Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  "mitä ihmettä sä nyt meinaat?"
Vieras
LähetäLähetetty: 15.6.2008, 16:27  Vastaa lainaamalla viestiä






Mieheni ei pidä yllätyksistä seksuaalisessa merkityksessä. Rakastelun pitää tapahtua illalla, valot sammuksissa, vain suht kevyen työpäivän jälkeen, eikä enempää kuin 3xvko.

Minä olisin valmis lounastunnilla, hississä, sovituskopissa ja hui, saunassa, miehen pyhätössä. Mutta ei. Saan vonkua ja vihjata, ehdotella ja houkutella.

Erityisesti ottaa luonnolle se, että miehellä on kovat puheet itsestään ja vihjaa minun olevan pihtari Shocked Olen yli 40v rintava ja hoikka, tiedetään, että aika ajaa ohi, mutta en halua vielä mummoutua!!!!

Naiset (miksei mieetkin), vinkkejä Wink
Takaisin alkuun
Jormaboy
LähetäLähetetty: 16.6.2008, 19:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 05 Kes 2008
Viestejä: 17

Tulipas eläväsi mieleen ajat ex vaimon kanssa.

Mutta kyllä nykyisenkin kanssa on joskus tuollaisia aikoja ollut. Pihtaamista ja seksin yliarvostusta Wink.

Lasken hieman leikkiä vakavalla asialla. Olen nimittäin itse syyllistynyt nykyiseni kanssa tuollaiseen menettelyyn. Entisen kanssa en tainnut niin tehdä, hän teki sen puolestani.

Luulen että seksielämässä on aikoja jolloin se ei vaan maistu. Miehellä / Naisella pitää olla se oma rauha jolloin ei tarvitse taas olla antamassa.

Sanon tämän siksi tällä tavalla, että miehesi voi luulla että ainoa seksiä tarvitseva ja seksistä nauttiva olet vain sinä. Ja miehesi mielestä yrität manipuloida hänetkin taas myöntymään ja antamaan seksiä.

Ehkä taustalla on jokin syvempi asia. Ehkä johtajauros on jossain menettänyt kruununsa ja on liikaa sinun toiveittesi täyttäjä.

Itse olen sellainen "johtajauros" jonka pili väsähtää jos vaimo vaatii "liikaa". En tarkoita määrärllisesti mutta jospa on ollut vaikkapa erimielisyyttä jostain arkisesta asiasta ja vaimo on silti seksiä ruinuamassa Wink .

Mutta kun saan itse päähäni yllättää vaimoni ja kuiskata hänen korvaansa, että odotatappa kun panen sinut kumoon ja pyörryksiin. Tämän muistan vielä toteuttaa määrätietoisesti ja ilman sanallisia vaatimuksia, mutta toiminnassa edeten olen jälleen oma itseni se "johtava" puoliso.

Tämän toteuttaminen tapahtuu kai vanhan kaavan mukaan: Mies on perheen pää, mut arvoitukses jää ken päätä pyörittää.


Tai toisin : "älä aseta keinoja joilla miehesi tuo sen lupaamansa kuun taivaalta."

Yritän vain omalta näkemyspohjalta kuvailla asian kuinka sen itse näen. Luulen että kun jätät sen saunan pois ainakin aluksi. Siis vain saunomiseen, niin miehesi luottaa ettet ole kimpussa kaiken aikaa. Ja jos uskon niin kuin itse tekisin, miehesi yllättää sinut kun saa siihen vain mahdollisuuden.

Toinen seikka jolla voi saada ihmeitä aikaan on yksipuolisen seksin toteuttaminen täysin yllättäin. Ja ehdottomasti ilman seksivaatimuksia.

KUn kerran olin taasen ollut pihtaustuulella arkisten erimielisyyksien tai ongelmien vuoksi, vaimoni yllätti minut kun olin suihkussa.

Hän tuli ja saippuoi minut ja alkoi pestä selkääni niin kuin hän monesti on muutenkin tehnyt. Mutta hän otti sitä saippuaa paljon ja pesi myös kaluni takaa päin haarojeni välistä käsin.

Huolellisen pesun jälkeen huuhtelu ja suihin otto viimeiseen saakka ja tyynesti jatkoi muuta pesua.

En samana iltana "herännyt" mutta ei siihen montaa päivää mennyt kun en enää voinut malttaa mieltäni ja kaivoin leikkikalut salaa tyynyn alle ennen nukkumaan menoa.

Tyydytin vaimoni kun hän tuli nukkumaan. Käänsi ensin selkänsä ja hyvää yötä. Aloin hyväillä ja ennen kaikkea suudella kiihkeästi. Eipä uni enää maistunutkaan. "hei mitäs sä nyt oikein ". Niinpä pääsin dildojen kimppuun ja vaimoni sai muovikullia oikein tosissaan ennen kuin tarjosin oikeaa. Kosto on suloista.

Jos seksi on sellaista "arkiseksiä" ja tarpeiden tyydyttämistä pari kolme kertaa viikossa. Vaatii se jotain tosi yllättävää. Uskon nimittäin että seksihalut alkavat virkoamaan kun jotai rajoja saadaan ensin rikottua.

Mene ja tiedä onko minun sepostuksessani mitään selkokieltä, mutta näin se meillä toimii. se sama asia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 7.7.2008, 13:16  Vastaa lainaamalla viestiä






NÄIN ON,,kunkku on häpeissään sun YLI reakoinnista,,,oletko tosissasi?Vai onko tarkoituksesi alistaa mies????????katohan Peiliin,,,,Ärsyttävän yleistä..määrätyn laisilta naisilta....ajatteletko alapäälläsi...vai aivoilla????????seli seli..
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 8.7.2008, 9:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Teki mieli vastata pitkästi - siis näille miehille, joille tuntuu noiden kirjoitusten perusteella olevan vähän vaikea hyväksyä, että nainenkin haluaa ja on aloitteellinen? Mutta en viitsi ärsyttää. Ehkä monen miehen biologiassa on yhä halu olla se, joka päättää seksistä... vaikka oikeasti se usein kyllä saattaa olla toisinkin päin.

Mutta aloittajalle sanon, että sitä minäkin haluan, vähän yllätyksellisyyttä seksiin. Voi tietysti olla, että miehesi rytmi vain on sellainen, ettei tee mieli kuin kolme kertaa viikossa. Ja ymmärrän kyllä senkin, että raskaan työpäivän jälkeen ei ehkä aina jaksa, vaikka haluttaisikin. Monella miehellä myös halut vähenevät iän myötä ja monella naisella saattavat kasvaa. Mutta silti, että vain illalla valot sammuksissa... Sad

Jos kokeilisit sitten kuitenkin, että "hyökkäät" vähemmän... jos vaikka olet ja pukeudut seksikkäästi, leikit itselläsi ja muuta sellaista, mikä yleensä herättää miehissä halun...? Jos vaikka hyökkäisi sitten kimppuun... Mutta jos hänen halurytminsä on toisenlainen, sitten Sinun täytyy ehkä vain masturboida...

Mutta ei se tietysti oikein ole, että vastuu aloitteista olisi vain jommalla kummalla. Minusta molempien pitää ajatella toista ja antaa toiselle tyydytys, vaikkei ihan kympillä olisi itse aloitteellinen sill hetkellä - voihan siinä sitten innostua itsekin. En ymmärrä ollenkaan tarkoituksellista pihtaamista, siinä äkkiä toinen turhautuu ja se ei tee suhteelle hyvää. Sad

Mutta seksiä louastunnilla, hississä, sovituskopissa ja kyllä, saunassakin ja missä vain, se on piristävää... Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
asdfghjkl
LähetäLähetetty: 8.7.2008, 20:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 19 Kes 2008
Viestejä: 3
Paikkakunta: Kuopio

Kyllä jos mulla olisi sellainen nainen että pystyy päivälläkin ja on vielä hyvän näköinenkin niin kyllä täytyy olla miehen "korvien" välissä vika. Minulla on juuri toisipäin en saa "milloinkaan" sattuu ja sillei, sinä joka kirjoitit vaivasi "meidän" pitäisi tavata, tai kirjoitella ainaskin.

_________________
pekka töpöhäntä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker