Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Kuinka saa halut pois
assa
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 10:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Asenneongelma.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
näkymätönmies
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 11:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olet oikeassa, ettei kaikille todellakaan ole ketään.

Yli kymmeneen vuoteen en saanut keneltäkään edes kosketusta. Aika omituista, että pelkkä käden hipaisu olisi pelastanut joskus päivän, vuoden ja jopa vuosikymmenen.

Itse en pitänyt seksihalujani kiusallisina, vaan pahinta oli viha naisia kohtaan, joka kehittyi vähitellen ainoaksi tunteeksi naisia kohtaan. Herkuttelin ajatuksella tappaa yksi nainen, joka antaisi minulle sielunrauhan, koska olisinhan hoitanut oman osani.

Kaikki parisuhdelässytys ärsytti ja tuntui suurelta huijaukselta. Koko elämäkin tuntui sietämättömältä, koska oli vaikea välttää seksi ja parisuhdelässytystä, jota tulvii joka tuutista.

Inhosin todella kaikkia naisia. Naiset myivät jopa äänensäkin puhelinseksissä. Sainhan minäkin kuulla valheellisen naisen puhetta kunhan maksoin siitä.
Takaisin alkuun
Mulli
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 12:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 19 Jou 2007
Viestejä: 97
Paikkakunta: Kanta-Häme

Hah. Mitäs minä sanoin. Päässä paha vika. Mene kallonkutistussivuille valittamaan vaivaasi. Sillä ei ole mitään tekemistä seksin kanssa.

Tosin olisi mielenkiintoista kokeilla sitä hampaideni potkimista. Näinköhän tuo kävisi yhtä helposti, kuin näppistä räplätessä haaveilee...

_________________
Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 13:03  Vastaa lainaamalla viestiä






näkymätönmies kirjoitti:
Olet oikeassa, ettei kaikille todellakaan ole ketään.

Yli kymmeneen vuoteen en saanut keneltäkään edes kosketusta. Aika omituista, että pelkkä käden hipaisu olisi pelastanut joskus päivän, vuoden ja jopa vuosikymmenen.

Itse en pitänyt seksihalujani kiusallisina, vaan pahinta oli viha naisia kohtaan, joka kehittyi vähitellen ainoaksi tunteeksi naisia kohtaan. Herkuttelin ajatuksella tappaa yksi nainen, joka antaisi minulle sielunrauhan, koska olisinhan hoitanut oman osani.

Kaikki parisuhdelässytys ärsytti ja tuntui suurelta huijaukselta. Koko elämäkin tuntui sietämättömältä, koska oli vaikea välttää seksi ja parisuhdelässytystä, jota tulvii joka tuutista.

Inhosin todella kaikkia naisia. Naiset myivät jopa äänensäkin puhelinseksissä. Sainhan minäkin kuulla valheellisen naisen puhetta kunhan maksoin siitä.


Ihan kuin minun kirjoittamani terksti. Minäkin olen alkanut jollain lailla vihaamaan naisia ja kuten sanoin, nautin uutisista joissa naisia raiskataan, tapetaan ym, mutta minun kohdallani kuitenkin kyse on seurauksesta, ei syystä. Tympäsee kun ihan asialisesti kysyy jotakin niin tämä aina menee plörinäksi kun joku alkaa vaan vittuilemaan.

Onko se jotenkin vaikeata ymmärtää, että se mikä itselle on helppoa saattaa toiselle olla ylivoimaista? Siis, onko tämänkin maan kaikkien vanhojenpoikien ja -piikojen ongelmana vain huono asenne? Tuskin nyt sentän, kyllä meitä sellaisia on jotka ovat niin ylijäämäkamaa etteivät kellekän kelpaa. Minä en naista saa ellen naisesta maksa. Lähes 20v kokemus asiasta.

Olisi vaan mukava tietää, että mitä minussa sitten on vikaa kun en ulkoisesti mikään poikkeava ole mutta kenties tuo yksi osui siinä oikeaan että kenties minussa on jotain päässä niin pahasti vikaa että sen huomaa ihan joka iikka saman tien. Kuitenkin, tämäkin on vaan seuraus ei syy.

Myönnän, että nyt minulla onkin niin totaalisen katkera ja kyyninen haistapaska-asenne että tällä meiningillä ihan varmasti yksin jäädäänkin muta haluaisin korostaa että tämä on vain viime aikojen kysymys. Aikaisemmin minäkin olin optimisti joka suhtautui elämään ja maailmaan suurena haasteena. Kuitenkin vuosien varrella optimismi on vaihtunut kyynisyydeksi ja pikkuhiljaa vihaksi.

No, en minä enempää, tämä asia alkaa taas kiertää samaa kehää mutta haluaisn sanoa, että siis kohdallani ei ole koskaan, viime aikoja lukuunottamatta, ollut kyse mistän asenteesta. No nyt on mutta sillä ei ole enää mitään väliä.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 13:13  Vastaa lainaamalla viestiä






Ja sen verran vielä, että kun tarkoitan että lähes 20v kokemus asiasta niin se tarkoittaa sitä, että lasketaan niin monta vuotta etenpäin siitä kun vastakkainen sukupuoli alkoi tosissaan kiinnostaa.
Takaisin alkuun
Mulli
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 13:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 19 Jou 2007
Viestejä: 97
Paikkakunta: Kanta-Häme

Hmm.. Miten minulle tuli yht äkkiä sellainen tunne, että meitä juoksutetaan oikein huolella tässä jutussa?

Noh. Kaipa se on mentävä hävittämään ilmakehää kapitalistin hyväksi ja jätettävä tämä aihe. Siinä tienaakin paremmin.

_________________
Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 13:47  Vastaa lainaamalla viestiä






Ei, tämä ei ole trollausta vaikka aina niin luullaankin. Sehän tästä niin traagista tekeekin.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 15:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Itkemme verikyyneliä.

Edelleen peesaan sen verran että omasta päästä se on kiinni, päättäväisyys ja asenne ajavat yli kaikkien fyysisten ominaisuuksien.

Tuollaista pessimististä itsesäälissä pyöriskelijää nyt en voisi kuvitella kenenkään haluavan, vaikka olisi minkälainen hunksi.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 16:05  Vastaa lainaamalla viestiä






Ihan miten vain mutta muistuttaisin että aina en ole ollut näin pessimistinen. Pessimismi on tullut peliin pettymysten myötä. Vuosien ja vuosien saatossa mutta turha kai sitä on jankuttaa.

Vastaa nyt vielä kuitenkin, että onko kaikki tuhannet ihmiset jotka jäävät yksin vain pelkästään asennevammaisia? Tuskin nyt sentään!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 16:11  Vastaa lainaamalla viestiä






Ikävä että tämä lähtee aina pyörimään tätä kehää. Omasta mielestäni esitin avauspostissani asiallisen kysymyksen johon jotkut ihan asialisesti vastasivatkin mutta sitten meni plörinäksi kun nuo suunsoittajat tulivat jotka vastasivat kysymykseen jota en ollut edes kysynyt.
Takaisin alkuun
Jortsu
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 18:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 30 Lok 2007
Viestejä: 93
Paikkakunta: St. Michel

*** Siis sä esitit kysymyksen ja vastauksen. No can do.

Kyllä sä silti vaan taidat olla eri ovela tapaus. Aikasi kun jauhat tuota,ettet kelpaa kellekään,niin johan joku misu sulle säälistä antaa ja pari muuta ajattelee,että siinäpä omituinen tapaus,pitää varmaan kokeilla ,mikä maksaa. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 18:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Vastaa nyt vielä kuitenkin, että onko kaikki tuhannet ihmiset jotka jäävät yksin vain pelkästään asennevammaisia? Tuskin nyt sentään!


Pitkälti kyllä, kun kerran vaikeasti vammaisetkin löytävät kumppaneita itselleen.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 20:19  Vastaa lainaamalla viestiä






No, nyt kun olen kotona ja on kunnolla aikaa kirjoitella(nuo aikaisemmat vastaukset oli hätäisesti työpaikan koneelta) niin saanen hieman vielä selventää pointtiani:

Siis, varmasti jokainen on kuullut sanonnan että prostituutio on maailman vanhin ammatti. Pitänee paikkaansa, sitä on ja sitä tulee aina olemaan. Minkä takia? No, sen takia koska kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa seksin suhteen. Aina on olemassa miehiä(on myös miesprostitutoituja naisille mutta pysytään silti tässä yleisemmässä muodossa) jotka eivät muutoin seksiä saa.

Itsekin kun olen maksullisten naisten kanssa keskustellut niin he sanovat, että ilmoituksen laitettuaan heidän puhelinsa soi helposti toista sataa kertaa päivässä ellei useamminkin. Tottakai joukossa on myös ukkomiehiä, jotka haluavat pettää vaimoaan mutta eiköhän suurin osa ole niitä jotka eivät muuten saa, syystä taikka toisesta. Monet heistäkin varmasti ovat ulkoisesti ihan normaalin oloisia mutta jotakin vikaa heissä sitten on. Ei kai nyt kovinkaan moni sittenkään ala seksistä maksamaan jos ilmaiseksikin saisi mutta kun jotkut eivät vaan saa.

Ylipäätään, ihmiset eivät pidä siitä jos heidän väittämiään dissataan. Minä olen tämän ketjun aikana sanonut vaikka kuinka monta kertaa, että minun tilanteeni on jatkunut vuosikausia, vuosia ja vuosia. Luuuletteko te että minä olen jokin henkinen masokisti joka on tarkoituksella pyristellyt puutteessa ainoastaan jotta voisi esittää marttyyriä netin keskustelupalstalla? Tuskin nyt sentään.

Siis, millä saatanan oikeudella te tyyppiä tuntematta tai näkemättä kyseenalaistatte jos hän väittää että ei seksiä saa muuten kuin maksamalla siitä, sillä se on vuosien varrella tullut minun kohdallani hyvin, hyvin selväksi.

Ei sen puoleen, se pillu on ihan samanlainen vaikka siitä maksaisikin mutta kyllähän sitä ihan mielenkiinnosta miettii että mitä vikaa sitä mahtaa itsessä olla kun ei ilmaiseksi kenellekään kelpaa. Kenties toi yksi kirjoittaja osui naulankantaan, että minussa on sitten vaan niin selkeästi päässä jotain vikaa, että minua ei kukaan nainen ilmaiseksi huoli.

Kuitenkin, vuosien varrella tämä tilanne on tällaiseksi kehittynyt. Nykyään voin sanoa, että vihaan naisia. Aina kun on uutisia että joku nainen on raiskattu, tapettu tai hakattu niin tunnen suoranaista iloa. Nykyään on ihan samantekevää vaikka vihaisinkin heitä sillä siinä mielessä arvon mode on oikeassa että tällä hetkellä minulla on sellainen asenne jolla aivan varmasti yksinäiseksi aina jäädäänkin mutta siis aina en ole tällainen ollut mutta kyllä sitä vankkumattominkin optimisti jossain vaiheessa lannistuu.

Pari vuotta sitten aloin käymään maksullisissa naisissa. Aiemmin en edes tiennyt mistä heitä löytää, muutoin olisin aloittanut jo vuosia sitten. Onnekseni heidän avullaan tilanteeni on parantunut mutta eihän tuo nyt silti ihan sellaista elämää ole josta kehtaa ulkopuolisille todellisessa elämässä mainita.

Onneksi noita maksullisia naisia on sillä heidän avullaan pystyn elämään jotenkuten normaalia elämää. Jos heitä ei olisi niin todennäköisesti minä olisin jokin ahdistelija tai raiskaaja. Jo ihan senkin takia olisi kenties yleisen edunkin vuoksi ihan suositeltavaa että minä jollakin tavalla pääsisin koko sukupuolivietistä eroon. Sen takia alun alkaenkin kysyin ja kysyin myös sitä, että kenties jotkut mielialalääkkeet omaavat sellaiset sivuvaikutukset jotka heikentävät viettiä.

Ymmärrän itsekin, että kun vihani naisia kohtaan on välillä sitä luokkaa että fantasioin siitä että potkin heitä päähän tai minun tekisi mieli tehdä samoin noille, jotka lässyttävät tuota "jokaiselle on joku"-paskaa niin kenties silloin on ihan syytä jollekulle ammattilaiselle käydä asiasta mainitsemassa ja kenties heiltä saa sellaisia lääkkeitä, joista monet ovat puhuneet, että ne heikentävät sukupuoliviettiä.
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 21:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Ehkä sun kannattaisi hakea läheisyyttä lähijunasta ..ja mieluummin edestäpäin..ja eteenpäin menevästä ....sitä ennen laita naamakuvasi Wikipedian sivuille kohtiin Asennevammainen,Tosi Luuseri ja Asennevammainen Luuseri .Mä olin väärässä kun aiemmin neuvoin menemään hoitoon ÄLÄ MENE .Älä haaskaa mielenterveyspalveluiden resursseja ,koska se on vain ajan ja rahan haaskausta .Sama urpo aikaisemminkin täällä itkennyt omaa "säälittävää kohtaloaan"
Laughing ja tässä tulee suoraksi suomeksi luonneanalyysisi R-E-P-P-A-N-A.
(huom Päätin poiketa normaalista kirjoitustyylistäni ,joten ed.kirjoitukseni EI sisältännyt mitään järkeviä neuvoja joita olen tottunut täällä jakelemaan ...vain kylmää todellisuutta ) Laughing Täl saitil ruikuttaa reppana ,sit naiset pitää heppana ,koht sille maistuu keppana yoyoyo Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 3.1.2008, 21:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Siis, millä saatanan oikeudella te tyyppiä tuntematta tai näkemättä kyseenalaistatte jos hän väittää että ei seksiä saa muuten kuin maksamalla siitä, sillä se on vuosien varrella tullut minun kohdallani hyvin, hyvin selväksi.


Sillä oikeudella että siitä julkisesti täällä rutiset.

Avautuessaan täytyy olla valmis saamaan myös kriittistä palautetta.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker