Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  vaimolla halut hukassa
CupCake
LähetäLähetetty: 14.6.2010, 23:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 30 Syy 2009
Viestejä: 4
Paikkakunta: Espoo

...me naiset ollaan JOSKUS hankalia, mutta ei se oikeasti ole niin mutkikasta miltä se kuulostaa.
Hieman kun käyttää sydäntään, niin kyllä siitä selviää!

Tee joka päivä joku kiva juttu!! Vaikka se olisi vain sukkien vieminen pyykkikoriin (tai okei, mitä ne alunperinkään tekee siellä makkarin lattialla???) tai hellä suudelma niskaan naisen tiskatessa, tai vielä parempaa, itse tiskaus, JA PYYTÄMÄTTÄ!!!
Sitä ei lasketa hyväksi teoksi jos tekee jonkun kotityön silloin kun vaimo joutuu siitä erikseen mainitsematta, vaan että asiat tapahtuu ilman että tarvitsee mainitakaan!! Tai se että sen tekee naama väärällään ja asiasta nurkuen!!

Rahaa meihin ei ihan oikeasti tarvitse kuluttaa!! Okei se ruusupuska on ihan kiva, mutta yhtä ihana on vaikka Positiivareista (ja kaikki miehet lisää Positiivarit NYT kirjanmerkkeihinsä!!) kopioitu kiva runonpätkä tavalliselle post-it lapulle!! Joku pieni merkki, joka osoittaa että te VÄLITÄTTE, arvostatte, rakastatte ja jaksatte nähdä edes pikkusen vaivaa Wink

Ei tarvitse palvoa tai nostaa jalustalle, mutta jokin pieni kehu päivässä!!
Esim. Ohikulkiessa: tuoksutpa sä hyvälle... Sängyssä: mä rakastan tota sun lantion kaarta, se on niin kaunis... Ostosreissun jälkeen: tosi seksikkään näköinen toi sun uus mekko... Mutta näidenkin kanssa kannattaa sitten olla varovainen, ettei mene törkeän valehtelun puolelle...

Ja PYYTÄMINEN!!! Jos äiti ei ole opettanut pyytämään kauniisti, kannattaa se opetella viimeistään nyt!! Ruokapöydässä karjahdus: SUOLAA!! Ei edistä rakkauselämää millään tavalla! Opetelkaa käyttämään sanoja: voisitko rakas, antaisitko kulta ja KIITOS!! Eikä tarvitse mennä imelyyden puolelle, sopii sanoa ihan normaalilla äänellä niin miehisyys ei kärsi!

Ja vielä PS. Mikään kouriminen, puristelu ja läpsiminen ei saa haluja heräämään (no okei, ehkä joidenkin kohdalla) vaan sen pitää olla hyvin pieni HIPAISU!!! Ja itselläni se toimii ainakin juuri silloin kun seksi olisi täysin mahdotonta!!
Muistan aina kun ex-mies tuli härnäämään mua keittiöön kun tiskasin ja muksut mekasti olkkarin puolella: laski kätensä hellästi mun alaselälle ja alavatsalle ja hipaisi huulilla niskaa... Koko iltapäivän odotin että saan muksut sänkyihinsä Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 15.6.2010, 17:08  Vastaa lainaamalla viestiä






Muutama miettimisen aihe:

-Oletteko vaimojen kanssa jutelleet siitä, saako vaimo orgasmia??

Eipä juuri keskustella, mutta ei ole tarvettakaan. Hän ei feikkaa orgasmia eli jos ei tule niin sit ei tule. Sitten teen jotain että tulee varmasti. Kylmäksi en häntä jätä. 100% tyydytys jokakerta.

-Teettekö kotitöitä????

Enemmän kuin tarpeeksi ja ihan oma-aloitteisesti.

-Kehutteko koskaan vaimojanne???

Kyllä on tullut kehuttuakin, mutta tämä osasto menee useammin rouvan itsekriittisyyden paikkailuun. Hän löytää itsestään olemattomia vikoja joihin saa sitten parhaansa mukaan esittää vastaväittämän, sanansa tarkasti valiten. Hän on todella kaunis. Hänellä on todella seksikkäät sopivan pyöreät muodot ja täydelliset kiinteät isot rinnat ja isot nänninnipukat. Pimpsa on kaunis ja tiukka kuin teinitytöllä. En keksi mitään valittamista toisin kuin hän itse. Lienee ihan yleistä naisilla..?

-Hellittekö vaimoja vain silloin kun itse haluatte seksiä??

Usein syyllistyn siihen mutta pyrkimys on olla hellä ja huomioida muutenkin. Tämänhetkinen tilanne ei useinkaan anna mahdollisuutta siihen. Eli normi hellittely-yrityksiin vastaus on yleensä älä viitsi, ei nyt tai vastaavaa.

Onneksi naiseni ei ole hidas syttyjä, ainakin luulen niin..? Esileikin aloittaminen aamusta ei onnistu monestakaan syystä ja vaikka onnistuisi niin raskas duuni kadottaa ajatuksen päivän aikana.

Summa summarum, mielestäni olen hyvä rakastaja, hyvä sängyssä (joskus saanut jopa ylistäviä kehuja suorituksistani nuolemisen saralla) ja vähintääkin kohtuullinen ellen jopa hyvä elämänkumppani. Kaikissahan on vikansa ja huonot aikansa, joten lienee ainoa vaihtoehto odotella ja yrittää omalta osaltaan korjata tilannetta. Vaikka minussahan ei häneen mukaan ole vikaa vaan stressi vie halut ja muutoin mahdolliset tilanteet pilaa normaalit perhejutut, lapset jne. Tilanne vaan ketuttaa pahemman kerran kun on aiemmin ollut hyvinkin aktiivinen ja monipuolinen seksielämä, leluja, leikkejä, kerran jopa kuvattukin touhut videolle ja nyt aika harvakseltaan perus-sutaisu ennen nukkumaanmenoa. Viime viikolla tilanteeseen tuli hieman parannusta kertojen määrässä mutta saa nyt nähdä onko muutos pysyvää. Meinasin pyytää strap-sessiota lähipäivinä ja ehkä jopa sen kuvaamista. (itseä kiinnostaa hullunlailla mille se näyttää, sitä kun ei omasta kuvakulmasta oikein näe..) joten sittenpähän näen onko muutosta tullut yhtään. Ehkäpä tässä ei tekopimperoa tarvitse alkaa tilaamaan Very Happy
Takaisin alkuun
Bonne
LähetäLähetetty: 22.4.2011, 22:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 22 Huh 2011
Viestejä: 4

Huisaa...exän kanssa ollessa petin, päätin, että kun uuden miehen läydän, samaa vierhettä en koskaan enää tee. no nykyinen tekee kaikkensa että tämä lupaus olis vaikea pitää Sad seksiä vaimolle, kiitos!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kalakala
LähetäLähetetty: 16.10.2011, 21:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Sellasiakin on paljon, olin ennen hirveesti seksin perään, ja sitten kun alotin pillerit en halunnut enään ja seksi sattui aina. Alle vuoden päästä lopetin pillereiden syömisen, syy haluttomuuteeni ja kipuihin (jotka aiheutin itse jännittämällä) oli hirveä stressi ja paine pillerien muistamisesta; päässäni pyöri aina vaan että, otinko jo, otinko liian myöhään, laitoinko sen suuhun vai olisko se voinut tippua lattialle yms. Vaihdoin sitten ehkäisymuodon ihon alle asetettavaan implanttiin, ja nyt kaikki rullaa...
Takaisin alkuun
joku vaan
LähetäLähetetty: 21.1.2012, 4:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Miehenä kyllä pakko yhtyä cupcake moni asia vaikuttaa. Mutta meidän miesten pitää oppia naisen logiikkaa... Kerron hieman omaa kokemusta. Alkuunsa meidän suhteessa oli todella paljon seksiä. Nykyään vähemmän mutta minä tien niksit kuinka meillä toimitaan. Emännällä on erikoinen homma että jos tavallisin menetelmin meinaan häntä kiihottaa ei onnistu. Häntä kutittaa kaikki kosketus siinä mielessä. Ja vaikka ei olisikaan niin silti kutittaa, paitsi pöhnäs. Mutta tein huomion että kun sanon sille että meen pilkkoon puita ja lämmitän saunan, tulen hikisenä pilkkomasta puita, lämmitän saunan se tehoo meillä, ruoanlaitto on yksi asia, varsinkin jos olen boxereilla tekemäs, se ei voi jokseenkin silloin pitää käsiään erossa minusta. Monesti kun olen autoja rempannu niin sekin on ollu ku tuun öljysenä ja likasena, huomaan hänestä kun häntä kiihottaa joku ku tulee sellanen pilke silmäkulmaan. En jaksa kaikkia kirjottaa mutta miehet tutkikaa asioita milloin naisenne kiihottuu ja mistä. Kokeilkaa jotain uutta, mansikat ja kerma vaahtoa, ostakaa cosmopolitan lukekaa yhdessä, tai lue naisellesi eroottisia tarionoita netistä siinä ny pieniä esimerkkejä. Kyllä luen salaa emännältä cosmoa ja olen saanut sieltä paljon vinkkejä. Kiitos jos jaksatte.lukea loppuun Wink Smile))))
Takaisin alkuun
pate 1
LähetäLähetetty: 6.11.2012, 12:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





...jus näinhän se aina on,että miehistä se vika löytyy..kerron oman tarinani..nais ystäväni muutti pois ex nsä luota jonka jälkeen aloimme tapailla..seksi oli melkoista ja sitä todellakin oli riittävästi,aina ei ehtinyt ulkoovea lähemmäksi kun se alkoi ja viihdyimme sängyssä pitkään...niin ja teimme sitä joka paikassa....alun jälkeen kumet lensi v****...tai siis emme enää käyttänyt ehkäisyä...suurin virhe taisi olla kun muutimme yhteen!!!molemmat olisi myös halunneet lapsia..mutta ei vain alkanut kuulumaan....tein kaiken niin kuin hän halusi runkkasin spekut purkkiin ja silleen,eikä spekuissa mitään vikaa ollut(testattiin)...sitten jonkun aikaa meni kun olimme hauskaa pitämässä kaverien kanssa..kännäämässä...niin hän keksi jakaa pillua kaverilleni.Itse olin nukkumassa enkä asiasta tiennyt mitään...hiljalleen pillua kin irtosi vain harvemmin ja harvemmin...vähän tämän jälkeen aloin epäillä asiaa ja annoin hänen järjestää uuden tapaamisen ..menin muka nukkumaan ja odotin jonkin aikaa ja nousin ...ja sitten...siinä se nuoli kaveriani.Kerron vielä että rakastin häntä kaikkine vikoineen enemmän kuin mitään tässä mailmassa,mutta tätä en ole voinut antaa hänelle anteeksi...asumme vieläkin yhdessä seksiä ei ole kuin satunnaisesti ja hän on kuiva kuin leivon korppu...niin että minun vikahan se miehenä on kun en häntä raskaaksi saanut.vaikka omat vehkeeni pelaavatkin(tutkitusti)...että silleen...
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker