Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Herpes
Vieras
LähetäLähetetty: 21.2.2008, 20:14  Vastaa lainaamalla viestiä






Jouduin kohtaamaan tällaisen ikävän asian kuin Herpes...Sain naisen mukaan baarista ja päädyimme nussimaan. Kondomi oli tietenkin kuten aina vieraan kanssa, mutta naisen pillusta valui eritteitä kohtaan jossa kondomi ei suojannut ja näin ollen sain tartunnan ja kipeitä rakkuloita peräaukon luokse sekä peniksen varteen. Lääkärin mukaan tämä on harvinaista mutta toisinaan tapahtuu. Mutta nyt sitten...Miten käy kun/jos joskus haluan perheen? Voiko Herpes tarttua toiseen ihmiseen vaikkei ole aktiivinen? Millä tavalla tulevaisuuden partnerille tämän asian tulen kertomaan? Tässä on nyt muutama päivä asiaa pohdittu ja itse en enää keksi vastausta...
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 22.2.2008, 13:00  Vastaa lainaamalla viestiä






Sen kanssa vaan joudut elämään. Toistaiseksi ei ole parannusta.

Tv: samanlaisessa tilanteessa ollut.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 23.2.2008, 12:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Anonymous kirjoitti:
Kondomi oli tietenkin kuten aina vieraan kanssa, mutta naisen pillusta valui eritteitä kohtaan jossa kondomi ei suojannut ja näin ollen sain tartunnan ja kipeitä rakkuloita peräaukon luokse sekä peniksen varteen. Voiko Herpes tarttua toiseen ihmiseen vaikkei ole aktiivinen? Millä tavalla tulevaisuuden partnerille tämän asian tulen kertomaan? Tässä on nyt muutama päivä asiaa pohdittu ja itse en enää keksi vastausta...

Ensinnäkin hei haloo Exclamation
Koskaan ventovieraan kanssa ei ole liian turvallista seksiä olemassakaan, varsinkaan, kun ko. satunnainen tuttavuus.
Pisteet siitä, että muistit kondomin Peukku

Kaikkien fiksummin teet, että kerrot tulevaisuudessa mahdolliselle lastesi äidille heti totuuden herpeksestä. Terveydenhoitohenkilökunta ja lääkärit neuvovat tällaisessa tilanteessa parhaiten.
Ainahan herpes voi tarttua, vaikkei ole aktiivinen. Puhukoon tietävät enemmän.

Tsemppiä sulle, kyllä pärjäät Peukku

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 24.2.2008, 19:47  Vastaa lainaamalla viestiä






Se oli tarkoitukseni. Joka ainoa kerta kun on ollut yhden illan hoito niin kortsu on käytössä. Mutta se ei silti suojaa täysin...Ei sitä uskonut ennenkuin osui itselleni kohdalle. Mutta eikö täällä muilla ole herpestä? Vai eikö kukaan uskalla tunnustaa? Sillä ajatuksella sitä kyselen että miten on kertonut puolisolleen tai uudelle seurustelukumppanille? Lääkäri sanoi ettei herpes leviä jos ei ole aktiivivaiheessa mutta kyselemällä ja lukemalla aiheesta olen saanut toista tietoa, mikä kyllä itseäni ihmetyttää, että lääkäri sanoo toista ja silti lukee toista...Hmmm...Mihinkä tässä uskoo..Ei sillä, ettenkö tulisi kertomaan tulevaisuudessa kumppaneilleni että minulla on herpes. Varmasti tulen sanomaan, jos suhde jatkuu pidempään. Mutta
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 24.2.2008, 19:49  Vastaa lainaamalla viestiä






jäi kesken...Mutta kertokaas nyt jos uskallatte tunnustaa kellä se on että miten olette tilanteet itse hoitaneet uudet tilanteet ja onko suhde jatkunut sen jälkeen? Miten ehkäisyn olette hoitaneet ja jne jne...
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 24.2.2008, 22:14  Vastaa lainaamalla viestiä






Joo toi herpes on todella kimurantti juttu!

Jossain kirjoissa lukee että jopa 80% väestöstä on se.

Kysymys kuuluukin: miten helvetissä sitten *herpeksen voi saada* - jos kerta *sinulla herpes jo on* ?????

Itse olen seurustellut aikoinaan vuosia mimmin kanssa jolla on herpes, ja muutenkin imuellut satoja mimmejä selvinpäin ... tuhannen päissäni elämäni aikana, eikä minulla ole koskaan ollut huuliherpestä.

Erään lääketieteellisen testin yhteydessä minulta otettiin varmuuden vuoksi vasta-aineet (tms joku ihme testi) herpeksen suhteen, ja se osoitti lääkärin mukaan ettei mulla ole ikinä ollut herpes-taruntaa.

Olenko siis jotenkin immuuni?

Kuten sanoin, herpes on perin kimurantti pöpö.

t. Headmasterr
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 24.2.2008, 22:15  Vastaa lainaamalla viestiä






Kumella olen tähän asti tullut toimeen. Joskus paljaallakin. Tuntuu vaan niin nautinnolliselta.
Embarassed
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 2.4.2008, 13:54  Vastaa lainaamalla viestiä






Hui kauheeta, siis sait herpeksen...mietippä asiaa näin, siitä ei ole haittaa juuri koskaan, 25% suomen aikuisväestöstä on se siis sukupuolitauti versio, ja se yskänrokoksi kutsuttu taas on noin 90% kaikista suomalaisista. Että aika yleinen vaiva tuo on, ei syytä alkaa repiä hiuksia päästä.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker