Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ideat ja palautteet  ~  Pidätkö videogallerian videoista?

Pidätkö videogalleriasta www.omakuva.org/videogalleria
On niin halpa (1,90e viikossa) että pakko katsoa
12%
 12%  [ 1 ]
On niin hyviä videoita että on pakko katsoa
25%
 25%  [ 2 ]
En suostu maksamaan aikuisviihteestä edes 1,90e viikossa
25%
 25%  [ 2 ]
Videot on niin lyhyitä ja pieniruutuisia ettei kiinnosta
25%
 25%  [ 2 ]
Videot on niin aitoja ettei teknisellä laadulla ole väliä ja katson
12%
 12%  [ 1 ]
Katson vain ammattitaitoisesti tehtyä aikuisviihdettä, en mitään omakuvan videogalleriaa
0%
 0%  [ 0 ]
En katso nyt mutta jos olisi halvempi ja vaikka päivähinta niin katsoisin
0%
 0%  [ 0 ]
Ääniä yhteensä : 8

Härski
LähetäLähetetty: 23.3.2008, 15:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Haluttaisiin tietää mielipidettä videogalleriasta, eli tästä http://www.omakuva.org/videogalleria/

Miksi ne katsoo jotka katsoo Very Happy ja miksi ne ei katso jotka ei katso Sad

Äänestäminen on toki tärkeää, mutta vielä enemmän haluttaisiin sanallista palautetta ja ideaa ja valituksiakin liittyen tuohon videogalleriaan.

Onko syy katsomiseen sisällössä vai hinnassa, samaten mikä on syy siihen jos joku ei katso.

PALKINTO Ne jotka antaa hyviä ja perusteellisia kirjallisia lisävastauksia/lisäperusteluja/ideoita voi saada ilmaisen videon, ilmoita sähköpostilla (webmaster@seksitreffit.fi) tarkkaan minkä haluat nähdä. Voin toki antaa videogalleriaan koodinkin jos ei pitkiä videoita halua katsoa.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 24.3.2008, 0:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Mä ruksailen huomenna kohdat, ku olen koneen äärellä. Minä en katso. Kysymyksessä ei ole raha, hinta ei ole paha. Se, mitä minä peräänkuulutan on tietty taso. Glamoria ja aistikkutta peliin. Jotenkin taiteellisempia, astikkaampia kuvauksia. Pehmeää kaunista rakastelua. Ei mitään roiskimisjuttuja. Kuinkahan tämän selittäsi. Palaan asiaan...

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 24.3.2008, 19:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Minä katselen, monet ovat todella hyviä ja ennen kaikkea niissä on aito tunnelma.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 29.3.2008, 13:24  Vastaa lainaamalla viestiä






Aiemmin ehkä enemmänkin. Nykyään vähemmin koska oman suosikkini videoita ei ole enää tullut Sad
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 29.3.2008, 15:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Kuka se #¤%&@£$ suosikki/idoli oli joka jätti faninsa kuin nallin kalliolle Question

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 29.3.2008, 20:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

No minä tietysti! Nou hätä hei, I will be back. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 29.3.2008, 23:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Please be back soon - Härski is waiting Palvoo

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 1.4.2008, 3:53  Vastaa lainaamalla viestiä






Härski kirjoitti:
Kuka se #¤%&@£$ suosikki/idoli oli joka jätti faninsa kuin nallin kalliolle Question


oli se "nuoripari"4U jota katselin mielelläni. Tytöllä vartalo kuin veistos.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 1.4.2008, 7:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
oli se "nuoripari"4U jota katselin mielelläni. Tytöllä vartalo kuin veistos.


Ja videot tylsiä kuin...

No offense Laughing Rolling Eyes

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 1.4.2008, 14:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

assa kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
oli se "nuoripari"4U jota katselin mielelläni. Tytöllä vartalo kuin veistos.


Ja videot tylsiä kuin...

No offense Laughing Rolling Eyes


Ja kun tähän sitten sain privana katkeranoloista palautetta, korostettakoon että kyseessä on minun henkilökohtainen mielipiteeni - ei tämän sivuston ylläpidon tai enemmistön mielipide.

Sitä palautetta vaan pitäisi oppia ottamaan vastaan pää viileänä, vaikka joskus se on muutakin kuin ylistävää. Tämän ovat varmasti kaikki jotain julkaisseet havainneet omalla kohdallaan, jopa ammattilaiset...

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 1.4.2008, 14:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

assa kirjoitti:

Sitä palautetta vaan pitäisi oppia ottamaan vastaan pää viileänä, vaikka joskus se on muutakin kuin ylistävää. Tämän ovat varmasti kaikki jotain julkaisseet havainneet omalla kohdallaan, jopa ammattilaiset...


Toi on totta ja tosi negatiivisen palautteen vastaanotto tosi raskasta, mullekin kerran nuoruudessa yks tyttö kehtasi sanoa etten muka ole komein, mukavin ja hauskin mies jonka hän tuntee Sad Kyllä tuntui pahalle.

Onneksi ei ole toisten sattunut mun kohdalla Mr. Green

Mutta mulla on periaate että mua saa haukkua vaikka kuinka, kunhan ei hauku mun autoa BMW Love

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 2.4.2008, 5:10  Vastaa lainaamalla viestiä






makunsa kullakin. tuon nuoriparin tyttö on upeaa katseltavaa oli panoa tai ei. mieluusti näkisin tuon neidin lotharin käsittelyssä.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 2.4.2008, 10:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Kun tässä ketjussa ei nyt ihan päästä siihen mitä alunperin yritin saada, eli ideoita ja tietoja videogallerian vetovoimasta tai sen puutteesta jne, niin katsotaan jos saisin palautetta seuraavaan asiaan.

Double Fun nimimerkki on ladannut videogalleriaan 30.3 varsin hyvän ja menevät videon. Itseasiassa päätettiin valita se maaliskuun voittajavideoksi ja se saa videokamerapalkinnon.

Se video on kuitenkin kirvoittanut ihme dissaaviin kannanottoihin, joista minulla paljon nähneellä webmaterilla on fiilis että tarkoituksena on ollut dissata hyvän videon lataajia. Niinpä bannasin tuolta kaksi ip osoitetta joista oli laitettu kaksi kommenttia jotka edelleen siellä näkyy.

Nyt sain bannauksesta johtuen seuraavan sähköpostin:

Ensin kirjoittaja siteeraa meidän sääntöjä:

"NAISTEN KUVIEN JA VIDEOIDEN loukkaavasta kommentoimisesta tulee 30vrk bannaus! Ylläpito ei ehdi seuraamaan kommentteja eli lähetä sähköpostilla webmaster@seksitreffit.fi kommentin sanamuoto. Poistamme saman kirjoittajan kommentit ja bannaamme hänet !"

Sitten kirjoittaa oman palautteensa minulle:

"Normi suomikalu 15-16cm eli kyl sil kotikäytös pärjaa mut ei se ammatilliseen filmiteollisuuteen riitä jossa se 20cm koko raja... suht sanatarkasti tommonen kommentti aiheutti bannauksen... vaikea löytää tosta naista loukkaavaa mistään kohtaa, ois täytynyt laittaa kai 25-26cm ni kaikki olis tyyväisiä..."

ja haluaisin vastata tuohon seuraavasti:

1) Tuolla säännöllä haluttiin erityisesti korostaa sitä ettei naisia saa loukata koska se karkoittaa heidät täältä. Ei tarkoittanut sitä että miehiä saisi erityisesti dissata.

2) Jos listaisin kaikki asiat mitä käyttäjä voi omakuvassa tehdä ja sillä aiheuttaa harmia niin paljon että tarvitsee bannata niin 4,5 vuoden kokemuksella sanoisin että siitä tulisi vähintään sadan kohdan lista ja sitä ei kukaan jaksaisi lukea läpi.

3) Mistä päättelet ettei kommenttisi saanut videolla esiintyneelle naiselle ja miehelle sellaista fiilistä, etteivät enää halua tänne videotaan toiseen kertaan laittaa?

4) Tuo on varmasti yksi parhaista ja tulee olemaan todennäköisesti yksi katsotuimista videoista mitä tämän vuoden puolella on tähän asti tuonne lisätty. Miksi sen lataajaa pitää dissata? Siksikö ettei enää tulisi noita hyviä videoita, vaan että taso laskisi?

5) Oletko tunkeutunut toisen ihmisen kotiin ja käynyt yöllä hänen nukkuessaan mittaamassa hänen peniksensä? Tiesitkö että tuo on laitonta!

6) Olet suorittanut mittauksen väärin. Jo videolta näkee ettei mittaustuloksesi pidä paikkaansa. Siksi epäilen että tarkoitus oli vain julkinen dissaus.

Tuossa sun viestissä on kyllä muitakin kohtia joista olen eri mieltä mutten jaksa enempään puuttua.

Kirvoittakos tämä teiltä mitään kommentteja? Laittakaapa tähän jatkoksi.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 2.4.2008, 11:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eihän haukku haavaa tee ja omasta mielestäni täytyy olla valmis ottamaan vastaan paskaa ja aiheetontakin kritiikkiä, jos parrasvaloihin astuu. Tähän varmasti ovat ammattilaiset ja julkisuuden ihmiset ylipäätään tottuneet.

Mutta kyllä Härskin sanoissa totuus piilee - Hieman ujohko pariskunta jota kovasti kiinnostaisi omaksi ja muiden iloksi seksileikkejään kuvailla, rohkaisevat mielensä ja tuuppaavat videon esille. Ei tarvita kuin muutama mahdollisesti ihan aiheeton ja puoliksi kateellinen tyrmäävä kommentti kun pariskunta vetäytyy takaisin harrastamaan avioseksiä peiton alla pimeässä.

Eli jonninjoutavalla leukojen louskutuksella ei saada aikaiseksi muuta kuin Omavideon tason laskua. Jokaista julkaisijaa kohtaan täytyisi suhtautua kannustavasti. Ellei itse videosta diggaa, tai siinä esiintyvien koko / peniksen koko häiritsee, painaa sitä selaimen BACK nappulaa ja katselee jotain muuta. Jos taas tykkää, antaa positiivista palautetta.

Kaikkien kannalta kivempaa jos Omavideoon matskua kertyy aktiivisesti Smile

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 2.4.2008, 11:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





assa kirjoitti:
assa kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
oli se "nuoripari"4U jota katselin mielelläni. Tytöllä vartalo kuin veistos.


Ja videot tylsiä kuin...

No offense Laughing Rolling Eyes


Ja kun tähän sitten sain privana katkeranoloista palautetta, korostettakoon että kyseessä on minun henkilökohtainen mielipiteeni - ei tämän sivuston ylläpidon tai enemmistön mielipide.


Samaa mieltä sekä alkuperäisen kirjoittajan että Assan kanssa; eli niin, että vartalo on ihana ja kuvissa enemmän edukseen kuin videoissa, tarvitsisi kokemusta ja/tai rentoutta ja pitäisi antautua enemmän tohon hommaan.. joku fjongga siitä puuttuu tosta jutusta. Älä nyt YC4U-nainen suutu Cool Uskon että saisit itsestäsi uutta irti oikean tyypin kanssa. Se on sitten eri asia että kannattaako se ja mitä se sulle tuo, sen verran varmasti viestiä pukkaa että moni harkitsisi kahdesti jatkaako ja tekeekö mitään vähänkään kovempaa matskua.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker