Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Kuinka saa halut pois
Vieras
LähetäLähetetty: 30.12.2007, 16:24  Vastaa lainaamalla viestiä






Sanotaan vielä, että ihan mukavasti monet ovat vastanneetkin. Kiitos siitä heille. Joka kerta kuitenkin kun tätä asiaa kysyy niin joku alkaa sanomaan että ei asiat voi noin huonosti olla. Kylläne voivat
Takaisin alkuun
Mulli
LähetäLähetetty: 30.12.2007, 17:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 19 Jou 2007
Viestejä: 97
Paikkakunta: Kanta-Häme

No mitenkä ne nyt sitten voivat olla niin huonosti? Eihän tuossa lorussa ole lainkaan järkeä...

_________________
Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 2.1.2008, 3:25  Vastaa lainaamalla viestiä






Minun kohdallani asiat ovat pysyvällä tolalla, jo vuosikaudet asiat ovat olleet näin ja nyt olen ymmärtänyt että eivät asiat enää tästä muutu. Minä en ole enää mikään 20v kolli joka sanoo että "minä varmaan olen loppuikäni puutteessa" sillä suurimmalla osalla normaaleista ihmisistä ajan myötä asiat loksahtavat kohdalleen mutta minä en jollain tavalla ole normaali sillä minä en vaan naisia saa ellen maksa heidän seurastaan. Normaalilla tavalla en koskaan. No, kyllä nuo maksulliset ovat lohtua elämääni tuoneet.

Kuitenkin paljon parempi olisi kun saisi kokonaan halut pois sillä haluista ei minun kohdallani ole kuin haittaa.

Kyllä se nyt aika monen vuoden prosessi on ennen kuin kukaan mies tällaista alkaa tosissaan miettimään eli ihan vuosikausista on ollut kyse. Minä voisin murhata kaikki ihmiset jotka lässyttävät noita "jokaiselle on joku"-lorujansa. Tekisi todellakin mieli kuristaa jokainen joka noin sanoo, sellaiselta vittuilulta se mun korvissani kuuluu koska vuosikausien kokemus on osoittanut kuinka paikkaansapitämätöntä tuo on.

Ei sen puoliin, sanohan sen järkikin, katsoo vain kuinka paljon ihmisiä sittenkin on jotka elävät koko elämänsä yksin, jotkut ihan omasta halustaan mutta aika moni varmasti vastentahtoisesti koska ei ole kenellekään kelvannut.
Takaisin alkuun
Mulli
LähetäLähetetty: 2.1.2008, 11:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 19 Jou 2007
Viestejä: 97
Paikkakunta: Kanta-Häme

Siitä vain kuristamaan, jos on palleja ja ruutia tarpeeksi.

Mutta. Ongelmastasi selviät helposti, jos rikot lakia. Vetelet vain hevoskuurin testosteronia (kuurin aikana ilmeisesti panettaa valtavasti), vaan tarpeeksi ahmittuasi mokomia, kroppasi oma tuotanto lakkaa ja sen mukana katoavat kaikki vaivat.

Se, että pääkoppasi muistaa seksin vielä tämänkin jälkeen, ei varmaankaan yllätä sinua. Vaivaasi kun ei ole eoikeasti lääkettä. Vastaasi taapertaa joka päivä naisia, joita haluat polkea, kuin tulpatonta mopoa.

Mene luostariin ja pyydä huone, jossa ei ole tietokonetta. Vähenee samalla hinku kaikenkarvaisiin trollauksiin netissäkin Twisted Evil

_________________
Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 2.1.2008, 14:01  Vastaa lainaamalla viestiä






Trollausta ja trollausta! Oliskin vaan trollausta mutta on ihan todellinen asia. No, kenties siinä olet oikeassa että lopettaa koko asian ajattelun niin kyllä se siitä. Niin, ja kuten sanoin, onhan nitä maksullisia sit kuitenkin.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 2.1.2008, 14:39  Vastaa lainaamalla viestiä






Niin, siis omasta mielestäni ihan asiallisen kysymyksen kysyin enkä suinkaan kerjännyt vittuilua osakseni mutta olkoon sit näin.
Takaisin alkuun
Mulli
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 2:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 19 Jou 2007
Viestejä: 97
Paikkakunta: Kanta-Häme

Vittuilu alkaa siitä, kun ehdotellaan hengenottoa kuristamalla jne.

Mutta... (ja tätä sinä vasta vittuiluna pidätkin, vaikka sitä se nimenomaan ei ole)

Ei ole mahdollista, että ihmisellä on jonkinlainen fyysinen vika, jonka ansiosta ei kelpaa kellekään. Sen sijaan valittajasta ei pidä kukaan. Jos menet naisiin ja kerrot, että kukaan ei koskaan huoli sinua, ne perkeleet uskovat sinua.

Jos et osaa kosiskella, pyydä joku opettamaan.
Jos olet liian paksu (pitää olla jo 400kg sitten), laihduta
Jos olet ****, kasvata parta
Jos olet hullun, aasin, paskiaisen tms maineessa, vaihda maisemaa
Jos taas olet vailla missikaliiberin akkaväkeä, laske rimaa (jumalauta kun cp-vammaiset menevät naimisiin sairaanhoitajattarien kanssa, niin mikä helvetti..?)
Käsipuolet, jalkapuolet, halvaantuneet, naamastaan palaneet ja kaikenkarvaiset onnettomat saavat seuraa, kun oikeassa osoitteessa poikkeavat. Onhan se nyt perkele, ettei...

Niin. Mitäpä tuota jankkaamaan, kun ei mies kerran usko.

Sinulla on vika korvien välissä. Sen kun korjaat, naisongelmakin korjaantuu itsestään.

_________________
Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ilkikurinen
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 3:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 30

Niin, olisi mukavaa jos valoittaisit hieman niitä syitä miksi et voi koskaan saada muuta kuin maksullista naista. Kuten Mulli yläpuolella kirjoitti, monenlaisiin ongelmiin on monenlaisia ratkaisumalleja, mikäli rupeaa miettimään. Sinun ei tarvitse sen ihmeemmin itsestäsi muuta kirjoittaa, kunhan selvittäisit hieman syitä ongelmallesi, jotta voisimme pohtia tehokkaammin. Onko sinusta ongelma fyysisessä vai henkisessä puolessasi, vai molemmissa? Vai ulkoisessa imagossasi (maine, jne.)?

En näe varsinaiseen halujen tappamiseen muuta vaihtoehtoa, kuin ehkä todella syvään ja ehkä kiihkomieliseen uskoon tulemisen. Kuten Mulli yläpuolella kirjoitti, niiden biologisten kanavien katkaisu ei luultavimmin lopeta sitä mielen halua, vaikka pienet mahdollisuudet olisikin. Tuollaiseen uskoon tuleminen, eli aivojen sen osan toiminnan vahva lisääntyminen, joka "vastaa" uskonnollisista kokemuksista (jotain tutkimusta on tehty, mutta vielä suht. alkumetreillä), saattaisi sen sijaan vaikuttaa myös mieleen. Riippuen tietty uskon tyypistä, eli syväuskovan eunukin tms. mindset olisi kai tavoiteltava.

Mutta sellaista on huono lähteä tilailemaan ja odottelemaan.

_________________
Ghostly fire...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 7:12  Vastaa lainaamalla viestiä






No voi jumalauta, minä olen vuosikaudet ollut yksin ja ei todellakaan mistään yrityksen puutteesta ole ollut kiinni vaan vasta aivan viime aikoina minulle on valjennut että nykytilanne on se pysyvä olotila. Jotakin vikaa on oltava koska ei ole koskaan kenellekään kelvannut, tuohon nyt on aivan turha väittää mitän vastaan ja kuten sanoin, niin vasta aivan viime aikoina itselleni se totuus on valjennut.

Ei sen puoleen, maksulliset naiset ovat nuoria ja kauniita enkä minä heitä todellakaan huonompana pidä kuin ns normaaleja naisiakaan, sitä paitsi olen ajatellut asian sillä tavalla, että minulla menee niihin naisiin vähemmän sittenkin rahaa kuin monella minun ikäoselläni miehellä menee jossakin avioerossa elatusmaksuihin.

Kyllä siis vikaa täytyy olla ihan jossain muuallakin kuin korvien välissä jos ei koskaan kenellekään ilmaiseksi kelpaa. Siis, aivan viime aikoja lukuunottamatta en itsekään ole moista uskonut. Joten sen takia minun todellakin tekisi mieli potkia noita "jokaiselle on olemassa joku"-jankuttajia nin päähän että he oksentavat hampaitansa sen jälkeen.

Mutta jos noita maksullisia ei olisi niin silloin sitä elämä vasta synkkää olisikin. Kiitoksia heistä.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 7:27  Vastaa lainaamalla viestiä






Niin, ja tosiaankin, sitähän minä kysyinkin että kuinka saa halut parhaimmalla tavalla kokonaan pois enkä suinkaan mitään kuinka saan naisia koska niitä en saa. Mielialalääkkeet kuulemma vievät halut todella tehokkaasti. Kenties sittenkin kannattaa alkaa niitä harkitsemaan mutta ongelma on se, että kirjoittaako lääkäri niitä tosta vaan jos niitä käy pyytämässä. Vai vaativatko että pitäisi mennä pölisemään asioistansa jollekin kutistajalle ennen kuin he moiseen suostuvat sillä sitä minä en todellakaan aio tehdä, minun asiani eivät puhumalla miksikään muutu.

Joo, mut nyt pitää lähteä töihin. Kaikki asiat eivät sentään ole päin persettä, työpaikka sentään on. Mutta tuossakin on yksi esimerkki siitä, että jotain vikaa on koska en ole edes mikään köyhä koska minulla sentään on työpaikkakin. Ei auta mikään.
Takaisin alkuun
Jortsu
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 8:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 30 Lok 2007
Viestejä: 93
Paikkakunta: St. Michel

Anonymous kirjoitti:
Niin, ja tosiaankin, sitähän minä kysyinkin että kuinka saa halut parhaimmalla tavalla kokonaan pois enkä suinkaan mitään kuinka saan naisia koska niitä en saa. Ei auta mikään.



*** Nyt kun kerran asia on näin ja vastaan ei passaa väitellä niin...ei kai siinä auta muu kuin panna pili ja pallit pölkylle ja napakka lyönti Fiskarssilla. Pois se mikä pahentaa. Jos sekään ei auta,niin sitten on harkittava jotain radikaalia ratkaisua Crying or Very sad

Mutta jos sä itketkin sen Ison Suuren Rakkauden perään,oikeesti?!

_________________
Jortsu-asialinjalla.Aina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 8:38  Vastaa lainaamalla viestiä






Siis, jumalauta, ette te varman pitkäaikaistyöttömällekään kerro että ihan jokainen ihan varmasti saa töitä. Jotkut eivät vaan saa. Samalla tavalla jotkut eivät ikinä vaan löydä seuraa vaikka kuinka haluaisivat.

Mainitsin jo että kuinka paljon on ns vanhojapoikia tai -piikoja eikä he suinkaan varmaan kaikki omasta halustaan yksin ole. Jotkut vaan ovat ylijäämää jotka eivät kenellekän kelpaa.
Takaisin alkuun
Jortsu
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 9:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 30 Lok 2007
Viestejä: 93
Paikkakunta: St. Michel

Anonymous kirjoitti:
Siis, jumalauta, . Jotkut eivät vaan saa. Samalla tavalla jotkut eivät ikinä vaan löydä seuraa vaikka kuinka haluaisivat.

Jotkut vaan ovat ylijäämää jotka eivät kenellekän kelpaa.


*** Jortsu on aina ollut sitä mieltä,että uskonnonvapaus on hieno asia. Amen.

_________________
Jortsu-asialinjalla.Aina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 9:41  Vastaa lainaamalla viestiä






Minun kohdallani kyse on tieteestä, ei uskonnosta, montako kertaa tämä pitää sanoa? Jos olisin parikymppinen niin vielä olisi kenties toivoa mutta minun kohdallani toivo on mennyt.

No, on musta sen verran naistenvihaaja tullutkin ettöä jos luen uutisia, että joku nainen on raiskattu niin ajattelen, hyvä, oikein tiet raiskaaja, toivottavasti nainen kärsi. Jos itse sattuisin paikalle kun naista raiskataan niin sanoisin ehkä että älkää antako minun häiritä.

Jos joku nainen valittaa että mies hakaa niin mietin, että toivottavasti hakkaa vielä enemän että kuolisit.

Jos minä en kenellekään naiselle kelpaa niin minun puolestani naiset tulkot toimeen sitten ilman minua.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 9:48  Vastaa lainaamalla viestiä






Siis, en minä ole aina ollut tällainen vaan minusta on tullut tällainen. Mikä kohta on niin vaikeata ymmärtää kun minä sanon, että minä en kenellekän ilmaiseksi kelpaa? Noin 20v kokemus yrittämisestä ja aina sama lopputulos. Noin huonoa onnea ei kenelläkään voi olla joten kyllä jossakin on silloin vikaa.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker