi ja tarpeettomaksi suhteemme kannalta.
Tämä on tosiaankin viimeinen niitti parisuhteellemme, koska en voi ikinä enää ottaa vakavasti valehtelevaa ihmisistä, oli homo taikka vaikka avaruusolento, joka vielä valehtelemisen lisäksi väittää että on ok valehdella jos on "tarpeeksi hyvä syy"...

Hän kuulemma itse antaa kaikkien kukkien kukkia, eikä ole minua kyttäämässä petänkö. No, unohti vain kertoa siitä minulle ajoissa, että meillä on tällainen avoimuuteen ja luottamukseen perustuva suhde. Päädyin siihen mistä aloitinkin, että voi h*lvetin p*rkele.
Takaisin alkuun
taas
LähetäLähetetty: 7.1.2008, 0:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Puhuimme, ja luulin itsekin että kyllä nyt riittää. Mutta ei. Muistan koko ajan, jokainen hetki sen että hän valehteli, enkä kykene enää sulattamaan asiaa. Kieltämällä minua kysymästä ja puhumasta asiasta, hän osoitti minulle viimeisen kerran, että tässä parisuhteessa on yksi ihminen HÄN HÄN HÄN ja HÄN. Saa jäädäkin.
Takaisin alkuun
Ilkikurinen
LähetäLähetetty: 7.1.2008, 2:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 30

^ Muistan Taas tuon keskustelun mistä puhut. Todella ikävä juttu, ei voi muuta sanoa. Toivon sinulle voimia, sillä kuulostaa siltä, että tilanteen jama on rehellisyyden ym. kannalta todellakin huono. Minusta näyttäisit tekevän oikean päätöksen, eli jaksamista siihen.

Avoimuudella ja rohkeudella selviäisi usein paljon asioita, mutta aina ei ihmiset uskalla ilmaista itseään ajoissa. Sad

_________________
Ghostly fire...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker