Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Mustasukkaisuus entisistä...
Vieras
LähetäLähetetty: 3.4.2008, 1:32  Vastaa lainaamalla viestiä






Eli pohdinnan aiheena on mustasukkaisuus... Toisin kun täällä toisessa keskustelussa, olen mustasukkainen nimenomaan naiseni entisestä elämästä. Olen aina tiedostanut itsessäni tämän mustasukkaisen puolen, mutta entisissä suhteissa se ei ole tullut näin pinnalle.

Nykyisessä suhteessani mustasukkaisuuteni naiseni entisistä rasittaa meitä molempia. Sitä ei ole ainakaan helpottanut se, että suhteen alkuvaiheessa naiseni luetteli keiden ja kuinka monen kanssa on ollut, vertaili entisiä kumppaneitaan seksitaidoissa, kertoi että seksi entisen kumppanin kanssa oli villiä ja aktiivista ja heitti vitsiä siitä, missä vaiheessa suhdetta on yleensä alkanut harrastaa seksiä...

Itse en olisi tosiaankaan halunnut kuulla mitään naiseni entisestä elämästä, mutten oikein ehtinyt ottaa asiaa puheeksi ennen kuin hän laukoi näitä asioita ääneen ensitapaamisilla. Nuo kommentit ovat jotenkin jääneet kaivelemaan ja pahentaneet tätä mustasukkaisuusongelmaa. Yritän olla purkamatta mustasukkaisuutta naiseeni, usein sen riivatessa tulee kyllä sanottua asiasta jotain. Enimmäkseen se on sellaista pahaa oloa, joka aina silloin tällöin yllättää ja tuntuu niin voimakkaalta että välillä tuntuu että olisi helpompaa lopettaa koko suhde kuin kärsiä siitä tunteesta.

Reaaliajassa en ole mustasukkainen vaan luotan naiseeni, eli hän saa puolestani käydä vapaasti esimerkiksi yöelämässä ilman minua ja tavata exiään. (Elämme etäsuhteessa, eikä sekään ole luottamuksen suhteen ongelma.) Itse vain en ole erityisen innokas näitä entisiä tapaamaan. Naiseni entisellä kumppanilla on tapana tulla käymään ihan ilmoittamatta (asuvat maalla), yksinkertaisesti kävellä ovesta sisään noin vain ja milloin tahansa. Siitä en erityisemmin tykkää, mutta kun alkuaikoina tästä huomautin, sain vastaukseksi ettei hän aio ikinä pyytää exäänsä muuttamaan tapojaan (pyysin, että voisiko mahdollisesti edes soittaa kun on tulossa). Hampaita kiristellen olen siis yrittänyt olla exälle kohtelias hänen kyläillessään.

Olisiko antaa mitään järkeviä vinkkejä mustasukkaisuuden kuriin saamiseksi? Seksiasioissa olen saanut niin entisiltä kuin nykyisiltä kumppaneiltani ainoastaan positiivista palautetta. Sen suhteen ei siis pitäisi olla ongelmaa, mutta kun tästä riivaavasta mustasukkaisuudesta ei tunnu pääsevän eroon millään... Sad
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 3.4.2008, 1:35  Vastaa lainaamalla viestiä






Tarkoitin siis entisiltä ja nykyiseltä kumppaniltani hyvää palautetta... Smile Yksi nainen kerrallaan riittää.
Takaisin alkuun
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 3.4.2008, 11:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Anonymous kirjoitti:
Sitä ei ole ainakaan helpottanut se, että suhteen alkuvaiheessa naiseni luetteli keiden ja kuinka monen kanssa on ollut, vertaili entisiä kumppaneitaan seksitaidoissa, kertoi että seksi entisen kumppanin kanssa oli villiä ja aktiivista ja heitti vitsiä siitä, missä vaiheessa suhdetta on yleensä alkanut harrastaa seksiä...

Itse en olisi tosiaankaan halunnut kuulla mitään naiseni entisestä elämästä, mutten oikein ehtinyt ottaa asiaa puheeksi ennen kuin hän laukoi näitä asioita ääneen ensitapaamisilla.


Tulee ihan ekaks mieleen, että onpas aika typerä ihminen kun tolleen latelee.. jos olis tarkoituksena olla yhdessä ikuisesti jne.

2. kas kun jatkoit suhdetta sitten noiden ensitapaamisten jälkeen.

3. mun kotiin ei kyllä kukaan koskaan kävele sisään ellei sillä oo omaa avainta - tarkoittaa sitä, että se on luotettu henkilö.

4. oletko ihan varma, ettei kumppanillasi ole himoja kimppa- tai ryhmätoimintaan?

Kaiken kaikkiaan en oo koskaan törmänny naiseen, joka noin avoimesti ja paljon puhuis nykyiselleen tai muille (miehille) akteista. Kuullostaa enemmän miesten jutuilta, joita niitäkin lauotaan vain miesporukassa. Naiset kyllä tietysti keskenään, mutta ei tunnu hyvältä politiikalta Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 3.4.2008, 19:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Mustasukkaisuus on paha tauti pahimmillaan. Ajattele mieluummin vaikka niin, että kaikista entisistään huolimatta hän valitsi Sinut!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
handari
LähetäLähetetty: 28.6.2012, 18:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mustasukkaisuus vaivaa kyllä minuakin, naisellani kun oli kumppaneita ennen minua vaikka kuinka. Vaikka olenkin vasta toinen joka on saanut hänet tulemaan, ja saankin hänet tulemaan miltei joka kerta, hänen menneisyytensä vaivaa minua. En tiedä juurikaan yksityiskohtia enkä tiedä haluaisinko tietää, vai pahentaisiko se mieltäni entuudestaan...Hän on kyllä kysynyt haluaisinko kuulla enemmän hänen touhuistaan mutta en edellämainitusta syystä johtuen halunnut kuulla... Olenkin huomannut että osa mustasukkaisuudesta johtuu siitä että itse olen kumppaneideni suhteen ollut hyvin valikoiva, olisiko sitten kuietnki pitänyt naida "kaikkea mikä liikkuu"? Haluaisin silti lakata ajattelemasta häntä niiden muiden kanssa mutta pohjimmiltaan taidan olla kateellinen hänelle kumppaneiden määrästä... Miten pääsisin yli ajatuksistani?
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker