Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Seksuaalinen tyhjiö
tyhjiö
LähetäLähetetty: 24.2.2008, 2:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 24 Hel 2008
Viestejä: 7

Elän seksuaalisessa tyhjiössä, mutta syy ei ole vaimossani vaan minussa. Minulla seksi on aivan jotain muutakin kuin avioparin rakastelua pimeässä makuuhuoneessa. Olen puhunut vaimoni kanssa asiasta ja hän on erittäin kiitettävällä tavalla vastannut hätähuutooni, mutta mahdottomia en vaadi häneltäkään. Ongelmani ydin on seksuaalisen nautintoni poikkeavuus, joka ei ole siemensyöksy ja sen jälkeinen orgasmi, vaan suurin seksuaalinen nautintoni onkin lähes visuaalinen. Saan orgasmia suurempaa nautintoa pelkästään katsomalla ja koskettelemalla. En tunnista itseäni ns. tirkistelijäksi, koska nainen josta sillä hetkellä nautin tekee sen minun vain vuokseni. En nauti katsoa alastonta naista, joka ei tiedä että katson häntä.

Vaimoni on auttanut minua tässä ongelmassa ja on kotona paljon alastomana mahdollisuuksien mukaan ja on ehostanut häpykarvoistaan mieluiseksi, mutta jotain puuttuu vielä. Haluaisin kokea elämäni suurimman ’orgasmin’ usean naisen kanssa. Vaimoni on valmis tähän, mutta muut naiset puutuvat vielä, oletko sinä se rohkea nainen?

Haluaisin asiasta keskustelua ja keskustelua naisten näkö vinkkelistä, onko idea täysin mahdoton, vain onko minulla valoa tunnelin päässä….

Lopuksi pitää huomauttaa, että rakastan vaimoani ja hänen kanssa aion elää, niin kuin papin edessä olen luvannut ja perhekin on kasvanut jo viidenteen jäseneen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 24.2.2008, 14:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tämäkään ei lie liittynyt Ryhmäseksiin mitenkään, joten siirretty.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
tyhjiö
LähetäLähetetty: 26.2.2008, 13:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 24 Hel 2008
Viestejä: 7

Tarkoituksena on sopia yhdessä pelisäännöt, ennen kuin yksikään vaatekappale on otettu pois päältä.
Ulkona naiset eivät tarvitse olla alasti, kunhan ovat vähissä pukeissa, esim. reisille ulottuva t-paita ja leveä vyö. Näin ollen naapurit ja ohi kulkevat veneilijä ei kiinnitä liiallista huomiota meihin. Mökin sisällä paita nostetaan vyön päälle, jotta saisin nautiskella näkemästäni.
Mökissäkään ei mielistäni tarvitse olla alasti, vaikka paitaa joka ulottuu navan tienoille voi minun puolesta käyttää koko juhlan ajan. Näistä asioista sovitaan etukäteen ja haluan että kukaan ei tee mitään vastoin tahtoaan, koska silloin menee minultakin maku koko asiaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
SuomiNeito
LähetäLähetetty: 7.3.2008, 23:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 07 Maa 2008
Viestejä: 2

Mielenkiintoinen ajatus, jos vain ei ole mitään koiraa haudattuna. Mistäs sitä nykypäivänä tietää, mitä ihmiset oikeasti haluavat...

Kirjoitit:
Haluaisin kokea elämäni suurimman ’orgasmin’ usean naisen kanssa.

Tarkoitatko siis ryhmäpanoa? Siis monta naista rivissä ja parrua sisään?

Jos asia on näin, niin ei kiinnosta. Vakaa suhde minullakin, mutta olisihan se hauska taas tuntea, että mies katsoo kiinnostuneena ja ihailee, mutta siihen se sitten saisi jäädäkin. Ja koska olen bi, niin pidän myös toisten naisten ihailusta... mitäs sitten jos löytyy joku ihana nainen minulle? Mitenkäs siihen suhtaudut? Minulla on mahtava mies, mutta jotain saan kun katson naista ja ehkä vähän koskenkin, mutta toiset miehet saavat pysyä kosketuksen ulkopuolella, se on meillä suhteessa sopimus.

Suomen kesä, juhlatunnelmaa, hyvää ruokaa ja juomaa, mutta onko turvallista juomaa? Meinaatko myös sekoitella juomiin jotain... se on tietysti myös pelko.

Mutta jos olet niin rehti kun viestisi antaa ymmärtää niin... Wink Jospa tuon pari ystävätärtä mukaan niin ei olisi niin jännittävää keskellä vieraita ihmisiä? Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 8.3.2008, 0:23  Vastaa lainaamalla viestiä






Ja nii joutui suamineito turmioon....

Ookko ihan varma että uskallat moiseen seuraan? onhan tua ny selvää vedätystä. nettikamerat tietysti laulaa ja seuraavana päivänä saat kattoo ittees youtuubesta.

"jos oot rehti" !! ei kai ny rehtiä miähiä enää suamesta löyry, ainakaa täält.
Takaisin alkuun
tyhjiö
LähetäLähetetty: 8.3.2008, 2:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 24 Hel 2008
Viestejä: 7

Kritiikki on aina tervetullutta ja aion parhaani mukaan vastata siihen. Salaa kuvaus on aina tän tapaisissa bilessä aiheellinen huolenaihe, mutta sekin on mietitty etukäteen. Mökki on vuokramökki ja voimme hakea mökin avaimen kaikkien osallistujien nähden. Juomien suhteen voimme ostaa vain sellaisia pulloja, jotka kukin avata itse ja juoda turvallisesti. Haluan tavata kaikki osallistuja etukäteen ja hyvissä ajoin ennen bileitä ja keskustella heidän kanssa tulevasta. Kavereita on hyvä pyytää mukaan, niin kuin SuomiNeitokin tuumaili, koska silloin on varmempi olo.

SuomiNeidolle haluaisin tarkentaa kommenttiani, että minua ei kiinnosta pätkääkään ryhmä panot, vaan yhdessä hauskan pitäminen ilman fyysistä seksiä. Haluan korostaa, että haluan sopia selvät pelisäännöt naisten kesken mitä saa tehdä ja mitä ei. Bileet menevät pilalle heti, kun jollakulla ei ole hauskaa. Bileissä haluan muutaman säännön, että ketään EI saa vahingoittaa fyysisesti tai henkisesti.

Jos bileissä haluaa harrastaa seksiä, niin on hyvä olla Bi, koska minulle riittää vaimoni vallan hyvin. Minulle ei ole tärkeintä naida mahdollisemman monta naista pienessä ajassa, mikä on tosin yleisesti uskottu miehen kunnon mittari. Minulla on tarpeeksi tehtävää yhdenkin naisen tyydyttämiseen, joten ei minulla ole tarvetta olla mukana ryhmäseksissä. Jos bileiden aikana jotkut naiset haluavat keskenään harrastaa seksiä, se on heidän asia, ei minun ja olen silloin muualla. Minua ei kiinnosta yhtään kastoa muiden rakastelua, koska se heidän keskinäinen asia.

HUOM !!!!!
Haluaisin kaikilta naisilta kommenttia ja palautetta tämän asian tiimoilta, mitä pelkoja tai ennakkoluuloja teillä on ja millä tavoin poistaa niitä?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
SuomiNeito
LähetäLähetetty: 20.3.2008, 0:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 07 Maa 2008
Viestejä: 2

Mä olen ihan sanaton Ersa sun jutuista. eihän tuollaisia miehiä voi olla olemassa? "vaimo riittää hyvin" "en kaipaa kimppakivaa" sähän olet siis kunnollinen mies? Olen miettiny tätä yöt ja päivät ja... kaverille ehdotin viimeks kun nähtiin ja ekaks se nikotteli että ooksä hullu, mutt sit kun mietti tarkemmin, niin eipä se hullummalta kuulostanu. Yllytyshullu kun on!


No ni, päätös on tehty, privaviestiä pistän meneen. Ei sitä mitään saa jos ei yritä...

Mut käykö jos ei ihan heti nakuilla, vaan vast sitt kun siltä tuntuu? Eli ensin pullo punkkua ja....

Summer party here we come!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tyhjiö
LähetäLähetetty: 21.3.2008, 17:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 24 Hel 2008
Viestejä: 7

Tervetuloa Suomineito, siirrytään yksityisviesteihin Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.6.2008, 0:48  Vastaa lainaamalla viestiä






Antaisit olla tuossa fantasian tasolla nuo juttus. Jo lopettaisit täältä seuran etsimisen fantasioillesi tuskin saat oikeesti mitään nautintoa koska kyse on vain fantasiasta.
Takaisin alkuun
tyhjiö
LähetäLähetetty: 24.6.2008, 20:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 24 Hel 2008
Viestejä: 7

Kaikesta huolimatta, bileet järjestetään. Ohjelmassa ei ole mitään rajua seksiä, jotain pikku tuhmaa ja hauskan pitoa. Vielä mahtuu mukaan, jos kesästä puuttuu jotain pientä jännitystä. [/code]
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
tyhjiö
LähetäLähetetty: 16.8.2008, 1:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 24 Hel 2008
Viestejä: 7

Bileet on nyt vietetty ja mitä parhaimmassa puitteissa. Kesän lähes ainut helle viikko osallistui juhliin Smile

Kiitos kaikille
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker