Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  tykkääkö miehet munan imemisestä?
tintturainen
LähetäLähetetty: 27.1.2008, 23:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





nonii miehet kertokaas mikä vie suihinotos tajun pois. tuntuuko se imeminen hyvältä? kuinka kovaa kädellä puristaa? kertokaa mikä teijät vie kuuhu Smile
Takaisin alkuun
Retkuli
LähetäLähetetty: 28.1.2008, 8:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





tintturainen kirjoitti:
nonii miehet kertokaas mikä vie suihinotos tajun pois. tuntuuko se imeminen hyvältä? kuinka kovaa kädellä puristaa? kertokaa mikä teijät vie kuuhu Smile

Razz Siinä vaiheessa kun kalu on noin tyveä myöten suussa ja pikkasen(ihan kevyesti) tarjoaa hammasta tyvelle ,tuntuu aika pietarille.
Razz Toinen oma kokemukseni ,istuskeltiin pöydän vieressä saunaillassa ja yksi tyzy tuli pöydän alta ja nappasi sheivatut pallini suuhun, sen jälkeen olisin tehnyt ihan mitä vain
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 28.1.2008, 8:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Minulle on monikin nainen sanonut että olen outo/kummallinen/poikkeava, mutta en pidä suihinottoa mitenkään erityisen upeana.

Siis kun yleinen miesten mielipide taitaa olla että ennemmin suikkuun kuin penetraatioon. Minä saan ihan keskittyä että edes laukean suihinotossa.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
-JP-
LähetäLähetetty: 28.1.2008, 10:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Lok 2007
Viestejä: 31
Paikkakunta: Turun seutu

Itsekään en jostain syystä juurikaan laukea suihinotosta mutta kyllä se vaan hyvälle silti tuntuu!

Oma vaimo puristaa kädellä lujaa tyvestä samalla kuin imee ja pyörittelee kielen päällä terskaa..

_________________
Women, what can you say? Who made them? God must have been a fuckin' genius!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
El Gordo
LähetäLähetetty: 28.1.2008, 15:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 03 Elo 2007
Viestejä: 57
Paikkakunta: 05

No hyvältähän se tuntuu! Sopivasti imua ja vemputusta, niin hyvä tulee Very Happy Itse en tykkää kovinkaan kovasta puristuksesta. Varsi peukalon ja yhden tai kahden sormen väliin. Siinä sitten vemputusta samassa tahdissa kuin mitä suu liikkuu. Huulet kun puristaa pääasiassa juuri siitä terskan takaa, niin AH!!. Kyllä tuolla tekniikalla saa tältä pojalta hyvin lentämään Embarassed Very Happy Mutta se se parasta on kun imu jatkuu siinävaiheessa kun lasti lentää!! Peukku Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Headmasterr
LähetäLähetetty: 12.2.2008, 1:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Toisaalta - nainen joka ei pidä suihinotosta, mutta kuitenkin tekee sen vain miehen mieliksi, on harvinaisen latistava ilmestys! Sad

Itse olen unelmoinut pimpsan nuolemisesta varmaan 4-5 vuotiaasta asti, ja tyrmistykseni oli melkoinen kun ekoille tyttökavereileni sitä 80-luvulla annoin: mimmit olivat kyllä jalat levällään kuin lahnat, ja nauttivat lukuisistakin orgasmeistaan - mutta kun tuli vastavuoroisesti fellaation aika, niin voi sitä vastahakoisuutta. Ziisus! Meinasi mennä usko naisiin kokonaan.

Onneksi vaistoni vei lopulta sellaiseen suhteeseen, jossa nainen osaa - ja ennekaikkea haluaa - ottaa suhin. Voi pojat!

Tuossakin yksi sunnuntai-aamu, kun muksut katsoi telkkaria toisella puolella taloa, niin emäntä laittoi meidän makkarin oven lukkoon ja herätti meikäläisen maailman taitavimmalla fellaatiolla! Voi jeesus että tuntui hyvältä laueta rakastamani naisen hellään imemiseen! Järki lähti laakista !!! :DDD

Eikä ole väliä vaikkei hän aina nielisikään. Suihinotto on vaan niin taivaallista, ettei paremmasta väliä!

Naiset eivät ehkä ymmärrä kuinka ainutlaatuiselta miehestä tuntuukaan olla "passiivisena" - kun nainen ottaa suihin!

Mihinköhän sitä oikein vertaisi..?

Jos "perus köyriminen" naisen kanssa (siis miehen näkökulmasta) on aina jossainmärin "akrobatiaa", vaikka ihanaa sekin on toki. Toisin sanoen miehenä joutuu pakostakin kontroloimaan kaikkea, liikkeitään, olemaan aktiivinen, jne, jotta yhdyntä yksinkertaisesti toimii. Niin se vain useinmiten on. Useimmat naiset ovat nimittäin käytännössä harmillisen passiivisia - vaikka omasta mielestään ehkä ovatkin nykyaikaisia "aktiivisia" naisia. Sori... Wink

Ja sitten toisaalta - kun voi sulkea silmänsä, maata selällään, ja nainen ottaa suihin taitavasti. Voih - siinä vaiheessa kun alkaa tulla, niin on kuin räjähtäisi joka ilmansuuntaan samanaikaisesti, sitä vaan menettää kaiken kontrollinsa. Luulenpa että silmäni kääntyvät ylösalaisin, nytkähtelen sekopäisenä, ja olen jossain toisella planeetalla pienen ikuisuuden...

Huh, alkoi jöpöttään jo ajatellessakin!

Toivottavasti viimeistään ensi viikonloppuna taas... Wink
Takaisin alkuun
Jortsu
LähetäLähetetty: 12.2.2008, 20:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 30 Lok 2007
Viestejä: 93
Paikkakunta: St. Michel

*** Kyllähän se ihan kivaa on,mikäli nainen osaa kunnolla ottaa munaa poskeen. Mutta kyllä se mulle on enempi lämmittelyä itse koitokseen.

_________________
Jortsu-asialinjalla.Aina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 22.2.2008, 13:13  Vastaa lainaamalla viestiä






El Gordo kirjoitti:
Very Happy Mutta se se parasta on kun imu jatkuu siinävaiheessa kun lasti lentää!! Peukku Very Happy


Kyllä tuo on se juttu. Joskus tulee kyyneleet silmiin
Takaisin alkuun
Jormaboy
LähetäLähetetty: 20.7.2009, 12:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 05 Kes 2008
Viestejä: 17

Eilen illalla viimeksi. Se on taivaallista. Tein sen ensin vaimolleni jonka jälkeen rakastelimme muutamassa asennossa. Pyysin vaimoani hieman maistamaan. Ja vaikka olin varautunut vielä jatkamaan aktia perinteisesti, pieni imutus laukaisi minut ennen kuin kerkesin edes aata sanomaan.

Ja jos imee juuri silloin kun mälli lentää se vasta jotain ihan ekstaasia on.

Että kyllä tykkään ja passiivisena voi nauttia pelkästään omasta tuntemuksesta, voi luoja.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker